10 بهترین عطر پاییزی مردانه 2023

178
0
بهترین عطر پاییزی مردانه

آقایان، بهترین فصل رایحه در راه است. تابستان به آرامی در حال محو شدن است و دما در حال آرام شدن است. مقاله بهترین عطرهای پاییزی مردانه به همه ما که از زنگ ها و سوت های این فصل از سال لذت می بریم تقدیم می شود. بهترین عطر پاییزی مردانه را بشناسید.

تصادفاً یا نه، اولین فهرست برتری که ما ایجاد کردیم، فهرست پاییز – نسخه یونیسکس بود. در حالی که ما به آنچه آن مقاله انجام داد و ارائه داد افتخار می کنیم، معتقدیم که با تجربه بیشتر در حال حاضر، و یک جهت خلاقانه کمی متفاوت، می توانیم با جدا کردن آن به دو مقاله متفاوت – برای مردان و زنان، چیزهای بیشتری ارائه دهیم.

این یکی از دو مورد اول برای مردان است، زیرا ما تجربه بیشتری در مورد عطرهای مردانه داریم، و می‌خواهیم قبل از انتخاب نسخه نهایی 10 تاپ – زنانه، آزمایش‌های بیشتری در مورد آن‌ها برای خانم‌ها انجام دهیم.

چیزی که هر دوی این دو مقاله را از دسته‌ای از مقالات مشابه دیگر متفاوت می‌کند این است که ما هر چیزی را که در اینجا می‌بینید در دسته‌ای از فصل‌ها و مناسبت‌های مختلف آزمایش کرده‌ایم و مهمتر از همه، این لیست تصادفی دیگری از عطرها نیست که فقط برای فروش گنجانده شده است.

همچنین، با نگاهی به مقاله قبلی خود، از بیشتر کارهایی که در آنجا انجام دادیم و شامل آن خواهیم شد، کاملا راضی هستیم، و آنچه را که فکر می کنیم قبلاً در آنجا خوب بود، بهبود خواهیم داد.

عطر پاییزی چیست؟

بنابراین، ممکن است از خود بپرسید که در واقع عطر پاییزی چیست یا چگونه می توانم بدانم به دنبال چه چیزی باشم؟ خوب، از آنجایی که پاییز فصلی بین تابستان و زمستان است، این نوع عطرها اینجا هستند تا فاصله را در این زمینه کم کنند.

در حالی که برخی از روزها همچنان می توانند مانند تابستان گرم باشند، گاهی اوقات دما واقعاً کاهش می یابد، به همین دلیل است که من حتی رایحه های شدید را که عموماً رایحه های تابستانی و زمستانی خالص در نظر می گیرند را اضافه کرده ایم.

عطرهای پاییزی تمایل دارند تا احساس راحتی، آرامش، گرما و گاهی رازآلود در شما ایجاد کنند. این عطرها سنگین نیستند و سبک نیستند. آنها در آن نقطه شیرین بین آن دو می نشینند و فوق العاده کار می کنند.

در نهایت باید آنچه را که دوست دارید بپوشید، نه آنچه دیگران می‌گویند. تعادل خوب بین انتخاب فصل مناسب برای عطر، و نحوه طرح‌ریزی در اطراف شما، خود هنر است.

نت های عطر پاییزی!

وقتی صحبت از نت‌های عطر پاییزی در دسته بهترین عطرهای پاییزی مردانه به میان می‌آید، یک قانون آسان وجود دارد که باید رعایت شود. به نظر ما دنیای عطرها با رنگ ها در ارتباط است. یک قانون رنگ های فصلی، برای پاییز قهوه ای، نارنجی، قرمز، سیاه و زرد است.

با رعایت این قانون، به سادگی می توانید حدس بزنید که کجا باید بینی خود را دنبال کنید و شک را برطرف کنید. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید در عطرهای پاییزی پیدا کنید:

نت های چوبی

. پاتچولی

. وتیور

. سدر

. آگاروود (عود)

. خزه بلوط

یادداشت های گرم

. شکلات

. قهوه

. دارچین

. وانیل

. عسل

یادداشت های حیوانی

. مشک

. کهربا

. چرم

. عنبر

. تولو بلسان

توجه داشته باشید که تغییرات نت های دیگری نیز وجود دارد و این لیست یک دستورالعمل اساسی است که می توانید از قانون Woody، Warm و Animalic پیروی کنید.

نت ها و آکوردهای عطر چیست؟

به‌طور ساده، نت‌ها عطری هستند و آکوردها نت‌های «فانتزی» هستند که از چندین نت دیگر برای به دست آوردن یک آکورد (نت) متمایز ساخته می‌شوند که در غیر این صورت نمی‌توان آن را بازسازی کرد.

این آکوردها عبارتند از چرم، عنبر و نت های دریایی، در حالی که نت ها می توانند ترنج، رز و وانیل باشند. اما، اگرچه ممکن است به همین سادگی به نظر برسد، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

آب-الکلی بدبو که به عنوان عطرها شناخته می شود از نت ها و آکوردهای متعددی ساخته می شود که از مخلوطی از مواد طبیعی و مواد شیمیایی معطر به وجود می آید تا یک نمای کلی رایحه ایجاد کند.

این نت ها و آکوردها به سه دسته مختلف که به نام هرم عطر شناخته می شوند، تقسیم می شوند:

  • . یادداشت های بالا
  • . یادداشت های میانی
  • . یادداشت های پایه

هر یک از مراحل هرم جداگانه با دقت توسط عطر ایجاد می شود تا بر اساس آن تبخیر شود.

به عنوان مثال، نت های بالایی مانند مرکبات سریعتر از چوب صندل و آگاروود موجود در مرحله میانی یا پایه عطر تبخیر می شوند.

در عطرسازی مدرن، آکوردها بخش مهمی از ایجاد یک ترکیب هماهنگ از دو یا چند نت به یک بوی متمایز هستند.

اگرچه این فرآیند پیچیده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد، اما همیشه خوب است بدانید که عطر شما چگونه ترکیب شده است و چه زمانی می‌توانید به جای مواد مصنوعی، انتظار مواد طبیعی بیشتری را داشته باشید.

بنابراین، برای نتیجه گیری، اصطلاح عطر که به عنوان «یادداشت» و «آکورد» نامیده می شود، اغلب به عنوان بازاریابی برای توضیح تقریباً انتظار مصرف کنندگان هنگام استشمام یک عطر خاص استفاده می شود.

قدرت عطر و غلظت عطر چیست؟

در هم تنیده، هر دو اصطلاح به غلظت نفت مواد خام اشاره دارد. به این ترتیب، این غلظت ها از عطری به عطر دیگر متفاوت است و در میان چیزهای دیگر بر روی سیلو و برجستگی اثر می گذارد.

بسته به برندها و کیفیت ترکیب آنها، غیرمعمول نیست که ببینید ادو تویلت بسیار بهتر از ادو پرفیوم است.

این به این دلیل است که روغن عطر “نفس می‌کشد” و زمانی که روغن عطر کمتری در الکل در بطری عطر رقیق شود، بسیار راحت‌تر عمل می‌کند.

علاوه بر این، بیشتر عطرهای سبک غربی به ندرت فقط حاوی اسانس رایحه هستند و همچنین شامل الکل عطرسازان، گاهی آب تصفیه شده، روغن های عطر و ترکیبات معطر هستند.

علاوه بر ژل های دوش و دئودورانت ها، همه محصولات معطر در برخی از این دسته های اصلی قرار می گیرند:

  • Eau Fraiche 1-3%
  • پس از اصلاح / مه / اسپلش 1-3٪
  • ادکلن 2-4%
  • ادو تویلت 5-15%
  • ادو پرفیوم 15-20%
  • عطر خالص/اکستریت د پرفیوم 20-40%

خوب است بدانید که همه عطرها فقط بر اساس ترکیبات معطرشان عملکردی دقیقاً یکسان ندارند.

این واقعاً یک چیز قابل توجه است که گاهی اوقات می توانید عطرهایی با غلظت پایین پیدا کنید که به همان اندازه خوب یا بهتر از عطرهای با غلظت بالاتر Extrait de parfum عمل می کنند.

این به این دلیل است که صنعت عطر هنوز شدت و تفاوت غلظت عطر را استاندارد نکرده است.

بهترین عطرهای پاییزی برای مردان: لیست

نسخه امسال بهترین عطرهای پاییزی مردانه با پیچ و تاب خواهد بود. نه همه فصل های پاییز به یک اندازه سرد هستند و نه همیشه گرم.

بنابراین، ما برخی از انتخاب های تابستانی را گنجانده ایم که این انتقال آب و هوا را بسیار روان تر می کند. ما فقط یک عطر را که قبلاً ذکر شد گنجانده ایم و مطمئن شدیم که هم از طرف طراح و هم از جنبه طاقچه عطر انتخابی به شما می دهیم.

1.عطر پاییزی مردانه: دیور فارنهایت

تجربه ما با فارنهایت: شاهکار دیور احتمالاً در 3 عطر برتر ذکر شده در Scent Grail قرار دارد، و ما همچنان آن را در هر لیستی که به نظر می رسد مناسب است قرار می دهیم. چرا؟

به این دلیل است که حتی در این دنیای پرطرفدار عطرسازی، یک نام بزرگ از دهه 80 هنوز مثل همیشه منحصر به فرد است و اغلب از 95 درصد عطرهای جدید بهتر است.

رایحه توسط نت‌های بنفشه/چرمی مانند نفتی غالب است که با کلمات ساده قابل توضیح نیستند. اگر در ابتدا آن را دوست ندارید، می‌توانیم متوجه شویم، اما در طول چند ماه آینده آن را چند بار امتحان کنید. ممکن است تعجب کنید که چگونه ذائقه ما با چیزهای جدید و غیر معمول سازگار می شود.

ماندگاری و برجستگی با فرمول فعلی هنوز خوب است، و شما این را مدیون هستید که بهترین عطر چرمی مشکی موجود در بازار را بررسی کنید.

عطرساز: Jean-Louis Sieuzac و Michel Almairac

غلظت روغن عطر: ادو تویلت

نوع رایحه: چرم گلدار

تاریخ انتشار: 1988

رایحه غالب: بنفشه، چرم و مشک

گروه سنی: 30+

فصل ها: هر فصلی

مناسبت ها: تجارت و اوقات فراغت

طول عمر و سیلو: 8 ساعت با برجستگی متوسط

تعارف: متوسط

دوست داشتن: متوسط

منحصر به فرد بودن: 5/4

ارزش پول: 10/10

پالت رنگ عطر: مشکی، بنفش، سفید

امتیاز عطر جام مقدس: A+

2.عطر پاییزی مردانه: تام فورد کاستا آزورا

تجربه ما با Costa Azzurra: ما تجربه خود را بر اساس آخرین نسخه Costa Azzurra هستبم که در سال 2021 مجدداً در خط امضا منتشر شد، اما برای کلکسیونرها، ممکن است بخواهید این نسخه را تا زمانی که هنوز در دسترس است خریداری کنید.

این دو عملاً از یکدیگر قابل تشخیص نیستند، و اگر برایتان مهم نیست که با کدام بطری آب میوه می آید، فقط به سراغ جدیدترین Costa Azzura بروید که به نظر ما بطری بسیار زیباتری نسبت به قبل دارد.

وقتی به نت‌ها نگاه می‌کنید، ممکن است فکر کنید که تام فورد در مورد نامگذاری عطر Costa Azzura و ترکیب عود، عود، Olibanum و سایر نت‌های سنگین در این ترکیب فکر می‌کرد.

در واقعیت، این ترکیب جایی بین مرد اصلی تام فورد و جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو است، اما ترکیب بهتری دارد. رایحه فقط در هر مکان و هر زمان کار می کند.

چیز جدیدی نیست، اما تقریبا می توانیم تضمین کنیم که این عطر چوبی/آبی مورد علاقه شما در تمام دوران ها خواهد بود. به اندازه کافی گفت.

عطرساز: n/a

غلظت روغن عطر: ادو پرفیوم

نوع رایحه: چوبی آبزی

تاریخ انتشار: 2014

غالب ترین نت ها: لیمو، نت های دریایی و چوب دریفت

گروه سنی: 25+

فصل ها: هر فصلی

مناسبت ها: تجارت و اوقات فراغت

طول عمر و سیلو: 8 ساعت با برجستگی متوسط

تعارف: متوسط

دوست داشتن: زیاد

منحصر به فرد بودن: 5/3

ارزش پول: 10/9

پالت رنگ عطر: زرد، آبی، قهوه ای

رتبه بندی بوی جام مقدس: A

3.عطر پاییزی مردانه: Mancera Instant Crush

تجربه ما با Instant Crush: ما Instant Crush را دوست داریم زیرا مانند عطرهای بندرت به هدف خود عمل می کند.

این جانور از مانسرا ساخته شده است تا یک آهنربای تعارف باشد و در سخت ترین سناریوها مانند چماق زدن تحمل کند.

فیل بزرگ در اتاق صحبت از این است که Instant Crush یک فریبنده Maison Francis Kurkdjian’s Baccarat Rouge 540 است. اگر عطر را از سمپاش استشمام می کنید، بله، موافقیم.

اما پس از اسپری اولیه و یکی دو دقیقه اول، عطر به سمت دیگری می رود و در عین حال بوی معروف “دستکش لاتکس” Baccarat را در طول عطر حفظ می کند.

کسانی که به عطرهای شرقی میانه علاقه دارند، 100% عطرهای Instant Crush با عطر وانیل و عنبر را دوست خواهند داشت. فقط انتظار نداشته باشید که جایگزینی برای Baccarat Rouge 540 با نصف قیمت ارزان تر داشته باشید.

عطرساز: n/a

غلظت روغن عطر: ادو پرفیوم

نوع رایحه: شرقی گلی

تاریخ انتشار: 2019

رایحه غالب: زعفران، وانیل و چوب

گروه سنی: 18+

فصول: پاییز و زمستان

مناسبت ها: عاشقانه و دوستیابی

طول عمر و سیلاژ: 12+ ساعت با پیش بینی عالی

تعارف: بالا

دوست داشتن: زیاد

منحصر به فرد بودن: 4/5

ارزش پول: 9/10

پالت رنگ عطر: قرمز، قهوه ای، نارنجی

رتبه بندی بوی جام مقدس: A

4.عطر پاییزی مردانه Hermès Un Jardin Sur Le Nil

تجربه ما با Un Jardin Sur Le Nil: ما قبلاً در مورد Un Jardin Sur Le Nil به روشی بسیار مثبت صحبت کرده ایم، اما اجازه دهید به شما هشدار دهیم. لذت بردن و درک واقعی این عطر شاهکار به تجربه نیاز دارد.

به نظر ما، احتمالاً یکی از بهترین عطرهای تابستانی تمام دوران است، اما یک لحظه صبر کنید. چگونه می توان این رایحه مرکبات/سبز و عود را در پاییز پوشید؟

پاسخ در شفافیت ابدی آن نهفته است. کل ترکیب گلی-سبز-مرکباتی اصلاً برای ما جذاب به نظر نمی رسید، و از نت ها، عطری به نظر می رسید که به جای یک مرد مناسب یک زن است.

در اسپری اولیه، این یک باغ مادربزرگ کامل بود، اما در کمال تعجب، این عطر پیشرفت خارق‌العاده‌ای دارد و بیشتر شبیه یک تجربه است تا یک عطر ساده. ما هرگز در ساحل رود نیل نرفته‌ایم، اما مطمئنیم که بویی شبیه این می‌دهد.

عطرساز: ژان کلود النا

غلظت روغن عطر: ادو تویلت

نوع رایحه: مرکبات گلی

تاریخ انتشار: 2005

رایحه غالب: انبه سبز، برگ گوجه فرنگی و مشک

گروه سنی: 25+

فصول: بهار و تابستان

مناسبت ها: هر مناسبتی

طول عمر و سیلاژ: 6 تا 8 ساعت با برجستگی متوسط

تعارف: کم

دوست داشتن: متوسط

منحصر به فرد بودن: 5/5

ارزش پول: 10/9

پالت رنگ عطر: سبز، نارنجی، صورتی

رتبه بندی بوی جام مقدس: A

5. ادو پرفیوم Boucheron Jaipur Homme

تجربه ما با ادو پرفیوم جیپور: در اینجا یک ارزان قیمت عالی است که می توانید با حدود 30 دلار تهیه کنید. عطری که شما را از پاهایتان می برد.

از بطری به سبک تاج محل و عطری که فرهنگ آسیایی و خود زندگی را تجلیل می کند، جیپور نیز عطر مورد علاقه ما از آنیک مناردو است.

برخی از وب‌سایت‌های عطری تنها چند نکته را برای نسخه Eau de Parfum فهرست می‌کنند، در تجربه ما، آن را به‌عنوان Eau de Toilette به اشتراک می‌گذارند.

پس بوی جیپور چه بویی می دهد؟ تصور کنید که در بازار ادویه در کشوری مانند هند قدم می زنید و اسانس جیپور را دریافت می کنید.

پایه صمغی/چوبی است در حالی که کیفیت بالایی را که از ابتدا وجود دارد حفظ می کند. کاملا شگفت انگیز و مجلل.

جیپور مهر تایید ما را به عنوان بهترین عطر ارزان قیمتی که تا کنون منتشر شده است می گیرد.

عطرساز: آنیک مناردو

غلظت روغن عطر: ادو پرفیوم

نوع رایحه: شرقی تند

تاریخ انتشار: 1997

نت های غالب: دارچین، بنزوئین و میخک

گروه سنی: 25+

فصول: پاییز و زمستان

مناسبت ها: رمانتیک و اوقات فراغت

طول عمر و سیلاژ: 12+ ساعت با پیش بینی عالی

تعارف: کم

دوست داشتن: متوسط

منحصر به فرد بودن: 5/5

ارزش پول: 10/10

پالت رنگ عطر: نارنجی، زرد، قهوه ای

رتبه بندی بوی جام مقدس: A

6.عطر پاییزی مردانه: Narciso Rodriguez for Him

تجربه ما با عطر برای او: در یک دنیای عالی، این عطر یکی از پرفروش‌ترین و پرفروش‌ترین عطرها خواهد بود.

در واقع، برای او مدتی است که تخفیف داده شده است، اما هنوز در دسترس است. ما معتقد نیستیم که این به این دلیل است که آن را بد می کند، یا آن را بی کیفیت است. به احتمال زیاد، در زمانی منتشر شد که بسیاری از عطرهای عالی دیگر در همان سال به بازار آمدند.

یکی دیگر از چیزهایی که به نفع او نبود، متاسفانه جامعه عطر است. اگر شنیده اید که چیزی شبیه بتن خیس است، اگر به بوی عجیب و غریب علاقه ندارید، حتی به زحمت آن را امتحان می کنید؟ ما حدس می زنیم، ما پاسخ این سوال را می دانیم.

برای ما، Narciso Rodriguez for H پتانسیل این را داشت که اولین عطری باشد که جانشین دیور فارنهایت بزرگ می‌شود، زیرا آن‌ها نت‌های چرمی/گلی مشابهی از بنفشه دارند. مشک رام است اما با طعمی از شیرینی موجود است.

در حالی که ما نمی‌توانیم آن را از مردگان برگردانیم، می‌توانید به خودتان لطف کنید و قبل از اینکه قیمت‌ها در آینده نزدیک افزایش پیدا کند، یک بطری انتخاب کنید.

عطرساز: فرانسیس کورکجیان

غلظت روغن عطر: ادو تویلت

نوع رایحه: Woody Fougere

تاریخ انتشار: 2007

رایحه غالب: مشک، بنفشه، نعناع هندی

گروه سنی: 25+

فصل ها: بهار و پاییز

مناسبت ها: تجارت

طول عمر و سیلاژ: 6 تا 8 ساعت با طرح ریزی خوب

تعارف: کم

دوست داشتن: متوسط

منحصر به فرد بودن: 5/5

ارزش پول: 10/10

پالت رنگ عطر: سبز، قهوه ای، سفید

امتیاز عطر جام مقدس: A+

7. Viktor and Rolf Spicebomb Extreme

تجربه ما با Spicebomb Extreme: آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا Spicebomb Extreme در مورد عطرهای دوستیابی و باشگاه در فصول سردتر اینقدر صحبت می شود؟

بسیار ساده تر از آن چیزی است که ممکن است تصور شود. Spicembomb Extreme به راحتی بهترین رایحه وانیل تنباکوی طراحی شده موجود است. ما تا آنجا پیش می رویم که آن را درست زیر وانیل تنباکوی باشکوه از تام فورد قرار دهیم. بله، آنقدر خوب است.

عملکرد عالی است، رایحه حتی بهتر است اگر بدانید وارد چه چیزی می شوید زیرا بوی یک عطر طراحان را نمی دهد. به همین دلیل قیمت آن چیزی است که هست.

فقط اسپین آف پاکو رابان و آزارو در این سبک را فراموش کنید. آن را ساده نگه دارید و Spicebomb Extreme را انتخاب کنید. پشیمان نخواهید شد

عطرساز: n/a

غلظت روغن عطر: ادو پرفیوم

نوع رایحه: تند شرقی

تاریخ انتشار: 2015

رایحه غالب: تنباکو، وانیل و فلفل سیاه

گروه سنی: 18+

فصول: پاییز و زمستان

مناسبت ها: قرار ملاقات و باشگاه

طول عمر و سیلاژ: 8 تا 10 ساعت با پیش بینی عالی

تعارف: بالا

دوست داشتن: زیاد

منحصر به فرد بودن: 5/4

ارزش پول: 10/9

پالت رنگ عطر: قهوه ای، قرمز، زرد

امتیاز عطر جام مقدس: A+

8.عطر پاییزی مردانه: چرم Tom Ford Ombre

تجربه ما در مورد چرم Ombre: آیا چیزی وجود دارد که قبلاً در مورد چرم Ombre گفته نشده باشد؟

عطر طراح مورد علاقه ما در تمام دوران ها و ما به ندرت ادعای چنین چیزی را داریم، اما معتقدیم که Ombre Leather بهترین نسخه طراحی شده در دهه 2010 است.

تمشک، هل و جیر در این آکورد کهربایی ملایم بسیار خوب است که همیشه به خود می گوییم هر بار که آن را می پوشیم چقدر بوی خوبی می دهیم.

همانطور که چند روز پیش در مقاله دیگرمان گفتیم: “شما مدیون خود هستید که بینی خود را روی چرم Ombre استفاده کنید. زمان بهتری برای امتحان Ombre مثل الان وجود نداشت و اینکه چرا چرم توسکانی اغلب توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین عطرهای خلق شده معرفی شده است.

عطرساز: سونیا کنستانت

غلظت روغن عطر: ادو پرفیوم

نوع رایحه: چرم

تاریخ انتشار: 2018

رایحه غالب: تمشک، چرم، عنبر

گروه سنی: 20+

فصول: پاییز و زمستان

مناسبت ها: تجارت، رمانتیک و اوقات فراغت

طول عمر و سیلاژ: 24+ ساعت با نمایش عالی

تعارف: بالا

دوست داشتن: زیاد

منحصر به فرد بودن: 5/5

ارزش پول: 10/10

پالت رنگ عطر: قهوه ای تیره، سفید، قرمز

امتیاز عطر جام مقدس: A+

9.عطر پاییزی مردانه: Maison Margiela Replica by the Fireplace

تجربه ما از By the Fireplace: یکی از چیزهایی که ما را در مورد شومینه مجذوب کرد، محبوبیت بسیار زیاد آن است که تا آنجا پیش رفته است، به طوری که بسیاری ادعا می کنند که یکی از بهترین عطرهای طاقچه در تمام دوران است، حتی اگر یک طراح باشد.

مردم می گویند بوی شاه بلوط برشته می دهد، اما ما پرت می شویم. این عطر ترکیبی از دود باکیفیت است که با وانیل غبارآلود خوشمزه و چوب خامه‌ای گایاک ترکیب شده است و بویی گران‌تر از قیمت آن دارد که هنوز هم ارزان نیست.

اگر می‌خواهید یکی از بهترین رایحه‌های دنج را برای فصل پاییز آینده دریافت کنید، به دنبال آن نباشید. خانم ها عاشق این عطر هستند. اما، اگر می‌خواهید ایده واقعی از بوی شاه بلوط برشته به دست آورید، در ماه‌های اکتبر و نوامبر از اروپا دیدن کنید.

عطرساز: Marie Salamagne

غلظت روغن عطر: ادو تویلت

نوع رایحه: چوبی شرقی

تاریخ انتشار: 2015

رایحه غالب: دود، وانیل، چوب گوایاک

گروه سنی: 25+

فصول: پاییز و زمستان

مناسبت ها: رمانتیک و اوقات فراغت

طول عمر و سیلو: 8 ساعت با برجستگی متوسط

تعارف: بالا

دوست داشتن: زیاد

منحصر به فرد بودن: 5/3

ارزش پول: 10/8

پالت رنگ عطر: قهوه ای، زرد، قرمز

رتبه بندی بوی جام مقدس: B+

10.عطر پاییزی مردانه: Yves Saint Laurent Body Kouros

تجربه ما با Body Kouros: یک انفجار واقعی از گذشته، Body Kouros یکی از اولین عطرهای ما بود که اخیراً دوباره آن را کشف کردیم.

از نت های اکالیپتوس و بخور نترسید، زیرا آنها به گونه ای ترکیب شده اند و هیچ نتی بیرون نمی زند.

طرفداران Kouros اصلی می‌دانند که Body هیچ بویی شبیه هیولای اصلی دهه 80 نمی‌دهد که به طرز خنده‌داری، خبر خوبی برای نسل جوان است.

رایحه ای بسیار پودری با رایحه ای شیرین وانیل و خشک شدن چوب. برخی ممکن است این را ندانند، اما این اولین عطری بود که در دوران تام فورد در زمان او به عنوان مدیر خلاق در Yves Saint Laurent منتشر شد.

اگرچه Body Kouros اکنون به نوعی توسط جریان اصلی فراموش شده است، شما می‌توانید DNA آشنا و هیجان‌انگیزی را که در آینده عطرهای تام فورد یافت می‌شود، دریافت کنید. اگر این کافی نبود، این واقعیت که در پاییز امسال بوی خوبی خواهید داشت و تقریباً شبیه هیچ کس دیگری نیستید، دلیل کافی برای شماست تا در اسرع وقت Body Kouros را امتحان کنید.

عطرساز: آنیک مناردو

غلظت روغن عطر: ادو تویلت

نوع رایحه: چوبی شرقی

تاریخ انتشار: 2000

نت های غالب: بنزوئین، اکالیپتوس و بخور

گروه سنی: 18+

فصول: پاییز و زمستان

مناسبت ها: عاشقانه، تجاری، و اوقات فراغت

طول عمر و سیلو: 8 ساعت با برجستگی متوسط

تعارف: متوسط

دوست داشتن: متوسط

منحصر به فرد بودن: 5/4

ارزش پول: 10/8

پالت رنگ عطر: قهوه ای، زرد

رتبه بندی بوی جام مقدس: B

عطر پاییزی مردانه: نتیجه گیری

شما بروید. اینها 10 بهترین عطر پاییزی ما برای مردان بودند که فکر می کنیم ارزش بررسی امسال را دارند.

آخرین کاری که باید انجام دهید علاوه بر بوی خوب این است که لباس های خود را تنظیم کنید، غبار آن چکمه های چرمی را پاک کنید، کت خود را بپوشید و روز را تسخیر کنید.

آیا هیچ یک از عطرهای این لیست را امتحان کرده اید؟ در بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید و بیایید گفتگو را شروع کنیم.

اگر نمی‌دانید که آیا باید به خرید هر یک از عطرهای این لیست فکر کنید، خوب است همیشه نگاهی به S.P.A Scent Grail بیاندازید. راهنمای فاکتور امضا.

استفاده از آن آسان است و مرتبط ترین راهنمای خرید عطر در وب است. به این ترتیب، می توانید بررسی کنید که آیا عطر خاصی ارزش بررسی را دارد یا خیر و به طور بالقوه عطر خاص خود را پیدا کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس