مشخصات گوشی ریلمی 10T

76
0
مشخصات گوشی ریلمی 10T

ریلمی با جدیدترین گوشی خود به نام Realme 10T به مصاف شیائومی می‌رود. این گوشی امکانات فوق‌العاده و قیمت‌ مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. در این مطلب به بررسی مشخصات گوشی ریلمی 10T می پردازیم.

مشخصات گوشی ریلمی 10T

جدیدترین میان‌رده‌ی ریلمی، Realme 10T، با پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰ و صفحه‌نمایش ۶/۶ اینچی فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی رونمایی شد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی در بریدگی قطره‌ای‌شکل در بالای صفحه‌نمایش تعبیه شده است.

در پنل پشتی Realme 10T، شاهد ۲ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکرو و پرتره ۲ مگاپیکسلی هستیم. این گوشی ۴ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد که حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را از‌طریق اسلات کارت microSD نیز می‌توان افزایش داد.

مشخصات گوشی ریلمی 10T
مشخصات گوشی ریلمی 10T

انرژی لازم برای کار با گوشی جدید ریلمی را باتری ۵ هزار میلی‌آمپر‌‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی تأمین می‌کند. رابط کاربری Realme UI 3 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ بخش نرم‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم Realme 10T می‌توان به حسگر اثر‌انگشت و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

Realme 10T در رنگ‌های Electric Black و Dash Blue روانه‌ی بازار می‌شود. نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این گوشی حدوداً ۲۰۳ دلار و نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن ۲۶۲ دلار قیمت دارد.

gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس