10 بهترین ویژگی سلامتی جدید اپل واچ برای کاربران در سال 2022

34
0
ویژگی سلامتی جدید اپل واچ

در سال 2022، اپل به افزایش قابلیت های سلامت و تناسب اندام خط ساعت های هوشمند خود ادامه داد. در اینجا ویژگی های اپل واچ وجود دارد که باید امتحان کنید. ویژگی سلامتی جدید اپل واچ را یاد بگیرید.

از زمانی که اپل واچ برای اولین بار در سال 2015 در خط تولید اپل ظاهر شد، آرزو داشت که بیش از یک ابزار راحت برای بررسی پیام های شما، برقراری تماس و اعلام زمان باشد. هر سال که می گذرد، اپل واچ به عنوان یک کمک سلامت و تناسب اندام بیشتر و بیشتر موثر می شود.

همچنین مطالب زیر را هم بخوانید:

راهنمای کامل اپلیکیشن Health آیفون و نحوه استفاده از آن

معرفی 7 مورد از بهترین ویژگی های پنهان watchOS 9 که باید بدانید

آموزش نصب watchOS 9 Beta بر روی Apple Watch

مقایسه اپل واچ 8 با اپل واچ 7: آیا اپل واچ خود را باید ارتقا دهیم؟

در سال 2022 اپل سه مدل اپل واچ جدید و یک به روز رسانی نرم افزاری بزرگ را به همراه آنها معرفی کرد. و پیشرفت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که اپل در سال 2022 معرفی کرد، فقط یک خبر عالی برای سلامتی و تناسب اندام شما نیستند. آنها ممکن است زندگی را نجات دهند.

ویژگی های جدید سلامتی در watchOS 9 معرفی شده است

اپل watchOS 9 را در سپتامبر 2022 به عنوان یک به روز رسانی رایگان برای اپل واچ سری 4 به بعد معرفی کرد. watchOS 9 شامل طیف گسترده ای از ویژگی ها و پیشرفت ها برای سلامتی و تناسب اندام است.

1.یک برنامه تمرینی بهبود یافته

ویژگی سلامتی جدید اپل واچ
ویژگی سلامتی جدید اپل واچ

موفقیت Apple Fitness+ با معیارهای شخصی سازی شده در زمان واقعی در دسترس کاربران در طول تمریناتشان از ساعت اپل است. در watchOS 9، اپل کمیت و کیفیت داده های تناسب اندام موجود از طریق Apple Watch شما را اصلاح و بهبود بخشیده است. ویژگی های جدید عبارتند از:

. مناطق ضربان قلب که به شما امکان می دهد شدت تمرین خود را کنترل کنید.

. داده‌های بازیابی قلبی برای نشان دادن سرعت ریکاوری پس از تمرین. این یک شاخص مفید برای سلامت قلب و عروق است.

. تمرینات سفارشی در اپل واچ، به شما امکان می دهد تمرینات خود را با فواصل استراحت ساختار دهید.

. انواع هشدارهای جدید، از جمله ضربان قلب، سرعت، و قدرت، برای راهنمایی شما در طول تمرین.

. یک صفحه نمایش پیشرفته که اطلاعات دقیق تری را در طول تمرین به شما ارائه می دهد.

2.پشتیبانی از تمرین چند ورزشی و بهبودهای ورزشی خاص

اپل پشتیبانی از تمرین چند ورزشی را در watchOS 9 معرفی کرد و به ورزشکاران سه‌گانه ابزاری عالی برای ردیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد خود در حین جابجایی بین رشته‌ها ارائه کرد. دوندگان معیارهای جدید ارائه شده توسط watchOS 9 را دوست خواهند داشت، از جمله طول گام، زمان تماس با زمین، و تجربه پیسر، که به شما سرعت‌سنج در دویدن می‌دهد و به شما امکان می‌دهد در برابر بهترین زمان خود رقابت کنید. همچنین پشتیبانی از شناگران با تمرینات شنا در استخر و تشخیص کیک بورد وجود دارد.

3.ردیابی تاریخچه AFib

از زمان اپل واچ سری 4، حسگرهای قلب در سخت افزار دستگاه گنجانده شده است که می تواند علائم احتمالی فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) را شناسایی کند. watchOS 9 شاهد معرفی ویژگی جدید AFib History بود.

اکنون، اگر AFib برای شما تشخیص داده شده است، می‌توانید به تعداد دفعات نشان دادن نشانه‌های این بی‌نظمی ریتم قلبتان بپردازید و این بینش‌ها را در برنامه Health دنبال کنید. همچنین شامل عوامل سبک زندگی است که ممکن است بر AFib تأثیر گذاشته باشد.

4. مراحل خواب در watchOS 9

ردیابی خواب از قبل یکی از ویژگی های مهم اپل واچ بود. مراحل خواب، که در watchOS 9 معرفی شده است، به شما امکان می دهد اطلاعات دقیقی را در مورد تمام مراحل مختلف خواب خود، مانند REM، Deep Sleep و Core Sleep جمع آوری کنید. می توانید این موارد را در برنامه Health در آیفون خود تجزیه و تحلیل کنید تا تصویر بسیار عمیق تری از کیفیت خواب خود ارائه دهید.

5. برنامه داروها در اپل واچ

یک برنامه جدید داروها در watchOS 9 و iOS 16 به شما امکان می دهد داروها و مکمل های خود را به راحتی ردیابی و مدیریت کنید. شما می توانید برنامه زمانی ایجاد کنید و یادآوری هایی را برای مصرف داروهای خود در زمان های خاص دریافت کنید.

ویژگی های سلامتی جدید اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 در سپتامبر 2022 در کنار اپل واچ SE (نسل دوم) و اپل واچ اولترا معرفی شد. این مدل از بسیاری جهات شبیه به ساعت های سری 7 سال قبل است، اما دو ویژگی سلامت جدید تعبیه شده در سخت افزار آن را متمایز می کند.

1.تشخیص تصادف با تماس SOS اضطراری

تشخیص خرابی با تماس SOS اضطراری یک ویژگی جدید برای Apple Watch Series 8، Apple Watch SE (نسل دوم) و Apple Watch Ultra است. این برای تشخیص اینکه آیا در تصادف شدید با یک وسیله نقلیه درگیر شده اید یا خیر طراحی شده است. اپل واچ شما با یک نوار لغزنده تماس اضطراری هشداری را به صدا در می آورد و هشداری را نمایش می دهد.

اگر بعد از 20 ثانیه نتوانید پاسخ دهید، دستگاه شما به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس می گیرد. و اگر مخاطبین اضطراری را اضافه کرده باشید، پیامی نیز ارسال می‌کند تا از تصادف خودروی شما مطلع شود و موقعیت مکانی شما را به اشتراک بگذارد. تشخیص تصادف تنها یکی از چندین ویژگی اپل واچ است که می تواند جان شما را نجات دهد.

2. سنسور دما برای کمک به زنان در ردیابی چرخه های قاعدگی و تخمک گذاری

اپل واچ 8 و اپل واچ اولترا دارای سنسور دمای مچ جدیدی هستند که هر 5 ثانیه یک بار هنگام خواب دمای شما را اندازه گیری می کند. الگوریتم‌ها از این داده‌ها برای ارائه دمای پایه مچ دست و بررسی تغییرات شبانه استفاده می‌کنند.

این داده های دما دارای پتانسیل برای همه نوع استفاده در آینده است. در حال حاضر، برای زنانی که می‌توانند از دمای مچ دست برای دریافت تخمک‌گذاری گذشته‌نگر و پیش‌بینی‌های دوره در اپلیکیشن Health استفاده کنند، بسیار سودمند است.

ویژگی های اضافی سلامت و تناسب اندام منحصر به فرد Apple Watch Ultra

Apple Watch Ultra بسیار چشمگیر که در سپتامبر 2022 نیز معرفی شد، ویژگی های سخت افزاری Apple Watch 8 را به اشتراک می گذارد و هر دو ساعت از نرم افزار watchOS 9 بهره می برند. با این حال، اپل واچ اولترا برای فعالیت های ورزشی و در فضای باز طراحی شده است و دارای قابلیت های منحصر به فرد اضافی برای کمک به شما در ماجراجویی است.

1. عمق سنج و برنامه

ویژگی سلامتی جدید اپل واچ
ویژگی سلامتی جدید اپل واچ

اپلیکیشن Depth در Apple Watch Ultra به شما کمک می کند فعالیت خود را در زیر آب ردیابی کنید. دما، عمق و مدت زمان زیر آب را اندازه گیری می کند و برای غواصی و غواصی مناسب است.

2. آژیر

یکی دیگر از ویژگی های انحصاری اپل واچ اولترا، آژیر 86 دسی بل آن است که به گفته اپل می توان آن را تا 600 فوت دورتر شنید. هنگامی که فعال می شود، آژیر به طور مداوم به صدا در می آید تا زمانی که آن را خاموش کنید یا باتری ساعت تمام شود. می‌توانید از آژیر Apple Watch Ultra استفاده کنید تا در صورت مضطرب شدن و نیاز به کمک، به هر کسی که نزدیک است هشدار دهد.

3. برنامه دقیق GPS و قطب نما با فرکانس دوگانه

ویژگی سلامتی جدید اپل واچ
ویژگی سلامتی جدید اپل واچ

Apple Watch Ultra GPS با فرکانس دوگانه را با GPS L1 و L5 در یک طراحی آنتن جدید ترکیب می کند. این سیگنال سازگارتر و دقت بیشتری در ردیابی مکان ارائه می دهد. طبق گفته اپل، Apple Watch Ultra دقیق ترین GPS را در محیط های شهری متراکم ارائه می دهد.

GPS به اپلیکیشن Apple Watch Ultra Compass قدرت می‌دهد، که داده‌های زیادی از جمله طول جغرافیایی، طول جغرافیایی، ارتفاع و شیب را ارائه می‌دهد، که همگی در حین حرکت به‌روزرسانی می‌شوند.

ویژگی های بهداشتی در حال تکامل اپل واچ

به نظر می رسد که در Apple Watch Ultra و watchOS 9، اپل واقعاً همراه سلامتی نهایی را طراحی کرده است. وقتی نوآوری‌های سال 2022 را به مجموعه چشمگیر ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام ارائه شده در اپل واچ اضافه کنید، واضح است که اپل همچنان به نوآوری و توسعه کاربردهای بالقوه فناوری پوشیدنی خود در خط تولید خود ادامه می‌دهد.

از حمایت از غواصی و ماجراجویی های کوهنوردی گرفته تا ارائه کمک پس از تصادفات اتومبیل، سال 2022 به کاربران اپل واچ مجموعه گسترده ای از نوآوری های سلامت و تناسب اندام را ارائه کرد. در نظر گرفتن اینکه نسخه بعدی اپل واچ شامل چه مواردی می شود، هیجان انگیز است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس