20 روش آرایش الهام گرفته از تابستان که برای هر حالتی به نظر می رسد

101
0
آرایش الهام گرفته از تابستان

روزها طولانی‌تر هستند، خورشید درخشان‌تر می‌درخشد، و آرایش تابستانی در ذهن ماست. وقتی صحبت از ظاهر زیبایی تابستانی ما به میان می‌آید، پوست برنزه و موهای ساحلی بی‌معنی هستند – و در حالی که آرایش‌های شبنم‌دار و بدون آرایش برای سرگرمی در زیر نور آفتاب بسیار محبوب هستند، چیزی در مورد تابستان، جنبه روشن ما را به بازی فرا می‌خواند. آرایش الهام گرفته از تابستان را در ادامه معرفی کرده ایم.

ما از تمام سایه های پر جنب و جوش فصل استفاده می کنیم – از لب های گیلاسی روشن گرفته تا خط چشم های فیروزه ای و بسیاری از سایه های آفتابی که به شما کمک می کنند جذابیت ایجاد کنید. برای تازه کردن ظاهر آرایش خود به کمی اینستا نیاز دارید؟

درباره کارشناسان:

اندی تروونگ یک آرایشگر مشهور ساکن سالت لیک سیتی و بنیانگذار آرایش مجموعه A.TRU است.

امیلی گری یک آرایشگر مشهور و سخنگوی زیبایی CATRICE است.

Nydia Figueroa یک آرایشگر مشهور و سخنگوی BE A 10 COSMETICS است.

Ash Walker سازنده و مدل زیبایی است.

آستر بالدار گرمسیری

آرایش الهام گرفته از تابستان
آرایش الهام گرفته از تابستان

اگر می‌توانستیم شمارش کنیم که اخیراً چند بار روی خط چشم گوشه‌ی داخلی «ذخیره» زده‌ایم – خوب، مقدار زیادی می‌داشتیم. این روند فوق العاده سرگرم کننده آرایش چشم هیچ نشانه ای از کند شدن ندارد، و نسخه زیبای رنگارنگ Ash Walker خالق محتوای زیبایی (که ما را به یاد تعطیلات استوایی می اندازد) آن را در صدر فهرست ظاهر تابستانی ما قرار می دهد. برای ایجاد آن: واکر می گوید از وسط خط مژه تا گوشه بیرونی چشمان خود را با خط چشم نارنجی روشن خط بکشید. سپس، بال بالا و خارج. از یک برس سایه چشم با زاویه صاف استفاده کنید تا سایه زرد را روی گوشه داخلی چشم خود به صورت V بمالید و آن را به نارنجی روی خط مژه بالایی خود وصل کنید. با افزودن آبی روشن به گوشه پایینی چشم داخلی خود، تقریباً 1/4 از راه، به پایان برسانید.

نکته حرفه ای: “من دوست دارم ابتدا با ریمل شروع کنم، بنابراین لازم نیست نگران باشم که در هنگام استفاده از ریمل روی سایه چشمم بیفتد، و همچنین به من کمک می کند تا مژه ای پررنگ تر و بلندتر داشته باشم.”

درخشش پاستلی زیبا

آرایش الهام گرفته از تابستان
آرایش الهام گرفته از تابستان

هیچ چیز مانند یک نگاه پاستلی ما را به یاد روزهای خنک تابستان نمی اندازد – و این نسخه زرق و برق دار و درخشان، لمس عالی برای روز یا شب است. امتیاز: رنگدانه های درخشان نور را برای درخشش فوری جذب می کنند (بدون نیاز به فیلتر). در اینجا نحوه به دست آوردن ظاهر آمده است: واکر می گوید از یک برس سایه چشم کرکی برای ترکیب سایه قهوه ای روشن استفاده کنید (او از سایه چشم SHAINA B MIAMI در Wynwood استفاده کرد) در گوشه بیرونی چشم و در چین و چروک چشم. سپس، از خط چشم ارغوانی استفاده کنید تا بال نرمی ایجاد کنید. سایه‌های براق و آبی روشن را در گوشه داخلی چشمتان دنبال کنید، که مستقیماً به سمت چین‌هایتان ترکیب شده است. با ضربه زدن روی سایه چشم رزگلد (مانند سایه چشم فلزات مرمله CIATE LONDON در Entwine) روی تمام پلک خود برای ابعاد به پایان برسانید.

نکته حرفه ای: “من از پالت THEBALM COSMETICS AutoBalm Pic Perfect در سایه Ocean Drive (سایه قهوه ای متوسط) در گوشه بیرونی چشمم نزدیک به خط مژه استفاده کردم تا عمق ایجاد کنم و مژه هایم ضخیم تر به نظر برسد.”

بال های صورتی بازیگوش

ما تمام رنگ‌های کتاب را در مورد آستر بالدار امتحان کرده‌ایم – بنفش، سبز و (البته) مشکی – اما باید اعتراف کنیم که لذت بیشتری از بال‌های مرجانی صورتی ندارد. تعویض آستر سنتی خود با چیزی که ظاهر می شود ظاهر آستر تابستانی شما را به سطح جدیدی می رساند. در اینجا نحوه به دست آوردن ظاهر آمده است: واکر می گوید از یک خط چشم مرجانی برای خط و بال زدن چشمان خود استفاده کنید. سپس، سایه قهوه‌ای طلایی را از لبه بیرونی خط مژه‌تان به سمت چین بیرونی و به سمت پایین روی خط مژه پایین‌تان مخلوط کنید. یک سایه زرد-سبز روشن بردارید (او از HUDA BEAUTY Obsessions Palette در یاقوت کبود استفاده کرد) و با انگشت خود دایره کوچکی از آن را به اندازه 1/4 روی درب خود بکشید.

برایت و بلوز

سایه آبی در حال بازگشت بزرگی است – اما هیچ شباهتی به رنگ‌های جامد دهه 80 ندارد. لایه‌های افقی زرد، سبز و آبی نئون یکی از چشم‌نوازترین سایه‌هایی را ایجاد می‌کند که تا به امروز دیده‌ایم. برای ایجاد آن: واکر از ترکیبی از نورهای HUDA BEAUTY Obsessions Palette در Sapphire استفاده کرد (اما شما می توانید تقریباً با هر ترکیبی از روشنایی این کار را انجام دهید!). فقط سبز روشن را از گوشه داخلی چشم، از طریق چین چشم تا انتهای ابرو مخلوط کنید. رنگ آبی روشن یا سبز را زیر سبز روشن اضافه کنید. یک سایه آبی عمیق و درخشان بگیرید و آن را به آرامی از خط مژه بالایی خود به سمت چین چشم خود مخلوط کنید. از یک برس خط برای بال زدن چشمان خود با همان سایه آبی براق استفاده کنید.

مه بنفش

آرایش الهام گرفته از تابستان
آرایش الهام گرفته از تابستان

شستن رنگ های پررنگ در سراسر پلک های شما یکی از ترندهای تابستانی مورد علاقه ما است – و زمانی عالی است که با کمترین تلاش حداکثر تاثیر را داشته باشید. شما فقط به پنج دقیقه و چند تا از سایه های مورد علاقه خود نیاز دارید تا یک بیانیه جسورانه داشته باشید. برای ایجاد آن: واکر پیشنهاد می‌کند از یک برس سایه چشم کرکی برای ترکیب سایه‌های قهوه‌ای متوسط و طلایی استفاده کنید (او از پالت سایه چشم باغ شهری LAURA GELLER – Central Park در سایه‌های Turtle Pond و Bethesda Terrace) در چین و چروک چشم‌تان و به سمت ابرو استفاده کرد. در امتداد خط مژه پایینی شما سایه‌های بنفش براق (مانند سایه چشم CIATE LONDON Marbled Metals در Wicked) را از خط مژه‌ها به سمت ابرو بزنید. با لمس رزگلد در گوشه داخلی چشم خود را به پایان برسانید.

صورتی پاپ

آرایش الهام گرفته از تابستان
آرایش الهام گرفته از تابستان

آرایشگر Andy Truong از خط چشم روشن استفاده می کند تا به راحتی رنگ را در یک ظاهر ترکیب کند. سپس حرفه ای آن را با گونه های روشن و شستشوی صورتی یا هلویی روی لب ها می پوشاند. Truong از خط چشم مایع رنگی MAKE UP FOR EVER Aqua Resist در Pink Blaze استفاده کرد.

غروب طلایی

آرایش الهام گرفته از تابستان
آرایش الهام گرفته از تابستان

Truong آن را کلاسیک با لمس گل رز و تمام برنز شبنم نگه می دارد. پرو از یک برنز کننده گرم برای گرم کردن گونه‌ها و چشم‌ها استفاده می‌کند و سپس برای داشتن ظاهری سبک و درخشان تابستانی، لمسی براق به لب‌ها اضافه می‌کند. برنز کننده مورد علاقه Truong برای این ظاهر، برنز کننده برنزه کننده پوست زیبای پوست آفتاب کیسد براق CHARLOTTE TILBURY به دلیل درخشندگی و ترکیب آسان آن است.

گرمای تابستان

هیچ چیز مانند رنگ‌های شاد و روشن تابستان را فریاد نمی‌زند – و وقتی ترونگ بین صورتی یا هلویی تصمیم‌گیری نمی‌کند، حرفه‌ای این سایه روشن مرجانی را انتخاب می‌کند. سپس می‌توانید آن را با چشم‌ها و گونه‌ها ساده نگه دارید، با استفاده از رنگ‌های تک رنگ که به خوبی با لب‌های روشن و سرگرم‌کننده جفت می‌شوند. لب مورد استفاده برای این ظاهر رژ لب DIOR Rouge Dior در Dioramour بود.

پارتی ساحلی

آرایش الهام گرفته از تابستان
آرایش الهام گرفته از تابستان

چشم‌های کانتور، گونه‌های برنزی، گونه‌های هلویی بوسیده و لب صورتی برهنه، بهترین گزینه برای افرادی است که در یک روز گرم تابستان خجالتی نیستند. ظاهر Truong برای یک مهمانی استخر یا یک روز روی شن و ماسه عالی است.

زیبا در صورتی

همه صورتی و همه درخشش! Truong این ظاهر را برای کسانی که عاشق گونه های براق و صورتی هستند توصیه می کند. می‌توانید با چشم‌ها، لب‌ها و گونه‌های صورتی، ظاهر تک رنگ را برای یک دختر دخترانه نگه دارید! محصول مورد علاقه ترونگ برای تاکید بر گونه ها، رژگونه براق رزی بک استیج DIOR است.

جادوی متالیک

هنرمند آرایش، Nydia Figueroa، عاشق فلزات گزنده با زرق و برق و دود برای ظاهر شب تابستان است. ستاره نمایش در اینجا زرق و برق فلزی نقره ای در مرکز درب است که با یک خاکستری دودی ملایم دور چشم جفت شده است. یک درخشش زیبا برای این ظاهر، DAESSA MYRICKS Beauty Colorfix Metallics در تیتانیوم است. فیگوروآ توصیه می کند که مقدار کمی از این براق کننده را روی انگشت حلقه خود بردارید و آن را به مرکز درب خود بزنید تا رنگی زیبا ایجاد شود.

زیبایی برنزی

پوست درخشان همیشه وجود دارد، اما فیگوئروآ می‌گوید که این فصل به جای برجسته‌سازی کورکننده، قرار دادن هایلایتر استراتژیک برای درخشندگی طبیعی است. یک نکته حرفه ای برای استفاده از هایلایتر که از درون روشن به نظر می رسد؟ ابتدا از یک روشن کننده زیر آرایش خود استفاده کنید، سپس با استفاده از انگشتان خود، هایلایتر را در جایی که نور به طور طبیعی به صورت شما برخورد می کند، بزنید. یک روشن‌کننده مایع که او برای این تکنیک به کار گرفته است، قطره‌های درخشان پرفکت LIMELIFE BY ALCONE است.

گل سرخ

صورتی یک پیروزی بزرگ در این تابستان برای چشم ها، گونه ها و لب ها است. Figueroa از همان سایه صورتی در تن های مختلف استفاده می کند تا این بعد ظاهر را ببخشد. او از رژگونه روی چشم‌ها و گونه‌ها استفاده می‌کند و برای تکمیل این نوع ظاهر، رژگونه BE A 10 COSMETICS Be Cheeky Blush را در Audacious دوست دارد. او رژگونه را می گیرد و روی گونه ها تا شقیقه ها می پوشاند و سپس همان سایه را می گیرد و روی پلک و داخل چین می اندازد تا رنگ شسته شود. او توصیه می کند آن را با لکه رژ لب BE A 10 COSMETICS Be Precious همراه کنید تا ظاهر زیبای صورتی را تکمیل کنید.

Slip of Shimmer

پوست لعاب یکی از بزرگ‌ترین ترندهای تابستان سال گذشته بود و فیگوئروآ می‌گوید تابستان امسال تماماً با روغن‌های لب‌های براق و رنگ‌آمیزی همراه خواهد بود. او روغن لب کرنبری ESSENCE MAKEUP را برای لب های لعاب دار با ته رنگی دوست دارد.

پوکه صورتی

فیگوئروآ می‌گوید رنگ مات ملایم حال و هوای تابستان امسال است. او پیشنهاد می‌کند از پودر صورت صرفنظر کنید و فقط در جایی که برای روغن لازم است از آن استفاده کنید تا درخشش کمی از بین برود. یک پایه عالی برای ظاهری مات نرم، فونداسیون Infallible Pro-Matte L’ORÉAL PARIS است. این یک فرمول نیمه مات است که می تواند تمام روز را در هوای گرم تابستان دوام بیاورد.

پودر پاپ

با اوج گرفتن تور بیانسه در دوره رنسانس، آرایشگر امیلی گری شاهد ظهور سایه چشم های متالیک به خصوص در رنگ نقره ای بوده است. او دوست دارد با استفاده از یک خط چشم خاکستری، مانند مداد چشم ژل CATRICE 20H Ultra Precision در 20Grey، ظاهر چشم را ترسیم کند. قبل از خشک شدن مداد با استفاده از یک برس کوچک مسطح، آستر را لکه دار کنید و به شکل چشمی که می خواهید ترکیب کنید. هنگامی که پایه چشم را پایین آوردید، با یک سایه چشم نقره ای وارد شوید. خاکستری پالت رنگدانه های صنعتی ISAMAYA را دوست دارد. این پالت چندین سایه نقره ای دارد، بنابراین می توانید ظاهری متالیک چند بعدی ایجاد کنید. می‌توانید آن را به‌عنوان خود رها کنید یا یک آستر بالدار برای ابعادی اضافه کنید.

Mermaidcore

گری رنگ‌های آبی، سبز و درخشش‌های ملایم را برای آرایش‌های پری دریایی دوست داشته است. برای رسیدن به این هدف، یک آستر آبی بگیرید تا شکل سایه را مشخص کنید. او عاشق آستر ویکتوریا بکهام بیوتی ساتن کاجال در Surfside، آبی متوسط است. پس از مخلوط شدن شکل، آن را با یک سایه چشم مایع مانند آژیر سرو HALF MAGIC BEAUTY روی آن بپوشانید. می توانید ظاهر چشم را مات نگه دارید یا کمی براق به مرکز پلک اضافه کنید. خاکستری در خمیر فضایی LHLA در فانتوم وجود دارد زیرا رنگ آبی آسمانی رنگین‌آمیزی دارد. آن را با یک ریمل مشکی پوشانده و آن را در اختیار دارید، یک چشم پری دریایی عالی برای تابستان.

خط لب پاپ

شاید ما هرگز از ترندهای آرایش دهه 90 نگذریم و گری با آن کاملاً موافق است. برخی از محبوب ترین گرایش های آرایشی او مربوط به آن دوران است. خط لب متمایز، به خصوص قهوه ای، روی فرش بزرگ است. برای به دست آوردن این ظاهر، یک آستر قهوه ای تیره انتخاب کنید (خاکستری عاشق خط لب پرکننده CATRICE در Go All Out است). لب های خود را به شکل دلخواه خود خط بزنید (خاکستری کمی روی آن خط می زند) و یک برس کوچک لب یا انگشت خود بردارید و خط را خیلی کم مخلوط کنید. سپس یک شکل متضاد از رژ لب، مانند یک برهنه سبک، بگیرید و به وسط لب های خود ضربه بزنید. مطمئن شوید که این دو رنگ را با هم ترکیب نکنید، زیرا می خواهید آستر واقعاً برجسته باشد.

سرخ شدن عزیزم

یکی از ترندهای مورد علاقه گری در این تابستان، آرایش فوق العاده رژگونه است. اثر رژگونه وقتی روی سیب گونه ها، زیر چشم ها و روی بینی اعمال می شود، به این گونه شادابی به چهره می بخشد و ظاهری جوان به ارمغان می آورد. گری برای رسیدن به این ظاهر، رژگونه های کرم و پودری را با هم ترکیب می کند. او با رژگونه کرم و برنزه شروع می کند. او کرم را با انگشتان خود، یک اسفنج زیبایی یا یک برس متراکم مخلوط می کند. پس از استفاده از پودر سفت کننده به صورت، مقداری رژگونه پودری با رنگ کمی متفاوت به صورت اضافه کنید تا جلوه خاصی به آن ببخشید.

باربیکور

با اکران فیلم جدید باربی در تابستان امسال، انتظار داشته باشید که مجموعه ای از آرایش های الهام گرفته از باربی را ببینید. فکر کنید: رژگونه های صورتی و لب های صورتی درخشان. خاکستری فکر نمی‌کند که ظاهر آن بیش از حد انجام شده و شبیه به بازی ظاهری باشد، بلکه سایه‌های ملایم صورتی برای تقویت رنگ طبیعی شماست. ما موافق هستیم – صورتی باربی قطعا یکی از رنگ های تابستانی خواهد بود.

آیا می خواهید آنچه را که برای ایجاد این ظاهرها به تنهایی نیاز دارید؟ اکنون در آزمون زیبایی ما شرکت کنید تا با اشتراک زیبایی IPSY خود شروع کنید. آیا از قبل عضو IPSY هستید؟ دوستان خود را برای کسب امتیاز معرفی کنید که می توانید از آنها برای محصولات استفاده کنید. در هر صورت، فراموش نکنید که ما را در اینستاگرام و TikTok @IPSY بررسی کنید.

این مقاله را دوست دارید؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

5/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس