Samsung Galaxy Z Flip 4 با چیپست ادعایی Snapdragon 8 Gen 1+ در Geekbench ظاهر شد

88
0
گلکسی z فلیپ 4

با نزدیک شدن به زمان عرضه احتمالی نسل بعدی گوشی‌های تاشو‌ی سامسونگ، جزئیات بیشتری درباره گلکسی z فلیپ 4  فاش می‌شود. آخرین اطلاعات به دست آمده برخی ویژگی های مربوط به گوشی و ظرفیت باتری را نشان می دهد که هر دو در لیست جدید Geekbench عنوان شدند. گمان می رود گلکسی z فلیپ 4 با چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1+ معرفی شود.

این لیست نشان می‌دهد که اسم رمز چیپست “Taro” بوده و دارای حداکثر سرعت کلاک 3.19 گیگاهرتز است که باید مربوط به هسته Cortex-X2 باشد. علاوه بر آن٬ ۳ هسته Cortex-A710 با فرکانس 2.75 گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A510 کم مصرف که با فرکانس 1.8 گیگاهرتز کار می‌کنند٬ نیز در این لیست مشاهده می‌شوند.

Z Flip4 موجود در لیست همچنین به رم 8 گیگابایتی مجهز شده است و روی اندروید 12 بوت شده است. این دستگاه در تست گیک بنچ٬ 1277 امتیاز در بخش تک هسته ای و 3642 امتیاز در بخش چند هسته‌ای به دست آورده است.

گلکسی z فلیپ 4
گلکسی z فلیپ 4

در اخبار مرتبط پایگاه داده 3C، ظرفیت اعلامی باتری Z Flip 4 عدد 3595 میلی آمپر ساعت را نشان می‌دهد. این گوشی دارای سلول‌های باتری دوگانه با ظرفیت‌های 2555 میلی آمپر ساعت (قطعه شماره EB-BF723ABY) و 1040 میلی آمپر ساعت (قطعه شماره EB-BF724ABY) خواهد بود.
باید منتظر بمانیم تا ببینیم که رتبه بندی ظرفیت باتری معمولی به چه صورت است. صرف نظر از مقدار واقعی میلی‌آمپر ساعت، یک باتری بزرگ‌تر می‌تواند بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد زیرا باتری Z Flip 3  شارژدهی بسیار کمی داشت.

Samsung Galaxy Z Flip 4
Samsung Galaxy Z Flip 4
امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس