بهترین وب کم برای خرید در حال حاضر

91
0
بهترین وب کم برای خرید

بهترین وب کم برای خرید: برخی از گزینه های برجسته برای چند بودجه

اگر لپ‌تاپ با وب‌کم داخلی ندارید – یا لپ‌تاپ شما خیلی خوب نیست – ممکن است به یک وب‌کم مستقل نیاز داشته باشید. شاید این باشد که بتوانید چهره خود را در حین کار یا مدرسه نشان دهید. شاید برای چت با دوستان، یا برای پروژه های جانبی، مانند پخش زنده یا ضبط خود باشد. بهترین وب کم برای خرید را در ادامه ببینید.

همچنین مطلب رفع مشکل وب کم در ویندوز 11 را بخوانید.

با این حال، اگر واقعاً نمی خواهید یک وب کم بخرید، چندین مسیر وجود دارد. با استفاده از برنامه‌ای که رایانه‌تان را فریب می‌دهد و تصور می‌کند که یک وب‌کم است، می‌توانید با تلفن خود حیله‌گر شوید (و تقریباً هیچ چیز یا اصلاً هیچ هزینه‌ای خرج نکنید). یا می‌توانید در جهت مخالف بروید و یک دوربین DSLR یا دوربین بدون آینه گران قیمت را به رایانه‌تان متصل کنید تا از آن به عنوان وب‌کم استفاده کنید.

اما با فرض اینکه شما به سادگی می خواهید یک وب کم خریداری کنید، هدف ما این است که پیدا کردن دوربینی که با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد را برای شما آسان تر کنیم. در اینجا، ما قصد داریم رمزگشایی کنیم که کدام وب کم های USB ارزش پول شما را دارند.

ما مدل‌های محبوب برندهایی مانند Logitech، Microsoft، Dell، Opal، Razer، Elgato و غیره را آزمایش کردیم. هنگامی که گرد و غبار نشست، ما روی یک وب کم نیمه مقرون به صرفه قرار گرفتیم که فکر می کنیم بهترین گزینه برای اکثر مردم است. این Logitech C920S Pro HD است که معمولاً حدود 60 دلار قیمت دارد. از فیلم برداری با وضوح 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و کیفیت بصری در اکثر شرایط نوری رضایت بخش است.

اگر مقداری پول اضافی همراه با تمایل به کیفیت ویدیوی بهتر و ویژگی های بیشتر دارید، StreamCam لاجیتک را بررسی کنید. همچنین از رزولوشن 1080p پشتیبانی می کند، اما با سرعت 60 فریم در ثانیه ضبط می کند. این مدل دارای ویژگی های هوشمندانه ای است، مانند حالت اختیاری که می تواند به طور خودکار صورت شما را در اطراف قاب دنبال کند. همچنین دارای پایه های همه کاره است، یکی برای مانیتور شما و دیگری برای سه پایه.

Opal C1 فقط با دعوت، که در حال حاضر با قیمت 300 دلار در دسترس است، اخیراً به لیست اضافه شده است. ما آن را در اواخر سال 2021 بررسی کردیم و از آن زمان به عنوان وب کم اصلی خود از آن استفاده می کنیم.

اگرچه فکر می‌کنیم عالی است، نرم‌افزار وب‌کم هنوز در نسخه بتا است، و سازگاری کامل با ویندوز تا اواخر سال 2022 ارائه نمی‌شود. Opal همچنین برای دسترسی به برخی از ویژگی های ممتاز در آینده شروع به دریافت هزینه اشتراک ماهانه خواهد کرد، بنابراین اگر در حال خرید هستید این را در نظر داشته باشید.

توجه: کیفیت ویدیوی هر دوربین با استفاده از Zoom (که در آن فیلم مستعد فشرده‌سازی است، مانند سایر برنامه‌های تماس ویدیویی مبتنی بر وب)، و همچنین با OBS Studio یا VLC تا ببینید که چگونه با یک ضبط ذخیره شده محلی مقایسه می شود.

بهترین وب کم برای خرید: C920S Pro HD لاجیتک

بهترین وب کم برای اکثر مردم

با: Windows، macOS، Linux، Chromebook کار می کند

لاجیتک C920S Pro HD که معمولاً حدود 60 دلار قیمت دارد، کیفیت ویدیو و میکروفن بهتری را نسبت به سایر مواردی که من در این محدوده قیمت آزمایش کردم ارائه می دهد. این مدل می‌تواند با رزولوشن 1080p تا 30 فریم در ثانیه ضبط کند، و در حالی که مشکلی برای یافتن وب‌کم‌های مشابه قیمت مشابه با این مشخصات نخواهید داشت، تعادل رنگ خارج از جعبه، نوردهی و نسبتاً سریع C920S Pro فوکوس خودکار آن را از سایر مواردی که آزمایش کردم متمایز کرد.

کیفیت تصویر دارای جزئیات کافی است، و حتی در آپارتمان نسبتا تاریک ما، C920S Pro هیچ مشکلی نداشت تا ویژگی های صورت ما واضح به نظر برسد. اما به طور کلی ارائه بی عیب و نقصی نبود، همانطور که با توجه به قیمت انتظار می رود.

در سناریوهای روشنایی کمتر از ایده آل، C920S Pro باعث شد پوست ما بیش از حد اشباع به نظر برسد، با نقاط قرمزی که وب کم نمی تواند کمبود نور را جبران کند. اگرچه در یک محیط کار یا بازی با نور طبیعی، این موضوع به طور قابل توجهی کمتر مشکل بود.

جدای از کیفیت تصویر، C920S Pro دارای چندین ویژگی خوشامدگویی است، مانند میدان دید سخاوتمندانه 78 درجه، چراغ های وضعیت که هنگام استفاده از وب کم توسط یک برنامه فعال می شوند، و شاتر حفظ حریم خصوصی که می تواند به شما اطمینان دهد که شما پخش نمی شود مگر اینکه شما بخواهید. برخی دیگر از ویژگی های خوب در این قیمت شامل پایه مفصلی قوی آن است که می تواند بالای مانیتور شما قرار گیرد یا به راحتی به سه پایه بپیچد. نسبت به قیمت فقط یک ارزش عالی است.

 

بهترین وب کم برای خرید: وب کم مدرن مایکروسافت

با: ویندوز، و به شکل محدودتر، macOS کار می کند

مانند Logitech C920S Pro، وب‌کم مدرن نوید ضبط با وضوح 1080p تا 30 فریم بر ثانیه را می‌دهد. در مقایسه مستقیم با لاجیتک، وب‌کم مایکروسافت تصویر واضحی تولید نمی‌کند. با این حال، به لطف تنظیمات HDR خود، توانست ظاهر واقعی تری را برای سناریوی نورپردازی ما ایجاد کند.

HDR مزایایی دارد، اما بسته به نور شما ممکن است معایبی نیز داشته باشد. در حالی که وب‌کم مدرن کار تحسین ‌برانگیزی برای مهار نور پس‌زمینه بسیار شدیدی که در طول روز پشت سر ما است انجام داد، به نظر نمی‌رسید که ترفندهای زیادی داشته باشد تا از جهات دیگر به بهترین شکل ظاهر شویم (حداقل بدون تغییر دادن تصویر با برنامه Microsoft Accessory Center). از طریق لنز وب‌کم مدرن، به نظر می‌رسید که در یک آپارتمان زیرزمینی با نور کم کار می‌کنیم – که این کار را انجام می‌دهیم، اما ترجیح می‌دهیم این واقعیت به ما یادآوری نشود. مانند C920S Pro، این مشکل برای افرادی که کمبود نور طبیعی در اتاق خود ندارند، کمتر خواهد بود.

قدردانی می‌کنیم که پایه وب‌کم مدرن به شما امکان می‌دهد آن را روی یک مانیتور آویزان کنید یا آن را به سه پایه بپیچانید. و برای داشتن یک نوار لغزنده حریم خصوصی فیزیکی امتیاز جایزه دریافت می کند. این وب کم همچنین دارای یک میکروفون داخلی است، اما به طور عجیبی به طور پیش فرض فعال نیست.

اگر از ویندوز 10 استفاده می‌کنید، باید آن تنظیمات را در اپلیکیشن مرکز لوازم جانبی فوق‌الذکر دانلود و فعال کنید. اگر از رایانه macOS استفاده می‌کنید، خوب، با وب‌کمی که فاقد میکروفون است گیر کرده‌اید. با توجه به اینکه این وب‌کم 69.99 دلار قیمت دارد، فکر می‌کنیم با C920S Pro لاجیتک بهتر باشید.

بهترین وب کم برای خرید: C270 HD لاجیتک

با: Windows، macOS، Android، Chrome OS کار می کند

اگر واقعاً در تنگنا هستید و نیازهای اصلی شما در یک وب‌کم به سادگی قابل اعتماد بودن، بسیار مقرون به صرفه بودن و داشتن میکروفون است، ممکن است بخواهید Logitech C270 HD را بررسی کنید. در مورد کیفیت ویدیو به هیچ وجه خیره کننده نیست – تنها قادر به رزولوشن 720p با 30 فریم در ثانیه است – بنابراین بدون توجه به شرایط نوری خود، تصویری نسبتا مبهم خواهید داشت. اگر آن را در محیطی با نور خوب وصل کنید، بهترین عکس را دریافت خواهید کرد.

بر خلاف گزینه‌های بالا، طراحی حجیم‌تر C270 HD احتمالاً با صفحه نمایشگر شما همپوشانی دارد. این یک تسلی جزئی است که پایه مانیتور آن به نوعی پایه است، بنابراین می تواند خود را روی میز یا میز شما نگه دارد. با این حال، داشتن یک وب کم مقرون به صرفه باعث نمی شود که طراحی خوبی نداشته باشد، بنابراین امیدواریم لاجیتک این جنبه را به ویژه برای تکرار بعدی بهبود بخشد.

این درخشان‌ترین توصیه نیست، اما می‌دانیم که خرج کردن بیشتر چیزی نیست که برخی افراد بخواهند انجام دهند. اکثر مردم باید 60 دلار برای انتخاب برتر ما خرج کنند، اما اگر فقط کاری می‌خواهید که بدون سرمایه‌گذاری کلان کار را انجام دهد، C270 HD دقیقاً این کار را انجام می‌دهد.

بهترین وب کم برای خرید: استریم کم لاجیتک

بهترین وب کم برای افرادی که به کیفیت تصویر بهتری نیاز دارند

با: ویندوز و macOS کار می کند

اگر در محدوده قیمتی 150 تا 200 دلار خرج می کنید، انتخاب وب کم شما به روی دستگاه هایی باز می شود که کیفیت تصویر واضح تر و سایر ویژگی هایی دارند که ممکن است ارزش هزینه اضافی را داشته باشند. استریم‌کم لاجیتک جدیدترین وب‌کمی نیست که منتشر شده است، اما در مجموع از ارزش بالایی برخوردار است.

برای نمونه، جمع و جور است و وفاداری تصویر آن می تواند به وضوح 1080p در 60 فریم در ثانیه برسد. به نظر ما، Streamcam تنها کمی شفافیت، نوردهی و بازتولید رنگ را نسبت به C920S Pro ارزان‌تر ذکر شده در بالا بهبود بخشیده است.

اما با فیلم برداری بسیار روانتر با سرعت 60 فریم بر ثانیه به راحتی برنده می شود. Streamcam همچنین دارای یک میکروفون داخلی همه جانبه و یک ویژگی فوکوس خودکار سریع است. برای افرادی که ترجیح می‌دهند یک وب‌کم فوکوس ثابت داشته باشند که دائماً اشیاء در حال حرکت را جستجو نمی‌کند، نرم‌افزار Capture لاجیتک به شما امکان می‌دهد تا فوکوس خودکار را غیرفعال کنید، علاوه بر چندین تنظیمات تغییر تصویر دیگر.

همه اینها برای داشتن عالی هستند (و چیزی که باید در یک وب کم 100 دلاری انتظار داشته باشید)، اما این ویژگی های اضافی است که این دوربین را در راس قرار می دهد. Streamcam می‌تواند در حالت افقی یا عمودی ضبط کند، که ممکن است هنگام ویرایش کلیپ‌هایی که برای مشاهده تلفن همراه ساخته شده‌اند، یک مرحله از شما را ذخیره کند. این شامل دو پایه است، یکی که می تواند آن را به سه پایه نصب کند و دیگری انعطاف پذیرتر که روی مانیتور شما قرار می گیرد.

پایه دوم از مقدار زیادی شیب عمودی و همچنین حرکت از چپ به راست پشتیبانی می کند. در نهایت، نرم افزار Capture به شما این امکان را می دهد که یک ویژگی هوش مصنوعی را فعال کنید که می تواند چهره شما را هنگام حرکت در کادر دنبال کند.

اگر لپ‌ تاپ قدیمی‌تری دارید، یکی از جنبه‌های Streamcam که ممکن است باعث ایجاد مشکل شود، اتصال آن از طریق USB-C است. بنابراین، اگر رایانه شما پورت USB-C ندارد، باید یک آداپتور USB-C به USB-A خریداری کنید. همچنین، وب‌کم‌های رده بالاتر دیگری نیز وجود دارند که میدان دید وسیع‌تری نسبت به 78 درجه استریم‌کم ارائه می‌دهند، بنابراین اگر می‌خواهید تصویری بگیرید که بیشتر از تنظیمات اتاق یا میز شما را در بر می‌گیرد، ممکن است بخواهید به جای دیگری نگاه کنید.

بهترین وب کم برای خرید: Opal C1

با: macOS، Windows (فعلاً plug-and-play، سازگاری کامل با Windows بعداً در سال 2022) کار می کند.

Opal C1 یک وب کم غیر متعارف است. از نظر طراحی، منحصر به فرد به نظر می رسد، اما این چیزی نیست که آن را از بقیه مدل های راهنمای خرید ما متمایز می کند. این یک وب کم است که برخی از ترفندها را از تلفن های هوشمند قرض می گیرد تا کیفیت تصویر خود را بهتر از هر مدل دیگری که ما تاکنون امتحان کرده ایم بهتر کند.

این یک دوربین با قابلیت 4K است که همان لنز موجود در تلفن پیکسل 2016 گوگل را قرض گرفته است. این به تنهایی کیفیت ویدیویی خوبی را ارائه می‌کند، اما C1 بیشترین بهره را از نرم‌افزار و ویژگی‌های یادگیری دستگاه (ماشینی) خود می‌برد، که این امکان را برای این وب‌کم فراهم می‌کند که بوکه و ردیابی چهره دقیق داشته باشد و در انتخاب تنظیمات تصویر خودکار مناسب برای زیبا جلوه دادن شما بسیار خوب عمل کنید.

یک وب‌کم با کیفیت ویدیویی عالی و ویژگی‌های جالب برای این فهرست به نظر می‌رسد، اما با برخی سلب مسئولیت‌ها همراه است که دیگران ندارند. یعنی 300 دلار است و برای خرید باید از Opal دعوتنامه دریافت کرده باشید. اما حتی اگر این دعوت نامه را دریافت کنید که مدت ها منتظرش بودید، برنامه آن در نسخه بتا است (و گاهی اوقات کمی بد عمل می کند)، و نقشه راه ویژگی های شرکت هیجان انگیزتر از آنچه در حال حاضر برای خریداران در دسترس هست است.

می‌خواهد به Opal C1 اجازه دهد برای صدور فرمان‌ها، حرکات را تشخیص دهد، مانند استفاده از علامت صلح برای خروج از تماس‌های ویدیویی. همچنین پیش‌بینی می‌کند که C1 می‌تواند شما را از استفاده از عصاهای کلامی مانند «اوه» و «اهم» با ارائه خرابی‌های بعد از جلسه منصرف کند. ما در مورد برخی از این ویژگی ها در بررسی خود و همچنین در این ویدیوی YouTube که چند گزینه خوب وب کم را در اختیار شما قرار می دهد صحبت کردیم.

اما دسترسی به برخی از این ویژگی‌ها 4 دلار در ماه هزینه خواهد داشت – یعنی هر زمان که Opal تصمیم به شارژ کردن داشته باشد. هر زمان که این تغییر برای این مدل دسترسی پولی اتفاق بیفتد، C1 همچنان به عنوان یک وب‌کم استاندارد کار می‌کند، اما ما در حال حاضر نمی‌دانیم که چه چیزی از نظر ویژگی‌های مکمل با C1 به دست خواهید آورد زیرا Opal هنوز این اطلاعات را در اختیار شما قرار نداده است. بنابراین، اگر می خواهید Opal C1 را خریداری کنید، با در نظر گرفتن این موارد، آن را خریداری کنید.

بهترین وب کم برای خرید: Elgato Facecam

با: ویندوز و macOS کار می کند

Streamcam یک وب‌کم سخت است که می‌توان نسبت به قیمت آن را شکست داد، اما Facecam Elgato نزدیک است. این توازن عالی از عملکرد و ویژگی‌ها دارد – کیفیت ویدیویی کمی بهتر از وب‌کم لاجیتک ارائه می‌کند – اما عدم وجود میکروفون همراه با قیمت بالاتر و قیمت ۱۹۹ دلاری آن، توصیه آن را به اکثر افراد سخت می‌کند.

فیس‌کم (Facecam) مشخصاتی مشابه استریم‌کم دارد. می‌تواند با کیفیت 1080p با حداکثر 60 فریم در ثانیه ضبط کند و می‌توانید ظاهر خود را در نرم‌افزار همراه آن شخصی‌سازی کنید. پس از تغییراتی در بسیاری از تنظیمات در برنامه Elgato’s Camera Hub، ترجیح دادیم چگونه فیس‌کم با تنظیمات نورپردازی ما به نظر برسیم (اگرچه تنظیمات پیش‌فرض خارج از جعبه آن عالی نبودند).

هر چند چند مشکل وجود دارد که برای برخی افراد جزئی به نظر می رسد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، فیس‌کم کمی بیشتر قیمت دارد، و با توجه به قیمت، عدم وجود میکروفون آن ما را شگفت‌زده کرد، حتی اگر ممکن است برای افرادی که قبلاً از میکروفون مستقل یا هدست استفاده می‌کنند مشکلی نباشد. و طراحی جعبه‌ای فیس‌کم دقیقاً با هر تنظیماتی ترکیب نمی‌شود.

با وجود ایراداتش، اینجا چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. فیس‌کم از میدان دید 82 درجه‌ای پشتیبانی می‌کند که کمی وسیع‌تر از استریم‌کم است و فوکوس ثابت به این معنی است که در حین حرکت، لنز دائماً از فوکوس خارج نمی‌شود.

فیس‌کم همچنین فیلمی تولید می‌کند که نسبت به هر وب‌کمی دیگری که برای این راهنما آزمایش کرده‌ایم، به‌طور قابل‌توجهی کمتر دانه‌دار به نظر می‌رسد. برخی از چیزهای دیگری که در مورد این مدل دوست داریم این است که شامل یک کلاه خصوصی است و خود وب کم دارای یک نخ سه پایه در پایین آن است، بنابراین می توانید به راحتی آن را روی سه پایه نصب کنید.

چه بخواهید فیس‌کم را به خاطر نداشتن میکروفون ببخشید، یا اگر از ابتدا برایتان مشکلی نبود، باز هم توصیه می‌کنیم صبر کنید تا قیمت آن کمی کاهش پیدا کند.

بهترین وب کم برای خرید: Razer Kiyo Pro

با: ویندوز کار می کند

ویژگی متمایز لنز شکل Kiyo Pro 199 دلاری، در مقایسه با سایر وب کم های سطح بالاتر، میدان دید فوق العاده وسیع 103 درجه آن است. به شما این امکان را می دهد که بیشتر از محل کار یا بازی خود و همچنین تعداد بیشتری از خود را ببینید. همچنین اگر می خواهید ظاهر را تغییر دهید، می توان آن را روی 80 درجه یا 90 درجه تنظیم کرد.

در غیر این صورت، اگر تا این حد از راهنما ساخته شده باشید، مشخصات آن آشنا به نظر می رسد. این دوربین از فیلم برداری 1080p با سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و حالت HDR وجود دارد که در ازای داشتن تصویری متعادل تر، نرخ فریم را به 30 فریم در ثانیه کاهش می دهد.

در طی آزمایشی که در اوایل سال 2021 انجام دادیم، فکر می‌کردیم که عملکرد بهتری نسبت به وب‌کمی که ما در طول همه‌گیری از آن بیشتر استفاده کرده‌ایم داشت: وبکمی که در مک بوک پرو 2019 ما تعبیه شده بود.

با این حال، این کمی آن را کم‌فروش می‌کند. اساساً از نظر توانایی آن برای ایجاد یک تصویر رضایت‌بخش با نوردهی خوب با دوربین استریم لاجیتک همتراز است، اگرچه تصویر نسبت به قیمت آن مبهم‌تر از آن چیزی بود که ما می‌خواستیم.

جدا از کیفیت تصویر، کیفیت ساخت عالی است و پایه آن به شما امکان می دهد آن را به راحتی روی مانیتور خود نصب کنید یا آن را به سه پایه متصل کنید. اما، اگر تخفیف داده شود، ممکن است گزینه جذاب تری باشد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس