10 ابزار برتر هوش مصنوعی شگفت انگیز

38
0
ابزار برتر هوش مصنوعی

این 10 ابزار برتر هوش مصنوعی شگفت انگیز که هر کسی می تواند در سال 2023 از آنها استفاده کند، در وقت شما صرفه جویی می کند و زندگی شما را آسان تر می کند.

آینده اکنون است! با پیشرفت‌های سریع در هوش مصنوعی (AI)، جای تعجب نیست که ابزارهای شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در حال حاضر در دسترس مردم هستند.

و بسیاری دیگر مطمئناً در چند سال آینده خواهند آمد.

1. GFP-GAN – ابزار بازیابی عکس

GFP-GAN یا Generative Facial Prior-Generative Adversarial یک ابزار هوش مصنوعی رایگان است که به رفع فوری عکس های قدیمی در عرض چند ثانیه کمک می کند.

این عکس های قدیمی و محو شده را به طرز شگفت انگیزی در چند ثانیه به صورت واقعی بازیابی می کند. این توسط محققان Tencent با گرفتن اطلاعات از دو مدل هوش مصنوعی توسعه یافته است

و ادغام آنها برای پر کردن جزئیات از دست رفته عکس. این جزئیات در عرض چند ثانیه با واقعی ترین جزئیات جایگزین می شود. تعادل خوبی بین آن ایجاد می کند

واقعیت و وفاداری

2. Notion.ai – ابزار نوشتن کپی

notion.ai یک ابزار کپی رایت برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا و بدون سرقت ادبی است. این به شما در نوشتن، طوفان فکری، ویرایش و خلاصه کردن مطالب کمک می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به برنامه بگویید چه چیزی را می خواهید بنویسید مانند یک پست وبلاگ، پست رسانه اجتماعی، بیانیه مطبوعاتی یا شرح شغل. حتی به شما کمک می کند برای هر موضوع یا موضوعی شعر و طرح کلی بسازید.

3. Copy.ai – Copywriting Tool

copy.ai همچنین یک ابزار هوش مصنوعی رایگان است که به تیم شما در انواع نیازهای کپی‌نویسی مانند نوشتن توضیحات محصول، نسخه‌های تبلیغاتی، نوشتن ایمیل، وبلاگ‌ها، محتوای ویدیویی و کپی‌های وب‌سایت کمک می‌کند. این ابزار محتوای منحصر به فرد و خوانایی تولید می کند که خوانندگان شما را درگیر می کند. Copy.ai همچنین برای نوشتن کپشن های رسانه های اجتماعی، محتوای فیس بوک، ایده های راه اندازی و بسیاری موارد دیگر ایده آل است.

4. JADBio – AutoML

JADBio یک پلت فرم یادگیری ماشین کاربر پسند است که با ابزارهای استخراج دانش قدرتمند مجهز شده است که به دانش آموزان کمک می کند تا به راحتی در یادگیری ماشین فرو روند. اگرچه به طور عمدی برای مولتی omics و بیوتکنولوژی ساخته شده است، اما همچنان می توانید هر نوع داده ای را آپلود کرده و آن را تجزیه و تحلیل کنید. این ابزار همچنین به افراد کمک می کند تا یک مدل پیش بینی بسازند. و بهترین بخش این ابزار این است که یک حساب کاربری رایگان مادام العمر ارائه می دهد.

5. DALL·E 2 – Image Creator

DALL. E 2 توسط هوش مصنوعی باز توسعه یافته است که یک سیستم هوش مصنوعی جدید است که تصاویر واقع گرایانه و توصیف هنری را به هر زبان طبیعی ایجاد می کند. این ابزار می‌تواند تصاویر اصلی و واقعی و حتی هنر توصیف متنی که ارائه می‌دهید را ایجاد کند. این ویژگی ها، مفاهیم و سبک ها را برای ایجاد تصاویر دیجیتال و حدس زدن چه چیزی ترکیب می کند! استفاده از آن رایگان است.

6. Lumen5 – سازنده ویدیو

Lumen5 یک پلتفرم رایگان فیلمبرداری آنلاین است که دارای ابزارهای مختلفی است که به شما امکان می دهد بدون دردسر فیلم بسازید. دارای قالب های شگفت انگیز و فرمت های مختلف برای استفاده برای پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی است. ابزار هوش مصنوعی با گنجاندن تصاویر با استفاده از رونوشت وارد شده شما، یک توالی ویدیوی کامل ایجاد می کند. جدا از آن، این ابزار همچنین طیف انحصاری از تصاویر و کلیپ های ویدیویی را برای گنجاندن در ویدیوی نهایی شما ارائه می دهد.

7. Lalal.ai – Audio Stem Splitter

Lalal یک ابزار آنلاین رایگان هوش مصنوعی است که صداها را حذف می کند، موسیقی را جدا می کند و همچنین استخراج دقیق ساقه را انجام می دهد. با کمک این ابزار می توانید درام، بیس، پیانو، ساز و گیتار آکوستیک را حذف کرده و آهنگ ها را بدون افت کیفیت اصلی ترکیب کنید. خلاقیت را بی دردسر می کند!

8. دیپ بیت

Deep Beat یک متن آهنگ رپ مبتنی بر هوش مصنوعی است که کاربران را قادر می سازد کلمات کلیدی را انتخاب کرده و آنها را در متن ترانه قاب کنند. همچنین به شما کمک می کند تا پیشنهادات خودکار ارائه دهید و حتی شعر بنویسید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک خط را برای شروع وارد کنید یا کلمات کلیدی را وارد کنید یا اجازه دهید از ابتدا بنویسد و سپس روی ایجاد کلیک کنید.

9. نوستالژی عمیق

Deep Nostalgia یک ابزار هوش مصنوعی رایگان شگفت انگیز برای استفاده در سال 2023 است که به شما امکان می دهد افراد را در عکس های خانوادگی قدیمی خود مشاهده کنید که سر خود را حرکت می دهند، پلک می زنند و لبخند می زنند. با استفاده از یادگیری عمیق، چهره ها را در عکس ها متحرک می کند.

10. موتور مولد

موتور مولد برنامه‌ای است که با استفاده از الگوریتم‌ها، آثار هنری را از متنی که ارائه می‌دهید می‌سازد. همانطور که به نوشتن ادامه می دهید، تصویر را در زمان واقعی به روز می کند. اگرچه تصاویر تار هستند، ارزش امتحان کردن را دارد

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس