معرفی هتل ‌های مسکو، از لوکس تا اقتصادی

136
0
معرفی هتل ‌های مسکو

تا حالا درباره زیبایی خیره‌کننده هتلهای مسکو چیزی شنیده‌اید؟ شهر مسکو، پایتخت کشور روسیه است که با میراثفرهنگی غنی، آثار معماری بی‌بدیل و مناظر تکرارنشدنی شناخته می‌شود. در مسکو جاهای زیادی برای دیدن و کارهای فراوانی انجام‌دادن وجود دارد که این شهر را به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل می‌کند. وقتی صحبت از اقامت در این شهر افسانه‌ای به میان می‌آید، طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها برای هر بودجه و سلیقه‌ای در اختیار شما است. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به برخی از بهترین هتل‌ های مسکو، از لوکس‌ترین هتل‌ها تا گزینه‌های اقتصادی‌تر.

اقامت در لوکس‌ترین هتلهای مسکو

شهر مسکو مجلل‌ترین هتل‌های جهان را دارد. سلیقه لوکس‌پسند مردمان روس در کنار معماری پر جزئیات و فاخر، باعث شده این شهر میزبان شایسته‌ای برای مسافران متمول باشد. لوکس‌ترین هتل‌های شهر مسکو در حوالی میدان سرخ و میدان کرملین متمرکز هستند و در ادامه تعدادی از بهترین هتل‌های لوکس شهر را مشاهده می‌کنید.

هتل سنت رجیس مسکو The St. Regis Moscow Nikolskaya 

اگر می‌خواهید برای مدت کوتاهی زندگی اشرافی داشته باشید، می‌توانید خودتان را به اقامت در هتل پنج‌ستاره سنت رجیس مسکو مهمان کنید. این هتل در نزدیکی میدان لوبیانکا واقع‌ شده و منظره میدان سرخ مسکو و کاخ کرملین از پنجره اتاق‌های آن پیداست. معماران حرفه‌ای در طراحی هتل سنت رجیس به‌وفور رنگ‌های قهوه‌ای، بژ، سفید و طلایی به کار برده‌اند تا حس لوکس و مجلل‌بودن را به مسافران القا کنند.

هتل ریتز کارلتون مسکو The Ritz-Carlton Hotel Moscow

با اقامت در یکی از 334 اتاق هتل ریتز کارلتون، تنها چند قدم با میدان سرخ و میدان کرملین فاصله خواهید داشت. این هتل 5 ستاره، امکانات رفاهی مدرن مانند اسپا، مرکز تناسب‌اندام و چندین رستوران و بار دارد و تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های آن با وسیله‌های خاص و لوکس مبلمان شده‌اند. داشتن دید پانوراما به میدان سرخ و کرملین مهم‌ترین ویژگی این هتل است که اگر قصد عکاسی داشته باشید، می‌توانید قاب‎‌های بی‌نظیری در اینجا ثبت کنید.

هتل کرون پلازا ورلد ترید سنتر مسکو Crowne Plaza Moscow World Trade Cen

طراحان مجموعه هتل‌های کرون پلازا، برای ساخت یک هتل مجلل با فضای رسمی در شهر مسکو سنگ تمام گذاشته‌اند و 724 اتاق آن را به بهترین شکل ممکن دکور کرده‌اند. این هتل 5 ستاره تنها یک کیلومتر با منطقه تجاری شهر مسکو فاصله دارد و درصورت اقامت، به‌راحتی به مرکز شهر و میدان کرملین دسترسی خواهید داشت. رستوران‌های هتل کرون پلازا غذاهای اروپایی و همچنین محلی روسیه رابا کیفیتی ممتاز سرو می‌کنند.

بررسی هتل‌های متوسط و خوب 

هتل‌های چهارستاره مسکو در رده عالی و هتل‌های سه ستاره در دسته‌بندی خوب قرار می‌گیرند. منطقه توارسکایا (Tverskoy) در مرکز شهر مسکو واقع شده و به‌خاطر خرید، رستوران‌های متعدد و تفریحات شبانه بین مسافران معروف است. در ادامه با 3 تا از هتل‌های متوسط و خوب این منطقه آشنا می‌شوید که در صورت اقامت در آن‌ها، به برخی از بهترین تفریحات شهر دسترسی خواهید داشت.

هتل تعطیلات در مسکو Holiday Inn Moscow Tagansky 

به کسانی که دنبال یک هتل خوب 4 ستاره می‌گردند، هتل تعطیلات را پیشنهاد می‌کنیم که در مرکز شهر واقع شده و 220 اتاق دارد. این هتل امکاناتی مثل ترانسفر فرودگاهی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه‌مطبوع و وای‌فای رایگان به مسافران ارائه می‌دهد. رنگ‌های غالب به‌کاررفته در دکوراسیون اتاق‌های این هتل از خانواده رنگ‌های گرم هستند و اتاق‌ها از میز کار، تلویزیون، چای‌ساز، مینی بار و اتو برخوردارند.

هتل هانزر Hanzer Hotel 

در لیست بهترین هتل‌های سه‌ستاره مسکو، حتما به نام هتل هانزر برمی‌خورید. این هتل بالاترین در صدر رضایت مسافران را کسب کرده و اقامتی راحت و باکیفیت را برای شما تضمین می‌کند. هتل هانزر در سال 2015 در 18 طبقه ساخته شده و بهترین دسترسی را به جاهای دیدنی و مراکز تفریحی شهر مسکو دارد. رستوران این مجموعه هم بسیار پرطرفدار است.

هتل آیبیس مسکو سنتر Ibis Moscow Cent

یکی از محبوب‌ترین هتل‌ های مسکو، آیبیس سنتر نام دارد که سه ستاره است. این هتل طراحی چندان فاخری ندارد؛ اما همه امکانات لازم برای یک اقامت راحت را در اختیار مسافران می‌گذارد. امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ، سالن بدنسازی، استقبال و بدرقه فرودگاهی، خدمات خشک‌شویی و خدمات ویژه برای معلولان به‌صورت 24 ساعته در دسترس مسافران است؛ اما اگر می‌خواهید حیوان خانگی‌تان را هم همراهتان ببرید، باید بدانید که ورود حیوانات به هتل آیبیس مجاز نیست.

معرفی هتل ‌های مسکو
معرفی هتل ‌های مسکو

معرفی سه هتل اقتصادی در مسکو

مثل هر شهر دیگری، مسکو هم هتل‌های مناسب و به‌صرفه دارد. اگر می‌خواهید هزینه سفرتان را به‌گونه‌ای مدیریت کنید که بیشتر به تفریح بپردازید و زمان کمتری در هتل بگذرانید، هتل‌های یک یا دوستاره انتخاب بهتری برای شما خواهند بود. هتل‌ های مسکو که در رده اقتصادی قرار دارند، از امکانات رفاهی مثل سالن اسپا، رستوران بین‌المللی و ترانسفر فرودگاهی برخوردار نیستند؛ اما به شما این امکان را می‌دهند که با بودجه محدود، روزهای بیشتری را در سفر بگذرانید. در ادامه با چند نمونه از هتل‌ های مسکو آشنا شوید.

هتل وویج پارک Voyage Park

اگر به دنبال اقامت در یک هتل میان‌رده باشید، می‌توانید یکی از 50 اتاق هتل وویج پارک را بگیرید. این هتل 2 ستاره به یک ایستگاه تاکسی نزدیک است که از طریق آن می‌توانید به‌راحتی به همه جای شهر مسکو بروید. خدماتی مثل اینترنت، تجهیزات اسکی، زمین تنیس، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته در دسترس مسافران هستند و اتاق‌ها به تلویزیون، اینترنت و تهویه‌ مطبوع مجهز شده‌اند. طبق نظرسنجی‌ها مسافران قبلی از تمیزی، راحتی اتاق‌ها و آرامش هتل رضایت کامل داشته‌اند.

هاستل استارت مسکو Hostel Start

اقامت‌کردن در هاستل شرایط متفاوتی با هتل دارد. اگر دوست دارید در یک هاستل جمع‌وجور اقامت کنید، هاستل استارت می‌تواند خیالتان را از بابت تمیزی، قیمت مناسب، نزدیک‌بودن به مکان‌های تفریحی مسکو و داشتن پرسنل مجرب راحت کند. قبل از رزرو این هاستل باید بدانید که ورود حیوانات خانگی به هاستل مجاز است و اقامت در اینجا به کسانی که در حضور حیوانات خانگی احساس راحتی ندارند، توصیه نمی‌شود. سیگارکشیدن در لابی و اتاق‌های استارت هاستل ممنوع است.

معرفی هتل ‌های مسکو
معرفی هتل ‌های مسکو

با کمک فلای تودی، هتلی را که انتخاب کرده‌اید، همین حالا رزرو کنید!

شما با رزرو هتل در‌ مسکو تنها به‌اندازه چند کلیک فاصله دارید. فرقی نمی‌کند می‌خواهید در یک هتل 5 ستاره قصر گونه توقف کنید یا یک هاستل تمیز و دنج را ترجیح می‌دهید، فلای تودی به شما کمک می‌کند تا اقامتگاه مد نظرتان را داشته باشید. با مراجعه به سایت فلای تودی می‌توانید امکانات تمام هتلهای مسکو را بسنجید و نتایج جست‌وجو را اساس فیلترهایی مثل قیمت، کلاس هتل، فاصله از مراکز تفریحی و نظرات مسافران قبلی مرتب نمایید. وقتی صحبت از بهترین هتل‌ های مسکو باشد، این شما هستید که بر اساس ترجیحات شخصی‌تان دست به انتخاب می‌زنید. با هر بودجه و هر ترجیحی که دارید، فلای تودی، بهترین قیمت رزرو هتل‌ و بلیط مسکو را تضمین می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اول نیوز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس