چگونه یک وب سایت وردپرس ایجاد کنیم؟

52
0
چگونه یک وب سایت وردپرس ایجاد کنیم؟

وردپرس انعطاف پذیرترین پلتفرم برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین است که امروزه در دسترس همگان قرار دارد. چگونه یک وب سایت وردپرس ایجاد کنیم؟

برای راه‌اندازی یک وب‌سایت سیستم‌های مدیریت محتوای زیادی در دسترس هستند که برخی از آن‌ها نسبت به بقیه برتری‌هایی دارند، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متشکل از قالب‌ها و پوسته‌های بسیار متنوع است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، شما با استفاده از این سیستم بدون داشتن مهارت در برنامه‌نویسی می‌توانید سایت خود را راه‌اندازی کنید.

ماهیت اپن سورس بودن وردپرس نشان دهنده این است که یک پلت فرم قابل اعتماد است و قرار نیست روزی از بین برود یا از کار بیفتد.

پلتفرم تجارت الکترونیک یا Ecommerce Platform چیست؟

پلت فرم تجارت الکترونیک یک سیستم مدیریتی است که برای ساخت و مدیریت یک فروشگاه آنلاین استفاده می شود.

وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا یا (CMS) در جهان است. CMS پلتفرمی است که به شما این امکان را می‌دهد محتوایتان را در فضای آنها به آسانی مرتب‌سازی، ویرایش و منتشر کنید.

سایت‌ها برای مدیریت به دو نوع دسته بندی می‌شوند: یکی سایت‌های استاتیک یا ایستا و دوم سایت‌های داینامیک یا پویا. سایت‌های استاتیک (ایستا) معمولا با زبان‌های HTML, CSS ایجاد می‌شوند و هزینه کمتری نسبت به سایت‌های داینامیک (پویا) برای ساخت دارند.

یک پلت فرم اختصاصی SaaS تمام فرآیندها، میزبانی و سئوی فروشگاه تجارت الکترونیک را مدیریت می کند.

مزیت یک پلت فرم تجارت الکترونیک اختصاصی این است که به کاربران این امکان را می دهد تا بر بازاریابی و فروش تمرکز کند.

نقطه ضعف پلتفرم های بسته کنترل کمتر بر سئو و وب سایت است. ممکن است یک کاربر نتواند ویژگی‌های غیرقابل دسترس را در پلتفرم بسته اضافه کند.

قابلیت‌های پلتفرم‌های بسته متفاوت است، برخی گزینه‌های عملکردی قابل توجهی را ارائه می‌کنند در حالی که برخی دیگر اینطور نیستند.

راب اسنل از GunDogSupply.com می گوید، وردپرس در سال 1997 زمانی که او و برادرش فروشگاه آنلاین خود را افتتاح کردند، چندان رایج نبود.

او تجربه خود را در استفاده از یک پلتفرم SaaS به اشتراک گذاشت:

وقتی از پلتفرمی که برای تجارت الکترونیک ساخته شده است استفاده می‌کنید، خیالتان راحت است، اما اینکار با هزینه هایی همراه است.

به نظر من پرداخت هزینه برای دریافت سطح قابل قبولی از امنیت و پشتیبانی، امری ضروری است. و در آخر اینکه من یک فروشنده هستم، نه یک مهندس نرم افزار.

ووکامرس چیست؟

WooCommerce یک افزونه اپن سورس است که قابلیت تجارت الکترونیک را به وردپرس اضافه می کند. و توسط Automattic، بخش تجاری وردپرس توسعه یافته است.

راه های مختلفی وجود دارد که کاربران می توانند WooCommerce را به کار بگیرند.

افزونه رایگان WooCommerce همه چیزهایی را که یک کسب و کار کوچک برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین نیاز دارد، در اختیار آن قرار می دهد.

کاربران همچنین می‌توانند افزونه‌های رایگان و غیررایگانی را که توسط WooCommerce و انجمن Woo ایجاد شده است نصب کنند.

این افزونه‌ها که توسط WooCommerce بررسی شده‌اند، شامل درگاه‌های پرداخت، گزینه‌های حمل و نقل قابل تنظیم و محاسبات مالیات فروش خودکار می باشند.

ماهیت ماژولار WooCommerce به این معنی است که هر ویژگی مورد نیاز را می توان به طور یکپارچه به فروشگاه WooCommerce اضافه کرد.

Katie Keith مزایای استفاده از WooCommerce برای ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک وردپرس را چنین بیان می کند:

WooCommerce به دلایلی همچون تعداد افزونه ها و عملکرد بهینه، گزینه بسیار مناسبی می باشد.

WooCommerce ساده ترین گزینه است زیرا می توانید از طیف گسترده ای از تم ها و افزونه های سازگار استفاده کنید و به اکثر صاحبان فروشگاه اجازه می دهد تا بدون کدنویسی، فروشگاه آنلاین خود را ایجاد کنند.

استفاده از WooCommerce آسان است و منابع آموزشی و آموزش های زیادی برای کمک به شما در این زمینه در دسترس می باشند.

اگر می خواهید بدانید که چگونه باید کاری را در ووکامرس انجام دهید، فقط کافی است آن را در گوگل جستجو کنید. قطع به یقین یک آموزش یا ویدیوی رایگان برای کمک به شما در اینترنت وجود دارد.

چرا ووکامرس را انتخاب کنیم؟

مزایای اصلی WooCommerce امکانات تقریبا بی شماری است که می توان با وردپرس ایجاد کرد، هزینه های پایین و جامعه بزرگی از توسعه دهندگان برای پشتیبانی از این پلت فرم، تنها برخی از این امکانات می باشند.

توانایی راه‌اندازی یک سایت تجارت الکترونیک با وردپرس به مهارت و دانش فردی که وب‌سایت را ایجاد می‌کند بستگی دارد، به همین دلیل ممکن است، مشورت یا همکاری با یک توسعه‌دهنده وردپرس ایده ی مفیدی باشد. هرچند همیشه هم لازم نیست که یک توسعه دهنده را به کار بگیرید.

هزینه های ایجاد سایت در مقایسه با یک پلت فرم تجارت الکترونیک اختصاصی می تواند به طور قابل ملاحظه ای کمتر باشد.

بهینه سازی سرعت وب سایت

صاحبان مشاغل می توانند از اپن سورس بودن وردپرس برای ایجاد فروشگاه های تجارت الکترونیک سریع استفاده کنند.

آدام جی. هامفریس نظر خود را اینچنین به اشتراک گذاشت:

WooCommerce مناسب کسانی است که سئو قوی دارند و می خواهند کاربران را با استفاده از آن به سایت خود جذب کنند.

اگر نمی خواهید برای یک پلتفرم تجارت الکترونیک هزینه زیادی بپردازید، وردپرس با Woocommerce بهترین گزینه برای شروع است.

اکثر هاست های ارزان قیمت وردپرس برای شروع با یک CDN مناسب مانند Cloudflare پاسخگوی نیاز بسیاری از کاربران هستند.

هاستینگ وب سایت تجارت الکترونیک وردپرس

انتخاب هاستینگ مناسب به تنهایی شامل نکات مختلفی می‌شود چرا که بدون هاست، سایت شما نمی‌تواند به روی اینترنت نمایش داده شود.

بنابراین پیدا کردن ارائه دهنده هاستینگ برای سایت وردپرس شما یک قدم بسیار مهم است.

ارائه دهنده هاستینگ باید منابع کافی برای در دست گرفتن ترافیک سایت به شما ارائه دهند، کمترین میزان پایین بودن یا به اصطلاح داون بودن را داشته باشد و مهم‌تر از همه سرعت بالایی داشته باشد. چرا که بالا بودن سرعت لود سایت یکی از نکات مهم بهینه سازی سایت است.

سرعت سایت به عوامل زیادی بستگی دارد، اما پایه و اساس یک فروشگاه تجارت الکترونیک با کارایی بالا با میزبانی شروع می شود.

انتخاب بهترین میزبانی وب برای یک سایت تجارت الکترونیک وردپرس یک گام ضروری است

موارد زیر مهم ترین اقدامات برای انتخاب بهترین هاست برای یک سایت تجارت الکترونیک وردپرس است.

Shared Hosting یا هاست اشتراکی

هاست اشتراکی بسیار ارزان است اما از نظر کیفیت اصلا خوب نیست.در سرویس های اشتراکی، شرکت هاستینگ یک سرور با منابع محدود را بین کاربران وب سایت های مختلف به اشتراک می گذارد. منظور از کاربران زیاد می تواند تا 1000 کاربر نیز باشد. یک سرور نیز ممکن هست تا سقف 3000 وبسایت را میزبانی کند.

مشکل سرویس های اشتراکی در اینجاست که منابع سرور را به اشتراک می گذارند. اگر یک وبسایت به خاطر بازدید کننده زیاد تقریبا 75 درصد از منابع سرور را مصرف کند، برای 2999 سایت دیگر تنها 25 درصد منابع برای استفاده باقی می ماند.

هاست های اشتراکی برای وبسایت های در حال طراحی و توسعه، سایت های تست و سایت هایی که نیازی به آنلاین بودن 24 ساعته ندارند بسیار به درد بخور است. ممکن است شما دارای سایتی باشید که صرفا به نوشتن خاطرات روزانه خود می کنید و کاربر زیادی هم ندارید. بنابراین چند بار قطعی در یک ماه خیلی ضرری به شما نمی زند.

هاست های اشتراکی به خاطر قیمت پایینشان برای کسانی که مشکل مالی دارند گزینه بسیار خوبیست. همچنین این هاست ها در کشورهای درحال توسعه که بحث مالی نگهداری از سایت برای صاحبانشان مهم است، بسیار کاربردیست. این گونه هاست ها در این کشورها به کسب و کارها اجازه می دهند تا با هزینه بسیار کمی در اینترنت حضور داشته باشند.

Virtual Private Servers

عبارت VPS، مخفف Virtual Private Server به معنی سرور خصوصی مجازی است. این نوع هاست احتمالا محبوب ترین نوع آن در بین کاربرانیست که قصد ارتقا هاست خود را دارند است. یک VPS همچنان یک محیط اشتراکیست، اما نوع به اشتراک گذاشتن آن متفاوت است. منابع یک سرور VPS معمولا به 10 الی 20 قسمت تقسیم شده و در آنها معمولا از تکنولوژی hypervisor برای تقسیم صحیح این منابع استفاده می گردد.

یک سرور VPS به اندازه کاربران خود تقسیم می شود. به عنوان مثال اگر یک VPS دارای 10 کاربر، 10 گیگ رم و 200 گیگ هارد دیسک باشد، هر کاربر به صورت اختصاصی دارای 1 گیگ رم و 20 گیگ هارد خواهد بود. اگر یک وبسایت از حد مجاز رم خود عبور کند به سایر سایت ها لطمه ای وارد نخواهد شد و صرفا همان سایت دچار اختلال در بارگذاری می گردد. تکنولوژی hypervisor مسئول مدیریت ماشین های مجازیست که منابع بین آنها تقسیم شده است. در موارد بسیار نادری ممکن است، هجوم کاربران به چندین سایت از یک VPS، مدیریت کلی منابع را دچار مشکل کند.

دیگر مزیت سرور های VPS اینست که آنها دارای تنظیمات زیادی هستند و این مسئله موجب انعطاف پذیری بیشتر آنها می گردد. در سرویس های اشتراکی این قابلیت وجود ندارد. چرا که در آنها با اعمال تغییر در یکی از هاست ها، تغییرات بر روی دیگر هاست های همسایه نیز اعمال خواهد شد.

هاست VPS مطمئنا گرانتر از هاست های اشتراکیست اما ارزان ترین آن از گرانترین هاست اشتراکی بهتر است.

Managed Dedicated Servers

به سرویس‌های میزبانی که بصورت اشتراکی بر روی یک سرور فیزیکی ارائه و توسط شرکت هاستینگ برای شما حفظ و مدیریت می‌شوند، هاست مدیریت(Managed hosting) شده گفته می‌شود.

هاست مدیریت شده

یک گزینه بسیار رایج استفاده از یک هاست مدیریت شده است.

هاست مدیریت شده وردپرس این راحتی را ارائه می دهد که مجبور نیستید، دانش زیادی در این زمنیه کسب کنید.

مزیت اصلی هاست مدیریت شده وردپرس این است که یک محیط وردپرس سریع و ایمن را فراهم می کند که برای سرعت بالای سایت بهینه شده است. البته ممکن است محدودیت‌هایی برای استفاده از افزونه‌ها داشته باشید.

بسیاری از هاست های مدیریت شده وردپرس ویژگی هایی مانند ذخیره سازی و (CDN) را ارائه می دهند.

بنابراین، با یک هاست مدیریت شده وردپرس، می توان به سرعت و مزایای امنیتی یک سیستم بسته SaaS دست یافت، اما با آزادی بیشتر در عملکرد و به طور کلی هزینه های کمتر.

این یک انتخاب عالی است زیرا مشکل سرعت سایت را حل می کند، ایمن است و هاست ها خدمات ویژه ای را برای رفع نیازهای وب سایت های وردپرس ارائه می دهند.

در ادامه نمونه هایی از هاست های مدیریت شده محبوب وردپرس معرفی شده است.

  • WP Engine.
  • Kinsta.
  • Bluehost.
  • GoDaddy.
  • Cloudways.
  • DreamPress.

Bluehost یک انتخاب جالب است زیرا آنها یک رویکرد ساده را برای وب سایت های تجارت الکترونیک وردپرس ارائه می دهند که می توانند با هر یک از پلت فرم های تجارت الکترونیک بسته رقابت کنند.

رویکرد سبک Bluehost انجام وظایفی مانند بررسی پرداخت‌ها، مدیریت موجودی و … است.

افزونه های وردپرس و افزونه های WooCommerce

وردپرس و WooCommerce را می توان با استفاده از افزونه ها ارتقا داد.

وردپرس با افزونه ها گسترش می یابد. تغییرات ایجاد شده با افزونه های وردپرس بر کل وب سایت تأثیر می گذارد.

افزونه‌های WooCommerce فقط بر روی بخش WooCommerce وب‌سایت اعمال می‌شوند.

افزودن یک ویژگی جدید به وب سایت تجارت الکترونیک از طریق افزونه‌های WooCommerce موجود در وب‌سایت WooCommerce و از طریق افزونه‌های موجود در افزونه‌های WordPress انجام می‌شود.

افزونه‌های WooCommerce به طور کلی می‌توانند به چهار قابلیت اصلی دسته بندی شوند:

  • Payments.
  • Shipping and tracking.
  • Inventory management.
  • Sales.

راه‌های متعددی برای جستجوی افزونه‌های WooCommerce وجود دارد، مانند عملکرد و مجموعه‌ها.

WooCommerce مجموعه‌ای از افزونه‌های پیشنهادی به نام WooCommerce Essentials را ارائه میکند.

WooCommerce Essentials افزونه هایی هستند که توسط WooCommerce انتخاب شده اند تا پایه و اساس یک وب سایت تجارت الکترونیک را شکل دهند.

برخی از عملکردهای ضروری عبارتند از:

  • Payments.
  • Backup.
  • Product Display and Sales Add-ons.
  • Theme.
  • Coupons, Gift Cards.
  • Google Marketing Integrations.
  • Automations (like abandoned cart reminders).

چگونگی انتخاب افزونه های وردپرس و WooCommerce

جیمز کمپ، توسعه‌دهنده WooCommerce، موسس IconicWP، نظر خود را در مورد ایجاد وب سایت های تجارت الکترونیک وردپرس اینچنین به اشتراک گذاشت:

مطمئن شوید که هر افزونه ای که انتخاب می کنید هدف مشخصی را دنبال کند.

آیا این اطمینان را ایجاد می کند که مشتریان بیشتری فرآیند خرید خود را تکمیل می کنند؟

آیا تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد؟»

Dorron Shapow از 100PercentOrganicSEO.com مواردی را که صاحبان فروشگاه‌ها باید هنگام تصمیم‌گیری درباره افزونه‌هایی که نیاز دارند، در نظر بگیرند، بدین شکل به اشتراک می‌گذارد.

رایج ترین اشتباهی که می بینم این است که مانند بازدیدکنندگان سایت فکر نمی کنم.

به عنوان مثال، بازدیدکنندگان سایت که پول نقد دارند و فقط چند چیز برای خرید می خواهند ممکن است دلایلی همچون قیمت رقابتی، ارسال سریع یا رایگان و پرداخت سریع و آسان، روی فرآیند خرید آنها تاثیر بگذارد.

و این موارد بر انتخاب افزونه‌های مورد نیاز تأثیر می‌گذارد.»

نمونه هایی از افزونه های تجارت الکترونیک

Chuck Price of Measurable SEO فهرستی از افزونه‌های تجارت الکترونیک پیشنهادی خود را به اشتراک گذاشت:

  • WooCommerce.
  • Advanced Order Export For WooCommerce.
  • Booster for WooCommerce.
  • Braintree for WooCommerce Payment Gateway.
  • Contact Form 7.
  • Conversios.io – All-in-one Google Analytics, Pixels and Product Feed Manager for WooCommerce.
  • Multistep Product Configurator for WooCommerce.
  • PW WooCommerce Gift Cards Pro.
  • Woo Custom Related Products.
  • Woo Invoices.
  • WooCommerce Bulk Price Update.
  • WooCommerce Google Analytics Integration.
  • WooCommerce Side Cart.
  • WooCommerce Single Product Page Builder.
  • WooCommerce TM Extra Product Options.
  • WooCommerce Tree Table Rate Shipping.
  • Dorron Shapow افزونه های وردپرس زیر را توصیه می کند:
  • WooCommerce.
  • An SEO plugin (I prefer Rank Math because it offers more free functionality and built-in schema).
  • Payment gateway integration.
  • Analytics Integration and dashboard.
  • A CRM for newsletters.
  • Website security plugin.
  • A page builder I prefer: Elementor.
  • Shipping integration and tracking.
  • Contact form plugin.
  • WooCommerce Email Customizer.
  • WP optmize cacheing plugin.
  • Optional chat functionality.
  • A backup plugin with daily backups.

جیمز کمپ:

Flux Checkout (ensures checkout process is optimized for conversions).

RankMath for SEO.

اشتباهاتی که باید از آنها اجتناب کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک سایت تجارت الکترونیک می تواند مرتکب شود، فرآیند هایی است که سرعت و عملکرد سایت را کاهش می دهند.

هر چقدر وب سایت کندتر عمل کند، مشتریان بیش از بیش معطل می شوند و این کار تاثیرات مخربی بر روی تجربه کاربران می گذارد.

یک توسعه‌دهنده هوشمند می‌تواند با انجام یکسری کارهای کوچک اما تاثیرگذار، بر این مشکلات غلبه کند.

به عنوان مثال، اگر هیچ فرم تماسی در آن صفحه وجود نداشته باشد، دلیلی برای دانلود اسکریپت ها و فونت های مربوط به فرم تماس وجود ندارد.

متأسفانه، همچنان یک روش قدیمی کدنویسی برای افزودن اسکریپت به صفحات رواج دارد، بنابراین مطمئن شوید که هر افزونه ای که به کار می گیرید واقعا ضروری باشد.

رایج ترین اشتباهاتی که هر سایت وردپرسی می تواند مرتکب شود:

  • به روز نبودن افزونه ها
  • آسیب پذیری در برابر تهدیدات امنیتی
  • ناسازگاری پلاگین ها

مهم نیست که چقدر زمان برای ایجاد یک سایت صرف می شود، تقریباً اجتناب ناپذیر است که مشتریان با مشکلات پیش بینی نشده مواجه شوند.

به همین دلیل است که توصیه می‌کنم از بازدیدکنندگان سایت برای اشتراک بازخورد در استفاده از سایت استقبال کنید. دریافت نظرات می تواند از طریق ایمیل، چت یا پیام یا هر راه دیگری باشد.

نظراتی که کاربران برای محصولات و پست‌های روی وب سایت شما ارائه می‌دهند یکی از بهترین روش‌ها برای تعامل با کاربران است.

شما می‌توانید از طریق ادمین وردپرس، این نظرات را مدیریت کنید. شاید نخواهید نظردهی برای برخی صفحات فعال باشد، همچنین می‌توانید مشخص کنید کدام نظرات نمایش داده شوند.

مطالعه بازخورد مشتریان برای درک نقاط قوت و ضعف وب سایت بسیار مهم است.

تاکتیک دیگر برای رفع نواقص و مشکلات ، تجزیه و تحلیل تجربه کاربران می باشد که توسط مایکروسافت ( )Clarity ارائه می‌شود.

Clarity به ناشران سایت کمک می کند تا درک کنند که کاربران چطور و چگونه در یک صفحه پیمایش می کنند، مشخص می کند که کدام بخش از صفحه وب نقص دارد ، کدام صفحات بهتر کار می کنند، و حتی هوش مصنوعی پیشنهاداتی را برای بهبود عملکرد ارائه می کند.

برخی به اشتباه Clarity را با گوگل آنالیتیکس مقایسه می کنند، اما هیچ مقایسه ای بین آنها وجود ندارد زیرا هر کدام کارهای متفاوتی انجام می دهند.

Clarity تجربه بازدیدکنندگان سایت را در صفحات وب ردیابی می کند و نحوه تعامل کاربران با یک صفحه وب را نشان می دهد. ممکن است استفاده از Clarity برای بررسی عملکرد سایت در حداقل سه تا شش ماه اول پس از راه اندازی وب سایت مفید باشد.

Google Analytics آمار بازدیدکنندگان یک وب‌سایت را نشان می‌دهد. این سرویس با امکان بررسی و تحلیل کاربران وارد شده، فعالیت‌های کاربران، زمان حضور کاربران در سایت و… ، گستره وسیعی از اطلاعات را در اختیار مدیر وب‌سایت قرار می‌دهد.

گوگل آنالیتیکس یک ابزار شناخته شده برای بررسی عملکرد وب سایتتان است که می‌تواند به شما دیدگاهی از رفتار کاربران روی سایتتان ارائه دهد.

این موجب می‌شود گوگل آنالیتیکس یک ابزار باارزش برای ارزیابی میزان موفقیت وب سایتتان باشد. یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای اینکه از امکانات گوگل آنالیتیکس به روی وب‌سایتتان بهره‌مند شوید نصب پلاگین MonsterInsights است.

هم گوگل آنالیتیکس هم MonsterInsight هر دو نسخه رایگان دارند. وقتی یک حساب کاربری در گوگل آنالیتیکس ایجاد می‌کنید یک کد رهگیری یا Tracking Code یه شما داده می‌شود، این کد را کپی کنید و در پلاگین MonsterInsight قرار دهید. این پلاگین به شما راهنمایی خواهد کرد در کدام مرحله این کد را اضافه کنید.

نصب گوگل آنالیتیکس به شما این امکان را می‌دهد اطلاعات مربوط به بازدید سایت وردپرس را در داشبورد وردپرس ببینید، یعنی همزمان می‌توانید بفهمید چند نفر در حال بازدید سایتتان هستند، یا چه مدت روی سایتتان باقی مانده‌اند. با اینکار، تمامی اطلاعات مهم درباره عملکرد وب‌سایتتان را یکجا خواهید دید.

قبل و بعد از فعال شدن سایت چه باید کرد؟

جیمز کمپ از IconicWP پنج نکته را گوشزد می کند:

«آیا پیمایش در فروشگاه شما آسان است؟ آیا مشتریان می توانند به راحتی از طریق فروشگاه شما تا صفحه نهایی خرید بدون مشکل پیش بروند؟

آیا فروشگاه شما برای موتورهای جستجو بهینه شده است؟ مطمئن شوید که از یک افزونه SEO مانند Toast یا RankMath استفاده می کنید تا به افراد کمک کنید راحتتر شما را در میان نتایج جستجو پیدا کنند.

آیا درگاه پرداخت خود را آزمایش کرده اید؟

هیچ چیز بدتر از این نیست که ببینید مشتریان در پایان فرآیند خرید، قادر به پرداخت نیستند.

آیا شیوه های پرداخت خود را بهینه کرده اید؟ از یک افزونه WooCommerce (مانند Iconic’s Flux Checkout) استفاده کنید تا مطمئن شوید که فرآیند پرداخت شما به درستی بهینه شده است.

چگونه فروشگاه خود را تبلیغ می کنید؟ بعید است که بتوانید بدون تلاش در زمینه بازاریابی، کاربران زیادی جذب کنید. می توانید تبلیغات پولی در گوگل، فیس‌بوک و دیگر شبکه اجتماعی و بازاریابی را امتحان کنید.»

وردپرس یک انتخاب برتر در زمینه تجارت الکترونیک است

وردپرس یک پلت فرم پایدار برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک است که تقریباً برای هر نیازی گزینه های تقریبا نامحدودی را ارائه می کند.

طبق گفته BuiltWith.com، WooCommerce محبوب ترین پلتفرم تجارت الکترونیک است.

کیتی کیث از Barn2Plugins دلیل محبوبیت وردپرس را اینچنین بیان کرد:

دلیل محبوبیت WooCommerce این است که افزونه های بیشتری نسبت به هر پلتفرم دیگری برای افزودن ویژگی های اضافی در اختیتر کاربر قرار می دهد.

همچنین جامعه بزرگی از کارشناسان WooCommerce را در اختیار دارد که می توانید آنها را برای ساخت و پشتیبانی فروشگاه خود استخدام کنید.

درهیچ پلتفرم دیگری این طیف وسیع از کارشناسان حرفه ای را پیدا نخواهید کرد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس