مشخصات ساعت Haylou S8 شیائومی

168
0
مشخصات ساعت Haylou S8 شیائومی

شیائومی ساعت هوشمند جدید خود را با نام هایلو S8 و نمایشگر اولد (با نام تجاری AMOLED) نسبتاً بزرگ ۱٫۹۶ اینچی معرفی کرد. صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند دارای لبه‌های گرد و وضوح ۴۱۰ در ۵۰۲ پیکسل است. در این پست به بررسی مشخصات ساعت Haylou S8 شیائومی می پردازیم.

مشخصات ساعت Haylou S8 شیائومی

در طراحی هایلو S8 طبق روند سابق ساعت‌های شیائومی شاهد صفحه‌نمایش لمسی هستیم؛ اما علاوه بر آن، در سمت راست نمایشگر، دکمه‌ی چرخان نیز قرار دارد که طراحی آن مشابه با ساعت اپل واچ اولترا خواهد بود.

به گفته‌ی هایلو، در ساعت هوشمند جدید از یک تراشه‌ی بلوتوث مخصوص برای اتصال پایدارتر استفاده شده است. این قابلیت به‌ویژه در هنگام استفاده از هندزفری بلوتوث اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

این ساعت مچی هوشمند امکان برقراری تماس و وارد کردن شماره تلفن را فراهم کرده است؛ بنابراین از طریق آن می‌توان از دستیار هوشمند گوشی نیز استفاده کرد.
از نظر کنترل داده‌های حیاتی، هایلو S8 دارای ویژگی‌های استانداردی از جمله اندازه‌گیری ضربان قلب و اکسیژن خون است که بیشتر در ساعت‌های هوشمند اقتصادی رده‌بالا شاهد آن‌ها هستیم. اندازه‌گیری فشار خون نیز به‌عنوان قابلیت جدید این ساعت معرفی شده که هنوز میزان دقت حسگرهای آن در اندازه‌گیری مشخص نیست.

عمر باتری ساعت هوشمند شیائومی Haylou S8 برای استفاده‌ی روزانه با ظرفیت ۲۷۰ میلی‌آمپرساعت، ۸ روز تخمین زده شده است. این ساعت ۵۸٫۵ گرمی با قیمتی حدود ۳۵ دلار دردسترس قرار می‌گیرد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس