کنفرانس سامر گیم فست ۲۰۲۳

64
0
کنفرانس سامر گیم فست ۲۰۲۳

قرار است کنفرانس سامر گیم فست ۲۰۲۳ امسال در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ (۸ ژوئن ۲۰۲۳) به‌صورت حضوری در لس آنجلس برگزار شود.

کنفرانس سامر گیم فست ۲۰۲۳

با اعلام رسمی صفحه سامر گیم فست در توییتر، قرار است این مراسم امسال در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ (۸ ژوئن ۲۰۲۳) بازگردد. مراسم ازطریق توییچ و یوتیوب لایواستریم خواهد شد و میزبانی آن برعهده تالار یوتیوب در لس آنجلس است که پذیرای ۶۰۰۰ نفر خواهد بود. هنوز جزئیاتی درمورد فروش بلیط به عموم اعلام نشده است و باید منتظر اطلاعات تکمیلی ماند.

این اولین باری است که از زمان شروع سامر گیم فست، این مراسم به مردم اجازه می‌دهد به‌صورت حضوری در آن حضور یابند. چون تمامی مراسم‌های قبلی به خاطر قرنطینه‌های مرتبط با ویروس کرونا به شکل آنلاین لایواستریم می‌شدند. در طی چند ماه آتی، بدون شک جف کیلی، مجری مراسم درمورد بازی‌های حاضر در آن جزئیاتی منتشر خواهد کرد.

از زمان شروع Summer Game Fest، این مراسم تقریبا موفق ظاهر شده است و مراسم سال ۲۰۲۲ میلادی توانست بیش از ۳.۵ میلیون تماشاگر همزمان به خود جذب کند. در آن مراسم شاهد حضور آثاری مثل بازی Marvel’s Midnight Suns، بازی Warhammer 40,000: Darktide و بازی One Piece Odyssey بودیم. بااین‌حال هنوز سامر گیم فست فاصله‌ی زیادی با موفقیت‌های گیم اواردز، بزرگ‌ترین مراسم سالانه‌ی جف کیلی دارد.

کنفرانس سامر گیم فست ۲۰۲۳
کنفرانس سامر گیم فست ۲۰۲۳

منبع : gamingbolt

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس