نحوه پیمایش در اپلیکیشن موبایل MetaMask

92
0
اپلیکیشن موبایل MetaMask

اپلیکیشن موبایل MetaMask چشم انداز Web3 را بیش از همیشه در دسترس قرار داده است.

شاید با کیف پول MetaMask به عنوان یک افزونه مرورگر آشنا باشید. با این حال، برنامه ای نیز وجود دارد که اساسا MetaMask را به یک کیف پول موبایلی با خدمات کامل تبدیل می کند.

MetaMask برنامه دارد؟

کیف پول MetaMask به عنوان یک افزونه مرورگر در تمام مرورگرهای اصلی موجود است. این برنامه افزودنی اتصال کیف پول خود را به پلتفرم‌هایی در سراسر Web3 سریع و آسان می‌کند. و برای این منظور، مسلماً در مرورگر ترجیحی رایانه رومیزی مورد علاقه شما بهترین کار را دارد.

با این حال، این برنامه همچنین می تواند برای خرید و انتقال ارزهای رمزپایه مبتنی بر اتریوم و حتی نگه داشتن و مشاهده NFT ها استفاده شود. برای موارد استفاده از این قبیل، دسترسی به کیف پول MetaMask خود در یک دستگاه تلفن همراه یک امتیاز بزرگ است.

دانلود: MetaMask برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

اپلیکیشن موبایل MetaMask: نحوه ورود و ورود مجدد

اولین باری که وارد برنامه MetaMask می شوید، باید وارد شوید. MetaMask یک کیف پول غیر حضانت است، به این معنی که نمی توانید فقط از رمز عبور خود برای ورود استفاده کنید. باید عبارت بازیابی خود را وارد کنید. بنابراین مطمئن شوید که آن را در دست دارید.

زیاد نگران نباش شما فقط باید اولین بار که وارد برنامه می شوید این کار را انجام دهید. پس از آن، می توانید دوباره با استفاده از رمز عبور خود وارد شوید، درست مانند پسوند مرورگر.

اگر می‌خواهید راحتی و امنیت بیشتری داشته باشید، و اگر گوشی شما ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، می‌توانید MetaMask را نیز تنظیم کنید تا با بیومتریک مانند اسکنر اثر انگشت، قفل را باز کند. این یک گزینه مفید است زیرا برنامه قبل از اکثر تعاملات بررسی های امنیتی را انجام می دهد، اگر تلفن شما در حالی که برنامه باز است غیرفعال بماند یا اگر برنامه را ترک کرده و از برنامه دیگری استفاده کنید.

انتقال پول در MetaMask

از صفحه اصلی برنامه MetaMask خود، می توانید ارزهای دیجیتال را ارسال، دریافت، خرید و مبادله کنید. همچنین می‌توانید نماد پشته پنکیک را در گوشه سمت چپ بالای برنامه انتخاب کنید و Activity را برای مشاهده تراکنش‌های اخیر خود انتخاب کنید.

اپلیکیشن موبایل MetaMask: خرید و معاوضه

برای خرید ارزهای دیجیتال از طریق اپلیکیشن موبایل، باید اطلاعات پرداخت بانک یا کارت اعتباری را وارد کنید. با این حال، اگر از گزینه دیگری مانند PayPal برای خرید ارز دیجیتال و ارسال آن به حساب MetaMask خود استفاده می کنید، هرگز نیازی به وارد کردن اطلاعات پرداخت ندارید.

مبادله به معنای معامله در توکن هایی است که از قبل در حساب شما وجود دارد.

ارسال و دریافت

ارسال و دریافت دو مورد از ویژگی هایی است که اپلیکیشن موبایل واقعا در آن می درخشد. هنگامی که دریافت را انتخاب می کنید، برنامه یک کد QR را روی صفحه گوشی شما نمایش می دهد تا کاربر دیگری بتواند آن را اسکن کند تا به سرعت و به راحتی پول را در حساب شما قرار دهد.

به طور مشابه، هنگامی که می خواهید رمز ارز ارسال کنید، می توانید کاربر را جستجو کنید، آدرس او را به صورت دستی وارد کنید، یا گزینه ای را برای اسکن یک کد QR در کیف پول خود انتخاب کنید.

نمایش NFT های خود

اگر دوست دارید NFT های خود را به نمایش بگذارید، برنامه MetaMask می تواند برای آن نیز مفید باشد. از صفحه اصلی، نمای را از Tokens به NFTs تغییر دهید.

در واقع به این سادگی نیست زیرا باید NFT های خود را به MetaMask وارد کنید. یک دکمه برای انجام این کار در صفحه NFTs با دو گزینه وجود دارد. می‌توانید به‌صورت دستی NFT‌های خود را یکی یکی وارد کنید، که دردناک است، اما ایمن‌تر و قابل اطمینان‌تر است، یا می‌توانید از API برای شناسایی خودکار NFT‌ها استفاده کنید، که سریع و واضح است.

دسترسی به مرورگر MetaMask

MetaMask مرورگر وب خود را دارد. با ضربه زدن روی نماد پشته پنکیک در سمت چپ بالا و انتخاب گزینه Browser می توانید به مرورگر دسترسی پیدا کنید. این مرورگر علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد در وب مانند یک مرورگر وب استاندارد جستجو کنید، پیوندهای سریعی را به صرافی های محبوب، بازارهای NFT و موارد دیگر سازماندهی کرده است.

همه را با خود ببرید

برنامه موبایل MetaMask چند ویژگی اضافی دارد، اما در بیشتر موارد، این کیف پولی است که شما می شناسید. به طور کلی، سهولت دسترسی به Web3 را بسیار افزایش داده است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس