مشخصات گوشی ویوو V30 Lite

115
0
مشخصات گوشی ویوو V30 Lite

ویوو در حال آماده‌شدن برای رونمایی سری گوشی‌های هوشمند V30 است. بر‌اساس ادعاهای جدید، V30 و V30 Pro تنها مدل‌های این خانواده نیستند و رونمایی گوشی ویوو V30 Lite را نیز شاهد خواهیم بود. در فاصله‌ی باقی‌مانده تا مراسم ویوو، مشخصات مدل وی ۳۰ لایت فاش شده است. در این پست به بررسی مشخصات گوشی ویوو V30 Lite می پردازیم.

مشخصات گوشی ویوو V30 Lite

ویوو به‌زودی V30 Lite را درکنار V30 و V30 Pro عرضه می‌کند. V30 Lite از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کند و ظاهراً در دو پیکربندی شامل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی یا ۱۲ گیگابایت رم ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در‌دسترس خواهد بود.

انتظار می‌رود باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ سریع سیمی ۴۴ واتی برای ویوو V30 Lite استفاده شود. گزینه‌‌های اتصال شامل WiFi دو‌بانده، بلوتوث، NFC و درگاه USB-C برای شارژ است. شایعه شده است که گوشی ویو V30 Lite با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود.

این گزارش اشاره می‌کند که V30 Lite ممکن است مدل بین‌المللی ویوو V29e باشد که قبلاً معرفی شده بود و در ماه اکتبر  عرضه شد. اگر این درست باشد، می‌توان انتظار داشت که گوشی V30 Lite از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی FHD+ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده کند. این پنل از نوع اولد (با نام تجاری امولد) خواهد بود.

ویوو V29e به پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز شده است. در قسمت پشتی، دوربین دوگانه‌ی ۵۴ مگاپیکسلی قرار دارد و پنل جلویی از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

در اخبار مرتبط، ویوو V30 اخیرا در گیک‌بنچ با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مشاهده شد و حتی در دیتابیس IMEI در‌کنار V30 Pro ظاهر شده است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس