9 بهترین اپلیکیشن فلش کارت برای اندروید

208
0
اپلیکیشن فلش کارت برای اندروید

به دنبال بهترین برنامه فلش کارت اندروید هستید؟ ما شما را با برنامه هایی برای مطالعه، یادگیری زبان یا حفظ کردن تقریباً هر چیزی پوشش می دهیم. اپلیکیشن فلش کارت برای اندروید را در ادامه معرفی میکنیم.

فلش کارت ها ابزاری فوق العاده مفید برای کمک به حفظ کردن هر چیزی هستند. شما باید از آنها استفاده کنید، چه در حال یادگیری کدنویسی، چه در حال مطالعه برای امتحان یا حتی انجام برخی سخنرانی‌های عمومی.

می‌توانید حقایق و جزئیات را روی کارت‌ها بنویسید و از آنها به عنوان درخواست استفاده کنید. یا با کارت های دو طرفه، می توانید یک سوال را در یک طرف بنویسید و پاسخ را در طرف دیگر، و یک مسابقه پاپ آماده دارید تا هر زمان که بخواهید خودتان را امتحان کنید.

اما نیازی نیست که یک مجموعه واقعی از کارت ها و یک خودکار داشته باشید. تلفن شما به همان خوبی می تواند این کار را انجام دهد. بیایید نگاهی به بهترین برنامه های فلش کارت برای اندروید بیندازیم.

اپلیکیشن فلش کارت برای اندروید: Quizlet

Quizlet بهترین برنامه فلش کارت همه جانبه است. یک رابط تمیز و مدرن دارد و استفاده از آن آسان است. همچنین روی گوشی، تبلت و لپ ‌تاپ شما کار می‌کند.

این سرویس تعداد زیادی از مجموعه کارت های قابل دانلود را تقریباً در هر موضوعی ارائه می دهد. می‌توانید از آن‌ها در طیف وسیعی از تست‌ها استفاده کنید، از حالت اولیه فلش کارت گرفته تا آزمون‌ها، و همچنین یک بازی مسابقه که در آن بر خلاف ساعت کار می‌کنید تا دو طرف هر کارت را جفت کنید. البته می توانید مجموعه های فلش کارت خود را نیز بسازید.

همچنین برای یادگیری در کلاس عالی است. Quizlet Live به شما امکان می دهد با اسکن یک کد QR یا وارد کردن یک رمز عبور، به آزمون های گروهی که توسط معلم خود هاست می شود بپیوندید.

جنبه های منفی؟ Quizlet برخی از ویژگی‌ها را در پشت اشتراک قفل می‌کند، از جمله توانایی استفاده از برنامه به صورت آفلاین و در حالت شب.

اپلیکیشن فلش کارت برای اندروید: AnkiDroid Flashcards

Flashcards AnkiDroid طراحی ظریف کمتری دارد، اما دارای ویژگی‌های اضافی زیادی است که ارزش دیدن را دارد. در میان این موارد، یک حالت شبانه سازگار با چشم و باتری، به‌علاوه برخی آمار جامع است که به شما امکان می‌دهد یادگیری خود را پیگیری کنید.

این برنامه همچنین بسته های کارت قابل دانلود زیادی را ارائه می دهد، علاوه بر مواردی که می توانید خودتان بسازید.

AnkiDroid کارت‌هایی را در قالب سیستم فلش کارت کلاسیک به شما نشان می‌دهد: سؤال را در یک طرف می‌بینید، سپس ضربه بزنید تا آن را برگردانید و پاسخ را ببینید. برای قدرتمندتر کردن آن، برنامه از مفهوم تکرار فاصله دار استفاده می کند. کارت ها بر اساس میزان درک شما از اطلاعاتی که به شما می دهد، کم و بیش تکرار می شوند.

StudyBlue Flashcards & Quizzes

اگر می خواهید با همکلاسی های خود همکاری کنید، StudyBlue یک برنامه خوب برای امتحان است. می‌توانید نام مدرسه و کلاس خود را وارد کنید تا به سرعت مطالب درسی را با دانش‌آموزان خود مرتبط کرده و به اشتراک بگذارید.

این برنامه طراحی ساده و در دسترس دارد و ساخت کارت های خود را آسان می کند. می توانید با اضافه کردن تصاویر یا حتی ضبط صداها به طور مستقیم بر روی تلفن خود، آن را میکس کنید.

در حالی که StudyBlue به اندازه چیزی مانند Quizlet پر از ویژگی نیست، شما دو حالت کارت، از جمله حالت مسابقه، دریافت می کنید. همچنین آمارهای زیادی وجود دارد که نشان می دهد تا چه حد در یک دوره یا مجموعه قرار دارید.

اپلیکیشن فلش کارت برای اندروید: Lexilize Flashcards Maker

علیرغم نامش، Lexilize Flashcards Maker به شما برای ساخت کارت نیازی ندارد. یک برنامه یادگیری زبان است که مجموعه کارت را برای بیش از 118 زبان ارائه می دهد. همچنین صوتی برای کمک به شما در تلفظ وجود دارد.

این برنامه به شما کمک می‌کند از طریق یک سری بازی تصادفی یاد بگیرید، با هر بسته زبانی به دسته‌های زیادی تقسیم می‌شود، بنابراین می‌توانید به راحتی روی مناطقی که نیاز به بهبود دارید تمرکز کنید.

Lexilize جایگزین چیزی مانند Duolingo (یا بهترین جایگزین رایگان برای Duolingo) نیست. اما اگر در حال یادگیری زبان در جای دیگری هستید یا فقط می خواهید مهارت های خود را تقویت کنید، یک همراه مفید است.

اپلیکیشن فلش کارت برای اندروید: Buffl

Buffl برای ایجاد سریع مجموعه کارت های فلش خود عالی است. این یک برنامه مبتنی بر ابر است که نه تنها بر روی تلفن شما، بلکه از طریق هر مرورگر وب کار می کند. این بدان معنی است که می توانید به سرعت فلش کارت ها را به صورت آنلاین بر روی لپ تاپ ایجاد کنید، سپس در هر زمان در هر دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید.

همچنین می توانید آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک اکانت کاربری رایگان است.

Buffl نسبت به بسیاری از برنامه های دیگر ویژگی های بسیار کمتری دارد و هیچ پایگاه داده بزرگی از عرشه (decks) های کارت از پیش ساخته شده وجود ندارد. اما گاهی اوقات، کمتر، بیشتر است. این یک گزینه خوب برای استفاده معمولی و فردی است.

StudySmarter

StudySmarter برای معلمان و دانش آموزان در آموزش رسمی در تمام سطوح طراحی شده است. می‌توانید دانشگاه و دوره‌ای را که در آن هستید اضافه کنید تا مطالب مناسب را بیابید، اهداف و وسایل کمکی را برای مطالعه خود تعیین کنید، گروه‌های مطالعاتی ایجاد کنید و اطلاعاتی در مورد نحوه پیشرفت خود دریافت کنید.

در نتیجه فرآیند راه‌اندازی می‌تواند کمی دلهره‌آور باشد، اما زمانی که همه آن‌ها را پشت سر گذاشتید، فقط می‌توانید روی یادگیری تمرکز کنید. میلیون ها منبع مطالعه در برنامه موجود است، و شما نیز می توانید منابع خود را ایجاد کنید. به علاوه، می‌توانید به سؤالات کتاب‌های درسی در موضوعات مختلف از جبر تا فیزیک حرارتی دسترسی داشته باشید.

می‌توانید برای حذف تبلیغات و دسترسی به پشتیبانی آفلاین نامحدود، از جمله موارد دیگر، به اشتراک ممتاز ارتقا دهید.

اپلیکیشن فلش کارت برای اندروید: Cram.com Flashcards

کاربران Cram.com بیش از 75 میلیون فلش کارت ایجاد کرده اند که می توانید به اشتراک بگذارید و از آنها یاد بگیرید. تعداد زیادی وجود دارد که تقریباً در هر موضوعی چیزی پیدا خواهید کرد، اما با تعداد زیادی دک (decks) برای یک موضوع، راهی برای دانستن اینکه کدام بهترین است، ندارید.

خوشبختانه، ساختن آن نیز آسان است و می توانید آنها را به عنوان عمومی یا خصوصی تنظیم کنید.

سه راه برای مشاهده کارت‌هایتان وجود دارد: حالت عادی، به خاطر سپردن، و حالت کرام (cram)، که در آن کارت‌ها در فواصل زمانی مشخص تکرار می‌شوند. این برنامه ساده با طراحی جسورانه است. علاوه بر یادگیری، اگر در حال ارائه هستید و به کارت هایی برای درخواست نیاز دارید، انتخاب خوبی است.

Brainscape Flashcards

Brainscape تعداد زیادی عرشه (decks) کارت در دسترس دارد و این سرویس برای مدارس و مشاغل در دسترس است. اگر سازمان شما می خواهد که تیم هایش مهارت های خود را توسعه دهند، این اپلیکیشنی است که باید انتخاب کنید.

این مجموعه ترکیبی از کلاس های تایید شده و مجموعه های تولید شده توسط کاربر را ارائه می دهد. کیفیت بالا است، اما همه آنها رایگان نیستند. برخی از آنها عملاً قبل از خرید امتحان می‌کنند، و شما فقط می‌توانید قفل مجموعه کامل را از طریق اشتراک باز کنید. شما همچنین می توانید خود را بسازید و به اشتراک بگذارید.

Brainscape فاقد ویژگی های جزئی تر چیزی مانند Quizlet است، اما استفاده از آن زیبا و سرگرم کننده است.

اپلیکیشن فلش کارت برای اندروید: Flashcards World

مجموعه کارت های آماده را در Flashcards World دریافت نمی کنید. باید خودتان آنها را بسازید. به نظر دردسر می‌آید، اما می‌توانید آنها را از فایل‌های CSV وارد کنید، به این معنی که می‌توانید آنها را در اکسل روی لپ ‌تاپ خود بسازید، نه اینکه مجبور باشید آنها را به صورت دستی در تلفن خود تایپ کنید. همچنین می‌توانید مجموعه کارت‌هایی را که در جاهای دیگر آنلاین پیدا می‌کنید وارد کنید.

این برنامه از فرمت های مختلف زیادی برای کارت های شما پشتیبانی می کند. می‌توانید از کارت‌های سؤال/پاسخ اولیه استفاده کنید، گزینه‌های چند گزینه‌ای ایجاد کنید، و حتی از طریق پخش‌کننده صوتی داخلی به آنها گوش دهید. برای حالت های مطالعه بیشتر، از جمله یک بازی حافظه، به نسخه Pro ارتقا دهید.

به غیر از این، از نظر ویژگی‌ها کم است، اما اصول اولیه را پوشش می‌دهد: می‌توانید به راحتی کارت‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید، و کل برنامه به‌صورت آفلاین کار می‌کند.

بهترین برنامه های فلش کارت را انتخاب کنید

استفاده از برنامه های فلش کارت یکی از بهترین راه ها برای تقویت حافظه و متعهد ساختن مهارت های جدید به آن است. اگر می‌خواهید جامع‌ترین گزینه را داشته باشید، Quizlet تقریباً بی‌رقیب است. برای چیزی سبک تر و کم روشن تر، Buffl نقطه شروع خوبی است.

کارت های فلش مخصوصاً زمانی مفید هستند که می خواهید به زبان جدیدی مسلط شوید، این کار دیگری است که می توانید در تلفن خود انجام دهید. به راهنمای ما در مورد برنامه های یادگیری زبان که واقعاً برای شروع کار کار می کنند نگاهی بیندازید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس