نحوه یافتن و دنبال کردن کانال های واتس اپ

114
0
یافتن و دنبال کردن کانال های واتس اپ

ویژگی کانال واتس اپ راهی را برای پایگاه کاربران عظیم خود فراهم می کند تا از سازمان ها و افراد مورد علاقه خود به روز رسانی های این پلتفرم را دریافت کنند. چه بخواهید با تیم ورزشی مورد علاقه خود به روز بمانید یا آخرین به روز رسانی های مقامات محلی خود را داشته باشید، کانال های WhatsApp یک راه عالی برای انجام این کار بدون فاش کردن شماره خود به مدیر یا سایر دنبال کنندگان است. یافتن و دنبال کردن کانال های واتس اپ را یاد بگیرید.

اگر با این ویژگی تازه کار هستید، به شما نشان می‌دهیم که چگونه کانال‌ها را در واتس‌اپ پیدا کرده و دنبال کنید تا به شما کمک کنیم از این ویژگی حداکثر استفاده را ببرید.

نحوه کشف کانال های جالب در واتس اپ

واتس اپ ویژگی کانال های خود را در ژوئن 2023 معرفی کرد. از زمان آغاز به کار، کانال های متعددی در واتس اپ وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید. اما هر کانالی، فنجان چای همه نخواهد بود.

در اینجا نحوه یافتن کانال های جالب آورده شده است:

WhatsApp را باز کنید و روی Updates (که قبلاً به عنوان وضعیت شناخته می شد) کلیک کنید.

در تب به‌روزرسانی‌ها، گزینه View all adjacent to Find channels را انتخاب کنید. اگر کانال‌هایی را ندارید که قبلاً دنبال کرده‌اید، دکمه Find Channels را در پایین انتخاب کنید. WhatsApp شما را به یک صفحه دایرکتوری اختصاصی می برد که در آن می توانید کانال های مختلفی را که می توانید دنبال کنید ببینید.

برای یافتن کانالی که ممکن است علاقه شما را برانگیزد، فهرست را مرور کنید. کانال ها به طور پیش فرض بر اساس محبوبیت مرتب شده اند، اما می توانید روی دکمه مرتب سازی در بالا سمت راست ضربه بزنید تا ترتیب دیگری را برای کشف آسان تر انتخاب کنید. از طرف دیگر، از دکمه جستجو در بالا استفاده کنید تا کانال ها را به راحتی کشف کنید.

علاوه بر استفاده از ویژگی جستجوی داخلی برای یافتن کانال‌های واتس‌اپ، می‌توانید پیوندهای دعوت از سازمان‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی دریافت کنید.

برای یافتن کانال ها نباید تنها به دایرکتوری قابل جستجو WhatsApp تکیه کنید زیرا همه کانال ها در آنجا لیست نمی شوند. واتس اپ به مدیران کانال این قدرت را می دهد که تصمیم بگیرند که آیا کانال آنها باید در فهرست قابل کشف باشد یا خیر.

چگونه یک کانال واتس اپ را دنبال کنیم

هنگامی که یک کانال جالب در واتس اپ کشف کردید، باید آن را دنبال کنید تا به روز بمانید. برای شروع مراحل زیر را دنبال کنید:

تب به‌روزرسانی‌های واتس‌اپ را انتخاب کنید.

برای رفتن به صفحه فهرست کانال‌ها، روی دکمه Find Channels یا مشاهده همه در پایین کلیک کنید.

کانالی را که می‌خواهید با آن به‌روز بمانید پیدا کنید و برای دنبال کردن روی دکمه Plus (+) کلیک کنید. همچنین می‌توانید پیش ‌نمایش به‌روزرسانی‌های یک کانال را قبل از اینکه دنبال کنید، با کلیک کردن روی نام آن و سپس انتخاب دنبال کردن در بالا سمت راست، پیش‌نمایش کنید.

از طرف دیگر، وقتی در تب به‌روزرسانی‌ها هستید، اگر کانالی را مشاهده کردید که می‌خواهید آن را دنبال کنید، در زیر کانال‌ها توصیه می‌شود، آن را انتخاب کنید. سپس، هنگامی که در صفحه کانال قرار گرفتید، روی Follow در بالا سمت راست کلیک کنید.

نحوه لغو فالو کردن کانال واتس اپ

به دلیل محبوبیت واتس اپ، اگر کانال های زیادی را دنبال کنید، ممکن است به راحتی خود را با پیام ها بمباران کنید. برای جلوگیری از این امر، می توانید یک کانال را نادیده بگیرید یا آن را لغو دنبال کنید. اگر می خواهید کانالی را در واتس اپ لغو فالو کنید، می توانید این کار را در چند مرحله ساده انجام دهید.

در اینجا به این صورت است:

به تب Updates در WhatsApp بروید.

کانالی را که می‌خواهید دنبال نکنید را از لیست خود انتخاب کنید.

روی آیکون سه نقطه در چت کانال در بالا سمت راست ضربه بزنید.

از بین گزینه ها Unfollow را انتخاب کنید.

واتس‌اپ فورا کانال را لغو فالو می‌کند و دیگر آن را در فهرست کانال‌های خود در تب به‌روزرسانی‌ها نخواهید دید.

از کانال ها برای دریافت به روز رسانی در واتس اپ استفاده کنید

ویژگی کانال واتس اپ راهی مناسب برای به روز ماندن با سازمان ها و افراد مورد علاقه خود را فراهم می کند. به عنوان مثال، می‌توانید تیم ورزشی مورد علاقه خود، یک سازمان محلی یا یک مقام رسمی را دنبال کنید تا به‌جای استفاده از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام یا توییتر، به‌روزرسانی‌ها را در واتس‌اپ دریافت کنید.

علاوه بر این، این ویژگی شماره شما را خصوصی نگه می‌دارد، بنابراین بهتر از پیوستن به یک گروه یا انجمن WhatsApp است. به عنوان یک صاحب کسب و کار، می توانید از این ویژگی برای ایجاد فالوور استفاده کنید و دسترسی به مشتریان بالقوه بیشتری را آسان تر کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس