نقد و بررسی کتاب گلوله ای که خطا رفت | The Bullet That Missed

32
0
کتاب گلوله ای که خطا رفت

بنابراین، خواندن آن به زیبایی آسان است، و به عنوان یک راز قتل عالی برای تلاش برای حل آن از روی صندلی راحتی شما قرار می گیرد. باید بگویم که: «الان نه آلن.» شاید عبارت مورد علاقه جدید من باشد. کتاب گلوله ای که خطا رفت را در ادامه بیشتر بشناسید.

الیزابت، جویس، ابراهیم و ران با دوستان و دشمنان جدیدی همراه می شوند تا در مورد یک پرونده سرد بدون جسد تحقیق کنند. می دانم که برخی از افراد اعتبار نویسندگان مشهور را زیر سوال برده اند. خیلی ساده، Richard Osman واقعاً می‌تواند بنویسد، در واقع به زیبایی می‌نویسد، اگر او نمی‌توانست، خوانندگان کتاب‌های او را تا این حد توصیه نمی‌کردند.

او توانایی شگفت انگیزی دارد که می تواند قتل و جنایت را با دوستی و خنده مخلوط کند، نه آسان! من عاشق چهار هفت ساله او از اولین کتاب «باشگاه قتل پنجشنبه» شدم. من شک ندارم که این سومی، به اندازه دو مورد اول محبوب خواهد بود.

فکر می‌کنم یکی از آن مجموعه‌هایی باشد که هر کتاب جدید تا زمانی که کتاب بعدی منتشر شود، مورد علاقه من می‌شود. ریچارد ازمن قلم فوق‌العاده‌ای دارد، او همچنین از اینکه خودش را مسخره می‌کند بسیار خوشحال است، و وقتی ویتروز در تونبریج ولز ظاهر دیگری داشت، پوزخند زدم. من مطلقاً هیچ سرنخی در مورد چگونگی حل این پرونده نداشتم، و وقتی این اتفاق بیفتد دوست دارم.

بنابراین، نه تنها گلوله‌ای که از دست رفته را به‌عنوان انتخاب ماه لیز توصیه می‌کنم، بلکه یک کتاب ستاره عشق‌خوانی نیز هست. این یک راز قتل هوشمند، شوخ و شاد است که نباید از دست داد.

کتاب گلوله ای که خطا رفت را در ژانر اصلی جنایی و معمایی است.

ژانرهای دیگر:جنایت و رمز و راز: رمز و راز دنج، احساس خوب داستان، داستان طنز

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس