مشخصات گوشی آنر X7b

187
0
مشخصات گوشی آنر X7b

برند آنر رسماً از گوشی X7b رونمایی کرد. این گوشی اقتصادی، مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصول جدید آنر در بازارهای بین‌المللی است و از باتری بزرگ، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ بهره می‌برد. در این پست به بررسی مشخصات گوشی آنر X7b می پردازیم.

مشخصات گوشی آنر X7b

استفاده از این تراشه‌ی کوالکام، به این معنی است که X7b به اتصال شبکه‌ی 4G محدود شده است. این گوشی دارای نمایشگر ۶٫۸ اینچی LCD با وضوح 1080p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است که یک حفره برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد. این پنل توسط TUV Rheinland برای میزان کم تابش نور آبی، تأیید شده است.

سه دوربین در پشت وجود دارند که درون دو فضای دایره‌ای بزرگ قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی، ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. در کنار آن دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی f/2.2 و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو قرار گرفته است.

مشخصات گوشی آنر X7b
مشخصات گوشی آنر X7b

نقطه‌ی قوت آنر X7b باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است. باتری این گوشی می‌تواند تا ۱۸ ساعت پخش ویدیو، ۲۴ ساعت مرور شبکه‌های اجتماعی یا ۶۹ ساعت پخش موسیقی را دوام بیاورد و همچنین از طریق پورت USB-C تا ۳۵ وات با آداپتور SuperCharge موجود در جعبه شارژ می‌شود.

X7b دارای رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی است که می‌توان آن را از طریق درگاه کارت حافظه میکرو SD افزایش داد. این گوشی MagicOS 7.2 را برپایه‌ی اندروید ۱۳ اجرا می‌کند.

جدیدترین گوشی آنر در سه رنگ نقره‌ای، سبز و مشکی دردسترس است. آنر قیمت گوشی جدیدش را ۲۴۹ دلار (۲۲۹ یورو) اعلام کرده است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس