نقد و بررسی کتاب با ما به پایان می رسد | It Ends With Us

77
0
کتاب با ما به پایان می رسد

خلاصه داستان کتاب با ما به پایان می رسد | It Ends With Us:

گاهی اوقات کسی که شما را دوست دارد، کسی است که شما را بیشتر آزار می دهد. کتاب با ما به پایان می رسد را در ادامه معرفی کرده ایم.

لیلی همیشه آسان نبوده است، اما این هرگز او را از تلاش سخت برای زندگی که می‌خواهد منع نکرده است. او از شهر کوچکی در مین که در آن بزرگ شده بود فاصله زیادی گرفته است – او از کالج فارغ التحصیل شد، به بوستون نقل مکان کرد و کسب و کار خود را راه اندازی کرد. بنابراین وقتی جرقه‌ای را با یک جراح مغز و اعصاب به نام رایل کینکید احساس می‌کند، همه چیز در زندگی لیلی به طور ناگهانی تقریباً خیلی خوب به نظر می‌رسد که واقعیت داشته باشد.

رایل قاطع، سرسخت، شاید حتی کمی متکبر است. او همچنین حساس، باهوش است و برای لیلی کاملاً لطیف است، اما بیزاری کامل رایل از روابط آزاردهنده است. حتی در حالی که لیلی خود را به استثنای قانون عدم قرار ملاقات تبدیل می‌کند، نمی‌تواند از خود فکر کند که چه چیزی او را در وهله اول چنین کرده است.

همانطور که سؤالات در مورد رابطه جدید او او را تحت تأثیر قرار می دهد، افکار اطلس کوریگان – اولین عشق او و پیوندی با گذشته ای که پشت سر گذاشته است – نیز تحت تأثیر قرار می گیرند. او روح خویشاوند و محافظ او بود. هنگامی که اطلس ناگهان دوباره ظاهر می شود، هر آنچه لیلی با رایل ساخته است در معرض تهدید قرار می گیرد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس