مقایسه قاب آیفون 15 سیلیکون با فاین وون: کدام قاب آیفون 15 را باید بخرید؟

82
0
مقایسه قاب آیفون 15 سیلیکون با فاین وون

اپل قاب های چرمی خود را با گزینه پارچه ای جدید جایگزین کرد که به همان اندازه گران است. مقایسه قاب آیفون 15 سیلیکون با فاین وون را در ادامه بخوانید.

. FineWoven یک ماده پارچه ای است که حس منحصر به فردی دارد، شبیه به تلاقی بین نایلون و مخمل. ممکن است کمی طول بکشد که به آن عادت کنید، اما در لمس طبیعی به نظر می رسد.

. در حالی که قاب های سیلیکونی به دلیل خاصیت جذب شوک خود شناخته می شوند، قاب های FineWoven نرم تر و مقاوم تر در برابر سایش و پارگی هستند و این باعث می شود که آنها را قادر به تحمل سقوط متوسط ​​​​می کند.

. قاب‌های FineWoven دارای گزینه‌های رنگی کمتری نسبت به قاب‌های سیلیکونی هستند، اما اگر ظاهری پیچیده و حرفه‌ای را ترجیح می‌دهید، ارزش 10 دلار اضافی را نسبت به محصولات سیلیکونی دارد. با این حال، اگر رنگ های روشن تر و کاربردی را ترجیح می دهید، سیلیکون ممکن است مناسب تر باشد.

در سال 2023، اپل قاب های چرمی خود را برای چیزی سازگارتر با محیط زیست کنار گذاشت: FineWoven. این کلمه فانتزی اپل برای سبک پارچه ای جدید قاب آیفون و سایر لوازم جانبی است. اما آیا ارزش آن را نسبت به قاب سیلیکونی آشنا دارد؟

FineWoven چیست و چه حسی دارد؟

FineWoven پارچه‌ای است که اپل در رویداد Wonderlust iPhone 15 معرفی کرد. طبق توضیحات محصول FineWoven اپل استور، “از ریزگرد بادوام ساخته شده است” و “حس نرم و جیر مانندی دارد.”

این توصیف درست به نظر می رسد. در دست احساس بی نظیری می کند – مانند تلاقی بین نایلون و مخمل یا میکرو جیر. ممکن است زمانی که برای اولین بار آن را بر روی آیفون خود قرار می دهید کمی به آن عادت کنید، اما با گذشت زمان، لمس کردن آن بسیار طبیعی می شود.

به طور کلی، FineWoven بسیار شبیه به پارچه است. اگر به دنبال جایگزینی واقعی برای قاب های چرمی قدیمی اپل هستید، باید به سراغ سازندگان لوازم جانبی شخص ثالث بروید یا بهترین قاب های آیفون 15 را بررسی کنید.

با این حال، این ماده جدید به عنوان یک گزینه کیفی ممتاز نسبت به سیلیکون، با قیمت 10 دلار اضافی عرضه می شود – همان قیمتی که اپل برای شارژ قاب های چرمی آیفون خود استفاده می کرد. همچنین با توجه به اینکه اپل ادعا می کند FineWoven در انتشار کربن به میزان قابل توجهی کمتر از چرم نسبت به محیط زیست آگاه است.

آیا سیلیکون یا Fine Woven محافظت بهتری ارائه می دهد؟

مقایسه قاب آیفون 15 سیلیکون با فاین وون
مقایسه قاب آیفون 15 سیلیکون با فاین وون

وقتی صحبت از محافظت به میان می آید، هم قاب سیلیکونی اپل و هم قاب های FineWoven نقاط قوت خود را دارند. کیس های سیلیکونی به دلیل خاصیت جذب شوک معروف هستند. آنها نرم، انعطاف پذیرتر هستند و ممکن است آیفون را به طور موثری در برابر افتادن و ضربه محافظت کنند. سیلیکون به دلیل چسبندگی در وهله اول باید از بروز حوادث جلوگیری کند. با این حال، یک مشکل رایج در مورد سیلیکون این است که با گذشت زمان تجزیه می شود.

با این حال، قاب های FineWoven بسیار نرم و نسبتاً انعطاف پذیر هستند. اگرچه ممکن است به اندازه قاب‌های سیلیکونی ضربه‌گیر نباشند، به نظر می‌رسد FineWoven در برابر سایش و پارگی مقاوم‌تر است و باید بیش از حد توانایی تحمل سقوط متوسط ​​را داشته باشد.

بررسی های اولیه The Verge و 9to5Mac نشان می دهد که مواد به راحتی خراشیده می شوند و به سرعت باعث نگرانی خریداران بالقوه می شوند. بنابراین، باید دید که آیا FineWoven طول عمر بالاتری خواهد داشت یا خیر. را

خوشبختانه، من توانستم خراش های خفیف روی قاب FineWoven خود را از استفاده روزانه به راحتی و بدون هیچ علامتی پاک کنم. با توجه به اینکه کاربر معمولی قصد ندارد روی یک کیس گران قیمت تست خراش انجام دهد، کل وضعیت نامتناسب است.

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که گوشی خود را با وسایل دیگری مانند کلید یا کیف پول فلزی در جیب خود قرار می دهید، باید مراقب باشید. ویدیوی یوتیوب ZolloTech نشان می‌دهد که با چه سرعتی کیس با کلید یا میخ مشخص می‌شود.

گزینه های رنگ برای قاب های سیلیکونی و Fine Woven

تنوع رنگ جایی است که این دو نوع کیس کاملاً با هم تفاوت دارند. به هر دلیلی، اپل تمایل دارد به قاب های سیلیکونی گزینه های رنگی روشن و پر جنب و جوش بیشتری بدهد. FineWoven انتخاب‌های کمتری دارد و رنگ‌های ارائه‌شده اشباع کمتری دارند تا با آنچه ممتاز در نظر گرفته می‌شود هماهنگ شوند.

رنگ‌های ارائه‌شده برای سری قاب‌های سیلیکونی آیفون 15 عبارتند از: سوربت نارنجی، سروی، آبی زمستانی، آبی طوفانی، گواوا، گلی، صورتی روشن و مشکی. در مقابل، اپل قاب‌های FineWoven را در رنگ‌های توت، همیشه سبز، تاپ، آبی اقیانوس آرام و مشکی ارائه می‌کند. این رنگ ها در تمام مدل های آیفون 15 ثابت هستند.

برای این دسته، یک قانون آسان برای پیروی وجود دارد. اگر از قاب‌های سرگرم‌کننده آیفون لذت می‌برید، از سیلیکون استفاده کنید. اگر ظاهر نرم و حرفه ای را ترجیح می دهید، با FineWoven همراه باشید.

آیا FineWoven ارزش 10 دلار اضافی را نسبت به سیلیکون دارد؟

در نهایت، اگر احساس نرم و پارچه مانند و ظاهر پیچیده FineWoven با سبک شما هماهنگ باشد، ممکن است سرمایه گذاری اضافی بر روی سیلیکون توجیه شود. این امر مخصوصاً در صورتی صادق است که قبلاً قاب‌های چرمی اپل را خریداری کرده‌اید و با چرم ازدواج نکرده‌اید.

از سوی دیگر، اگر گزینه‌های رنگ روشن‌تری را ترجیح می‌دهید و به احساس منحصر به فرد در دست اهمیت نمی‌دهید یا نگران مشکلات گزارش‌شده در مورد خراشیدگی هستید، ممکن است یک قاب سیلیکونی مناسب‌تر باشد. سیلیکون یک انتخاب عملی برای استفاده روزمره است و به همان اندازه برای محافظت استاندارد خوب عمل می کند. همه اینها به ترجیحات و اولویت های شخصی خلاصه می شود، زیرا هر دو گزینه های عالی برای آیفون 15 شما هستند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس