معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ در رویداد ۲۰۲۰ ماه مارچ

82
0
جدیدترین گوشی های سامسونگ

گوشی هایی که قرار است در رویداد ۲۰۲۰ ماه مارچ رونمایی شوند از سری گلکسی A سامسونگ هستند. در این خبر به بررسی جدیدترین گوشی های سامسونگ در رویداد ۲۰۲۰ ماه مارچ می پردازیم.

جدیدترین گوشی های سامسونگ در رویداد ۲۰۲۰ ماه مارچ

دومین ایونت سامسونگ در سال 2022، پس از ایونت Galaxy Unpacked که در ژانویه 2022 برگزار شد، در چند روز آینده  برگزار خواهد شد.در ایونت Galaxy A  سامسونگ ، این غول فناوری کره جنوبی شاهد رونمایی این شرکت از به‌روزرسانی‌های گوشی‌های سری گلکسی A  خواهیم بود.

 اما قبل از رونمایی رسمی، در این مقاله تمام جزئیاتی که باید بدانید، از جمله تاریخ ایونت، گوشی‌های جدیدی که انتظار داریم معرفی شوند و نحوه شرکت در این ایونت به صورت آنلاین گفته شده است.

آنچه ما انتظار داریم در ایونت مارس سامسونگ ببینیم

جدیدترین گوشی های سامسونگ
جدیدترین گوشی های سامسونگ

 طبق شایعات، سامسونگ از سه گوشی جدید سری گلکسی A به نام های گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 رونمایی خواهد کرد.  این سه گوشی جانشین گلکسی A32، A52 و A72 خواهند شد.  A52 و A72  حدودا در مارس 2021 عرضه شدند. و دقیقاً مانند سال 2021، انتظار می‌رود که این سه دستگاه پس از ایونت Samsung’s flagship Galaxy Unpacked 2022 به بازار بیایند.

فرمول گوشی های سری گلکسی A سامسونگ با این شرکت سازگار بوده است و این شرکت تلاش می کند تا جایی که ممکن است امکانات و ویژگی های پیشرفته تری را در گوشی های خود لحاظ کند و در عین حال قیمت ها را مقرون به صرفه نگهدارد.

 بنابراین، اگر بهانه کافی برای نخریدن Galaxy S22 Ultra یا نسخه های S22 و S22+  دارید، با توجه به اینکه قیمت بسیار بالای آنها یکی از این دلایل است، این سه نسخه جدید ممکن است برای شما مناسب باشد.

 نحوه شرکت و تماشای آنلاین ایونت مارس سامسونگ

ایونت Galaxy A سامسونگ در تاریخ 17 مارس 2022 برگزار خواهد شد. این ایونت تنها به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح برگزار می شود و می توانید این رویداد را از هر کجای دنیا تماشا کنید.

 می‌توانید ایونت را از طریق کانال YouTube Samsung یا Samsung Newsroom  هم مشاهده کنید.

 رقبای آیفون SE 3 سامسونگ در حال ورود به بازار هستند.

گوشی های میان رده سری گلکسی A آماده عرضه به بازار هستند تا توجه ها را از  iPhone SE 3  پس از اعلام رسمی در ایونتPeek Performance اپل که در 8 مارس برگزار شد، به سمت جود جلب کنند. مانند آیفون SE 3، سری گلکسی A نیز بازار میان رده ها را هدف قرار داده است.  جایی که شرکت ها کیفیت و ویژگی های بیشتری متناسب با پول شما ارائه می دهند.

 آیا گوشی‌های سری گلکسی A  نسبت به بقیه متفاوت خواهند شد؟  فقط زمان می تواند پاسخ این سوال را بدهد.

منبع : makeuseof

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس