نقد و بررسی کتاب دختر الهه ماه | Daughter of the Moon Goddess

35
0
کتاب دختر الهه ماه

دست روی قلب این واقعا زیباست، ترکیبی لذت بخش از اسطوره های باستانی و داستان سرایی مدرن داستانی طلسم کننده را خلق می کند. هنگامی که Xingyin باید مادرش را ترک کند و از خانه اش فرار کند، خودش را در پادشاهی آسمانی تنها می بیند که در تلاش برای تسلط بر تیراندازی با کمان و جادو است. کتاب دختر الهه ماه را در ادامه معرفی کرده ایم.

از همان صفحه اول که اسیر کلمات و داستان بودیم. این اولین فانتزی سو لین تان است، اولین اثر در دو شناسی، و قطعاً او نویسنده ای است که ما به او توجه خواهیم کرد.

او با انرژی غنایی و اخروی می نویسد، با این حال ما بلافاصله در این داستان احساس راحتی و آرامش کردیم. شخصیت‌ها احساس قابل لمس و ارتباط دارند، آنها همچنین از طریق وجود خود یک جادوی افسانه‌ای دارند که سرزندگی شگفت‌انگیزی می‌افزاید.

روح، سحر و جادو، احساس می کند زمین است، اما آه که چقدر با شدت می درخشد! هسته قدرت و قدرتی که در صفحات وجود دارد، در آسیب پذیری هایی نهفته است که به اندازه نیروی حیاتی شخصیت ها بخشی از شخصیت ها هستند.

ما از این اولین بازی کاملاً راضی و پاداش گرفتیم، و در عین حال هیجان‌زده و مشتاق بعدی بودیم. دختر الهه ماه با انرژی مست کننده و احساسات قلبی می درخشد. این کتاب هم به‌عنوان کتاب ستاره‌های LoveReading و هم به‌عنوان منتخب ماه انتخاب شده است، بسیار عالی است!

این کتاب را در ژانر اولیه فانتزی است.

 

 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس