نقد و بررسی کتاب به دنبال صدای شیشه ای

55
0
کتاب به دنبال صدای شیشه ای

رمانی که تونل‌های عمیقی از افکار را در سر شما فرو می‌برد. چند روزی از زمانی که Looking Glass Sound را خواندم می گذرد، و من هنوز در اعماق مخملی عمیق تاریک آن غرق در آن هستم. کتاب به دنبال صدای شیشه ای را معرفی میکنیم.

وایلدر هارلو در اوایل زندگی خود تراژدی را تجربه می کند، در شهر نیوانگلند که همه چیز از آنجا شروع شد، تصمیم می گیرد از خیانت گذشته خود بنویسد، اما با چشم اندازهای ترسناک همراه است.

کاتریونا وارد در بالای فهرست نویسندگان مورد علاقه من قرار دارد، او این توانایی باورنکردنی را دارد که شما را به زیباترین سفر نویسندگی ببرد، جایی که به نوعی به او کاملاً اعتماد می کنید اما به افکار خود در حین خواندن اعتماد ندارید. طبق معمول، کبوتر کردن این ژانر در اینجا دشوار است، این ترکیبی مرموز از تریلر/ترسناک روان‌شناختی گوتیک است، اما باز هم چیز دیگری است. این به طرز پیچیده ای ترسیم شده است، و آه چقدر من دوست دارم بدانم که او چگونه همه اینها را در حین نوشتن با هم ترکیب می کند.

شبکه‌ای از فریبکاری و دزدی در صفحات می‌چرخد و هر مکاشفه جدید رشته‌های بیشتری را ایجاد می‌کند که پیچک‌های آشفتگی را به بیرون می‌فرستد. در ابتدا نمی توانستم حدس بزنم که به کجا خاتمه دادم، و گمان می کنم هر فردی سفر منحصر به فرد خود را در این رمان تجربه کند.

زمانی که کارم را تمام کردم، احساس می کردم که در بیابان اقیانوس انداخته شده ام، هنوز کمی مبهوت هستم. کتاب به دنبال صدای شیشه ای به‌عنوان یکی از کتاب‌های LoveReading Star ما خواهد بود، و یکی از انتخاب‌های ماه (و سال) من برای لیز، پیچیده، تحریک‌آمیز، صمیمی و کاملاً فوق‌العاده است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس