چگونه در سال 2024 مشترکین بیشتر در یوتیوب به دست آوریم

64
0
مشترکین بیشتر در یوتیوب

با تبدیل شدن یوتیوب به مقصدی محبوب برای کشف محصول، بیاموزید که چگونه نام تجاری شما می تواند بیش از 2.7 میلیون نفر را که از این پلتفرم استفاده می کنند جذب کند. 

خرید بهترین سرخ کن بادی، یادگیری نحوه تمیز کردن کفش های کتانی، با سازندگان محبوب آنلاین. مردم برای همه چیز، از آموزش گرفته تا سرگرمی، به YouTube مراجعه می‌کنند – و کسب‌وکارها برای برآورده کردن نیازهایشان فریاد می‌زنند. 

چرا؟ یوتیوب یک پلتفرم اجتماعی، موتور جستجو و کانال فروش همه‌جانبه است که می‌تواند به برندها کمک کند مخاطبان جدیدی را جذب کنند و بینندگان را به خریداران تبدیل کنند. 

یوتیوب بیش از 2.7 میلیارد بیننده فعال ماهانه دارد که آن را به دومین پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب پس از فیس بوک تبدیل می کند. و این پلتفرم در جاهای دیگر نیز تسلط دارد: بینندگان بیشتر از هر پلتفرم پخش جریانی یا شبکه کابلی، زمان بیشتری را صرف تماشای YouTube در تلویزیون می کنند. 

به دنبال این هستید که بخشی از این توجه را به ویدیوهای برند خود منحرف کنید؟ با نکات و مثال‌هایی برای افزایش مخاطبان خود و استفاده بیشتر از این پلتفرم، نحوه جذب مشترکین بیشتر در YouTube را بیاموزید. 

19 روش برای به دست آوردن مشترکین یوتیوب بیشتر 

1. از مردم بخواهید مشترک شوند 

ساده ترین راه برای به دست آوردن مشترکین در یوتیوب، صرفاً درخواست است. ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما بسیاری از کانال های جدید یوتیوب این مرحله مهم را از دست می دهند. از هر فرصتی برای یادآوری اشتراک به بینندگان YouTube استفاده کنید: آن را به صفحه کانال خود اضافه کنید، در ویدیوهای خود درخواست کنید، دکمه اشتراک خود را صدا بزنید و از کارت های YouTube استفاده کنید. 

2. ویدیوهایی را ایجاد کنید که مردم واقعاً مایل به تماشای آن هستند 

هر دقیقه پانصد ساعت محتوای ویدئویی در یوتیوب آپلود می شود. چه چیزی کانال و ویدیوهای شما را متمایز می کند؟ برای پاسخ به این سوال دو راه وجود دارد: 

روندهای یوتیوب را در نظر بگیرید 

ابتدا، زمانی را برای کشف دلیل روی آوردن مردم به YouTube اختصاص دهید. محبوب ترین نوع محتوا چیست؟ مردم در جستجوی چه چیزی هستند؟ چه چیزی در یوتیوب ترند است؟ در حالی که پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب در تمام دوران همگی مربوط به موسیقی هستند، دسته‌هایی مانند فیلم‌ها، سرگرمی‌ها و حیوانات خانگی از جمله مواردی هستند که سریع‌ترین رشد را در این پلتفرم دارند. 

ترجیحات مخاطب خود را بشناسید 

در مرحله بعد، درک کنید که مخاطب هدف خاص شما به دنبال چه چیزی است. از شما بپرسید که چه چیزی منحصر به فرد است و ارزش ارائه می دهد. آدام انفروی یوتیوب می گوید: «مخاطبان خود را بشناسید و محتوای خود را بر اساس آنچه واقعاً می خواهند ببینند، به جای آنچه شما فکر می کنید می خواهند ببینند، ایجاد کنید. 

ویدیوهای چگونه یک فرمت محبوب در یوتیوب هستند. اگر محصول یا کانال شما به آموزش کمک می کند و این نوع محتوایی است که مخاطبان هدف شما به دنبال آن هستند، قالب را آزمایش کنید. 

Batiste محتوایی ایجاد می‌کند که برای مشتریانش ارزش می‌افزاید—آموزش‌هایی که به آنها کمک می‌کند بیشترین بهره را از محصول ببرند: 

شرکت پترن جمعه نیز از فرمت چگونه برای دوخت استفاده می کند و به مشتریان خود در استفاده از الگوهای خود اطمینان می دهد: 

3. معتبر باشید 

لین آلور، خالق یوتیوب، می گوید: «اگر خودتان هستید، به افرادی که به دنبال شما هستند این فرصت را می دهید که شما را پیدا کنند. “شما جامعه ای را پرورش می دهید که واقعاً برای شما و آنچه باید در مورد آن صحبت کنید وجود دارد.” 

برندها همچنین باید اصالت را هدف قرار دهند. روندهای مصرف کننده اشتهای فزاینده ای را برای روابط معنادار با برندها، به ویژه در میان خریداران جوان نشان می دهد. لین می‌گوید: «اگر یک نما بسازید، حفظ آن سخت است – و جامعه‌ای ایجاد می‌کنید که به نسخه‌ای از شما علاقه‌مند است که واقعاً وجود ندارد». 

شارلوت چو، مؤسس خط مراقبت از پوست «آنگاه با تو آشنا شدم»، اغلب در محتوای این برند ظاهر می شود و داستان های شخصی و توصیه های مراقبت از پوست را به اشتراک می گذارد: 

4. طول ویدیو را بهینه کنید 

مکاتب زیادی در مورد طول ایده آل برای یک ویدیوی YouTube وجود دارد. در حالی که برخی منابع 10 دقیقه را به عنوان زمان بهینه ذکر می کنند، بهترین طول در نهایت مدت زمانی است که برای دریافت تمام اطلاعات بدون پرکننده نیاز دارید. برای یک آموزش عمیق، ممکن است یک ویدیوی 30 دقیقه ای لازم باشد، در حالی که یک تیزر برای یک محصول جدید ممکن است کمتر از دو دقیقه زمان داشته باشد. 

ویدیوهای طولانی‌تر مانند این نمایه 13 دقیقه‌ای از Eater داستانی متقاعدکننده را با نگاهی به پشت صحنه در داخل یک شیرینی‌فروشی در نیویورک روایت می‌کند. سرعت بیننده را درگیر نگه می دارد و طول آن را توجیه می کند: 

5. برندسازی کانال خود را در نظر بگیرید 

نام تجاری کانال اغلب در بازاریابی YouTube نادیده گرفته می شود، اما جزئیات در اینجا مهم هستند. اگر بیننده ویدیوی شما را دوست داشته باشد، ممکن است کانال شما دومین جایی باشد که روی آن کلیک می کند. نماد کانال و توضیحات کانال همگی باید با دستورالعمل های برند شما مطابقت داشته باشند و یک تصویر حرفه ای ارائه دهند. 

اگر شما چهره شرکت خود هستید، برندسازی برای برند شخصی شما به عنوان بنیانگذار نیز اعمال می شود. نحوه حمل خود، سبک شخصی و محیط اطرافتان را در نظر بگیرید، چه یک مجموعه یا یک محیط واقعی. 

«بیشتر یوتیوب‌برها در مورد آنچه که می‌پوشند یا پس‌زمینه‌شان کمی فکر می‌کنند. این یک فرصت از دست رفته بزرگ است!» جوزف هوگ خالق یوتیوب توضیح می دهد. “مردم از این نشانه های برندسازی استفاده می کنند و با شما همذات پنداری می کنند.” 

عناصر نام تجاری می توانند در ویدیوهای شما نیز جابه جا شوند. ایجاد مجموعه ای از عناصر گرافیکی منسجم را در نظر بگیرید که می توانید از آنها در مقدمه و برون ویدیوهای خود استفاده کنید. در این ویدیو توسط استودیو Marikuna، عناصر ثابت مانند طراحی کاغذ شبکه ای و فونت رایج به بینندگان کمک می کند تا محتوای کانال را شناسایی کنند. 

این عناصر همچنین در هنر کانال و تصاویر کوچک دیگر ویدیوهای Marikuna Studios نشان داده می‌شوند: 

برای شخصی‌سازی هنر و جزئیات کانال خود، به تنظیمات بروید و روی سفارشی‌سازی کلیک کنید. اینجا جایی است که هنر را آپلود می‌کنید، نام و دسته خود را انتخاب می‌کنید و یک بیو اضافه می‌کنید. 

6. یک تریلر کانال ایجاد کنید 

هنگامی که یک کانال YouTube را راه اندازی کردید، یک ویدیوی تیزر (یا تریلر) برای تبلیغ آن ایجاد کنید. بسیاری از کانال های یوتیوب این تریلر را در بالای صفحه خود نشان می دهند و زمانی که بینندگان از صفحه کانال بازدید می کنند به طور خودکار پخش می شود. 

تریلر ایده آل به بینندگان معرفی برند شما را می دهد، مشابه تریلر یک فیلم آینده. از این فضا برای گفتن داستان برند خود، معرفی بینندگان جدید با محصولات خود و تعیین لحن آنچه که باید از کانال شما انتظار داشته باشند، استفاده کنید. 

می‌توانید از یک محتوای جدید عکس بگیرید یا کلیپ‌های محتوای موجود را به هم بپیچید. در هر صورت، این ویدئو را شانس خود در ایجاد اولین برداشت برای برند خود در نظر بگیرید. 

Get Kids Moving یک کانال YouTube است که محتوای تناسب اندام را برای کودکان ارائه می دهد. تریلر کانال برای آشنا کردن والدین با هدف کانال استفاده می شود: 

اگر یک کارآفرین اجتماعی هستید، تریلر کانال شما فرصتی برای به اشتراک گذاشتن ارزش های برند یا برجسته کردن شیوه های تجاری پایدار است. این همان کاری است که شرکت لوازم نوشیدنی و کالاهای بسته بندی مصرفی Simple Modern در کانال خود انجام داد: 

💡 نکته: از نرم‌افزار ویرایش ویدیوی رایگان برای ایجاد ویدیوهای صیقلی که مشترکین را جذب می‌کنند، استفاده کنید. 

7. ریز عکسهای چشم نواز طراحی کنید 

چه محتوای شما در تبلیغات YouTube نشان داده شود یا در نتایج جستجو در Google یا YouTube، اگر تصویر کوچک ویدیو توجه کاربران را جلب نکند، ممکن است گم شوند. بسیاری از کانال‌های پرطرفدار از ترکیبی از متن، تصاویر گرافیکی و چهره‌های انسانی استفاده می‌کنند تا به‌عنوان «هنر جلد» برای ویدیو عمل کنند. نحوه برخورد شما با این موضوع به نوع ویدیوی شما و ترجیحات مخاطبان شما بستگی دارد. 

تونی لیپسی از کانال TL Yarn Crafts از یک پالت رنگ ثابت و تصاویری از چهره خود در تصاویر کوچک خود استفاده می کند. او همچنین جزئیات مهمی را مطرح می کند که ممکن است برای کسانی که به دنبال ویدیویی مانند او هستند مهم باشد. مانند “15 دقیقه” برای آموزش کاردستی و “180 دلار؟؟!!” در یک ویدیوی بررسی 

ایجاد تصویر کوچک YouTube خود را 

در حالی که YouTube به شما امکان می دهد یک فریم ویدیویی را برای استفاده به عنوان تصویر کوچک انتخاب کنید، طراحی خود را در نظر بگیرید تا کنترل بیشتری بر ظاهر نهایی داشته باشید. برای اطمینان از حفظ ثبات برند ارزش آن را دارد که روی تصاویر کوچک وقت بگذارید: این باعث می شود کانال شما منسجم به نظر برسد و به بینندگان کمک می کند محتوای شما را تشخیص دهند. در نهایت، شما می خواهید تصاویر کوچک مختلف را آزمایش کنید تا ببینید کدام سبک ها بیشترین کلیک و بازدید را ایجاد می کنند. 

💡 نکته: از یک ابزار طراحی رایگان مانند Canva برای ایجاد تصاویر کوچک YouTube سفارشی برای هر ویدیو استفاده کنید. 

8. توجه بیننده را در 10 ثانیه اول جلب کنید 

ویدیوهای YouTube شما با عوامل حواس پرتی زیادی رقابت می کنند، از محتوای رقیب گرفته تا تبلیغات رسانه های اجتماعی. به همین دلیل است که جلب توجه بینندگان به سرعت بسیار مهم است. Monte Deere، مدیرعامل برند کفش Kizik، می‌گوید: «بدون توجه به طول ویدیوهای YouTube شما، در 10 ثانیه اول توجه بیننده را به خود جلب کنید. 

نحوه جلب توجه شما به برند و ترجیحات مخاطب بستگی دارد. برخی از کانال‌ها انتخاب می‌کنند که یک اسپویلر (مانند محتوای قبل و بعد از DIY) را مسخره کنند یا با یک شوخی یا لحظات طنز شروع کنند. رویکرد شما هر چه باشد، کنجکاوی را برانگیخته و به بینندگان دلیلی برای ماندن در اطراف بدهید. 

راشل ماکسی، خالق یوتیوب، در ویدیوهایش با استفاده از شخصیت عجیب و غریب، موسیقی الهام گرفته از موسیقی قدیمی، و نگاهی پنهانی به نماهای «پس از» پروژه‌های خود که انجام می‌دهند، توجه را به خود جلب می‌کند: 

9. با CTA قوی پایان دهید 

وقتی بینندگان به پایان ویدیوی شما رسیدند، می‌خواهید چه کاری انجام دهند؟ این عمل را در صفحه پایانی خود فراخوانی کنید. این می تواند چندین مورد باشد، از جمله: 

  • ویدیوهای بیشتر را تماشا کنید 
  • ویژگی محتوای دیگری مانند پادکست را بررسی کنید 
  • از یک فروشگاه آنلاین دیدن کنید 
  • عضو کانال شوید 
  • ویدیو را مثبت یا نظر بدهید 
  • وارد یک مسابقه شوید 

شما می توانید به سادگی با درخواست از بینندگان برای اشتراک در پایان ویدیو، مشترکین بیشتری در YouTube بدست آورید. دو تناسب اندام Juice & Toya انتهای ویدیوهای خود را با چندین CTA به حداکثر می‌رسانند و به بینندگان راه‌هایی برای ارتباط با نام تجاری خود می‌دهند، از جمله اشتراک، دانلود برنامه‌شان، و تماشای ویدیوهای بیشتر: 

10. شورت یوتیوب بسازید 

یکی از ویژگی‌های جدیدتر این پلتفرم، YouTube Shorts است که شبیه فرمت ویدیوی عمودی کوتاه است که توسط TikTok رایج شده و برای مشاهده موبایل بهینه شده است. در سال 2023، تعداد بازدید روزانه Shorts از 50 میلیارد گذشت. 

با استفاده از ابزارهای داخلی ایجاد ویدیو، می توانید عناصری مانند موسیقی، متن، ضبط، ویرایش و اضافه کنید. 

و افکت ها برای ایجاد Shorts به طور مستقیم در برنامه YouTube. 

Luke Tew، رئیس رسانه دیجیتال در Maverrik می‌گوید: «استفاده از Shorts برای تقویت ویدیوهای طولانی‌تر محتوای شما را کمی بیشتر می‌کند. شورت‌ها مانند تست‌های سلیقه‌ای برای کانال شما عمل می‌کنند و به بینندگان اجازه می‌دهند از چیزهایی که ارائه می‌دهید نمونه‌های سریعی را امتحان کنند. او می‌گوید: «وقتی مردم به آنچه در شورت می‌بینند علاقه‌مند می‌شوند، ویدیوی طولانی را تماشا می‌کنند و مشترک می‌شوند. 

11. با سایر سازندگان YouTube همکاری کنید 

همکاری‌ها توافق‌های همزیستی بین سازندگان و برندها هستند که می‌توانند به افزایش قرار گرفتن در معرض و حتی تعداد مشترکین برای هر دو طرف کمک کنند. انتخاب همکاری‌های شما مهم است – مشارکت باید برای مخاطبان شما منطقی باشد و آنها باید یک نوع محتوا یا محصول سازگار را به شما ارائه دهند. 

برخی از ایده های محبوب برای همکاری های YouTube عبارتند از: 

  • دعوت از یک همکار به عنوان میزبان مهمان 
  • داشتن یک ظاهر کوتاه در کانال سازنده 
  • میزبانی مشترک AMA یا رویداد مجازی زنده با کانال های دیگر 
  • تبلیغ یک محصول مشترک یا کمپین بازاریابی 
  • اعلام مسابقه یا جایزه با جوایز هر دو برند 
  • درخواست از یک سازنده محبوب برای بررسی محصولات شما در ازای یک پیوند وابسته 

شخصیت تلویزیونی و RuPaul’s Drag Race Alum Trixie Mattel از نمایشنامه برای جلب علاقه به محتوای مشترکی که او با همکار درگ ملکه کیم چی ساخته بود استفاده کردند. این مشارکت برای هر دو سازنده ارزشمند است، زیرا آنها به بینندگان جدیدی که شبیه مخاطبان هدف آنها هستند دسترسی پیدا می کنند. 

12. در روندها شرکت کنید 

به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ویدیویی خود، ایجاد محتوا بر اساس روندهای فعلی را در نظر بگیرید. اگر برای برند شما منطقی است، از جدیدترین لحظه فرهنگی، میم یا موضوع پرطرفدار استفاده کنید. 

زمان‌بندی درست این پست‌ها می‌تواند به شما کمک کند با افرادی مرتبط شوید که ممکن است در غیر این صورت ویدیوهای YouTube شما را در نظر نگیرند. این‌ها انواع محتوای عالی برای Shorts هستند، زیرا می‌توانید با یک فرمت ویدیویی پایین‌تر به یک لحظه واکنش نشان دهید. 

چگونه ترندها را در یوتیوب پیدا کنیم 

برای یافتن گرایش‌ها، حساب‌ها و انتشاراتی را دنبال کنید که مربوط به حوزه یا صنعت شما هستند. به آنچه مشترکین و مخاطبان هدف شما به اشتراک می گذارند، می پسندند و ایجاد می کنند توجه کنید. برگه پرطرفدار YouTube می‌تواند اطلاعاتی درباره موضوعات، کانال‌ها و مطالبی که در هر لحظه مورد توجه قرار می‌گیرند به شما ارائه دهد. Google Trends همچنین می تواند برای جستجوهای YouTube فیلتر شود. 

هنگامی که یک موضوع پرطرفدار را پیدا کردید (مانند «لرزش گریماس»، «آرایش چشم پاستلی» یا «تمرینات پیلاتس روی دیوار»)، YouTube را جستجو کنید تا ببینید چه نوع محتوایی بیشترین بازدید را دارد. این به شما انگیزه می دهد تا ویدیوهای خود را ایجاد کنید که مردم واقعاً مایل به تماشای آن هستند. 

13. محتوای خود را تبلیغ کنید 

ممکن است لازم باشد بینندگان قبل از اینکه مشترک شما شوند، تعدادی از ویدیوهای YouTube شما را ببینند. با تبلیغ متقابل محتوای شما، آنها را تشویق کنید تا ویدیوهای شما را بیشتر ببینند. در حالی که این کار را می توان از طریق تبلیغات انجام داد، راه های زیادی برای تبلیغ ویدیوها و افزایش مشترکین یوتیوب بدون هزینه وجود دارد. 

چند ایده شامل موارد زیر است: 

  • ویدیوهای دیگر را در محبوب ترین محتوای خود تبلیغ کنید. 
  • ویدیوهای YouTube را در سایت تجارت الکترونیک یا یک پست وبلاگ خود قرار دهید. 
  • پیوندهای ویدیویی را در سایر کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. 
  • از ویدئو به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید. 

در ویدیوهای یوتیوب کیتی کارسون، او اغلب به ویدیوهای دیگری در کانال خود اشاره می‌کند تا بینندگان را تشویق کند که به آن‌ها بپردازند: 

💡 نکته: انجمن‌های خاص – در Reddit، فیس‌بوک، انجمن‌ها و جاهای دیگر – که با مخاطبان ویدیوی شما مرتبط هستند مکان‌های عالی برای جذب مشترکین YouTube هستند. 

14. تماشای افراطی را تشویق کنید 

منطقی است که هر چه یک شخص بیشتر ویدیوهای شما را تماشا کند، احتمال اینکه مشترک شود بیشتر است. 

لیست های پخش راهی عالی برای سازماندهی محتوای YouTube برای تجربه کاربری بهتر و تشویق کاربران به تماشای ویدیوهای بیشتر است. اگر لیست‌های پخش و ویدیوهای خود را با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط نام‌گذاری کنید، این تمرین همچنین بخشی از یک استراتژی مؤثر SEO YouTube است. 

فهرست‌های پخش می‌توانند ویدیوهای YouTube باشند که بر اساس نوع گروه‌بندی شده‌اند، مانند «دستورالعمل‌های سریع» و «آموزش‌های کامل» یا برای یک سری محتوا استفاده شوند. این تاکتیکی است که ریچل رید، مدیرعامل Subtl Beauty از آن برای رشد برند زیبایی خود در یوتیوب استفاده می کند. او می‌گوید: «وقتی می‌خواهید بینندگان را به مشترکین تبدیل کنید، یکی از راه‌های هوشمندانه برای انجام این کار، ایجاد یک سریال چند قسمتی جذاب است که در طول زمان پست می‌شود. “بینندگان با انگیزه بیشتر احتمال دارد مشترک شوند تا مطمئن شوند که ویدیوی بعدی را خواهند دید.” 

برند مراقبت از پوست و آرایش Fresh Beauty محتوای ویدیوی YouTube خود را در لیست‌های پخش گروه‌بندی می‌کند تا به خریداران بالقوه کمک کند تا محتوایی مانند نظرات یا دستورالعمل‌ها را پیدا کنند و در عین حال آن‌ها را تشویق می‌کند که برای اطلاعات بیشتر در کنار هم بمانند: 

سازنده، آقای کیت، از فهرست‌های پخش برای تولید مجموعه‌ای از ویدیوهای YouTube استفاده می‌کند تا بینندگان را هماهنگ کند: 

15. ثبات را حفظ کنید 

کلید ایجاد یک کانال یوتیوب موفق، ثبات است. سازگاری را می‌توان به روش‌های مختلفی از طریق برندسازی، کیفیت ویدیو، پالت رنگ، نور، موضوع، فهرست‌های پخش یا سریال و فرکانس ارسال به دست آورد. 

کانال شما درباره چیست؟ ممکن است شما فردی پرشور باشید، اما اگر در حال ایجاد یک کانال یوتیوب در مورد نجاری هستید، اگر محتوای آشپزی را به اشتراک بگذارید، می تواند بینندگان و مشترکین شما را از خود دور کند. به موضوع کانال خود و مخاطبان آن توجه کنید و در ارائه آنچه که آنها انتظار دارند ثابت قدم باشید. اگر می خواهید الگوریتم YouTube محتوای شما را توصیه کند، این امر به ویژه مهم است. 

ارسال مداوم پست، به خصوص بر اساس برنامه، راه دیگری برای افزایش مشترکین یوتیوب است. این بدان معنا نیست که شما باید هر هفته عکاسی کنید. در پادکست The Bald and the Beautiful، مجری Trixie Mattel می‌گوید: «آنچه با کانال یوتیوب خود آموخته‌ام: بانک [محتوای] زمانی که شما در حال و هوا هستید. به این ترتیب، اگر یک هفته مرخصی داشته باشید، مانند “اوه خوب، من چیزی دارم.” 

اگر بینندگان بدانند که شما هر هفته پست می گذارید، مانند این مثال از سرآشپز گیاهخوار ویل یونگ، به احتمال زیاد مشترک می شوند: 

💡نکته: اگر اکانت سازنده‌ای دارید که موضوع محور نیست، مطمئن شوید که در جای دیگری سازگاری پیدا می‌کنید، مانند نحوه تولید ویدیوهایتان یا نحوه ارائه خود. 

16. در سئوی یوتیوب سرمایه گذاری کنید 

یوتیوب بعد از گوگل دومین موتور جستجوی محبوب است. کاربران نه تنها در خود یوتیوب برای اطلاعات یا کشف محصول جستجو می کنند، بلکه نتایج ویدیوی یوتیوب را در جستجوهای گوگل خود نیز مشاهده می کنند. این پلتفرم را برای برندهایی که محصولات می فروشند ایده آل می کند. 

چه یک کهنه سرباز باشید یا یک کانال جدید YouTube را راه اندازی کنید، ظاهر شدن در نتایج جستجو برای به دست آوردن مشترکین کلیدی است. چند مرحله وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی محتوای خود برای جستجو دنبال کنید: 

1. عناوین ویدیوی خود را بهبود بخشید 

استفاده از کلمات کلیدی مناسب در عناوین خود اولین قدم برای این است که به گوگل و یوتیوب پیام دهید که محتوای شما با جستجو مطابقت دارد. گنجاندن کلمه کلیدی دقیق در عنوان ویدیوی شما می تواند بر رتبه بندی بالقوه تأثیر بگذارد – و ابزارهای سئو آنلاین زیادی وجود دارد که به شما در انجام تحقیقات کلمات کلیدی کمک می کند. کلمات کلیدی را انتخاب کنید که برای برند شما مناسب است و اطمینان حاصل کنید که محتوا با هدف جستجو مطابقت دارد. 

این ویدیو در بالای نتایج جستجو برای “آموزش خط چشم بالدار” در گوگل ظاهر می شود زیرا کلمات کلیدی عنوان آن با هدف جستجو مطابقت دارد: 

2. توضیحات ویدیو را بهینه کنید 

مشابه عناوین ویدیوها، توضیحات نقش مهمی در رتبه بندی ویدیوهای شما در یوتیوب دارند. خلاصه ای کوتاه برای هر ویدیو بنویسید که در مورد آن توضیح دهد و مطمئن شوید که کلمه کلیدی مورد استفاده خود را در عنوان خود لحاظ کنید. هنگامی که شروع به ایجاد ویدیوهای هدفمند کلمات کلیدی می کنید، باید نرخ کلیک بالاتر، رتبه های برتر بیشتر و افزایش مشترکین در کانال خود را مشاهده کنید. 

در جستجوی «بهترین فانوس کمپینگ خورشیدی»، نتایج برتر همگی شامل تغییراتی در کلمه کلیدی در عنوان و توضیحات ویدیو هستند. از نظر گوگل، “فانوس” و “نور” برای این جستجو قابل تعویض هستند: 

3. ویدیوی خود را با کلمات کلیدی محبوب و مرتبط تگ کنید 

برچسب‌های YouTube عبارات و کلماتی هستند که می‌توانید به ابرداده ویدیوی خود اضافه کنید. هم الگوریتم یوتیوب و هم بینندگان آنها را دوست دارند زیرا سیگنال هایی را به موضوع ویدیو اضافه می کنند. تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی محبوب را با حجم جستجو پیدا کنید. برچسب‌ها را فقط به این دلیل که محبوب هستند انتخاب نکنید – مطمئن شوید که با برند و محتوای شما نیز مرتبط هستند. 

17. محصولات خود را به نمایش بگذارید 

راه‌اندازی، نمایش و استفاده از محصولات خود در ویدیوهای YouTube راه‌های خوبی برای افزایش فروش و کسب درآمد در YouTube است. کتی کارسون از Royalty Soaps می‌گوید: «هر بار، پس از بالا رفتن یک ویدیو، شاهد افزایش فروش خواهیم بود. بسته به میزان محبوبیت سریال یوتیوب، روندهای کلی خرید را مشاهده می کنیم. 

اما چگونه نمایش محصول به شما کمک می کند تا مشترکین YouTube را افزایش دهید؟ گوگل گزارش می دهد که 68 درصد از خریداران از YouTube برای کمک به خرید استفاده می کنند. این بدان معنی است که مردم یوتیوب را به عنوان منبعی برای کشف محصول و بررسی صادقانه می بینند. اگر کانال شما بتواند نیازهای این جستجوگران را برآورده کند و اعتماد ایجاد کند، تبدیل آنها به مشترک آسان تر خواهد بود. 

سازندگانی که فهرست مشترکین YouTube را افزایش می دهند حتی می توانند محصولات را به این مخاطبان بفروشند. به عنوان راهی برای کسب درآمد از دنبال کنندگان خود، برای YouTube کالا ایجاد کنید. 

💡نکته: با همگام‌سازی فروشگاه Shopify خود با YouTube Shopping، در YouTube بفروشید. تجربه‌های خرید زنده ایجاد کنید، محصولات خود را در YouTube برچسب‌گذاری کنید و همه آن‌ها را در سرپرست Shopify مدیریت کنید. 

18. با مشترکین ارتباط برقرار کنید 

به محض آپلود ویدیوها، کار شما تمام نمی شود – نظارت و درگیر شدن با نظرات می تواند راه طولانی برای ایجاد رابطه با مخاطبان شما داشته باشد. اگر ارتباط دو طرفه وجود داشته باشد، بینندگان احتمال بیشتری دارد که به مشترک تبدیل شوند. 

توجه کنید که سازنده لین آلور چگونه از بخش نظرات استفاده می کند تا بینندگان را به سمت پیوند اشتراک YouTube خود سوق دهد و مستقیماً با بینندگان درگیر شود: 

19. به تجزیه و تحلیل یوتیوب ضربه بزنید 

چگونه می دانید که آیا هر یک از این تاکتیک ها کار می کند؟ در حالی که تماشای کانال یوتیوب شما برای جمع آوری مشترکین بیشتر یک نشانه است، تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا در مورد آنچه که در واقع اعداد و ارقام را افزایش می دهد، آگاه شوید. 

آدام انفروی، بازاریاب می‌گوید: «آمار تماشای هر نمایش را مطالعه کنید، آنچه را که کار می‌کند و نه تنها بر اساس اعداد تجزیه و تحلیل کنید، و محتوای خود را بر اساس نمایش‌هایی که بیشترین مخاطب را به خود جذب می‌کنند، توسعه دهید. “اجازه دهید معیارها محتوای شما را هدایت کنند و به مخاطبان خود آنچه را که می خواهند ارائه دهند.” 

آیا باید مشترک YouTube بخرید؟ 

برای دیدن نتایج با YouTube به یک میلیون مشترک نیاز ندارید. حتی تعداد طرفداران وفادار 1000 به این معنی است که می توانید از این پلتفرم شروع به کسب درآمد کنید. خرید مشترکین ممکن است تعداد مشترکین شما را افزایش دهد، اما اینها مشترکین با کیفیت پایینی هستند که درگیر نمی شوند – و معیارهای مهم آسیب خواهند دید. 

یوتیوب همچنین استفاده از ربات ها را برای این منظور ممنوع می کند، همانطور که در شرایط خدمات خود توضیح داده شده است. استفاده از روش‌ها یا ابزارهای ممنوع می‌تواند حساب شما را به حالت تعلیق درآورد. 

خط آخر: می توانید مشترکین بخرید، اما ارزشش را ندارد. 

برای رشد کانال یوتیوب خود، یک پایگاه مشترک وفادار بسازید 

به دست آوردن مخاطبین متشکل از مشترکین متعهد YouTube به زمان و تلاش نیاز دارد—هیچ میانبری وجود ندارد. وقتی ویدیوها را آپلود می‌کنید، برای ترجیحات مخاطبان خود بهینه‌سازی کنید، تعامل را تشویق کنید، و اجازه دهید تجزیه و تحلیل YouTube شما را در حین رشد راهنمایی کند. 

کاربران YouTuber به دنبال تعاملات ارزشمند و معنادار از حساب هایی هستند که به آنها اعتماد دارند. یک رویکرد ثابت به محتوا و درک مخاطبان و تجزیه و تحلیل بهترین راه برای جذب مشترک در YouTube است. 

سوالات متداول دریافت مشترکین YouTube بیشتر 

1000 مشترک در یوتیوب چه چیزی برای شما به ارمغان می آورد؟ 

رسیدن به 1000 مشترک در YouTube مزایای بزرگی را برای سازندگان به همراه دارد. می‌توانید به برنامه شریک YouTube بپیوندید و از ویدیوهای خود با تبلیغات درآمد کسب کنید. همچنین می‌توانید به YouTube Studio، برنامه‌ای برای سازندگان، دسترسی پیدا کنید. 

آیا خرید مشترک در یوتیوب خوب است؟ 

خرید مشترک برای تحریک رشد کانال YouTube عمیقاً دلسرد شده است. شما می خواهید با کاربران واقعی YouTube ارتباط برقرار کنید تا برند خود را رشد دهید و با افرادی که واقعاً محصولات شما را می خرند، اعتبار ایجاد کنید. 

چگونه مشترکین بیشتری در YouTube بدست آورید؟ 

برای دریافت مشترکین بیشتر در یوتیوب: 

  1. برای مشترکین بیشتر بخواهید 
  1. ویدیوهایی را ایجاد کنید که مردم واقعاً می خواهند تماشا کنند 
  1. مارک صفحه کانال خود را در نظر بگیرید 
  1. یک تریلر کانال ایجاد کنید 
  1. بیا با زمین 
  1. ریز عکسهای چشم نواز طراحی کنید 
  1. در 10 ثانیه اول توجه بیننده را به خود جلب کنید 
  1. YouTube Shorts ایجاد کنید 
  1. با سایر YouTubers با مخاطبان مشابه همکاری کنید 
  1. ویدیوهای خود را در جوامع آنلاین خاص به اشتراک بگذارید 
  1. یک لیست پخش YouTube ایجاد کنید 
  1. از کارت‌های YouTube برای پیشنهاد ویدیوهای دیگر استفاده کنید 
  1. ثبات را حفظ کنید 
  1. روی سئوی یوتیوب سرمایه گذاری کنید 

چگونه 1000 مشترک YouTube رایگان دریافت می کنید؟ 

چند راه برای دریافت مشترک رایگان YouTube عبارتند از: 

  1. افزودن دکمه اشتراک YouTube به ویدیوهای خود 
  1. ایجاد تریلر کانال 
  1. بهینه سازی کانال خود برای نمایش در نتایج جستجوی YouTube 
  1. ایجاد برندینگ موثر کانال یوتیوب 
  1. انتشار مداوم ویدیوهای YouTube 
  1. کانال خود را در سایر سایت های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید 
  1. ایجاد لیست پخش ویدیویی 
امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس