برترین بازی‌های آموزشی در استیم که در واقع بسیار سرگرم کننده هستند

91
0
برترین بازی‌های آموزشی در استیم که در واقع بسیار سرگرم کننده هستند

چه کسی گفت یادگیری نمی‌تواند سرگرم کننده باشد؟ این بازی‌ها همگی سرگرمی‌های عالی را ارائه می‌دهند و در عین حال به بازیکنان در طول مسیر آموزش می‌دهند. فهرست برترین بازی‌های آموزشی در استیم که در واقع بسیار سرگرم کننده هستند را در اول نیوز بخوانید.

فروشگاه Steam از نظر بازی دنیایی از فرصت‌ها را دارد، با تنوع گسترده‌ای از ژانرها در دسترس مصرف کنندگان. اما متأسفانه بازی‌های آموزشی ژانری هستند که چندان مورد توجه و علاقه قرار نمی‌گیرند.

با این حال، یادگیری نباید خسته کننده باشد! بسیاری از بازی‌های ویدئویی آموزشی، یادگیری غیرفعال را با سرگرمی ترکیب می‌کنند. از یادگیری در مورد رویدادهای تاریخی گرفته تا حل مسئله ساده، بازی‌های ویدیویی در حال حاضر چیزهای زیادی برای ارائه به مصرف‌کنندگان و در عین حال سرگرم‌کننده بودن دارند. این بازی‌ها ثابت می‌کنند که یادگیری لازم نیست به کتاب‌های درسی یا مدرسه محدود شود و می‌توان آن را با راحتی روی یک صندلی و هنگام بازی انجام داد.

 

برترین بازی‌های آموزشی در استیم که در واقع بسیار سرگرم کننده هستند

10. Thrive

چه کسی گفته است که علم باید کسل کننده و پیچیده باشد؟ در Thrive، بازیکنان کنترل یک موجود زنده در یک سیاره بیگانه را به دست می‌گیرند. هدف آن‌ها سازگاری با محیط‌های جدید از طریق تکامل برای بقا و رشد است.

با الهام گرفتن از Spore، بازیکنان می‌توانند یک میکروب منحصر به فرد را کنترل کنند و منابع مورد نیاز برای زنده ماندن و تولید مثل را پیدا کنند. در ویرایشگر، بازیکنان می‌توانند ببینند که گونه‌هایشان چقدر زنده می‌مانند و آن‌ها را تغییر می‌دهند، غشاها و ظاهر بصری آن‌ها را تغییر می‌دهند و غیره. بازیکنان با استفاده از ترکیبات و اندامک‌های واقعی که از علم واقعی الهام گرفته‌اند، در مورد زیست شناسی یاد می‌گیرند.

 

برترین بازی‌های آموزشی در استیم که در واقع بسیار سرگرم کننده هستند

9. It’s Spring Again

باز بهار آمد! یک بازی کوتاه و شیرین است که ظاهراً برای کودکان دو سال به بالا طراحی شده است. هدف آن آموزش بازیکنان در مورد چگونگی تغییر فصول با استفاده از سبک هنری و روایت شایان ستایش است.

بازی It’s Spring Again یک بازی مفید و ارزشمند برای هرکسی است که می‌خواهد علم طبیعت شناسی خود را تقویت کند و به بازیکنان آموزش می‌دهد که چگونه فصول روی زمین و ساکنان آن تأثیر می‌گذارند.

 

برترین بازی‌های آموزشی در استیم که در واقع بسیار سرگرم کننده هستند

8. Bee Simulator

با بخش‌های کوچک اما جدایی ناپذیر یک اکوسیستم آشنا شوید! Bee Simulator اگرچه کودکان را هدف قرار می‌دهد، اما در کل به بازیکنان اجازه می‌دهد نقش یک زنبور کوچک را ایفا کنند. آن‌ها در اطراف یک پارک وسیع بر اساس پارک مرکزی نیویورک پرواز می‌کنند و گرده گل‌های مختلف را برای کندو جمع آوری می‌کنند.

هر صفحه بارگیری یک واقعیت جالب در مورد زنبورها دارد، بنابراین بازیکنان می‌توانند بازی کنند و همزمان با اهمیت این موجودات بالدار آشنا شوند.

 

برترین بازی‌های آموزشی در استیم که در واقع بسیار سرگرم کننده هستند

7. Bio Inc. Redemption

آیا تا به حال خواسته اید در نقش مدافع شیطان بازی کنید؟ با بیش از 600 بیماری، ویروس و شرایط سلامت واقعی، Bio Inc. Redemption یک شبیه سازی زیست پزشکی واقع گرایانه است که در آن بازیکنان می‌توانند تصمیمات زندگی یا مرگ را بگیرند.

دو کمپین داستانی وجود دارد. بازیکنان می‌توانند مرگ را انتخاب کنند، جایی که می‌توانند بیماری‌ها را با هم ترکیب کنند و بیماری نهایی را برای آلوده کردن و عذاب قربانیان بی‌گناه ایجاد کنند. یا می توانند Life را انتخاب کنند و قبل از اینکه دیر شود بیماران را شناسایی و درمان کنند. نجات یا نابود کردن نسل بشر، کدام را انتخاب می‌کنید؟

 

برترین بازی‌های آموزشی در استیم که در واقع بسیار سرگرم کننده هستند

6. Sid Meier’s Civilization VI

بازی Sid Meier’s Civilization VI یک بازی استراتژیک نوبتی است که در آن بازیکنان نقش یک شخصیت تاریخی معروف را به انتخاب خود بر عهده می‌گیرند. این بازی بازیکنان را هم در منطق و هم در تاریخ به چالش می‌کشد. سپس آن‌ها باید امپراتوری خود را گسترش دهند، فرهنگ خود را ارتقاء دهند و با برخی از بزرگترین رهبران گذشته جهان رقابت کنند.

بازی Civilization VI به بازیکنان در مورد فرهنگ‌های مختلف و برخی از بزرگترین امپراتوری‌های تاریخ آموزش می‌دهد و تفکر انتقادی و مهارت‌های استراتژی آن‌ها را آزمایش می‌کند.

 

برترین بازی‌های آموزشی در استیم که در واقع بسیار سرگرم کننده هستند

5. Kerbal Space Program

برنامه فضایی Kerbal پشت نمای بیرونی مفرح و جذاب خود یک بازی کاملاً آموزشی است. بازیکنان می‌توانند به مجموعه‌ای از بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشند تا فضاپیمای کاملاً کاربردی خود را ایجاد کنند تا به زیبایی در فضا سفر کنند.

بازیکنان می‌توانند مجموعه وسیعی از سیارات مختلف در منظومه شمسی کربال را کشف کنند و سفر خود را گسترش دهند. این بازی به بازیکنان در مورد فضا، آیرودینامیک و مکانیک مداری نکاتی را می‌آموزد. زیرا بازی از موتورهای فیزیک واقع گرایانه و مکانیک واقعی استفاده می‌کند!

 

بازی آموزشی

4. 911 Operator

در اپراتور 911، بازیکنان نقش یک اعزام کننده اضطراری را به عهده می‌گیرند و جان افراد را در دست دارند. آن‌ها باید به سرعت با تماس‌های دریافتی برخورد کنند و به موقعیت‌هایی که در حال آشکار شدن است واکنش مناسب نشان دهند. بازیکنان باید به خاطر داشته باشند که فردی که در آن طرف خط قرار دارد می‌تواند هر کسی باشد.

تماس‌گیرنده می‌تواند یکی از بستگان یک کودک در حال مرگ، یک مرد مسلح یا فقط یک شخص احمق که برای مسخره بازی تماس گرفته باشد. نحوه برخورد بازیکنان با این سناریوها به خودشان بستگی دارد.

این بازی از این جهت آموزشی است که دستورالعمل‌های کمک‌های اولیه را در زندگی واقعی به بازیکنان می‌دهد. همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مهارت‌های تفکر انتقادی خود را تحت فشار (تخیلی) توسعه دهند.

 

3. Scribblenauts Unlimited

بازی Scribblenauts Unlimited که به شدت بر حل مسئله متمرکز است، از تخیل بازیکن و یک دفترچه یادداشت جادویی برای آشکار کردن هر کلمه‌ای که بازیکن برای باز کردن قفل ستاره‌ها انتخاب می‌کند، استفاده می‌کند. جهان بازی خلاقیت گسترده‌ای دارد و دست شما کاملاً باز است، زیرا تقریباً در کلماتی که می‌توانید استفاده کنند نامحدود هستید.

این یک بازی سرگرم کننده برای آموزش صفت‌های مختلف به کودکان خردسال و یادگیری زبان انگلیسی برای افراد غیر بومی خواهد بود.

 

بازی آموزشی

2. PC Building Simulator

آیا تا به حال پیش آمده که بخواهید در حالی که در حال بازی با کامپیوتر هستید یک سیستم گیمینگ هیولا بسازید؟ PC Building Simulator به بازیکنان این امکان را می‌دهد که این کار را انجام دهند. بازیکنان کارهای زیادی را در پیش روی خود خواهند داشت، از عیب یابی و تعمیرات ساده گرفته تا ساخت کامپیوترهای تخصصی سفارشی.

این شبیه ساز کسب و کار همه‌جانبه به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سیستم رویایی خود را با استفاده از قطعات دارای مجوز کامل از سازندگان دنیای واقعی بسازند. این می تواند حتی به مبتدی‌ترین کاربر رایانه شخصی یاد دهد که چگونه یک رایانه رومیزی واقعی را کنار هم قرار دهد. PC Building Simulator دستورالعمل‌ها و راهنماهای ساده گام به گام را ارائه می‌دهد و اطلاعات مربوط به هر قسمت رایانه و عملکرد آن را ارائه می‌دهد. یک بازی شبیه سازی عالی و مفید برای زندگی واقعی!

 

بازی آموزشی

1. Assassin’s Creed: Origins

بازی‌های زیادی در فرنچایز Assassin’s Creed وجود دارند. آن‌ها بازیکنان را به یک سفر تاریخی جذاب می‌برند، چرا که هر بازی بر اساس رویدادهای تاریخی شکل گرفته است. شخصیت‌های تاریخی معروفی مانند چارلز داروین و کلئوپاترا در این بازی‌ها حضور دارند.

بازیکنان می‌توانند بدون اینکه متوجه شوند در مورد تاریخ یاد بگیرند! Assassin’s Creed: Origins به طور خاص در مصر باستان جریان دارد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که اهرام را از نزدیک ببینند. Ubisoft یک داستان عالی، گیم پلی منحصر به فرد و حقایق دقیق را ترکیب می‌کند تا تاریخ را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست برترین بازی‌های آموزشی در استیم که در واقع بسیار سرگرم کننده هستند را چطور ارزیابی می‌کنید؟ جای کدام بازی در این بین خالی بود؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس