70 مدل موی برتر برای مردان و مدل مو که باید سال 2024 امتحان کنید

627
0
مدل موی برتر برای مردان

محبوب ترین مدل مو و مدل مو برای مردان: پرطرفدار در سال 2024 را بشناسید. مدل موی برتر برای مردان را بشناسید.

با تکامل و تغییر روندهای جهانی، مدل موی مردانه نیز تغییر می کند! در کشورهای آسیایی، داشتن یک مدل موی باورنکردنی باعث می شود مرد احساس اعتماد به نفس کند – و GATSBY، یکی از محبوب ترین و مورد اعتمادترین برندهای آسیایی در صنعت لوازم آرایش مردانه، این را به خوبی درک می کند.

GATSBY با پشتکار روند موهای مردانه را زیر نظر دارد و به دقت آنچه را که در آسیا، اروپا و ایالات متحده مرسوم است بررسی می کند. به طور باورنکردنی، مدت طولانی است که تغییرات بازار را دنبال می کنند! اطلاعات جمع‌آوری‌شده برای تولید محصولات مراقبت از موی مجلل (اما مردانه) طراحی‌شده و مجلل که مردان امروزی می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند، استفاده می‌شود.

امسال، GATSBY انتظار دارد که شاهد بازگشت کفال، چتری های پرده، برش های برش، برش های کاسه ای، فرها، و سبک های آرایشگاه فوق العاده کوتاه باشد که به عنوان نسخه های سبک تر و معمولی سبک های کلاسیک از دهه های گذشته عمل می کنند. امسال، محصولات بافت دهنده نمک دریا برای سبک های طبیعی بسیار خوب عمل می کنند، ترکیبی که مردان (و زنان) آن را دوست دارند.

فهرست محتوا پنهان

کفال مدرن(Modern Mullet) – پرطرفدار از سال 2022

در سال 2024 ، ما انتظار داریم که شاهد بازگشت این مدل موی گرگ مانند دهه 2000 باشیم. زمانی که شما نکات فنی را در نظر بگیرید، کفال مدرن با کفال کلاسیک متفاوت است. اصطلاح “کالال مدرن” بسیار گسترده تر است – شامل همه مدل های موی کفال است که امروزه به طور گسترده ای پذیرفته شده اند، دوران مدرن. شامل موهای کفال کوتاه و پرده ای و مدل موی کفال زنانه است.

امسال می‌توانید تنوع زیادی از کفال‌های مدرن را برای مردان و زنان آسیایی داشته باشید.

کفال قسمت مرکزی، کفال پرده، برش برگ(Center Part Mullet, Curtain Mullet, Leaf Cut)

برش برگ که با چتری های بلند و جدا شده اش که شبیه موتیف برگ است قابل تشخیص است، سال گذشته در کره محبوبیت داشت و در چین و آسیای شرقی محبوبیت بیشتری پیدا کرد. این یک ظاهر همه کاره است که می توانید آن را تغییر دهید تا با هر ظاهری که می خواهید به دست آورید مطابقت داشته باشد و با بسیاری از اشکال صورت مناسب است.

مدل موی برتر برای مردان کفال کوتاه(Short Mullet)

همچنین به نام های “Fade Mullet” و “Barber Mullet” نامیده می شود، این یک سبک کفال است که در آن یقه فقط کمی بلندتر از زمانی است که استفاده کننده از برش محو همیشه محبوب استفاده می کرد. طول کلی این کفال بسیار کوتاه است و به همین دلیل است که آن را مناسب و سبک می کند.

کفال متوسط(Medium Mullet)

کفال متوسط در یقه و بالا و کناره های سر دارای طول مشخصی است. به دلیل این طول متوسط، کفال متوسط در میان مردان علاقه مند به مد محبوبیت خاصی دارد. می توانید آن را به روش های مختلف از جمله چتری پرده ای مدل دهید.

کفال مواج/فرفری(Wavy/Curly Mullet)

کفال مواج/فرفری به اندازه کفال متوسط همه کاره است. آن را با فرهای تنگ یا گشاد بسازید، که هر دو ظاهری متمایز به استایل می بخشد. فرهای تنگ حالتی غربی به این استایل می بخشد، در حالی که فرهای گشاد بیشتر از کفال های گشاد سنتی که مردان آسیایی در چند سال گذشته آن را دوست داشتند، می بخشد. این کفال را می توانید با موهای مجعد یا موج دار طبیعی یا موهایی که از قبل با ابزارهای حالت دهنده داغ حالت داده شده اند، به دست آورید.

آرایشگر خیلی کوتاه(Very Short Barber)

پس از سال‌های قرنطینه ناشی از کووید و کار از خانه، سبک آرایشگاه بسیار کوتاه می‌تواند به راحتی اتخاذ شود و از دفتر خانه به دفتر شرکت منتقل شود. برخلاف سبک های قدیمی آرایشگری، سبک بسیار کوتاه به جای درخشش فوق العاده براق که معمولاً از محصول حاصل می شود، دارای بافت طبیعی و درخشندگی است.

مدل موی برتر برای مردان Ivy League Cut

انتظار می رود سبک آرایشگاه کوتاه و تغییرات آن – از جمله برش لیگ پیچک – در چند ماه آینده راه خود را در کشورهای آسیایی باز کند. برش لیگ پیچک شبیه به برش خدمه به نظر می رسد.

برش تخت(Flat Cut)

متمایزترین ویژگی برش تخت، شبح صاف و شیک ایجاد شده در قسمت بالایی و پشت سر است. در بسیاری از کشورهای آسیایی، برش مسطح را “برش کاسنی” می نامند. پس از اینکه بسیاری از بازیگران درام های کره ای آن را به نمایش گذاشتند، این موضوع کاملاً داغ شد و سبکی است که به طور یکسان برای حرفه ای ها و دانشجویان مناسب است.

مدل موی برتر برای مردان Neo Buzz Cut

کاهش اندکی بلندتر در ایالات متحده، اروپا، چین و کره روند رو به افزایش است – و کاهش نئو buzz نیز از این قاعده مستثنی نیست. بسیاری از فوتبالیست های مشهوری که در جام جهانی قطر شرکت کرده اند، این سبک کوتاه را اتخاذ کرده و آن را در صحنه خیابانی گسترش داده اند.

پرم، موهای مجعد(Perm, Curly Hair)

مدل موی فرفری روشی عالی برای مردان برای رهایی از یکنواختی مدل موهای دوران کووید است. آنها اشتیاق خود را برای رهایی از محدودیت های قرنطینه نشان می دهند. این یک روند بسیار جذاب است، به خصوص زمانی که فرهای ابریشمی را به سبک کاما یا پرده ای که در حال رشد است اضافه کنید.

آندرکات فرفری(Curly Undercut)

آندرکات مجعد دارای یک برجستگی مشخص است که آن را از سایر سبک های کوتاه متمایز می کند. ایده اضافه کردن ابعاد اضافی به مدل مو در طول کووید زمانی که تنها چیزی که برای دیگران قابل مشاهده است موهای یک مرد بود، ظاهر شد. برخی از کسانی که از آندرکات فرفری استفاده می کنند، بازیکنان متعددی در جام جهانی هستند.

کفال متوسط فرفری(Curly Medium Mullet)

کفال متوسط فرفری گونه ای از کفال مدرن است که از بافت فرفری استفاده می کند. در حالی که می توان حدس زد که محبوبیت کفال های متوسط در سال جاری افزایش می یابد، ما انتظار داریم که کفال های متوسط فرفری در اروپا، ایالات متحده و آسیای شرقی منفجر شوند، جایی که فناوری سالن ها در چند سال گذشته به طور چشمگیری پیشرفت کرده است.

پرم کره ای، مش پرم(Korean Perm, Mash Perm)

علاوه بر سبک مش که در آسیای شرقی و کره رایج است، مدل موی کره ای یک مدل موی کوتاه و متوسط است که هم با موهای موج دار و هم با موهای مجعد کار می کند. همچنین می توانید آن را با رنگ های محو و دیگر استایل های کوتاه ست کنید. اسپری نمک دریایی یک مکمل مفید برای این سبک است، زیرا به موها حجم بیشتری می دهد.

پرده‌های پرده‌ای محبوب از سال 2022(Curtain Bangs Popular from 2022)

موهای پرده ای در سال 2022 مورد استقبال قرار گرفت و امسال، در سال 2024، همچنان به روند خود ادامه می دهد. نه تنها محبوبیت موهای پرده ای همچنان ادامه دارد، بلکه به نظر می رسد که در حال افزایش است.

پرده S شکل(S-Shaped Curtain)

موهای پرده S-Shaped بسیار شبیه به موهای پرده استاندارد است با این تفاوت که تغییرات S-شکل باعث می شود موهای فر یک بار به سمت داخل خم شده و در انتهای آن به سمت بیرون برگردد و به جای شکل کلاسیک C شکل S را ایجاد کند. ما اسپری سخت یا اسپری نمک دریایی را برای حالت دادن به منحنی های ملایم این سبک توصیه می کنیم.

پرده مجعد(Curly Curtain)

مردانی که به طور طبیعی موهای مجعد و فر دارند می توانند این مدل مو را به راحتی تکان دهند، زیرا این بافت مو را به طرز خارق العاده ای تکمیل می کند. این نیاز به حداقل تلاش دارد و با موهای بلند یا کوتاه کار می کند. علاوه بر این، شما می توانید آن را بدون توجه به اینکه موهایتان چقدر مجعد است، بپوشید. اگر موهای شما در کناره ها و پشت بلندتر باشد، مدل موهای شما به طور کلی راحت تر و غیررسمی تر به نظر می رسد، در حالی که اگر موهای شما کوتاه تر باشد، حرفه ای، بالغ و مناسب تر برای دفتر کار به نظر می رسد. موهای پرده مجعد می توانند به مردان کمک کنند تا با اسپری نمک دریا ظاهری “گرانج” داشته باشند.

پرده متوسط / بلند(Medium/Long Curtain)

موهای پرده ای متوسط/بلند یکی دیگر از انواع موهای پرده ای است که می تواند ظاهری “گرانژ” به خود بگیرد. این سبک در دهه 90 مد روز بود – دهه ای که ستاره های راک این روند را اتخاذ کردند. می‌توان آن را با موهای موج‌دار، مجعد، صاف، طبیعی رها کرد یا با اسپری‌های نمک دریایی برای بافت بیشتر، حالت داد.

موهای پرده ای متوسط/بلند در طول قرنطینه به طور ارگانیک محبوبیت پیدا کردند، زیرا مردان کمتر به سالن مراجعه می کردند و ترجیح می دادند برای راحتی موهای خود را بلندتر بپوشند.

کاما – محبوب از سال 2022(Comma – Popular from 2022)

مدل موی کاما یک مدل پرده با طول متوسط است که در آن لبه به سمت صورت حالت داده می شود تا شبیه کاما («») باشد. کاما در بین هنرمندان پاپ و افراد مشهور کره ای محبوب است. به اندازه کافی همه کاره است که بدون توجه به بافت مو قابل پوشیدن است.

کاما کثیف – پرطرفدار از سال 2022(Messy Comma – Popular from 2022)

کامای نامرتب بدون زحمت سبک کی پاپ و شیک را با هم ترکیب می کند. برای مردانی با موهای متوسط تا بلند و کسانی که موهای پرپشت و شیک دارند ایده آل است. برای رسیدن به کامای نامرتب، موها عموماً باید ژولیده و نگهدارنده باشند. با این حال، حاشیه باید همیشه به سمت داخل خم شود، مانند سایر تغییرات کاما.

برش برش(Crop Cut)

برش های زراعی بر اساس قسمت های بالایی کمی بلندتر و اضلاع بسیار کوتاه تر طبقه بندی می شوند. قسمت بالای برش های کشیده می تواند فرفری، صاف یا مواج باشد و با سبک های دیگر مانند محو شدن ترکیب شود.

2 مدل موی بلوکی / برش کاسه ای مدرن(2 Block Haircut/Modern Bowl Cut)

برش کاسه ای مدرن که با نام «ماش کره ای» نیز شناخته می شود، نسخه مدرن شده برش سنتی و طبیعی کاسه است. دارای یک زاویه افقی مستقیم است که دو طرف برش را به حاشیه در جلو متصل می کند. برای رسیدن به این سبک می توانید چندین کار سرگرم کننده انجام دهید، از جمله ترکیب یک برش کاسه ای کوتاه با یک محو شدن. همانطور که از عکس می بینید، این سبک ساده است، به راحتی قابل دستیابی است و با رنگ عالی کار می کند.

مدل‌های موی مردانه محبوب‌تر برای امتحان کردن در سال 2024

آیا هیچ یک از 17 مدل موی بالا به شما کمک کرد تا ظاهر بعدی خود را پیدا کنید؟ اگر نه، نگران نباشید! برای کمک به شما در یافتن بهترین مدل موهایتان، مدل موهای کلاسیک مردانه را در زیر گردآوری کرده ایم که در طول سال 2024 محبوب خواهند ماند.

مدل موی کوتاه مردانه

مدل موی کوتاه می‌تواند از مدل‌های ساده و کوتاه به مدل‌های بلندتر و چشمگیرتر تبدیل شود. آنها معمولاً یکی از در دسترس‌ترین مدل‌های کوتاهی مو برای کار هستند، اما اگر می‌خواهید با این ظاهر هماهنگ باشید، باید به آرایشگاه محلی خود مراجعه کنید.

مدل موی کویف کوتاه

کیف یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی امروزی است – به ویژه در میان نوجوانان و مردان جوان. این یک انتخاب مطمئن برای هر کسی است که به دنبال یک مدل موی جذاب است.

موهاوک Quiff بافت(Textured Quiff Mohawk)

“کویف” به مدل موهایی اشاره دارد که جنبه های مختلف مدل موی قدیمی را ترکیب می کند. این اغلب جنبه‌هایی از هر دو صفحه تخت و پومپادور دهه 1950 و/یا موهاک را نشان می‌دهد. به طور موثر بهترین جنبه های این سبک ها را می گیرد و آنها را با هم ترکیب می کند و آنها را به چیزی کاملاً جدید تبدیل می کند.

هنگامی که شما یک سبک کویف دارید، شکل آن بسیار مهم است. به همین دلیل است که لازم است انواع محصولات آرایشی در دسترس داشته باشید – به خصوص اگر دوست دارید فعال باشید یا زمانی را در فضای باز بگذرانید. این یک میانبر نسبتاً سخت است، اما اگر از ما بپرسید ارزشش را دارد.

فرفری کوتاه(Short Curly Quiff)

یک جایگزین برای کیف معمولی، کویف کوتاه کوتاه از نظر ارائه یک برش طبیعی به نظر می رسد. از حالت مجعدی و نامرتب موهای خود استفاده می کند و چندان به محصولات مو متکی نیست.

مدل موی کم اندک

مدل موی کویف برای مردانی که می‌خواهند کوتاه‌تر شوند، مدل‌های خوبی هستند، اما کوتاه‌ترین مدل‌های موجود در بازار نیستند. در واقع، سبک‌های زیادی وجود دارند که حتی کوتاه‌تر هستند و برای زیبا به نظر رسیدن به حداقل تلاش نیاز دارند.

این استایل ها دارای آندرکات هستند که نوعی برش وزوز است که در کناره ها و پشت سر انجام می شود. امروز، ما در مورد آندرکات کم صحبت می کنیم، که به اندازه رنگ های میانی یا بلند مرتب و مرتب نیستند، اما از نظر ظاهری ساده تر و طبیعی تر هستند.

قسمت کم محو شدن و سخت(Low Fade & Hard Part)

مدل موی برتر برای مردان
مدل موی برتر برای مردان

اگر می خواهید بدون استفاده از موهای خود برجسته شوید، قسمت سخت را انتخاب کنید. همانطور که از نامش پیداست، این روش جداسازی شامل جدا کردن موها در کنار و بالا است. اغلب، قسمت سخت با کم رنگ شدن، که کناره ها و پشت موها به سمت لبه های خط مو محو می شوند، جفت می شود. این به قسمت سخت فضای مورد نیاز برای برجسته کردن و ارائه یک مدل موی شیک و مدرن را می دهد.

کوتاهی موی مجعد و کم رنگ شدن(Short Curly Haircut & Low Drop Fade)

اگر موهای مجعد دارید، یک مدل موی عالی برای اضافه کردن به لیست است، این مدل مو روی مرتب و براق به نظر می رسد. ممکن است یک چالش به نظر برسد، اما این سبک توانسته آن را با موفقیت انجام دهد.

موهای مجعد بهتر است مجعد باقی بمانند، و به این ترتیب، شما می خواهید آن را با یک مدل طبیعی تکمیل کنید. رنگ‌های صاف و کم کار نمی‌کنند – آنها به اندازه کافی با فرهای بالای سر ترکیب نمی‌شوند، بنابراین به جای آن از رنگ‌های دراپ استفاده می‌شود. این استایل با محو شدن پشت گوش، حالتی طبیعی ایجاد می کند که به خوبی با فرها جفت می شود.

مدل موی نیمه محو

محو شدن های میانی، محو شدن هایی هستند که آنقدر کوچک نیستند که بتوان آن ها را کم رنگ در نظر گرفت و آنقدر بزرگ نیستند که بتوان آن ها را محو شدن زیاد نامید. آنها برای افرادی که نمی توانند تصمیم بگیرند چه نوع رنگی را می خواهند، گزینه میان رده عالی هستند. آنها همچنین نسبت به رنگ پریدگی شدید کمتر هستند، اما همچنان یک روکش تمیز و صیقلی ارائه می دهند که همان محو شدن ها به آن معروف هستند.

کویف بافت کوتاه و محو شدن میانی(Short Textured Quiff & Mid Fade)

ما قبلاً مدل‌های موی بی‌نظیر را بررسی کرده‌ایم، اما مانند این مدل با موهای کم‌رنگ ترکیب نشده‌اند. مدل‌های موی کویف فوق‌العاده همه‌کاره هستند، زیرا بسته به نوع شانه‌کردن یا مدل‌دهی، می‌توانند ناهموار و مردانه یا مرتب و مرتب به نظر برسند.

مدل موهای محو شده بلند و محکم

محو شدن بالا یک ویژگی برجسته است، زیرا قرار گرفتن در معرض پوست سر باعث می شود نگاه نکردن به آن سخت شود. اگر فایدها می توانستند صحبت کنند، محو شدن بالا بلندترین صدا خواهد بود. اما این همه کار نیست – با کم مویی یا بدون مو در طرفین، محو شدن زیاد به تمرکز توجه افراد بر روی ابروها و موهای صورت شما کمک می کند.

موهای موج دار با دمای بالا و سیخ کوتاه(High Temp Fade & Short Spiked Wavy Hair)

به دنبال اضافه کردن لبه های اضافی به استایل خود هستید؟ بیشتر از مدل موی میخ دار نگاه نکنید. در نگاه اول، موی کوتاه میخ دار ممکن است شبیه یک گیفت یا کائوچو باشد، اما یک تفاوت وجود دارد – و این نحوه قرارگیری موها است. موهای سیخ دار به سمت بالا حالت داده می شوند و نام آن را “موی میخ دار” گذاشته اند.

اگر این سبک را انتخاب می کنید، توصیه می کنیم از ژل، موم یا پوماد برای بهترین نتیجه استفاده کنید. شما به چیزی به اندازه کافی سفت نیاز دارید که میخ ها را در تمام روز نگه دارد، و خوشبختانه، هر یک از این محصولات دقیقاً این کار را انجام می دهند.

مدل مو موهاوک

موهاوک‌ها مدت‌هاست که جزء اصلی گروه‌های پسر، ستاره‌های راک و مردانی بوده‌اند که به ظاهر جذاب خود افتخار می‌کنند. به طور معمول، مدل موی موهاوک دارای دو طرف سر تراشیده یا بسیار کوتاه است، با یک نوار مو در مرکز سر که بلند است و به صورت خوشه‌ای در آمده است.

امروزه موهاوک مدرن اغلب فرفری، موج دار، ژولیده یا عمدا ساخته می شود تا کثیف تر و طبیعی تر باشد.

مدل موی برتر برای مردان Mohawk & Fade کوتاه

شما می دانید موهاک چیست و احتمالاً یکی دو چیز در مورد محو شدن نیز می دانید، اما آیا در مورد محو شدن موهاک چیزی شنیده اید؟ اگر نه، شما از دست داده اید! این سبک کوتاه همه چیزهایی را که در مورد موهاک دوست دارید و همه جنبه های محبوب رنگ های محو که همه می خواهند در اختیار شما قرار می دهد.

نگهداری از این سبک آسان است و می توان آن را مطابق با علایق و علاقه های منحصر به فرد شما و همچنین حرفه انتخابی شما سفارشی کرد.

موهاوک کوتاه و میخ دار(Short & Spiked Mohawk)

اگر اصلاً مطمئن نیستید که چه چیزی را تهیه کنید، پس سعی کنید یک ظاهر موهاوک کوتاه و نوک تیز داشته باشید. این مدل مو نه خیلی پررنگ، نه خیلی کم رنگ، نگهداری نسبتاً کم است، و حتی می تواند به دلیل بلندتر نبودن قسمت بالایی از کناره ها، به مدل موهای دیگر در زمانی که رشد کرده است، مدل دهید.

فاکس هاوک(Faux Hawk)

اگر طرفدار جملات جسورانه موهاوک نیستید، اما همچنان از فرض کلی ظاهر لذت می برید، یک جایگزین ساده تر و آرام تر وجود دارد که می تواند برای شما کارساز باشد. این به عنوان شاهین مصنوعی شناخته می شود که نسخه ای کمتر تعریف شده از موهاک است.

موهاوک اسپایکی(Spiky Mohawk)

موهاک سیخ دار دقیقاً از موهاک کلاسیک پیروی می کند، اما جذابیت مدرن تری دارد. اول از همه، به دلیل سبکی که دارد، بسیار شیک تر به نظر می رسد. همچنین ضخیم‌تر از موهاوک‌های پانک-راک کلاسیکی است که ما به دیدن آنها عادت کرده‌ایم، که به موها حجم بیشتری می‌دهد.

مدل موی برتر برای مردان High Fade Mohawk

موهاک ترکیبی از موهاک و مداد همیشه شیک، موهاک فید در بین نسل جوان و قدیمی محبوبیت پیدا کرده است. موهاک می تواند هر طولی داشته باشد، همین موضوع آن را به گزینه ای عالی تبدیل می کند. با این حال، در این سبک، محو شدن زیاد است، به این معنی که وقتی از پیشانی به عقب برمی‌گردد، یک خط صاف و مستقیم را دنبال می‌کند و با حرکت به سمت پشت گردن کوتاه‌تر می‌شود.

مدل موهای کوتاه شانه دار

شانه های کوتاه برای ست کردن با یک کت و شلوار مناسب، چند کفش زیبا و یک روز در دفتر طراحی شده اند. روکش شانه کوتاه هرگز از مد نمی افتد و از زمانی که محبوب شد مد بوده است.

شانه کوتاه کلاسیک(Classic Short Comb-over)

یکی از تمیزترین و شیک‌ترین سبک‌های موجود در این فهرست، شانه‌های کوتاه کلاسیک، ما را به این فکر می‌کند که برای عکس کلاس یا رسیتال پیانو، موهایش را اصلاح می‌کند. البته، این بدان معنا نیست که شانه زدن کودکانه است – در واقع، ما استدلال می کنیم که این سبک بسیار باکلاس و مردانه است، زیرا بسیاری از مدیران عامل و تاجران مهم را می توان دید که آن را تکان می دهند.

مدل موهای کوتاه خدمه با محو شدن بالا و ریش کامل

Crew Cut، High Fade و Full Beard

آیا به ریش خود افتخار می کنید؟ آیا به دنبال برجسته کردن آن هستید؟ سپس این مدل مو برای شماست. برش خدمه همیشه یک سبک ساده بوده و خواهد بود که وقتی با موهای صورت ترکیب می شود که می خواهید توجه را به آن جلب کنید، ایده آل است.

هنگامی که یک محو شدن بالا به ظاهر اضافه می کنید، ریش شما به مرکز توجه تبدیل می شود.

برش خدمه سویپت(Side Swept Crew Cut)

این یک مثال عالی از این است که چگونه یک تنظیم کوچک می‌تواند به معنی تمام تفاوت باشد وقتی به مدل‌های موی محبوب فکر می‌کنید. برش ساید سوئیپ اصلاحی از برش کلاسیک خدمه است که تنها تنظیم آن این است که موها به پهلو کشیده شوند. وویلا!

مدل موی Buzz Cut

در میان ورزشکاران محبوب، برش های وزوز کوتاه تر از محصول، پسرعموی دور آنها است. آنها اغلب با رنگ های جانبی جفت می شوند.

مدل موی برتر برای مردان Buzz Cut Fade

Portrait of a handsome serious man with a short hairstyle in a winter stylish jacket in the street

یک استایل ساده که تقریباً برای هر کسی عالی به نظر می‌رسد، buzz cut fade از ساختار کلاسیک buzz cut استفاده می‌کند و آن را تغییر می‌دهد. با افزودن یک محو کننده که از طول برش وزوز شروع می شود و با حرکت به سمت بالای سر کوتاه تر می شود، چشم نوازتر می شود.

Buzz Cut با ریش(Buzz Cut with Beard)

جفت کردن ریش و کوتاهی حتما توجه بیشتری را به خود جلب می کند – فقط چیزی در این استایل وجود دارد که مردانگی مردانه را تقویت می کند و حالتی از سرسختی را ایجاد می کند.

جفت کردن مدل مو با ریش یک ترفند ساده مدل مو است که باید در نظر داشت.

سایر مدل های موی کوتاه برای مردان

هنوز مدل موی کوتاهی که دوست دارید پیدا نکرده اید؟ نترسید، ما چند گزینه دیگر داریم که واقعاً تا کنون تحت هیچ دسته‌ای قرار نمی‌گیرند، اما به اندازه کافی شیک هستند که در اینجا نشان داده شوند.

پومپادور کوتاه(Short Pompadour)

پومپادور که به نام معشوقه یکی از پادشاهان سابق فرانسه نامگذاری شده است، اکنون برای اشاره به مدل موی مردانه که شبیه به شانه است، استفاده می شود، فقط این بار موها به جای به پهلو شانه می شوند.

به عنوان یک نکته جانبی، پومپادورها به اندازه ی شانه ها همه کاره هستند. زمانی که با طول های مختلف محو شده و حتی قسمت های جانبی ترکیب شوند عالی هستند. فقط مطمئن شوید که اگر قصد دارید این مدل مو را بسازید از پوماد یا موم مناسب استفاده کنید زیرا ممکن است برخی متوجه شوند که موهایشان بعد از مدتی به حالت طبیعی خود باز می گردد.

بالا مسطح(Flat Top)

اگر هر یک از بازی های Street Fighter را بازی کرده اید، احتمالاً این مدل مو را از شخصیت Guile می شناسید. تاپ تخت یک نوع خاص از مدل مو است که نام خود را از حالت صاف موی بالا گرفته است. تاپ های صاف می توانند کوتاه، متوسط یا بلند باشند، بسته به ترجیحات شخصی و اینکه چقدر می توان موها را با ژل یا پوماد نگه داشت.

تاپ مسطح مجعد(Curly Flat Top)

Blogger businessman man working on laptop on the street

در حالی که تاپ صاف معمولاً با موهای صاف همراه است، تاپ های صاف مجعد چیز خاص خود هستند. اغلب نه به بلندی یک تاپ صاف صاف، یک تاپ مسطح فرفری، فرهای مو را تا حد ممکن صاف می کند.

نکته جالب در مورد تاپ های مسطح مجعد این است که بسته به نوع موهای مجعد می توانند بسیار متفاوت به نظر برسند. موهای وز و مجعد (نوعی که در افروس می بینید) می تواند حجیم تر به نظر برسد. در همین حال، مدل‌های موج‌دار موهای مجعد نسبت به تاپ صاف معمولی آشفته‌تر به نظر می‌رسند.

محصول کوتاه کثیف و فرانسوی

در سال 2024، ما همچنان منتظر استایل های کوتاه هستیم. به طور خاص، مدل موی کوتاه با فروکش شدن ویروس به آرامی محبوبیت پیدا می کند، هم به این دلیل که دفعات کوتاهی مو افزایش می یابد (برخی از مردان فقط می خواهند با موهای بلند خود خداحافظی کنند) و هم به این دلیل که بسیاری از مردان می خواهند با مدل موهای خود بازی کنند. در همین راستا، آن‌ها ممکن است بخواهند مدل‌های کوتاه موی خود را که خودشان انجام می‌دهند، کمی رشد دهند، و مدل‌های کوتاه‌شان را به یک مدل کوتاه نامرتب یا کراپ تبدیل کنند.

مدل موی برتر برای مردان کوتاه کثیف(Short Messy)

مدل موهای نامرتب کوتاه به راحتی کشیده می شوند و می توانند بسیار متنوع باشند و برای مردانی که در بخش های مختلف کار می کنند و مشاغل مختلفی دارند، انتخاب خوبی هستند. استایل های شلوغ کوتاه را می توان با استایل های دیگر مانند محو و ریش ست کرد. این مدل ها را می توان مواج، مجعد یا صاف پوشید و می توان آنها را خیلی کوتاه یا کمی بلندتر کرد تا موها روی پیشانی بیفتند.

مدل موی کوتاه و نامرتب وقتی با لباس‌های شیک یا زیبایی‌شناسی شخصی ترکیب شود، می‌تواند برای ظاهر افراد شگفت‌انگیز باشد. به عنوان مثال، هنگامی که با کت های چرمی، کفش های میخ دار، و عینک های آفتابی پررنگ ست می شود، مدل موهای نامرتب کوتاه باعث می شود که پوشنده مانند یک ستاره راک به نظر برسد.

کثیف برش خورده و کم رنگ – پرطرفدار از سال 2022(Messy Cropped Top & Low Fade – Popular from 2022)

برای کسانی که به دنبال مدل موی نامرتب‌تری هستند که شامل رنگ‌های کم رنگ می‌شود، گزینه‌های بهتری نسبت به مدل موی نامرتب وجود دارد. تاپ‌های کوتاه، مدل‌هایی هستند که همانطور که از نامشان پیداست، قسمت بالایی مو را در حالی که پشت و کناره‌ها را کوتاه می‌کنند، معمولاً به صورت محو می‌کنند. تاپ های برش خورده معمولاً با رنگ های متوسط یا بالا جفت می شوند، اما رنگ های کم رنگ نیز به همان خوبی کار می کنند.

رنگ‌های کم رنگ با تاپ‌های برش‌خورده زمانی که نامرتب هستند بهترین ظاهر را دارند. تاپ‌های برش خورده به خوبی با رنگ‌های پررنگ و میانی مناسب نیستند، به همین دلیل است که با رنگ‌های کم رنگ بسیار خوب کار می‌کنند. اگر ترجیح می‌دهید مدل موی کوتاه‌تری داشته باشید، ممکن است بخواهید به جای آن مدل موی متوسط یا بلند را انتخاب کنید.

محصول فرانسوی – پرطرفدار از سال 2022(French Crop – Popular from 2022)

مدل موی برتر برای مردان
مدل موی برتر برای مردان

محصول فرانسوی برای همه مناسب نیست. این ترکیبی جالب از یک برش سنتی و یک حاشیه کوتاه تا بلند است. قسمت بالای محصول فرانسوی نسبت به مشابه ترین عموی خود، برش buzz، حجیم تر است. مسلماً، تولید محصولات فرانسوی سخت است، بنابراین قبل از انجام یک مورد، مهم است که بدانید کاندیدای خوبی هستید یا حداقل، آگاه باشید که محصول فرانسوی یک خطر است.

محو تاپ بافت دار – پرطرفدار از سال 2022(Textured Crop Top Fade – Popular from 2022)

از آنجایی که این مدل موی مدل موهای خود بسیار برجسته است، جای تعجب نیست که اضافه کردن یک تاپ بافت دار و یک رنگ محو شده باعث شود این مدل از 10 به 100 در مقیاس مدل برسد. مدل موی کراپ تاپ بافت دار ترکیبی دقیق از یک کراپ سنتی و یک مدل موی بالا است. این سبک نام خود را از این واقعیت گرفته است که محو شدن آنقدر زیاد است که تقریباً به نظر می رسد “فید بالا” باشد.

با این مدل مو، قسمت حجیم مو بافت می شود. ممکن است سیخ دار، مجعد یا مواج باشد که به مدل موی مو، ابعاد و جذابیت بیشتری می بخشد.

Scissor Crop & Mid Fade – محبوب از سال 2022

کراپ قیچی و مید فاد شبیه به رویه کثیف برش خورده است، اما این بار به جای آندرکات کم، دارای یک مداد رنگی میانی است. این مدل مو از یک برش قیچی در بالای سر شما استفاده می کند که نوعی از مدل موی کراپ است. همانطور که از نام آن پیداست، محصول قیچی شامل استفاده از قیچی به جای ماشین اصلاح برای انجام کار است.

کراپ قیچی را با یک مدل موی میانی ترکیب کنید، و برای خود یک مدل موی شیک خواهید داشت که برای مردانی که کمی نسبت به اندازه پیشانی خود مطمئن نیستند، عالی است. نگران نباش، ما تو را داریم.

محصول و نکات برجسته فرانسوی سرد یخی – پرطرفدار از سال 2022

(Icy Cold Young French Crop & Highlights – Popular from 2022)

از مدل موهای کراپ بالا راضی نیستید؟ اگر واقعاً می خواهید متمایز شوید، این تنوع بازیگوش مدل موی کراپ باید این کار را انجام دهد. محصولات فرانسوی در حال حاضر مواد برجسته ای هستند، و با برخی نکات برجسته اضافی، جوان تر و رنگارنگ تر از حد معمول به نظر خواهید رسید. حتی می توانید یک قدم جلوتر رفته و موهای خود را قبل از اضافه کردن هایلایت رنگ کنید.

مدل موی مردانه با قد متوسط

برای بسیاری از مردان، طیف مدل مو با طول متوسط بیشترین گزینه را فراهم می کند. این اساساً منطقه طلایی مدل مو است، زیرا برای جو معمولی نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند است. می‌توانید به سرعت تشخیص دهید که چه کسی در مدل‌های موی کوتاه یا بلند عالی به نظر می‌رسد (و نه چندان عالی)، اما انجام همین کار برای مدل‌های موی با قد متوسط نیز چالش برانگیز است. آنها به خوبی با اکثر اشکال و انواع صورت کار می کنند و باعث محبوبیت فوق العاده ای در بین مردان می شوند.

مدل موی مخروطی کلاسیک

برش مخروطی کلاسیک، از بسیاری جهات، یک آندرکات قطع شده است. موهای پشت و دو طرف سر باریک و نسبتاً کوتاه هستند در حالی که قسمت بالایی آن کمی بلندتر است و امکان حالت دادن به اشکال مختلف را فراهم می کند. این شیب کوتاه به بلند نام “مخروطی” را به آن داده است.

مدل موی کوتاه بافت و لبه بلند(Short Textured Haircut & Long Fringe)

برای بسیاری از هزاره ها، این مدل موی خاص خاطرات زیادی را زنده می کند. این برش که در “فاز ایمو” از اوایل تا اواسط دهه 2000 محبوب بود، هنوز مد است. یک فرچه بلند همراه با مدل کوتاه به طرز شگفت انگیزی شیک به نظر می رسد و همچنین همه کاره است، زیرا جفت کوتاه مدل مو می تواند هر چیزی باشد، از یک برش وزوز گرفته تا محو شدن.

مخروطی لبه و قیچی قوس(Arch Fringe & Scissor Taper)

به دنبال انداختن ماشین اصلاح هستید؟ عالی! چرا ظاهری را انتخاب نکنید که روی قیچی سنگین باشد؟ برش‌های مخروطی در حال حاضر از حاشیه بلندتری استفاده می‌کنند که عمدتاً با قیچی بریده می‌شود – این باعث می‌شود اضافه کردن برخی قیچی‌های اضافی ایده‌ای منطقی باشد.

این مدل مو می تواند عالی به نظر برسد، اما مهم است که آرایشگری را پیدا کنید که راه خود را با یک جفت قیچی بلد باشد.

مدل موی مردانه با پشت صاف مدرن(Modern Slicked-back Men’s Haircut)

در حالی که این سبک پشت صاف می تواند شبیه یک پامپادور باشد، این دو کاملاً متفاوت هستند. پومپادور ظاهری زیبا از پشت صاف ایجاد می کند، اما اصطلاح “موهای صاف شده” به خودی خود یک دسته از برش ها است.

مدل موی کلاسیک شانه دار

همه عاشق کلاسیک هستند – از جمله مدل موهای شانه شده. نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری نسبت به برش وزوز یا برش خدمه دارد، اما تقریباً همیشه به‌عنوان فوق‌العاده شیک و شیک به نظر می‌رسد.

با اعتماد به نفس Quiff Brush-up(Confident Quiff Brush-up)

با موهایی با قد متوسط نیز می‌توان کویف را تکان داد و نگرش‌های زیادی ایجاد می‌کند. برای رسیدن به ظاهر صحیح در این سبک، باید کمی پوماد یا ژل و همچنین یک برس و یک شانه در دست داشته باشید. به سادگی محصول را بمالید و از کمی شانه برای برس زدن از پیشانی به بالا و عقب استفاده کنید. Voila – یک قلم مو با اعتماد به نفس بالا!

شانه تراشیده جانبی(Side-shaved Comb-over)

اگر کیف علاقه شما را قلقلک نمی دهد، همیشه می توانید یک برش شانه شده ساده مانند این را انتخاب کنید. با شانه های بلند و حجیم و کناره های بسیار کوتاه، این شانه اور تعریف مد روز است. این به خوبی با هر دو لباس غیر رسمی و تجاری جفت می شود و نگهداری آن نسبتاً آسان است. برای اینکه هیپستر محلی خود را برای پول خود دوید، یک ریش یا سبیل اضافه کنید.

براش قیچی پشت براش(Brushed-back Scissor Crop)

به طور کلی، محصولات قیچی کوتاه هستند. اما اگر محصول خود را رشد داده اید یا عمدا تصمیم گرفته اید که آن را کمی طولانی تر نگه دارید، این ممکن است بهترین مدل مو برای شما باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موهای بالای سرتان را برس بزنید.

مدل موی پامپادور قد وسط

در اینجا چند ایده دیگر برای همه شما وجود دارد که فکر می کنید شکوه کوتاه به اندازه کافی طولانی نیست.

پامپادور آندرکات مدرن(Modern Pompadour Undercut)

اگر از یک موی خوب قدردانی می کنید، از این کوتاهی قدردانی خواهید کرد. واضح است که زیبایی جذابیت اصلی این استایل است، اما بهترین بخش این است که روی صورت تراشیده شده یا در حضور ریش عالی به نظر می رسد.

از آنجایی که آندرکات هنوز هم محبوب است، جفت کردن این شکوه غول‌پیکر با آندرکات کلاسیک رایج است، که به ظاهر جذاب می‌افزاید و در عین حال فضای زیادی را برای ستاره نمایش به آن می‌دهد.

پومپادور بافت دار محو شدن(Textured Pompadour Fade)

پومپادور و محو می شود. ترکیبی که هیچ‌کس نمی‌توانست آن را ببیند، اما پیوسته ثابت می‌کند که یکی از محبوب‌ترین ترکیب‌های مو در بین مردان است. این پومپادور بافت دار زمانی بهتر است که با رنگ های متوسط و بالا جفت شود.

پومپادور با بافت کثیف و کم رنگ شدن(Messy Textured Pompadour & Low Fade)

در حالی که رنگ‌های کم رنگ معمولاً ایده خوبی نیستند، اما یک استثنا وجود دارد و آن این مدل موی فوق مدرن است. هنگامی که یک پومپادور نامرتب یا مواج می پوشید، رنگ کم رنگ به خوبی آن را تحسین می کند، زیرا مرتب و مرتب است. با استفاده از این جفت، شکوه شما حالتی طبیعی و خشن و مردانه خواهد داشت.

پامپادور کلاسیک(Classic Pompadour)

شکوه کلاسیک دقیقاً همین است – کلاسیک. اگر از هر نوع زیبایی دارید، تقریباً مطمئناً از پامپادور کلاسیک الهام گرفته شده است. تفاوت اصلی بین پامپادور کلاسیک و مدرن، برش کناره‌های سر است، با پومپ‌های مدرن با کناره‌های فوق‌العاده کوتاه، بریده‌شده یا تراشیده شده و مدل کلاسیک دارای کناره‌های کمی کوتاه‌تر و ظاهری صاف است.

آندرکات با شکوه شیک(Undercut with Stylish Pomp)

این شکوه شیک، طولی عالی دارد – نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند. طول منحصر به فرد آن باعث می شود تا برای حجم دادن به مو عالی باشد.

کوتاهی موی با قد متوسط و کمرنگ شدن میانی

در اینجا چند مدل موی با قد متوسط دیگر آورده شده است که به خوبی از یک مد موهای زیبا استفاده می کنند.

مدل موی مردانه جاروب شده متوسط(Medium Side-swept Men’s Hairstyle)

اگر ترجیح می دهید شانه با انگشت خود را به جای استفاده از یک شانه واقعی انتخاب کنید، یک مدل موی جاروب شده به پهلو مناسب شماست. با داشتن موهایی با طول متوسط در بالای سر، این مدل مو به شما حجم کافی برای ظاهری شیک و مد روز می دهد، در حالی که آن را به اندازه کافی کوتاه نگه می دارد تا به راحتی با استفاده از پوماد یا ژل مدیریت شود.

اگرچه لبه فرفری مدلی است که احتمالا همیشه شیک خواهد بود، ظاهری است که تنها درصد کمی از مردان می توانند آن را داشته باشند. اگر شما یکی از معدود خوش شانس هایی هستید که می توانید، پس حتما باید آن را امتحان کنید.

فرفری و محو شدن مخروطی کلاسیک(Curly Fringe & Classic Taper Fade)

در این مدل مو اتفاقات زیادی می افتد. این سبک از حاشیه‌های مجعد جوان‌پسند و سرگرم‌کننده گرفته تا محو شدن مدرن و باریک‌کردن با سلیقه، چشم را به میلیون‌ها جهت مختلف می‌کشاند. به یک نگاه نمایشی سلام کنید.

مدل موی مردانه با آشفتگی اضافه شده(Men’s Hairstyles with Added Mess)

اخیراً کمی احساس وحشی می کنید؟ یک مدل موی نامرتب واقعاً می تواند با آن شخصیت به خوبی هماهنگ شود. با این حال، اگر موهای پرپشتی دارید، ممکن است برایتان سخت باشد که آن‌ها را آنطور که می‌خواهید فرم دهید. خوشبختانه، برخی از مدل‌ها می‌توانند شما را به همان اندازه که می‌خواهید وحشی نشان دهند، بدون اینکه موهایتان را مجبور به بلند شدن به شکل‌های عجیب و غریب کنند.

مدل موی ساید پارت(Side Part Hairstyles)

قسمت های کناری به نوعی بیشتر اکسسوری مدل مو هستند تا به خودی خود. برای مثال، اگر جسارت دارید، می‌توانید یکی را به یک مدل موی صاف، یک مدل موی صاف یا حتی زیبا اضافه کنید. دلایل زیادی برای پرتاب کردن یک قسمت کناری وجود دارد، زیرا آنها در عین زیبایی ظاهری تمیزتر، تاپ شما را برجسته تر می کنند.

full length fashion young model wearing in suit with and pants , black shoes with arms crossed

بخش جانبی آرام – محبوبیت در حال افزایش

مدل موی برتر برای مردان
مدل موی برتر برای مردان

یک قسمت کناری آرام، پسرعموی کمتر شدید و طبیعی‌تر قسمت کناری کلاسیک است. تقریباً برای هر فرم صورت مناسب است و در طول متوسط بهترین عملکرد را دارد و در سال‌های اخیر محبوب شده است.

مدل موی طبیعی

برش کاسه ای طبیعی(Natural Bowl Cut)

اگرچه برش های کاسه ای در دهه 80 محبوب ترین بودند، هنوز هم بازخوانی هایی از آنها وجود دارد که امروزه ظاهر می شوند. برش کاسه ای طبیعی می تواند یک مدل موی عالی ایجاد کند، به شرطی که فرم صورت و زمان حفظ طول آن را داشته باشید تا شکل گرد مشخص خود را حفظ کنید.

برش کاسه ای با چتری های کوتاه(Bowl Cut with Short Bangs)

نوع دیگری از برش کاسه‌ای مدرن، این برش کاسه‌ای با حاشیه کوتاه‌تر است که حاشیه آن درست بالای ابروها متوقف می‌شود. ویژگی بارز آن خط مستقیم و رو به جلو است که از گوش ها و در سراسر پیشانی می گذرد.

برش کاسه ای با چتری های جاروب شده از طرف(Bowl Cut with Side-swept Bangs)

اگر برش معمولی کاسه برای شما جالب نیست، آن را کمی مخلوط کنید! در عوض، حاشیه خود را کمی طولانی تر نگه دارید و با عبور دادن انگشتان از آن، جریان آن را به کنار صورت خود هدایت کنید. یک جارو کردن کناری ساده یک راه عالی برای تبدیل یک برش کاسه ای ساده به چیزی مدرن تر و هیجان انگیزتر است.

برش گول(Guile Cut)

کاهش حیله در میان مردان کره جنوبی رو به افزایش است. مدل موی ترکیبی با اضلاع برجسته است که با استفاده از قیچی و تیغ به دست می آید. پذیرندگان این سبک می توانند از خط موی طبیعی و الگوی رشد موی خود استفاده کنند و آن را به یکی از طبیعی ترین سبک ها در لیست ما تبدیل کنند.

مدل موی متوسط برای مردان

موج های طبیعی مدل موی مردانه با طول متوسط(Natural Waves Medium-length Men’s Haircut)

در حالی که غیرممکن است از مدل مویی که زمان زیادی می برد قدردانی نکنید، گاهی اوقات بهتر است به موهایتان اجازه دهید تمام کارهای سخت را انجام دهند. این مدل مو به موهای شما اجازه می دهد تا سخت ترین کار را انجام دهند و چیزی جز شانه کردن سبک از شما نمی خواهد.

گوش پار(Ear Tucked Par)

مدل موی برتر برای مردان
مدل موی برتر برای مردان

به عنوان یک سبک پایه که از یک قسمت جانبی یا میانی استفاده می کند و پوشنده را مجبور می کند هر دو طرف آن قسمت را پشت گوش خود بچسباند، این سبک برای دستیابی به آن نیازی به تلاش زیادی ندارد و نمی خواهد. برای کسانی که موهای متوسط تا بلند دارند و همچنین برای کسانی که به طور طبیعی موهای موج دار یا فرهای بلند دارند ایده آل است.

مدل موی بلند مردانه

موهای بلند برای همه مناسب نیست – به خصوص کسانی که در آب و هوای گرم زندگی می کنند یا کسانی که زمان و حوصله لازم برای مدل دادن و حفظ آن را ندارند. اما اگر علاقه مند هستید که با موهای خود اظهار نظر کنید، بلندی اغلب یکی از بهترین راه هاست.

مدل مو برای موهای بلند موج دار یا مجعد

محو شدن موهای مجعد بلند(Long Curly Hair Fade)

محو شدن فرفری بلند یک سبک معاصر است که اعتماد به نفس پوشنده آن را تکمیل می کند. این روشی قدرتمند برای پذیرش زیبایی فرهای طبیعی است و در عین حال روال مراقبت از موهای شما را کوتاه، شیرین و ساده نگه می دارد. با گذاشتن مقداری طول در بالا، می‌توانید فرهای خود را به رخ بکشید، در حالی که زیر بریدگی و محو شدن در کناره‌ها برای برجسته کردن ظاهر کار می‌کنند.

مدل موی مردانه بلندتر برای موهای مجعد یا موج دار(Longer Men’s Hairstyle for Curly or Wavy Hair)

اگر موهای مجعد یا موج دار دارید، یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن آن ها این است که همه آن ها را از بین ببرید. ساده نگه داشتن آن هرگز ضرری ندارد و با موهای مجعد و موج دار، برای برجسته شدن نیازی به مدل موی مفصلی ندارید. فقط آماده باشید زیرا برای به حداکثر رساندن ظاهر به محصولات موی خوب و شانه زدن منظم نیاز دارید.

به عنوان مکمل موهای بلند خود، می توانید سبیل یا ریش خود را متناسب با آن رشد دهید. می توانید ظاهر ساده و مینیمال یا ظاهری مفصل تر مانند ریش لنگر نشان داده شده در تصویر را انتخاب کنید. اگر ترجیح می دهید فقط یک اصلاح تمیز داشته باشید، آن هم خوب کار می کند.

مدل موهای کوتاه و بلندتر مدرن

اگر چیزی بلندتر و شیک‌تر از آندرکات کوتاه می‌خواهید، اما علاقه‌ای به چیزی به سادگی بلند کردن موهایتان ندارید. سپس ما کوتاه کردن موهای بلندتر را توصیه می کنیم – ترکیبی عالی.

آندرکات با تاپ ژولیده بلند(Undercut with Long Tousled Top)

موهای ژولیده می تواند شما را متمایز کند، با این حال، کشیدن آن نیز می تواند چالش برانگیز باشد. برای رسیدن به ظاهری شبیه به این، به موهای بلند و ضخیم و تعداد انگشت شماری محصول از جمله موم سخت مات نیاز دارید. وقتی نوبت به طراحی ظاهری ژولیده می‌رسد، وقت خود را صرف کنید تا از آن استفاده کنید، زیرا مهم است که تعادل عالی بین شیک و نامرتب را پیدا کنید.

مدل موی برتر برای مردان Side Swept Undercut

زیربرگ های جاروب شده پسر عموی کوچک مدل موی ژولیده است. به جای اینکه موهایتان را به اطراف پرتاب کنید و خطر ایجاد گره داشته باشید، این مدل فقط شامل یک شانه و مقداری پوماد خوب است. همانطور که از نام آن پیداست، این برش دارای موهای بلندی است که به پهلو شانه شده است، و همچنین یک زیر برش در دو طرف سر.

مدل موی سیخ دار بلند و محو شدن پوست بالا

بله، آندرکات‌ها عالی هستند، اما اگر از آن دسته افرادی هستید که سبک تمیز را ترجیح می‌دهند، محو شدن‌های بالا یک جایگزین عالی هستند. این برش‌ها تقریباً تمام موهای کناره‌های سرتان را پاک می‌کنند و به اطرافیانتان اجازه می‌دهند تا به بالای سرتان، جایی که حجم و جذابیت آن است، کشیده شود.

موهای بلند پشت و تراشیده شده(Long Hair Slicked Back & Shaved Sides)

مدل موی بلند و صاف یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو است که اغلب از رنگ‌های پررنگ استفاده می‌کند. به احتمال زیاد مردانی را در خیابان‌ها دیده‌اید که از این سبک استفاده می‌کنند، و اگر دیده‌اید، احتمالاً با ما موافق هستید که می‌گوییم این استایل مردانگی و اعتماد به نفس می‌دهد. از آنجایی که هیچ مویی در کناره ها وجود ندارد، موهای صاف پشتی همه توجه را به خود جلب می کنند.

این استایل به تنهایی عالی به نظر می رسد اما با ترکیب ریش یا ریش و سبیل نیز به خوبی ست می شود.

مدل موی سامورایی (بالا یا نان مردانه)( Samurai Haircut (Top Knot or Man Bun))

نان مردانه که بر اساس مدل موهای سنتی سامورایی‌های ژاپنی است، اما امروزه به عنوان «هیپستر» و باحال شناخته می‌شود، هم شیک و هم مردانه است. وقتی این مدل با موهای صورت و محو شدن زیاد همراه شود، اعتماد به نفس، آرامش، و آرامش و حالات خوب را فریاد می‌زند.

اگر به دنبال انتخاب نان مردانه هستید، حتماً محصولات مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشید. علاوه بر هر محصول حالت دهنده ای که دوست دارید، به مجموعه ای از کش های مو نیز نیاز خواهید داشت که اندازه آن ها بر اساس اندازه ای که می خواهید موی خود را می خواهید متفاوت باشد.

مدل موی طبیعی بلندتر و پهلوهای کوتاه

فرهای کم رنگ و بلند(Low Fade & Long Curls)

اگر ظاهر طبیعی را می پسندید، فرهای بلند با محو شدن کم ممکن است مدل مناسبی برای شما باشد. اگر موهای شما به طور طبیعی مجعد است، این مدل با دست نخورده ماندن موهای دلپذیر، جذابیت آن را افزایش می دهد. این سبک شبیه به سبک ژولیده است، اما فضای طبیعی تری می بخشد در حالی که ظاهری کمتر به هم ریخته دارد.

مدل مو برای موهای بلند

مدل موی بلند و ریش(Long Hairstyle & Beard)

موهای بلند عالی است، اما گاهی اوقات نمی دانید با آن چه کار کنید! شاید شما به آن وابسته شده اید یا در تغییر ظاهر خود مردد هستید. صرف نظر از این، چیزی وجود ندارد که بگوید شما باید قفل های بلند و سخت خود را ببرید. در عوض، چرا فقط ریش نگذارید؟

ریش و موهای بلند چندین دهه است که دست به دست هم داده اند و همچنان در آزمون زمان ایستاده اند. آنها جفتی هستند که باعث می شود صاحبش مردانه و بی خیال به نظر برسد، اما در صورت ست شدن با لباس مناسب، او را شیک و حرفه ای نشان می دهد.

مرد باب(Man Bob)

مدل موی برتر برای مردان
مدل موی برتر برای مردان

به طور معمول، باب دارای موهایی صاف و بلند است و ممکن است دارای یک فر باشد یا نباشد. در مورد باب مردانه، این سبک با افزودن عینک های ضخیم و هیپستر مانند و/یا ریش از باب زنانه سنتی جدا می شود.

جانی دپ، بازیگر آمریکایی که به خاطر بازی در مجموعه همیشه محبوب دزدان دریایی کارائیب شناخته شده است، به دلیل تکان دادن این سبک، با باب بلندی که به شانه هایش برخورد می کند و مستقیماً به پایین می افتد، شهرت دارد.

سوالات متداول مدل موی مردانه

کدام مدل مو در حال حاضر برای مردان مرسوم است؟

کفال مدرن در حال حاضر برای مردان در سراسر جهان مد است. کفال مدرن معمولاً تغییری در سبک سنتی محو/آندرکات با موهای بلندتر در پشت سر است. ریشه های آن به جنبش Y2K به سبک گرگ باز می گردد. اما در واقع، هر مدل موی مدرن با پشت بلندتر به عنوان یک کفال مدرن در نظر گرفته می شود، بنابراین بسیار همه کاره است!

چگونه به آرایشگرم بگویم که چه می خواهم؟

اگر برای اولین بار است که مدل موی خود را تغییر می دهید، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید به آرایشگر خود آنچه را که در مدل مو به دنبال آن هستید مشخص کنید. اولین قدم این است که به آرایشگر خود سبک مورد نظر خود را با نام بگویید. به عنوان مثال، ممکن است بگویید، “یک خدمه برید.” هنگامی که برای قرار ملاقات خود می روید، یک یا دو عکس از سبکی که می خواهید استایلیست دوباره خلق کند، بیاورید.

آرایشگر می تواند به شکل سر، خطوط صورت و بافت موهای شما نگاه کند تا مدل را مطابق با بهترین حالت شما تنظیم کند.

مطمئن شوید که با آرایشگر خود ارتباط برقرار کنید زیرا برش در حال انجام است.

چگونه بفهمم کدام مدل مو مناسب من است؟

برای تعیین اینکه کدام برش برای شما خوب به نظر می رسد، باید بفهمید که چه فرم صورت دارید و سپس به دنبال استایل های چاپلوس روی آن شکل باشید. وقتی یکی را پیدا کردید که دوست دارید و با فرم صورت و خط فک شما مطابقت دارد، آن را برای نظر دوم به آرایشگر خود بیاورید.

ساده ترین مدل مو برای نگهداری چیست؟

به طور معمول، مدل‌های کوتاه‌تر و به سبک آرایشگر ساده‌ترین روش برای نگهداری طولانی‌مدت است. آنها نیاز به سفرهای مکرر به سالن اما زمان کمتری در روز دارند. برای سبک های طولانی تر، معمولاً برعکس است.

با این مدل موهای مردانه، بازی سبک خود را در سال 2024 تقویت کنید

مدل موی مناسب می تواند شما را جذاب تر نشان دهد و شخصیت قاتل شما را به نمایش بگذارد. هرکسی با مدل موی مناسب و لباس ها و لوازم جانبی مناسب می تواند انتظار داشته باشد که سر برگردان شود. حتی لازم نیست در مورد استایل خود زیاده روی کنید! مدل‌های موی ساده و کم‌کلید برای برگرداندن سر کافی است، به شرطی که برای شما مناسب باشد.

در حالی که داشتن کوتاهی مناسب پایه و اساس یک مدل موی مناسب است، استفاده از محصولات مناسب برای رسیدن به کل ظاهر به همان اندازه مهم است. هر مدل موی نیازهای خاصی دارد و موهای هر کسی منحصر به فرد است.

در طول چندین دهه، ما محصولاتی را توسعه داده ایم که برای مقابله، تغییر و تکمیل مدل موهای مردانه طراحی شده اند. این که آیا شما به یک پوماد، موم، خاک رس، ژل یا اسپری مو با استفاده آسان نیاز دارید، GATSBY شما را پوشش می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس