مشخصات گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس

47
0
مشخصات گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس

ریلمی ۱۲ پرو پلاس، مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی مجهز به دوربین پریسکوپی، با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و تراشه‌ی اسنپدراگون رونمایی شد. در این پست به بررسی مشخصات گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس می پردازیم.

مشخصات گوشی ریلمی ۱۲ پرو پلاس

گوشی‌های جدید سری ریلمی ۱۲ پرو امروز به‌طور رسمی معرفی شدند. طبق گزارش رسمی ریلمی، این مجموعه شامل دو مدل ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس است.

مدل پرو پلاس دارای مشخصات بهتر و قیمت بالاتر است. ریلمی ۱۲ پرو پلاس درحال‌حاضر به‌عنوان ارزان‌ترین گوشی هوشمند موجود در بازار با دوربین پریسکوپی شناخته می‌شود و کیفیت دوربین اصلی آن قابل توجه است (اما در نه در دستگاه‌های پرچمدار یا بهترین گوشی ها از نظر دوربین).

مدل ۱۲ پرو پلاس گوشی ریلمی طراحی نسل قبلی خود یعنی ریلمی ۱۱ پرو پلاس را با برخی تغییرات جزئی حفظ کرده است. ریلمی ۱۲ پرو پلاس با پشتی چرم عرضه می‌شود، از یک حلقه‌ی دوربین بزرگ با الهام از ساعت‌های لوکس بهره می‌برد و ضخامت این گوشی ۸٫۷۵ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۱۹۶ گرم است.
گوشی ریلمی دارای نمایشگر اولد خمیده‌ی ۶٫۶۷ اینچی با وضوح ۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل (+FHD) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

بهترین گوشی میان رده ریلمی مجهز به پنل ۱۰ بیت با حفره‌ی مرکزی است و از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن به ۹۵۰ نیت می‌رسد.

گوشی جدید ریلمی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۲ قدرت می‌گیرد و با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5.0 عرضه می‌شود.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B و زوم سه‌ برابری و پشتیبانی از OIS، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است.

انرژی گوشی جدید ریلمی توسط باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود و این محصول از شارژ سیمی ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. ریلمی ۱۲ پرو پلاس دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌‌نمایش و اسپیکرهای استریو دوگانه با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس است.
ریلمی ۱۲ پرو پلاس در سه کانفیگ در هند عرضه می‌شود و قیمت گوشی در کانفیگ پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به ۲۹٬۹۹۹ روپیه (۳۶۰ دلار) می‌رسد. قوی‌ترین کانفیگ با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۳۳٬۹۹۹ روپیه (۴۱۰ دلار) قیمت دارد.

گوشی ریلمی در سه رنگ آبی، بژ و قرمز در دسترس قرار دارد. اولین فروش برای ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی در تاریخ ۶ فوریه برنامه‌ریزی شده است و مشتریان می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی ریلمی یا دیگر فروشگاه‌های آنلاین از جمله Flipkart این گوشی را خریداری کنند.

gadgets360

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس