معرفی Asus Zenbook 17 Fold OLED؛ یک تبلت\لپ تاپ تاشو 17.3 اینچی فوق العاده !

43
0
معرفی Asus Zenbook 17 Fold OLED

ایسوس در ابتدای سال جاری از (Zenbook 17 Fold OLED (UX9702 در نمایشگاه CES رونمایی کرد، اما اکنون در IFA آن را به طور رسمی ارائه کرده است. سوالی که برای خیلی از کاربران مطرح شده این است که Zenbook 17 Fold OLED چیست و دقیقاً چه قابلیت هایی را ارائه می دهد. معرفی Asus Zenbook 17 Fold OLED را در ادامه بخوانید.

Zenbook 17 Fold OLED یک دستگاه هیبریدی است که دارای صفحه نمایش OLED 17.3 اینچی 2560*1920 پیکسلی تاشو با ابعاد 4:3 (در صورت باز شدن کامل) و 500 نیت روشنایی می باشد. زمانی که دستگاه به طور کامل باز شود، می تواند روی پایه ی مخصوص خود بایستد و به عنوان مانیتور عمل کند؛ بنابراین ترکیبی خوب برای کارهای اداری، همراه با صفحه کلید بلوتوث را ارائه می دهد.

Zenbook 17 Fold OLED همچنین با زاویه 120 درجه تا می شود تا به همراه صفحه کلید بلوتوث قابل استفاده باشد، به همین ترتیب قادر خواهید بود تا به طور کامل از صفحه نمایش 17.3 اینچی آن لذت ببرید، همچنین می توانید از نیمه پایین نمایشگر به عنوان صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

در نتیجه، Zenbook 17 Fold OLED هم می تواند به عنوان یک لپ تاپ معمولی با صفحه کلید فیزیکی قابل اتصال مورد استفاده قرار بگیرد و هم می تواند به دو قسمت تا شود تا کاربر بتواند از صفحه 12.5 اینچی و 1280*1920 مگا پیکسلی آن استفاده نماید. همچنین اگر می خواهید به عنوان تبلت از آن استفاده کنید، می توانید از Zenbook 17 Fold OLED در دست استفاده نمایید، اگرچه استفاده یک دستگاه 17.3 اینچی در دست، ممکن است کمی دشوار باشد.

معرفی Asus Zenbook 17 Fold OLED

بر روی Zenbook 17 Fold OLED ویندوز 11 اجرا می شود و از پردازنده i7-1250U اینتل با 16 گیگابایت رم LPDDR5 پشتیبانی می کند. معماری هیبریدی نسل دوازدهم اینتل با 2 هسته عملکرد و 8 هسته بازده، کارایی مناسبی را ارائه می دهد. گرافیک دستگاه نیز توسط Iris Xe اینتل مدیریت می شود. همچنین، یک SSD 1 ترابایتی M.2 NVMe PCIe 4.0 بر روی آن وجود دارد که جدیدترین و سریعترین فضای ذخیره سازی موجود در بازار به شمار می رود.

دو درگاه USB-C برای Zenbook 17 Fold OLED در نظر گرفته شده که هر دوی آنها Thunderbolt 4 بوده و از خروجی نمایشگر و شارژ، که حداکثر 65 وات است، پشتیبانی می کنند. همچنین یک جک 3.5 میلی متری صدا نیز بر روی دستگاه وجود دارد.

از جنبه تجهیزات داخلی، یک باتری 4 سلولی 75 وات ساعت برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که برای روشن ماندن صفحه نمایشگر به مدت 9 ساعت و نیم، در نظر گرفته شده است. همچنین، وزن Zenbook 17 Fold OLED برابر با 1.5 کیلوگرم است که برای یک تبلت بزرگ 17.3 اینچی بسیار مناسب می باشد.

Asus Zenbook 17 Fold OLED در سه ماهه چهارم سال، با قیمت 3999 یورو / 3499 دلار در رنگ مشکی Tech در دسترس خواهد بود. در نظر داشته باشید که قیمت این دستگاه به نسبت دو گوشی جدید سامسونگ گلکسی Z Fold4 بیشتر است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس