نقد و بررسی کتاب فرزندان خدایان و مردان مبارز

62
0
کتاب فرزندان خدایان و مردان مبارز

نویسنده کتاب فرزندان خدایان و مردان مبارز، Shauna Lawless است.

نبردهای هیجان انگیز شوخ طبعی و شمشیربازی در این اولین رمان تاریخی خارق العاده فراوان است. دو صدا در مرکز ایرلند قرار دارند، یکی به دنبال قدرت و دیگری صلح. من اینجا نشسته ام و با خوشحالی دستانم را می مالیم که فکر می کنم این شروع یک سریال جدید است. کتاب اول انتظارات من را برآورده کرد و از آنها فراتر رفت. وقتی وارد شدم با نقشه و فهرستی از شخصیت‌ها مواجه شدم، شخصاً گنجاندن نحوه تلفظ نام‌ها واقعاً مفید بود.

داستان با مرگ آغاز می شود، گورمفلیث (گورم-لا) و فودلا (فو لا) هر کدام فصل را هدایت می کنند و داستان خودشان را می گویند و به شما اجازه می دهند خواسته ها و آرزو های آنها را تجربه کنید. خود واقعی آنها از انسانها پنهان است، زیرا هر دو تا حد ممکن جاودانه هستند، و به عنوان یک تنش اضافی، Tuatha De Danann سوگند یاد کرده اند که فوموریان ها را از بین ببرند. در حالی که به نظر می‌رسد که می‌توانست در دنیای دیگری اتفاق بیفتد، نویسنده Shauna Lawless افتخارات اسطوره و تاریخ ایرلند را به ارمغان آورده است تا ایرلندی را بسازد که من واقعاً می‌توانستم باور کنم وجود دارد.

او در خلق فهرست طولانی از شخصیت‌هایی که رمان را پر می‌کنند، از ایرلندی گرفته تا وایکینگ و انگلیسی تسلط دارد. من یک بار هم احساس گمراهی نکردم، فقط به تک تک افراد اضافه شده سلام کردم و از آنها در ذهنم استقبال کردم.

این طرح با موفقیت بین انسان، تواتا دی دانان و فورمورین ها در هم می آمیزد، زیرا آنها متحدان و صلح می سازند و با فریبکاری و خیانت بریده می شوند. اوه، و جادو، زنده و خام و قدرتمند به نظر می رسد.

می‌توانستم طوفان را در حالی که به سمتم می‌رفت حس کنم، و پایان آن باعث شد که کتاب بعدی را در اسرع وقت به دستم برسانم! مجموعه آهنگ گائل شروع شگفت‌انگیزی دارد، بچه‌های خدایان و مردان مبارز داستانی بافته شده و به‌طور جدی دراماتیک است و به فهرست کتاب‌های LoveReading Star ما می‌پیوندد.

LoveReading LitFest از Shauna Lawless دعوت کرد تا در مورد فرزندان خدایان و مردان مبارز صحبت کند.

جشنواره آنلاین ادبیات و کتاب به صورت دیجیتالی در تمام طول سال، با محتوای جدیدی که هر هفته منتشر می‌شود، جشنواره‌ای رایگان برای همه کاربران است.

کتاب فرزندان خدایان و مردان مبارز را در ژانر اولیه: فانتزی است.

ژانرهای دیگر:

اکشن ماجراجویی

افسانه تاریخی

فانتزی تاریخی

داستان ماجراجویی تاریخی

اسطوره ها و افسانه ها

موضوع روایت: حس مکان

موضوع داستان: آوارگی، تبعید، مهاجرت

موضوع روایت: هویت / تعلق

موضوع داستان: مرگ، غم، از دست دادن

قرن دهم، حدود 900 تا 999

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس