هک 50 حساب FIFA 22 توسط هکرها

50
0
هک 50 حساب FIFA 22 توسط هکرها

هکرها حساب 50 بازیکن برتر فیفا را هک کردند. EA این گزارش ها را تایید کرده و متعهد شده است که حساب های آنلاین را به زودی به صاحبان واقعی آنها بازگرداند و اقدامات امنیتی بیشتری را برای محافظت از حساب های کاربری اجرا کند. اما هک 50 حساب FIFA 22 توسط هکرها چطور انجام شده است؟

چگونه هک 50 حساب FIFA 22 توسط هکرها هک شد ؟

هکرها با تکنیک های مهندسی در فرایند احراز هویت دو مرحله‌ای، بازنشانی گذرواژه‌ها و حساب‌های ایمیل اکانت بازیکنان فیفا 22 را هک کردند. در یک بیانیه رسمی EA اعلام شد که از “تهدیدها” برای به دست آوردن اطلاعات در مورد حساب ها استفاده شده است، جزئیات بیشتر توضیح داده نشده است.

EA در حال بازگرداندن حساب ها به صاحبان اصلی است، اما اعلام کرد این روند ممکن است مدتی طول بکشد.

EA چگونه از حساب‌های بازیکنان فیفا محافظت خواهد کرد؟

به دنبال این حملات امنیتی، EA چندین لایه امنیتی جدید را برای محافظت از اکانت های فیفا اجرا کرده است:

مشاوران EA با “تاکید بر روی شیوه های امنیتی اکانت ها و تکنیک های فیشینگ” دوباره آموزش خواهند دید. این آموزش بر تکنیک های مهندسی اجتماعی و فیشینگ تمرکز دارد.

تایید حساب اکنون نیاز به مراحل دیگری دارد که شامل «تأیید الزامی برای درخواست‌های تغییر ایمیل» است.

EA نرم افزار تجربه کاربری مشتری خود را آپدیت کرده است تا فعالیت های مشکوک را بهتر شناسایی کند و به حساب های در معرض خطر هشدار دهد.

برخی از بازیکنان در مواردی سعی کردند با EA تماس بگیرند تا به آنها اطلاع دهند که حساب‌های آنها پرمخاطب و معروف است و تحت هیچ شرایطی نباید جزئیات آنها تغییر کند. اما ظاهراً این درخواست‌ها نادیده گرفته شدند.

چرا از یک برنامه احراز هویت دو مرحله ای استفاده نمیشود؟

هک یک حساب، زیر سوال بردن امنیت آنها است. چرا از یک برنامه احراز هویت دو مرحله ای برای محافظت از حساب ها در برابر حمله استفاده نمیشد؟

در حملاتی امنیتی، هکرها مستقیماً با EA تماس می گیرند و سعی می کنند پشتیبانی را متقاعد کنند که مالک حساب ها هستند. هکرها معمولا از قبل در مورد اکانت ها تحقیق میکنند و برای پاسخ به سؤالات مربوط به حساب، مانند پاسخ سوالات امنیتی، آدرس های ایمیل مرتبط، شماره تلفن، تاریخ تولد و غیره آماده هستند. وقتی کارکنان پشتیبانی متقاعد شدند، احراز هویت دو مرحله‌ای حساب را بازنشانی می‌کنند و حساب از دسترسی مالک اصلی خارج میشود و هکرها کنترل اکانت را در دست میگیرند.

چگونه می توان حساب FIFA 22 خود را ایمن نگه داشت؟

علیرغم آنچه که در مورد هک حساب های فیفا گفته شد، نباید زیاد نگران حساب کاربری خود باشید. بازیکنان برتر FIFA 22 دقیقاً به همین دلیل هدف هک قرار می گیرند زیرا حساب های آنها دارای امتیازات بالای فیفا، کارت های کمیاب FIFA Ultimate Team و موارد دیگر است.

برای بازیکنان “عادی”:

فعال نگه داشتن احراز هویت دو مرحله ای در حساب های EA ضروری است.

حتما از یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد استفاده کنید.

همچنین استفاده از پاسخ‌های تصادفی و کلمات بی معنی به سؤالات امنیتی، میتوانید هکرهای احتمالی را منحرف کنید.

به یاد داشته باشید که EA هرگز با شما تماس نخواهد گرفت تا رمز عبور یا سایر اطلاعات اکانت شما را بپرسد. اگر ایمیلی با این مضمون دریافت کردید، این یک ایمیل فیشینگ است که تلاش می کند اکانت شما را هک کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس