نقد و بررسی کتاب هتل 21 | Hotel 21

36
0
بررسی کتاب هتل 21

«این صفحه‌گردان زیبا و خنده‌دار، دوستی مؤید زندگی را از طریق یک نظافتچی هتل دزد ستیزی که حس حفظ خود باعث شده است ارتباطش با افراد دیگر قطع شود، بررسی می‌کند.» کتاب هتل 21 را در ادامه نقد کرده ایم.

LoveReading می گوید:

کتاب هتل 21 Senta Rich’s  گرم و نشاط آور، جواهری است که در یک نشستن قابل خواندن است. تاریک خنده‌دار، با صدای متمایزی که می‌خواهید به آن‌ها گوش دهید، و شخصیت‌هایی که احساس می‌کنند دوستان جدیدی هستند که باید بهتر بشناسید، داستانی شگفت‌انگیز در مورد اعتماد، دوستی، خواهری، و معنای یافتن افرادی است که با آنها تناسب دارید. همچنین در سفر هیجان انگیز قهرمان خود از یک خارجی تایید شده به دوست بسیار محبوب، جسارت، سکسی و اشباع است.

نوئل پس از بزرگ شدن با مادری بدسرپرست و ترک خانه در سن هفده سالگی، به مدت هشت سال به عنوان نظافتچی هتل کار کرده است و هرگز مدت زیادی در یک شغل باقی نمی ماند: «هر نشانه ای از مشکل، حتی بوی مشکل، و من راه می روم”. دلیل این امر به دلیل اعتیاد او به برداشتن وسایل کوچک از اتاق‌هایی است که تمیز می‌کند، هرگز چیز ارزشمندی نیست، زیرا «من برای منافع مالی دزدی نمی‌کنم. این باعث می شود که من یک دزد معمولی باشم و من نیستم. من طرفدار چیزهایی هستم که میهمانان متوجه نمی شوند که رفته اند.» او دزدی می کند به دلیل “حس موفقیتی که به شما می دهد، نه به این دلیل که می خواهید چیزی گران قیمت داشته باشید”.

نوئل به تازگی در بیست و یکمین هتل خود، هتل مجلل پنج ستاره مگنولیا، شروع به کار کرده است. طبق معمول، او خودش را دوباره اختراع می کند و بعد از اینکه رئیس و همکاران جدیدش را اندازه می گیرد، انتخاب می کند که کدام شخصیت را بپذیرد. آیا او نوئل شیرین، نوئل پراکنده یا نوئل زخمی خواهد بود؟ او پس از تصمیم گیری انتخاب می کند که کدام پوشش او را سریعتر برای همکاران جدیدش محبوب می کند. اگرچه نوئل ترجیح می‌دهد بدون دوست بماند و تنها زندگی کند، اما وقتی صحبت از درک ماهیت انسان می‌شود، به سرعت سلسله‌مراتب محل کار را ارزیابی می‌کند و نحوه چاپلوسی برای همکارانش را بدون ایجاد هیچ دوستی ارزیابی می‌کند.

اما همکاران نوئل در هتل 21 متفاوت هستند. گرچه نوئل به سرعت با سرپرست جدیدش خوشحال می شود، اما تلاش می کند تا یکی از همکارهای نظافتچی خود را به دست آورد، در حالی که بقیه اعضای تیمش از شوخی خودداری نمی کنند. برای اولین بار در زندگی‌اش، پس از تجربه انواع احساسات جدید و طاقت‌فرسا، قلب، بدن و روح نوئل تا بطن خود متزلزل می‌شود.

این کتاب را در ژانر اصلی داستان مدرن و معاصر است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس