معرفی و بررسی گوشی گلکسی M04 سامسونگ

41
0
گوشی گلکسی M04 سامسونگ

سامسونگ خود را برای عرضه‌ی گوشی گلکسی M04 سامسونگ در هند آماده می‌کند. این گوشی هوشمند یک محصول رده‌پایین خواهد بود که با برچسب قیمتی کم‌تر از ۹۰۰۰ روپیه (حدود ۱۱۰ دلار) عرضه خواهد شد.

گوشی گلکسی M04 سامسونگ

براساس تیزرهای جدید سامسونگ، گلکسی M04 در تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر ۱۴۰۱) در هند معرفی خواهد شد. این شرکت در صفحه‌ی مربوط به این دستگاه برخی مشخصات کلیدی آن را نیز به‌اشتراک گذاشته است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

گوشی گلکسی M04 سامسونگ
گوشی گلکسی M04 سامسونگ

با توجه به اطلاعاتی که سامسونگ در صفحه‌ی اختصاصی گلکسی M04 ارائه داده است، این گوشی در رنگ سبز و آبی دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. به‌نوشته‌ی Gizmochina، مجموع رم فیزیکی و مجازی این دستگاه ۸ گیگابایت خواهد بود و از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز بهره خواهد برد. این محصول به دوربین پشتی دوگانه و یک دوربین سلفی مجهز خواهد شد و دکمه‌ی پاور و کلید‌های تنظیم بلندی صدا در لبه‌ی سمت راست آن تعبیه شده‌ است.
علاوه‌براین، طبق گزارش‌های قبلی انتظار می‌رود گلکسی M04 سامسونگ با برچسب قیمت ۹۰۰۰ روپیه (۱۱۰ دلار) عرضه شود. سایر ویژگی‌های این گوشی هنوز مشخص نیست و بنابراین در ادامه مروری بر شایعاتی که قبلاً منتشر شده‌اند خواهیم داشت.

مشخصات سامسونگ گلکسی M04 براساس شایعات

گلکسی M04 سامسونگ به‌احتمال زیاد از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی HD پلاس با بریدگی قطره‌ای (محل دوربین سلفی) بهره خواهد برد. پیش‌بینی می‌شود این دستگاه به پردازنده‌ی Helio P35 مدیاتک مجهز شود. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی (مجموع رم فیزیکی و مجازی) اشاره کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است گلکسی M04 سامسونگ از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی درکنار دوربین دومگاپیکسلی بهره خواهد برد و دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. انتظار می‌رود این دستگاه به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شود. درنهایت این گوشی احتمالاً به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ نسخه‌ی Go Edition عرضه خواهد شد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس