چگونه در ایران درآمد دلاری داشته باشیم؟

63
0
چگونه در ایران درآمد دلاری داشته باشیم

همه ی ما میدانیم که شرایط کنونی اقتصاد ایران نابسامان است و قطعا داشتن درآمد دلاری میتواند به پیشرفت زندگیمان کمک چشمگیری کند. داشتن کسب و کار بین المللی آنلاین در ایران ممکن است. شما میتوانید در ایران و یا در هر جای دنیا فریلنسر freelancer باشید و درآمدی که شایسته ی آن هستید را به دست بیاورید. چگونه در ایران درآمد دلاری داشته باشیم؟

یادگیری بازار بورس بین الملل(فارکس) باعث می‌شود که یک فرد بتواند کسب و کار خودش را شروع کند و آنرا در سطح جهان گسترش دهد. و با ساختن یک رزومه ی خوب حتی برای مهاجرت اقدام کند. بازار بورس بین الملل(فارکس) تخصصی است؛ زیرا به آموزش و تجربه نیاز دارد. اگر قصد دارید از این روش درآمد دلاری کسب کنید باید برای خودتان زمان بگذارید و آموزش حرفه ای ببینید. برای یادگیری بازار فارکس میتوانید حضوری یا غیر حضوری اقدام نمایید. جهت آموزش غیر حضوری میتوانید مطالب سایتهای معتبر را دنبال کنید.

از کجا شروع کنم؟ | معرفی سایت

« سایت گوگل فارکس » یک منبع برای یادگیری اصول کسب و کار در بازار فارکس است که منابع آموزشی طبقه بندی شده را بصورت رایگان به دانشجویان ارائه میدهد. اگر از علاقه مندان به کسب و کار مالی هستید و یا به دنبال کسب درآمد دلاری و افتتاح حساب بین المللی در خارج از کشور می باشید در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در اختیارتان بگذاریم.

خدمات «سایت گوگل فارکس» عبارتست از:

1- آموزش فارکس از صفر و پایه
شما میتوانید برای یادگیری زمان بگذارید و مقالات دسته بندی شده ی سایت را مطالعه کنید. زیرا اولین قدم برای کسب درامد در بازارهای مالی آموزش صحیح و کاربردی است.
2- انتخاب بروکر معتبر
این حق شماست که بخواهید به یک کارگزار برای سرمایه گذاری اعتماد کنید ، پس شرایط بروکر را بخوانید و عاقلانه تصمیم بگیرید.
3- درآمد روزانه
اگر تجربه لازم در حساب آزمایشی کسب کردید ؛ شما میتوانید یک حساب ریل یا واقعی افتتاح کنید و درآمد روزانه از فارکس را تجربه کنید.

دوره آموزش

بیش از 150 مقاله ی آموزشی طبقه بندی شده ی تخصصی بورس بین الملل در «سایت گوگل فارکس» وجود دارد که برای یادگیری رایگان مفید است. این موارد عبارتند از:

آموزش بازار فارکس از پایه

آموزش تکنیکال و فاندامنتال بازار بورس جهانی از مبتدی تا حرفه ای
آموزش کلیه ی سرفصل های تحلیل تکنیکال ، مدیریت ریسک و سرمایه ، روانشناسی معاملات ، نرم افزار متاتریدر
نحوه سرمایه گذاری در بورس جهانی
افتتاح حساب و شروع به کار در بروکر معتبر
در کنار این آموزشها شما میتوانید از مشاوره ی رایگان سایت بهره مند شوید و برای سرمایه گذاری مطمئن با کارشناسان مالی مرتبط گفتگو کنید.
چه چیزی از این بهتر است که برای پیشرفت خودتان زمان بگذارید و شروع به یادگیری کنید!
اگر از جائی که هستید و اوضاعی که دارید، راضی نیستید، آن را تغییر دهید. شما درخت نیستید!” چگونه در ایران درآمد دلاری داشته باشیم؟
منبع مقاله : سایت Googleforex.net

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اول نیوز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

5/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس