12 غار برتر در Elden Ring

609
0
12 غار برتر در Elden Ring

غارها غارت، اسرار و حتی اندکی اطلاعات در Elden Ring دارند. در این مقاله ما بهترین غارهای الدن رینگ را به دقت برای شما فهرست کرده‌ایم. فهرست 12 غار برتر در Elden Ring را در اول نیوز بخوانید.

جهان Lands Between در Elden Ring مسیرهای انحرافی زیادی را ارائه می‌دهد تا بازیکنان هنوز نخواهند وارد آن سیاه چال‌های وحشیانه سنتی شوند. غارها در حالی که کوتاه و تاریک هستند، دشمنان، آیتم‌ها و حتی میانبرهای جالب زیادی را برای بازیکنان در خود جای می‌دهند. تعداد زیادی از آن‌ها در سراسر Lands Between پراکنده هستند، اما تعداد کمی از آن‌ها به دلیل مکانیک منحصر به فرد و عملکرد خاص خود در دنیای بازی متمایز هستند.

برخی از آن‌ها به مناطق مجزا و به ظاهر نامرتبط متصل می‌شوند، در حالی که برخی دیگر مکان‌هایی برای برخی از مراحل جانبی به یاد ماندنی هستند. در هر صورت، غارها، همراه با دخمه‌ها و ویرانه‌ها، بخش عمده‌ای از فرصت‌های اکتشافی الدن رینگ را تشکیل می‌دهند و به راحتی می‌توان از تعداد آن‌ها شگفت‌زده شد. بنابراین مطمئن شوید که این غارها را انتخاب می‌کنید، زیرا آن‌ها چیزی بیش از یک جلسه طلسم زنی را ارائه می‌دهند.

12 غار برتر در Elden Ring

همه غارهای الدن رینگ خاص هستند. هر یک از آن‌ها با دیگری متفاوت است و در پایان یک شگفتی نسبتاً سادیستی یا چالش اعصاب خردکن دارد. بنابراین زمانی که بهترین غارهای الدن رینگ را در نظر می‌گیریم، عادلانه است که تعداد بیشتری از آن‌ها را در فهرست خود جای دهیم و مرتباً آن را به‌روزرسانی نماییم.

صادقانه بگویم، تعداد زیادی از آن‌ها وجود دارند و گاهی اوقات، خوب است بدانید که بازیکنان قبل از اینکه در یک مرگ وحشتناک غوطه ور شوند، خود را درگیر چه چیزی می‌کنند. بنابراین صرف نظر از اینکه یک بازیکن به دنبال چه چیزی است، این غارهای Elden Ring مطمئناً ارزش زمانی را دارند که برای بازدید از آن‌ها و مردن بارها و بارها در آن‌ها صرف می‌شود.

12 غار برتر در Elden Ring

12. Tombsward Cave (Weeping Peninsula)

فهرست 12 غار برتر در Elden Ring را با Tombsward Cave آغاز می‌کنیم. جایی در شبه جزیره Weeping، درست در جنوب Weeping Evergaol تا قسمت غربی خشکی، حوض سمی مرگ به نام غار Tombsward وجود دارد. این مکان ممکن است به دلیل وجود دشمنان سمی برای بسیاری از بازیکنان نفرت انگیز به نظر برسد، اما در واقع راهی نبوغ آمیز برای نمایش مکانیک‌های سمی الدن رینگ است.

بیشتر از آن، بازیکنان را وادار می‌کند تا در برخورد با این دشمنان به طور جدی فکر کنند. جوایز خود غار خیلی باورنکردنی نیستند، اما تجربه و موفقیت در غلبه بر این چالش جدی در Elden Ring می‌تواند به اندازه پایان دادن به یک باس فایت، هرچند آسان، مفید باشد.

12 غار برتر در Elden Ring

11. Highroad Cave (Limgrave)

غار Highroad در Stormhill، درست در شمال Limgrave در نزدیکی پل بزرگ واقع شده است. در مورد اینکه چرا بازیکنان باید این مکان را بررسی کنند، این یکی از غارهای تماتیک خوب در Elden Ring است که در آن بازیکنان به مشعل یا فانوس نیاز خواهند داشت. این غار کم نور است و این بر چالش پیمایش می‌افزاید.

دشمنان اکثراً حیوانات هستند و باعث می‌شود غار طبیعی‌تر از سایرین به نظر برسد. البته، سوال پاداش نیز وجود دارد. که می‌تواند Smithing Stones و Blue Dancer Charm باشد که برای برخی از ساخت‌های سبک وزن (شخصیت‌های طراحی شده سبک وزن) مهم است. به طور کلی، مکان خوبی برای بازدید است، اگر فقط برای جمع آوری تمام طلسم‌ها به آن سر بزنید.

12 غار برتر در Elden Ring

10. Sage’s Cave (Altus Plateau)

غار سیج در غرب خرابه‌های ویندهام، زیر صخره‌ها قرار دارد و مکان خوبی برای کسانی است که به دنبال آزمایش مغز و هوش خود هستند. این غار به کنجکاوی و تفکر جانبی پاداش می‌دهد، همانطور که در مسیرهای انحرافی متعدد، مسیرهای پنهان و دیواره‌های واهی مشهود است.

اگر بازیکنان می‌خواهند از این غار پرارزش هر چیزی را که می‌توانند به دست آورند، مجبور نیستند سنگ تمام بگذارند. همانطور که هست، جوایز زیادی دارد، از زره‌های سازنده تا کلید Stonesword. دشمنان می‌توانند آزاردهنده باشند، اما هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند برای کسی که قبلاً به فلات آلتوس رسیده است، چالش بزرگی ایجاد کنند.

12 غار برتر در Elden Ring

9. Dragonbarrow Cave (Caelid)

بازیکنان می‌توانند غار Dragonbarrow را در منطقه Dragonbarrow Caelid در امتداد صخره نزدیک درخت کوچک Minor Erdtree بیابند. غار یک ورودی دارد که تقریباً آن را شبیه یک سیاه چال می‌کند، اما هنوز یک غار است. این مکان دارای یکی از طلسم‌های با ارزش در بازی است، طلسم گاو بز (Bull-Goat’s Talisman).

این طلسم poise کسی که از آن استفاده می‌کند را افزایش می‌دهد. موضوعی که برای ساخت‌های خاص مهم است. جدای از آن، فلامدریک تلیسمان +2 نیز در آن وجود دارد. این منطقه جدا از این دو جایزه واقعاً خاص نیست. باس منطقه نیز فقط یک کپی پیست از دشمنان معمولی Crumbling Farum Azula است، اما باز کردن قفل مکان آن نیز می‌تواند مفید باشد. رتبه نهم فهرست 12 غار برتر در Elden Ring به Dragonbarrow Cave تعلق دارد.

12 غار برتر در Elden Ring

8. Murkwater Cave (Limgrave)

غار مورکواتر در امتداد رودخانه شمالی که به دریاچه Agheel می‌ریزد قرار دارد. این نقطه‌ای است که Bloody Finger Nerijus به بازیکنان حمله می‌کند، بنابراین حتی قبل از ورود، اتفاقی پرحادثه در نزدیکی این مکان رخ داده است. با این حال، در داخل غار، یک باس فایت بی‌نظیر وجود دارد که در آن باس مبارزه را رها می‌کند و در حالی که تقریباً شکست خورده، تسلیم می‌شود.

معلوم شد که این باس فقط یک فرد زخمی بود که پشت یک سپر بزرگ پنهان شده است. او یک شرور اصلی بازی‌های Dark Souls است که به نوعی راه خود را به Elden Ring باز کرده است. با این وجود، این یک چهره خوشایند برای کارکشته‌های FromSoftware است. مثل این است که با یک دوست شرور قدیمی ملاقات کنید که پول بدهکار بود و با بی تعصبی تصمیم گرفت پول ندهد.

12 غار برتر در Elden Ring

7. Coastal Cave (Limgrave)

غار ساحلی منطقه‌ای است که دو شخصیت به آن اشاره می‌کنند. این یک منطقه جستجو است که در آن بازیکنان می‌توانند سفر Boc the Seamster را برای تبدیل شدن به یک مربی سلطنتی برای بازیکنان پیش ببرند. کل مکان مملو از Demi-Humans است و باس منطقه از کیفیت مشکوکی برخوردار است، اما بخش شگفت انگیز در مورد این مکان این است که یک بن بست نیست.

پس از باس فایت، بازیکنان به طرز خوشایندی شگفت زده خواهند شد که غار به راه خود ادامه می‌دهد تا زمانی که یک خروجی پیدا کنند. سپس مشخص شد که کل منطقه یک تونل زیر آبی است که به جزیره‌ای که کلیسای اژدها در آن قرار دارد متصل می‌شود. این سابقه‌ای را ایجاد می‌کند که چگونه غارها یا دخمه‌ها در این بازی می‌توانند اسرار را پنهان کنند و بنابراین انگیزه‌ای برای اکتشاف بازیکن ایجاد می‌کنند.

12 غار برتر در Elden Ring

6. Academy Crystal Cave (Liurnia of the Lake)

با حرکت به سمت Liurnia of the Lakes، غار دیگری نیز در آنجا وجود دارد که بازیکنان پس از شکست دادن باس منطقه، یک جایزه اضافی به دست می‌آورند. دو کریستالیان دقیقاً سرگرم کننده یا منصفانه برای مبارزه نیستند، اما هنگامی که بازیکنان آن‌ها را شکست دادند، می‌توانند قفل آسانسوری را که به پشت بام آکادمی رایا لوکاریا می‌رود را باز کنند. این یک منظره دوست داشتنی است و حتی پاداش‌های بیشتری در سینه در این نزدیکی وجود دارد.

مسلماً، کل مکان برای کلاس‌های مبتنی بر جادو مناسب نیست، زیرا دشمنان مقاومت بالایی در برابر جادو دارند. اما این قابل انتظار است. وقتی کسی به آن فکر می‌کند، وجود کل غار نیز با توجه به اینکه چگونه به یک آکادمی کامل متصل است، چشمگیر است.

12 غار برتر در Elden Ring

5. Lakeside Crystal Cave (Liurnia of the Lake)

غار کریستال کنار دریاچه چیزی بیش از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. این غار مانند هر غار معمولی دیگری به نظر می‌رسد با این تفاوت که داستان سنگینی به آن متصل است. به احتمال زیاد این زندان گیدن آفنیر است که او لاتینا را در غل و زنجیر نگه می‌دارد و او امیدوار است محل نیمه دیگر مدالیون هالیگتری را فاش کند.

همچنین این واقعیت وجود دارد که غار کریستال کنار دریاچه به یک منطقه بیرونی نیز متصل می‌شود، و آن را تبدیل به غار دیگری می‌کند که بن‌بست ندارد، و همچنین حاوی یک جایزه روایی واقعی است. تنها مشکل این است که پیدا کردن آن دشوار است زیرا به نظر می‌رسد گیدئون عمداً بازیکنان را گمراه می‌کند و می‌گوید که می‌توان آن را از یک مکان خاص در غرب یافت اما در واقع به جنوب غربی نزدیک‌تر است. رتبه پنجم فهرست 12 غار برتر در Elden Ring به Lakeside Crystal Cave می‌رسد.

الدن رینگ

4. Gael Tunnel (Caelid)

منطقه Caelid شگفتی‌های خاص خود را دارد، و این فقط هاری فضایی در سطح نیست. همچنین جدا از جاده اصلی واضح، راه مبتکرانه خود را برای اتصال به Limgrave دارد. این می‌تواند از طریق تونل گائل باشد که یک غار یا معدن است که دری قفل دارد که به منطقه شرقی لیمگریو منتهی می‌شود.

خود تونل بزرگ و پر پیچ و خم است و تقریباً شبیه به هزارتو است. باس این منطقه یک Magma Wyrm است اما کاتانای مورد علاقه Moonveil را پس از شکست خوردن بر جای می‌گذارد و این منطقه را به کانونی برای ساخت‌های جادویی زیادی تبدیل می‌کند. دری که بعد از باس فایت به لیمگریو منتهی می‌شود فقط یک امتیاز است.

الدن رینگ

3. Sellia Hideaway (Caelid)

در شمال شرقی Caelid و از کنار شهر Sellia، غاری وجود دارد که به طرز بدنامی توسط یک دیوار صخره‌ای ظریف پنهان شده است. بسیاری از بازیکنان فکر نمی‌کردند که به دیوار صخره حمله کنند، بنابراین احتمالاً غار بزرگ و مهمی به نام Sellia Hideaway را از دست می‌دهند. این بخشی از جستجوی سلن است که در آن قصد دارد استاد لوسات، یک جادوگر قدرتمند غیرقانونی را پیدا کند.

لوسات به خاطر جادوی کفرآمیز و خطرناک خود در مورد ستاره‌ها زندانی می‌شود. سلیا هیداوی زندان اوست و نگهبانان در اینجا ملایم نیستند. حتی یک Revenant در پایین غار در یک منطقه تاریک و پر آب وجود دارد. حتی یافتن مکان لوسات به سادگی کار دشواری است، به این معنی که بازیکنان خواه ناخواه با این مکان آشنا خواهند شد.

الدن رینگ

2. Sealed Tunnel (Altus Plateau)

غارهایی که به مناطق ویژه در الدن رینگ منتهی می‌شوند، برخی از بهترین راه‌ها هستند تا بازیکنان فکر کنند که از روی کنجکاوی به چیزی دست یافته‌اند. این مکانیک تا فلات آلتوس ادامه می‌یابد، جایی که بازیکنان می‌توانند تونل مهر و موم شده را درست خارج از دیوارهای اصلی لیندل کاوش کنند تا به یک برج الهی دسترسی پیدا کنند.

افراد زیادی نمی‌توانستند اهمیت چنین منطقه‌ای را پیش بینی کنند، اما هدف تونل مهر و موم شده به زودی زمانی آشکار می‌شود که بازیکنان متوجه می‌شوند که به طور قابل توجهی بزرگتر و پیچیده‌تر از بسیاری از غارهای دیگر است. ریشه‌های تماتیک در این منطقه وجود دارد که نشان دهنده دسترسی Erdtree است. همچنین مکانی است که بازیکنان می‌خواهند به آنجا برگردند زیرا احتمالاً هنگام عجله برای رسیدن به برج الهی چیزهای زیادی را از دست داده‌اند. رتبه دوم فهرست 12 غار برتر در Elden Ring به Sealed Tunnel اختصاص دارد.

الدن رینگ

1. Spiritcaller Cave (Mountaintops of the Giants)

بیشتر غارها دشمنان سر راستی دارند. بازیکنان آن‌ها را می‌بینند، و بلافاصله آن‌ها را می‌کشند. این یک معامله ساده است که به تفکر جانبی پاداش زیادی نمی‌دهد. به همین دلیل است که Spiritcaller Cave یک غار استثنایی است. این غاری پر از حلزون‌های Spiritcaller است که در منطقه‌ای در اواخر بازی قرار دارد. بازیکنان به زودی مجبور خواهند شد به خارج از جعبه فکر کنند و به جای آن به جستجوی حلزون‌ها بپردازند تا از ارتش روح آن‌ها جان سالم به در ببرند.

در Elden Ring ، این نوع مبارزه راهی عالی برای ادویه‌دار کردن همه چیز است و همچنین بازیکنان را به این فکر می‌اندازد که منطقه سخت‌تر از آن است به نظر می‌رسد و این به لطف دشمنان عجیب و غریب حاصل شده است. محیط غار به خودی خود پر از تله است و می‌تواند بازیکنان را با چیدمان خود گیج کند و فلسفه طراحی سطح یک بازی Soulsborne را کاملاً خلاصه کند.

بازی Elden Ring هم‌اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس منتشر شده است. نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 12 غار برتر در Elden Ring را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام غار در این بین خالی است؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس