مشخصات پاوربانک های M150 و M250 دوراسل

68
0
پاوربانک های M150 و M250 دوراسل

دوراسل، برند شناخته شده‌ی دنیای باتری‌های سنتی، دو پاوربانک با شماره مدل‌های M150 و M250 معرفی کرده است؛‌ در اقدامی جالب، هردوی آن‌ها شبیه به نسخه‌هایی عظیم‌الجثه از باتری‌های قلمی این شرکت طراحی شده‌اند. در این پست به بررسی مشخصات پاوربانک های M150 و M250 دوراسل می پردازیم.

پاوربانک های M150 و M250 دوراسل

M150 ظرفیتی معادل ۲۵ هزار میلی‌آمپرساعت دارد. این مدل ۸۱۶ گرمی، یک گوشی را تا ۶ بار و یک لپ‌ تاپ را یکبار شارژ خواهد کرد. در بخش کناری این شارژرِ همراه، چهار پورت USB قرار گرفته است؛ دو USB-C که یکی از آن‌ها خروجی ۱۰۰ واتی و دیگری ۶۰ واتی دارد و هم‌چنین دو USB-A هر کدام با خروجی ۱۸ واتی.

برای کاربران پر‌مصرف‌تر، دوراسل M250 تمامی امکانات مدل کوچک‌تر را با ظرفیت ۶۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعتی یا ۲۱۶ وات‌ساعتی ارائه می‌دهد. البته به‌جز پورت‌های ذکر شده، یک پورت AC با توانایی خروجی ۱۰۰ وات نیز به این غول دو کیلوگرمی اضافه شده است.

درون هردوی این پاوربانک‌ها، محفظه‌ای برای نگهداری کابل یا هدفون جاسازی شده است؛ هم‌چنین به عنوان درِ این محفظه، یک پد شارژر بی‌سیم آهن‌ربایی قرار گرفته که می‌توان آن را تا ۱۱۰ درجه باز کرد. یک حلقه‌ی نوری LED نیز برای روشن کردن اطراف، روی بدنه‌ی این دو باتری قرار دارد.

شارژ پاوربانک‌های مورد بحث به صورت سیمی‌ با توان ۶۰ وات انجام می‌گیرد؛ در این صورت مدل M150 بعد از ۲ یا ۲٫۵ ساعت و مدل M250 بعد از ۳ ساعت کاملاً شارژ خواهد شد. یک شارژر بی‌سیم مخصوص ۱۵ واتی با نام M-Dock نیز همراه این دو مدل در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

قیمت پاوربانک M150 به ۲۰۰ دلار می‌رسد و قیمت M250 دوراسل ۳۰۰ دلار اعلام شده است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس