7 بهترین بطری لوازم آرایش 2023، تست شده و بررسی شده

110
0
بهترین بطری لوازم آرایش

چه مسافر مکرر باشید و چه همیشه سعی می‌کنید لوازم آرایش خود را مرتب کنید، احتمالاً می‌دانید که پیدا کردن بطری‌های لوازم آرایشی با طراحی دقیق آنقدرها هم که تصور می‌شود ساده نیست.  بهترین بطری لوازم آرایش را انتخاب کنید.

برخی از آنها کلاه‌های ضعیف و دهانه‌های نشتی دارند، در حالی که برخی دیگر از مقررات TSA پیروی نمی‌کنند یا پر کردن آنها سخت است. اما مواردی را پیدا کنید که به خوبی ساخته شده اند و از اینکه چگونه این تجمل به ظاهر جزئی می تواند تجربه سفر شما را افزایش دهد شگفت زده خواهید شد.

بنابراین، ما تعداد زیادی گزینه را در آزمایشگاه خود در نیویورک مورد آزمایش قرار دادیم. ما آنها را با حداکثر ظرفیت پر کردیم، تکان دادیم، انداختیم، و آنها را به اطراف پرت کردیم و آنها را در آزمایش های دیگری قرار دادیم تا ببینیم عملکرد آنها چگونه است. ما هر مجموعه از بطری‌های لوازم بهداشتی را بر اساس تعداد بطری‌های موجود، میزان استفاده آسان، کیفیت بالا، نحوه طراحی، نحوه عملکرد و ارزش کلی آنها ارزیابی کردیم. پیش از این، ما به اشتراک می‌گذاریم که کدام یک بیشتر ما را تحت تأثیر قرار داده است و مهر تأیید ما را به دست آورده است.

بهترین بطری های مسافرتی سیلیکونی ضد نشتی OverallLiquisnugs

بهترین بطری لوازم آرایش
بهترین بطری لوازم آرایش

آنچه ما دوست داریم

آسان برای پر کردن

اثبات نشت

مواد سیلیکونی بادوام است

فنجان های مکنده تعبیه شده برای چسباندن به دیوارهای دوش

دارای برچسب های قابل تنظیم

با توجه به ویژگی ها و دوام نسبتاً مقرون به صرفه است

مورد تایید TSA

چیزی که ما دوست نداریم

هیچ چی

از بین تمام بطری‌های لوازم بهداشتی که آزمایش کردیم، این مجموعه چهارتایی بیشتر ما را تحت تأثیر قرار داد. آنها به طور عملی طراحی شده اند و به خوبی فکر شده اند، که با ویژگی های بسیاری که دارند نشان می دهد. علاوه بر اصول اولیه، مانند پر کردن و توزیع آسان محصول، هر بطری با یک فنجان مکنده در پشت تزئین شده است تا به دیوار دوش شما بچسبد و برچسب های قابل تنظیم برای سازماندهی آسان. این مجموعه دارای دو بطری است که دو اونس محصول را در خود جای می دهد، و دو بطری که سه اونس را در خود جای می دهد – هر دو اندازه مطابق با مقررات TSA هستند و سفر با آنها کاملاً ایمن است.

اگرچه طراحی ضد نشتی باید برای همه بطری‌های لوازم بهداشتی ارائه شود، اما متاسفانه اینطور نیست – بنابراین وقتی این بطری‌ها در طول آزمایش ما اصلاً نشت نکردند، هیجان‌زده شدیم. مواد سیلیکونی انعطاف‌پذیر و در عین حال بسیار بادوام بود و درب بطری‌ها و دهانه‌های آن در طول آزمایش‌های نشتی بسته باقی ماندند. در حالی که این بطری ها فقط کمی بیشتر از هزینه ای که ممکن است برای گزینه های پلاستیکی داروخانه خرج کنید، برای شما هزینه خواهند داشت، کیفیت و عملکرد آنها کاملاً ارزش آن را دارد.

قیمت در زمان انتشار: 17 دلار

تعداد بطری: 4 | جنس: سیلیکون | ظرفیت: 2 x 2 oz، 2 x 3 oz

بهترین بطری لوازم آرایش
بهترین بطری لوازم آرایش

بهترین کیت بطری های مسافرتی BudgetVitog

بهترین بطری لوازم آرایش
بهترین بطری لوازم آرایش

آنچه ما دوست داریم

ست با انواع بطری های زیبا ارائه می شود

بطری ها بسیار سبک هستند

ست همراه با اپلیکاتور و ابزاری برای کمک به پر کردن بطری ها ارائه می شود

همراه با 8 برچسب برچسب

اثبات نشت

چیزی که ما دوست نداریم

بطری های لوسیون کوچک برای پر کردن و تمیز کردن کمی مشکل هستند

تمام بطری های این مجموعه بسیار کوچک هستند

اگر به یک سفر آخر هفته می روید و به بطری های لوازم آرایشی نیاز دارید که بتوانید با قیمتی فوق العاده مقرون به صرفه تهیه کنید، این ست یک گزینه عالی است. این محصول دارای هشت بطری مختلف است که از نظر اندازه و عملکرد کمی متفاوت هستند (به بطری های اسپری، شیشه های خامه و غیره فکر کنید)، و ما دوست داریم که این مجموعه با اپلیکاتورها و ابزارهایی ارائه شود تا به شما کمک کند هر بطری را با محصولات خود پر کنید. آنها از پلاستیک سخت ساخته شده اند، اما بسیار سبک وزن هستند، و ما واقعاً تحت تاثیر ضد نشتی بودن آنها قرار گرفتیم – به خصوص با توجه به مقرون به صرفه بودن آنها.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که همه بطری های مجموعه بسیار کوچک هستند (تقریبا یک سوم حداکثر اندازه مورد تایید TSA)، بنابراین اگرچه برای سفرهای طولانی ایده آل نیستند، اما می توانند برای چند مورد عالی باشند. شب های دور

قیمت در زمان انتشار: 9 دلار

تعداد بطری: 8 | جنس: پلاستیک | ظرفیت: 2 بطری لوسیون 40 میلی لیتری، 2 بطری اسپری 40 میلی لیتری، 2 بطری درب دار 40 میلی لیتری، 2 شیشه خامه 10 گرمی

بهترین برای سفرهای طولانی تر کانتینرهای مسافرتی Cosywell

آنچه ما دوست داریم

مواد سیلیکونی انعطاف پذیر و بادوام است

آسان برای پر کردن

ست با برچسب های از پیش ساخته شده و یک نقطه روی بطری ها برای قرار دادن آنها ارائه می شود

اثبات نشت

چیزی که ما دوست نداریم

وقتی بطری ها کمتر از نیمه پر شده اند، فشار دادن کمی دشوار است

اگر بیش از چند روز، شاید یک یا دو هفته سفر می‌کنید، به بطری‌های لوازم آرایشی نیاز دارید که در عین رعایت مقررات TSA، مقدار زیادی محصول را در خود نگه دارند – البته اگر پرواز می‌کنید. این مجموعه دارای چهار بطری است که همگی سه اونس محصول را در خود جای می دهند و هر کدام از مواد سیلیکونی بادوام و درپوش هایی که به راحتی جدا می شوند ساخته شده است. همچنین دارای برچسب های از پیش ساخته شده و یک فضای روی هر بطری برای قرار دادن آنها است، و ما دوست داریم که کیسه پلاستیکی شفافی که بطری ها وارد می شوند به طرز شگفت انگیزی بادوام است و برای نگهداری آنها عالی است. بطری ها به راحتی پر و تمیز می شوند. و طراحی ضد نشتی عالی است – ما در طول آزمایشاتمان نشتی را تجربه نکردیم. آنها برای نگه داشتن شامپو، نرم کننده، مرطوب کننده صورت و حتی مایعات رقیق مانند آب میسلار عالی هستند، که باعث می شود برای سفرهای طولانی تر توصیه شوند.

قیمت در زمان انتشار: 17 دلار

تعداد بطری: 4 | جنس: سیلیکون | ظرفیت: 3 اونس

بهترین بطری لوازم بهداشتی Space SaversMatador FlatPak

بهترین بطری لوازم آرایش
بهترین بطری لوازم آرایش

آنچه ما دوست داریم

مواد بادوام است

طراحی تخت به راحتی قابل نگهداری است

بطری ها دارای یک بند محکم هستند که می توانید از آن برای اتصال به کوله پشتی یا قلاب استفاده کنید

اثبات نشت

چیزی که ما دوست نداریم

برای نگه داشتن قوام ضخیم تر ایده آل نیست

چه به دنبال کاهش فضای حمام خود باشید و چه به بطری های لوازم بهداشتی برای مسافرت نیاز دارید، اینها گزینه ای عالی برای کاهش حجم انبوه هستند. طراحی تخت به راحتی در کابینت حمام یا پشتی لوازم آرایش شما ذخیره می شود و یکی از ویژگی های مورد علاقه ما بند محکمی است که به هر کدام وصل می شود. بند گیره به راحتی به کوله پشتی یا کیف ساحلی متصل می شود تا دسترسی آسان داشته باشید – این به ویژه در صورتی راحت است که SPF را در آن ذخیره کنید و نیاز به استفاده مداوم داشته باشید.

ما متوجه شدیم که مواد ضد آب بسیار بادوام و کاملاً ضد نشت هستند، و در حالی که ما از نحوه نگهداری این مایعات رقیق مانند آب میسلار و شامپو بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم، دریافتیم که پر کردن آنها با لوسیون یا نرم کننده تقریبا غیرممکن است به دلیل وجود آنها. قوام ضخیم تر اما اگر می‌خواهید چیزهایی مانند پاک‌کننده صورت یا فرمول‌های SPF مایع را ذخیره کنید، این بطری‌های لوازم بهداشتی بدون اشغال فضای زیادی عالی هستند.

قیمت در زمان انتشار: 36 دلار

تعداد بطری: 3 | جنس: ضد آب 30D Cordura® ripstop نایلون | ظرفیت: 3 اونس

بهترین بطری های مسافرتی 16 بسته VarietyMorfone

بهترین بطری لوازم آرایش
بهترین بطری لوازم آرایش

آنچه ما دوست داریم

ست همراه با ابزاری است که به شما کمک می کند بطری ها را پر کنید

بطری های سیلیکونی کاملا بادوام هستند

ست همراه با برچسب های از پیش ساخته شده است

تنوع بطری ها نگهداری محصولات مختلف را آسان می کند

بطری ها ضد نشت هستند

چیزی که ما دوست نداریم

درب شیشه ها چندان بادوام نیستند

این مجموعه از بطری های لوازم بهداشتی دارای گزینه های متنوعی است که نگهداری محصولات با بافت های مختلف را آسان می کند. بطری های سیلیکونی بسیار بادوام هستند و برای نگهداری چیزهایی مانند شامپو، نرم کننده و شوینده صورت عالی هستند، در حالی که بطری های اسپری برای نگهداری تونر یا سایر مایعات نازک عالی هستند. همه بطری ها ضد نشت بودند و در طول آزمایش های ما به خوبی نگه داشتند، به استثنای شیشه های خامه – یکی از درپوش ها ترک خورد و باعث ریختن محصول شد.

جدا از شیشه هایی که ما را تحت تاثیر قرار ندادند، ما عاشق این مجموعه بودیم. علاوه بر این که با طیف وسیعی از بطری های مختلف عرضه می شود، برچسب ها و اپلیکاتورهای از پیش ساخته شده نیز به شما کمک می کند تا بطری ها و شیشه ها را پر کنید. به علاوه، برای یک مجموعه 10 تایی بسیار مقرون به صرفه است، بنابراین ما قطعاً توصیه می کنیم آن را بررسی کنید.

قیمت در زمان انتشار: 17 دلار

تعداد بطری: 10 | جنس: پلاستیک، سیلیکون | ظرفیت: 2 x 2.9 اونس، 2 x 2.2 اونس، 2 x 1 اونس، 2 x 30 گرم، 2 x 10 گرم

بهترین آهنگ قابل تنظیم Build Your 6

آنچه ما دوست داریم

ظروف مغناطیسی هستند بنابراین به راحتی در کنار هم نگهداری می شوند

برچسب ها مغناطیسی هستند و قابل تعویض هستند

آسان برای پر کردن و تمیز کردن

فوق العاده بادوام

چیزی که ما دوست نداریم

فقط کمی از محصول را نگه دارید

از نظر منحصر به فرد بودن، این بطری های لوازم آرایش کیک را می گیرند. ظروف شش ضلعی مغناطیسی را می توان در وب سایت برند سفارشی کرد – می توانید ترجیحات رنگی و برچسب های خود را کاملاً مطابق با زیبایی و نیازهای خود انتخاب کنید. از آنجایی که ظروف مغناطیسی هستند، به راحتی می توان آنها را در کنار هم و به شکل منظم نگهداری کرد. ما همچنین دوست داریم که برچسب ها مغناطیسی باشند، بنابراین شما می توانید آنها را به دلخواه تعویض کنید.

در طول آزمایش‌هایمان، از دوام این دستگاه‌ها هیجان زده شدیم. مواد پلاستیکی سخت ترک خورده یا فرورفته نشد و نشتی نداشت. یکی از اشکالات بزرگ ما این است که این ظروف مقدار زیادی محصول را در خود جای نمی دهند – هر کدام فقط یک ذره بیش از نیم اونس را در خود جای می دهند، بنابراین برای سفرهای طولانی ایده آل نیستند. با این حال، اگر می‌خواهید روی بطری‌های لوازم بهداشتی قابل تنظیمی سرمایه‌گذاری کنید که زیبا هستند و سال‌ها برای شما دوام می‌آورند، اینها کاملاً ارزش بررسی دارند.

قیمت در زمان انتشار: 84 دلار

تعداد بطری: 6 | مواد: 20٪ پلاستیک بازیافتی محدود به اقیانوس، 30٪ مواد اضافی تولید | ظرفیت: 0.56 اونس

بهترین دوام بطری های مسافرتی Mrsdry

بهترین بطری لوازم آرایش
بهترین بطری لوازم آرایش

آنچه ما دوست داریم

آسان برای پر کردن

مواد بادوام

اثبات نشت

هر چهار بطری رنگ های متفاوتی دارند

با توجه به کیفیت مقرون به صرفه است

چیزی که ما دوست نداریم

ست همراه با برچسب نیست و فضای مشخصی برای برچسب زدن بطری ها وجود ندارد

برای کسی که قدرت چسبندگی محدودی دارد بیرون کشیدن محصول ممکن است مشکل باشد

اگر دوام دغدغه اصلی شماست، این بطری های لوازم بهداشتی برای شما هستند. این مجموعه شامل چهار بطری ساخته شده با سیلیکون ضخیم و درپوش های پلاستیکی محکم است، و ما به طرز باورنکردنی تحت تاثیر قرار گرفتن آنها در طول آزمایش های افت و فشار ما قرار گرفتیم – مطلقاً هیچ نشتی وجود نداشت. در واقع، برای بیرون آمدن محصول باید نسبتاً فشار دهید که برای جلوگیری از نشتی عالی است، اما می تواند برای کسانی که قدرت چسبندگی محدودی دارند چالش برانگیز باشد.

بطری ها انواع مایعات و کرم ها را به خوبی نگه می داشتند و به راحتی پر می شدند. ما دوست نداشتیم که این مجموعه با برچسب یا حتی فضایی روی بطری ها برای برچسب زدن آنها نباشد، اما هر بطری رنگ متفاوتی دارد، بنابراین می توانید آنچه را در هر بطری وجود دارد از این طریق متمایز کنید. اگرچه کامل نیست، ما مطمئناً اینها را برای هر کسی که به دنبال بطری های لوازم بهداشتی بادوام با قیمت مقرون به صرفه است توصیه می کنیم.

قیمت در زمان انتشار: 12 دلار

تعداد بطری: 4 | جنس: سیلیکون | ظرفیت: 3 اونس

بهترین بطری لوازم آرایش
بهترین بطری لوازم آرایش

حکم نهایی

بطری های لوازم آرایش مورد علاقه ما، بطری های مسافرتی سیلیکونی ممتاز LiquiSnugs هستند. آنها ضد نشت و بادوام هستند، دارای برچسب های قابل تنظیم و فنجان مکش داخلی هستند، و ما دوست داریم که مقدار خوبی از محصول را بدون سنگینی نگه دارند. به علاوه، آنها نسبتاً مقرون به صرفه هستند. اما اگر به‌دنبال بطری‌های لوازم آرایشی هستید که از نظر زیبایی‌شناختی جذاب‌تر هستند و می‌توانند سفارشی‌سازی شوند و ماندگاری بالایی داشته باشند، توصیه می‌کنیم ست کپسول Cadence 6 را بررسی کنید.

چگونه ما آزمایش کردیم

برای یافتن بهترین گزینه‌های موجود در بازار، ما تعداد زیادی گزینه را در آزمایشگاه خود در نیویورک آزمایش می‌کنیم. بطری ها را با حداکثر ظرفیت پر کردیم، تکان دادیم، انداختیم و به اطراف پرت کردیم و آنها را تحت آزمایش فشار قرار دادیم تا ببینیم عملکردشان چگونه است. ما هر مجموعه از بطری‌های لوازم بهداشتی را بر اساس تعداد بطری‌های گنجانده شده، میزان استفاده آسان، کیفیت بالا، نحوه طراحی، نحوه عملکرد و ارزش کلی آنها ارزیابی کردیم و سپس آنها را در هر دسته امتیاز دادیم. . آنهایی که بالاترین امتیاز را در بین دسته ها کسب کرده اند در این لیست ظاهر می شوند.

هنگام خرید بطری لوازم آرایش به دنبال چه چیزی باشید

تنوع

در حالی که تنوع از نظر شکل و اندازه ممکن است به اندازه ضد نشت بودن نگران کننده نباشد، عاقلانه است که مجموعه هایی را با بطری های متفاوت در نظر بگیرید. به عنوان مثال، لوله های فشرده برای شامپو و نرم کننده عالی هستند، اما شیشه ها ممکن است برای کرم های صورت بهتر باشند. در نهایت، این یک موضوع اولویت است، اما اگر به دنبال مجموعه‌ای هستید که گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار دهد، ما بطری‌های مسافرتی Morfone را توصیه می‌کنیم.

مواد

چه از منظر پایداری و چه از منظر عملکردی، توصیه می‌کنیم قبل از خرید بطری‌های لوازم آرایش از چه موادی ساخته شده‌اند. همانطور که اشاره کردیم، لوله های فشاری که اغلب از سیلیکون ساخته شده اند برای مایعات نازک تا متوسط مناسب هستند، اما ممکن است برای کرم های فوق ضخیم ایده آل نباشند. در حالی که شیشه های پلاستیکی می توانند برای کرم ها عالی باشند، اما برای مایعات نازکی مانند تونرها ایده آل نیستند. بنابراین قبل از تصمیم گیری برای خرید، نوع محصولاتی را که در بطری ها ذخیره می کنید، ارزیابی کنید. و اگر به‌دنبال گزینه‌ای هستید که از مواد بادوام ساخته شده باشد و در عین حال پایداری را در ذهن داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ کپسول Cadence 6 بروید. آنها با 20 درصد پلاستیک بازیافتی متصل به اقیانوس و 30 درصد مواد تولیدی اضافی ساخته شده‌اند و در آزمایش‌های دوام ما عملکرد زیبایی داشتند.

ظرفیت پر کنید

در حالی که بیشتر بطری های لوازم بهداشتی باید با مقررات TSA مطابقت داشته باشند (مگر اینکه با آنها با هواپیما سفر نکنید)، این هوشمندانه است که بفهمید چه اندازه ای برای شما مناسب است. اگر قصد دارید فقط برای یک آخر هفته سفر کنید، بطری های کوچکتر کاملاً خوب هستند. اما اگر قصد سفر طولانی‌تری دارید، بطری‌هایی که می‌توانند محصول بیشتری را در خود جای دهند، مانند کانتینر مورد تایید INSFIT TSA که دارای سه اونس است، ایده‌آل هستند.

سوالات متداول

با چه مقدار مایع می توانید سفر کنید؟

طبق گفته اداره امنیت حمل و نقل (TSA)، بطری هایی که حداکثر 3.4 اونس را در خود جای می دهند در هواپیما مجاز هستند. هر چیزی بزرگتر از آن نمی تواند در چمدان دستی شما باشد، باید در یک چمدان چک شده باشد.

بطری های سیلیکونی بهتر است یا پلاستیکی؟

در حالی که بطری های سیلیکونی و پلاستیکی لوازم بهداشتی برای انواع مختلف محصولات مفید هستند، متوجه خواهید شد که بطری های سیلیکونی مانند بطری های مسافرتی سیلیکونی ممتاز LiquiSnugs در صورت افتادن آنها کمتر در معرض ترک خوردن یا شکستن هستند. با این حال، تفاوت زیادی در مورد اینکه کدام نوع بیشتر نشت می‌کند پیدا نکرده‌ایم – این واقعاً به طراحی و کیفیت بطری‌ها بستگی دارد.

چرا به بردی اعتماد کنیم

آلیسا کاپلان یک نویسنده با تجربه در صنعت زیبایی و تست کننده محصولات است که متخصص در لوازم آرایشی است. او مدرک لیسانس خود را از مؤسسه فناوری مد دریافت کرد و در آنجا به تحصیل در زمینه بازاریابی و توسعه محصول در صنعت لوازم آرایشی و همچنین بازاریابی تجارت مد پرداخت. آلیسا از سال 2022 یک نویسنده بازرگانی در Byrdie بوده است، جایی که او همه چیزهای زیبایی را پوشش می دهد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس