10 بهترین انیمه های نتفلیکس برای تماشا در سال 2023

285
0
بهترین انیمه های نتفلیکس

تماشای انیمه دیگر نادر نیست. انیمیشن ژاپنی در همه جا وجود دارد و سرویس های استریم نیز از این قاعده مستثنی نیستند. امروز لیستی از انیمه های نتفلیکس را برای تماشای باقی مانده سال 2023 برای شما آورده ایم. بهترین انیمه های نتفلیکس را در ادامه معرفی می کنیم.

این لیست از 10 سریال به ترتیب حروف الفبا محدود به سریال های انیمیشنی است که فقط به عنوان نسخه اصلی نتفلیکس تبلیغ می شوند. به عبارت دیگر، هیچ یک از انیمه های کلاسیک عالی موجود در پلتفرم مانند Death Note، One Punch Man، Shingeki no Kyojin، Kimi no Na Wa یا فیلم های دیگر را شامل نمی شود.

بهترین انیمیشن نتفلیکس برای تماشا در سال 2023

Aggretsuko

سه فصل و OVA کریسمس آگرتسوکو بهترین بهترین چیزی است که در نتفلیکس خواهید دید. در مقابل استفاده از سرزندگی 2.5 بعدی با استفاده از CGI، چیدمانی با ظاهری استثنایی، به هیچ وجه دوام نمی آورد. این داستان رتسوکو است، یک پاندا قرمز مجرد 25 ساله که تلاش می کند دنیای بزرگسالان را کشف کند. او نیاز به مدیریت چالش‌ها در محل کار، سرپرستان آسیب‌رسان، ناامیدی‌های عشقی، مادر مزاحم‌اش و هر یک از آن چیزهایی دارد که ما را به عنوان بزرگسالان هوشیار نگه می‌دارد.

این زن جوان چگونه از شر استرس خلاص می شود؟ او به کارائوکه می رود تا thrash metal را با صدای گلویی بخواند که به سختی با ظاهر شیرین این شخصیت Sanrio مطابقت دارد.

BEASTARS

Beastars یک مانگا است که توسط پارو ایتاگاکی ساخته و طراحی شده است و انیمه‌های آن توسط استودیو Orange، شاید بزرگترین تجدید‌کننده‌ای بوده است که اخیراً در این تجارت مورد نیاز بوده است. این داستان در دنیای پیشرفته ای اتفاق می افتد که توسط موجودات انسانی تسخیر شده است، که به دلیل شرایط آنها به عنوان گیاهخوار یا گوشتخوار جدا شده است.

لگوشی، لوئیس، هارو و بقیه حیوانات BEASTARS داستانی پر از تمثیل در مورد جنسیت، بزرگ شدن و به دست آوردن جایگاه خود در جهان را به ما ارائه می دهند. این یک انیمه پر از درام است، اما لحظات اکشن خود را نیز دارد. این داستانی برای بزرگسالان است که شما را بی تفاوت نخواهد گذاشت. و ما در حال حاضر مشتاقانه منتظر فصل دوم آن هستیم.

بهترین انیمه های نتفلیکس Carole & Tuesday

این داستان که در آینده ای نزدیک در مریخ اتفاق می افتد، مشکلات زمان حال ما را از نگاه دو دختر بسیار متفاوت که آرزوی موفقیت در موسیقی را در سر می پرورانند، به ما می گوید.

کارول، بانوی جوان ولگردی که سعی می‌کند در حالی که از موسیقی به‌عنوان سوپاپ خروج استفاده می‌کند، موقعیت‌های مشترک را رعایت کند، و سه‌شنبه، بانوی جوانی با مزیت، هر چند خسته، روش‌های تنهای خود را برای بیان گیتار خود کشف می‌کند. آنها با هم شور و شوق ساختن کاردستی را با یک همراه نزدیک پیدا می کنند و همراه با نماینده اش گاس و حرفه ای که آنها را پیدا کرده است، رودی به دنبال پیشرفت است. در طرف مقابل آنجلا، یک مدل و خواننده توانا قرار دارد که موسیقی ساخته شده توسط یک استاد هوش مصنوعی، تائو را می خواند.

بهترین انیمه های نتفلیکس Castlevania

نتفلیکس آن را در بخش انیمیشن خود دارد، اما واقعاً اینطور نیست، حداقل به معنای دقیق کلمه نیست زیرا در ژاپن تولید نشده است. زیبایی شناسی آن به وضوح از انیمیشن ژاپنی الهام گرفته شده است و بازی اصلی ژاپنی است.

بهترین انیمه های نتفلیکس Devilman: Crybaby

ما به Gem in the crown رسیدیم، بهترین انیمه نتفلیکس که 100% برای صحنه ارائه شده است. با Devilman: Crybaby ما در حال مواجهه با انیمیشنی هستیم که برای همه مناسب نیست. با هماهنگی Masaaki Yuasa اثری است که با زمان دیگری از انیمه جایگاهی دارد. در قسمت آخر دهه 70 و 80 انیمه های بیشتری از این دست وجود داشت. خونریزی، هشدار دهنده، با افکار تحریک آمیز و ولع خاصی برای ویرانی.

Devilman Crybaby یک تجربه درونی است که ما را به کاوش در سمت تاریک تر بشریت و شیاطین آن می برد. به خاطر کوتاه بودنش کمی رنج می برد اما همچنان یک سریال بزرگ است.

Dorohedoro

Dorohedoro داستان مردی با سر کروکودیل است. بله، این به نظر عجیب است. و یکی از بهترین انیمه های سال های اخیر است. یوچیرو هایاشی (Shigeki no Kyojin، Kakegurui) کارگردانی انیمه را برای استودیو MAPPA بر عهده دارد و بر اساس مانگای Q Hayashida ساخته شده است که در سال 2018 به پایان رسید.

این بین دو جهان اتفاق می افتد، یک شهر ناامید که به عنوان “گشایش” شناخته می شود و یکی از اجزای جادوگران که از ساکنان شهر به عنوان سوژه های آزمایشی برای جادوی تاریک خود استفاده می کنند. قهرمان ما، با وجود سر خزنده‌اش، مردی در گلویش زندگی می‌کند و فوراً به دنبال کیمیاگری می‌گردد که این کار را با او انجام داده است.

Great pretender

مجموعه ای از حوادث ناگوار منجر به ماکوتو “ادامام” ادامورا می شود تا در نهایت بر تابلوی هالیوود آویزان شود. چگونه به آنجا ختم شد؟ این همان چیزی است که در آن جواهری به نام تظاهر بزرگ کشف خواهید کرد. این انیمه از Wit Studio (Shingeki no Kyojin, Vinland Saga) شبیه پسر Lupine III و Cowboy Bebop است.

بهترین انیمه های نتفلیکس Japan Sinks 2020

جدیدترین سریال ماساکی یواسا ممکن است استعاره عالی برای این “عجایب”  باشد که ما در حال تجربه آن هستیم. Japan Sinks 2020 اقتباسی از رمان ساکیو کوماتسو است و با دیگر آثار یواسا در سال جاری، Eizōken ni wa Te یا Dasu na کاملاً متفاوت است!

بهترین انیمه های نتفلیکس Little Witch Academia

داستان آکو، دختری است که رویای جادوگری را مانند ارابه براق بت خود دارد. او از خانواده ای غیر جادویی می آید اما موفق می شود برای توسعه مهارت های خود در آکادمی شرکت کند.

این انیمه که توسط Yoh Yoshinari ساخته شده و توسط Trigger تهیه شده است، مخاطبان جوان تری را نسبت به اکثر نسخه های اصلی نتفلیکس هدف قرار داده است. این بهترین روی پلت فرم است.

بهترین انیمه های نتفلیکس Violet Evergarden

Violet Evergarden یکی از بهترین انیمیشن‌های نتفلیکس در سال ۲۰۱۸ بود. اگرچه اوایل امسال در ژاپن پخش شد، غول استریمینگ همیشه حقوق خود را در خارج از کشور داشت. تولید انیمیشن کیوتو می تواند از زیباترین هنرها و انیمیشن هایی که می توانید ببینید برخوردار باشد.

در پایان نبرد در این دنیا، بانوی جوان سرباز ویولت باید تلاش کند تا دلیل زندگی خود را بیاورد. انجام این کار مشکل ساز است زیرا فردی که با او برخورد کرده ناپدید شده است و او نمی تواند آن را نادیده بگیرد. در حال حاضر او به عنوان نویسنده نامه، شغلی را پر می کند که به او اجازه می دهد انسان بودن را درک کند و جایگاهی در این سیاره به دست آورد.

کارگردانی این انیمیشن بر عهده تایچی ایشیدات و فیلمنامه ای از ریکو یوشیدا است. آکیکو تاکاسه مسئول طراحی شخصیت و یوتا تسوروئوکا کارگردان صدا بود. و این سریال درام است، پس حتما حال و هوای یک داستان متفکرانه و مالیخولیایی را داشته باشید. اما اگر مایل باشید یا بخواهید این سفر را انجام دهید، از آن بسیار لذت خواهید برد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس