برترین موارد از کمیک های مارول در درخواست های ژانویه 2024

135
0
کمیک های مارول

مارول قرار است سال را با تعداد زیادی بازیگر سنگین آغاز کند. مثل همیشه، 2024 بار دیگر توسط فرانچایزهای مرد عنکبوتی و مردان ایکس رهبری خواهد شد. کمیک های مارول را بشناسید.

برای مرد عنکبوتی، فرنچایز همچنان با داستان جنگ باندها سر و کار خواهد داشت و در عین حال بازی Ultimate Universe جدید را نیز آغاز خواهد کرد. سپس در سمت X-Men 2024 با شروع رویداد Fall of House of X و Rise of the Powers of X آغاز می شود.

سقوط خانه X منجر به افزایش قدرت های X می شود

مارک بروکس کاور Fall of House of X و Rise of the Powers of X را متصل کرد

همه چیزهای خوب به پایان رسیده است. زمانی که جاناتان هیکمن به کار خود در فرنچایز X-Men پایان داد، پایان دوره کراکوا فقط مسئله زمان بود. پایان دوران کراکوا در ژانویه با سقوط خانه ایکس و ظهور قدرت های ایکس آغاز می شود. برای اولین بار در NYCC 2023 اعلام شد Fall of House of X دارای تیم خلاق Gerry Duggan و Lucas Werneck خواهد بود. در همین حال، کیرون گیلن و آر بی سیلوا تیم خلاق Rise of the House of X خواهند بود.

مسلماً ناامیدکننده است که هیکمن نتوانست به عنوان کسی که دوران کراکوآ را آغاز کرده بود بازگردد. اما واضح است که او به پروژه های دیگری از جمله چندین پروژه با مارول رفته است. دوگان و گیلن گزینه های مناسبی برای این کار هستند، زیرا آنها بیشترین تجربه را در خارج از Al Ewing در این دوره از فرانچایز مردان ایکس داشته اند.

برای Fall of the House of X و Rise of the Powers of X مارول مسیری متفاوت از House of X و Powers of X را طی می کند. سایر عناوین مردان ایکس مانند Fall of the House of X و Rise of the Powers of X مسیر متفاوتی را طی خواهند کرد. همچنین در مورد هر دو سریال داستان بگویید. بر اساس درخواست‌هایی که برای کمیک‌هایی مانند X-Men #30 و X-Force #48 وجود دارد، این عناوین X دیگر پایان‌های شلوغ دیگری برای فرنچایز خواهند داشت.

به نظر می رسد همه اینها منجر به آینده جدیدی می شود که در آن احتمالاً می توانیم شاهد بازگشت مدرسه برای جوانان با استعداد به عنوان وضعیت جدید با Cyclops و ژان گری به عنوان رهبران باشیم. این حداقل همان چیزی است که پوستر تبلیغاتی Fall of the House of X و Rise of the House of X به آن اشاره دارد. معمولا، این پوسترهای ویژه مارک بروکس برای فرانچایز X-Men به وضعیت موجود پس از رویداد اشاره می کند. خواهیم دید که اوضاع با Fall of the House of X و Rise of the Powers of X چگونه پیش خواهد رفت.

مرد عنکبوتی ماجراهای ادامه دار جهان نهایی را آغاز می کند

کاور Marco Checcetto برای Ultimate Spider-Man #1. اعتبار: مارول کامیکس

تا کنون بزرگترین اطلاعیه ای که مارول برای کامیک کان نیویورک آورد، مجموعه کتاب های کمیک جدید Ultimate Universe آنها بود. ما قبلاً هر یک از عناوین را برای Ultimate Universe تجزیه کردیم. حتی با وجود اینکه Ultimate Invasion یک مزخرف بود، بسیاری از آن‌ها به انتظارات از یک کمیک مارول نوشته جاناتان هیکمن مربوط می‌شد. اکنون که بازی Ultimate Invasion به پایان رسیده است، می دانیم که این جهان نهایی جدید، یک جهان کاملاً جدید است.

شروع با بازی Ultimate Spider-Man که اولین نسخه در ژانویه است، یک تماس هوشمندانه است. مرد عنکبوتی محبوب ترین شخصیت مارول است. هم پیتر پارکر و هم مایلز مورالس، جهان نهایی اصلی را تعریف کردند. و با توجه به اینکه خط مرد عنکبوتی در حال حاضر پرفروش ترین مارول است، این انتخاب واضحی برای شروع ماجراجویی های جاری در Ultimate Universe جدید بود.

آنچه در مورد مرد عنکبوتی نهایی جذاب است نقطه شروعی است که جاناتان هیکمن و مارکو چچتو برای آن تصمیم گرفته اند. به جای تبدیل شدن به مرد عنکبوتی در نوجوانی، شاهد این خواهیم بود که پیتر پارکر تا زمانی که بالغ نشده است، این نقش را برعهده نگیرد. این بلافاصله در مسیر پیتر بی پارکر، همانطور که هیکمن و چچتو او را صدا می کنند، تغییرات زیادی ایجاد می کند. با توجه به اینکه مارول از اینکه پیتر پارکر در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز یا سایر کمیک‌های مرد عنکبوتی مبتنی بر زمین ۶۱۶ بزرگ شود، ترسیده است، این یک برداشت تازه خواهد بود. و انصافاً این مسیری است که شخصیت به آن نیاز دارد و احتمالاً می‌تواند چرخه «شانس پارکر» را که تیم‌های خلاق مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز همیشه بازگو می‌کنند، بشکند.

کمیک های مارول: WOLVERINE با جنگ سابرتوث مشغول است

کاور Leinil Francis Yu برای Wolverine #41. اعتبار: مارول کامیکس

با توجه به مخاطرات Fall of House of X و Rise of the Powers of X، X-Men نیاز دارد که همه برای کمک حضور داشته باشند. اگرچه متأسفانه برای مردان ایکس ممکن است مجبور شوند Fall of House of X و Rise of the Powers of X را با یکی از هترهای سنگین خود پشت سر بگذارند. این شخصیت کسی نیست جز ولورین زیرا لوگان مشغول رویداد خود با عنوان “جنگ سابرتوث” خواهد بود.

Sabretooth شخصیتی است که در دوران کراکوآ در این بازی گم شده است. این داستان جنگ Sabretooth می تواند شخصیت را به رقیب شماره 1 ولورین بازگرداند. این نقطه ای است که Sabretooth برای مدت طولانی نداشته است. این واقعاً چیزی است که به ولورین و سابرتوث از دیدگاه خلاقانه کمک می کند.

اگر Sabretooth به عنوان یک شرور اصلی بازگردد، این می تواند نشانه ای باشد که ما می توانیم جهش یافته های شرور دیگری را نیز ببینیم. این چیزی است که ما در دوران کراکوا زیاد ندیدیم. اما آنچه پس از سقوط خانه ایکس و ظهور قدرت های ایکس رخ می دهد، می تواند با Sabretooth آغاز این تغییر تغییر کند.

چیپ زدارسکی و انتقام جویان دانیل آکوآ: گرگ و میش

کاور Felipe Massafera برای Avengers: Twilight شماره 1. اعتبار: مارول کامیکس

با کار چیپ زدارسکی بر روی بتمن و سایر آثار متعلق به خالق، به نظر می رسید که او در حال حاضر کارش برای مارول تمام شده است. اینطور نیست زیرا Zdarsky روی یک کتاب کمیک رویداد جدید با عنوان Avengers: Twilight کار خواهد کرد. Zdarsky توسط هنرمند Daniel Acuña برای این مینی سریال جدید Avengers همراه خواهد شد.

هیجان انگیزترین چیز این است که Avengers: Twilight در یک جهان جایگزین اتفاق می افتد. نه تنها این، بلکه در جهان جایگزینی اتفاق می افتد که از عصر ابرقهرمانان دور شده است. بر اساس این فرضیه، به نظر می رسد که Avengers: Twilight دنیای مارول بالاخره از رویدادهای ابرقهرمانی همیشگی برخوردار بود. پس از آخرین رویداد بزرگ که در آن قهرمانان جان باختند، جهان با نسخه‌های قدیمی استیو راجرز و کامالا خان که هنوز هم در آینده هستند، حرکت کرده است.

دوران ناپدید شدن ابرقهرمانان راهی جالب برای مقابله با آنچه جنگ داخلی مارول امتحان کرد است. در ویدیوی تیزر، ما همچنین شاهد استفاده از فناوری مرد آهنی تونی استارک توسط هر کسی هستیم که مسئول آن است. با توجه به اینکه به نظر می‌رسد دنیا دنیایی را پذیرفته است که مبارزات ابرقهرمانان علیه شرورها پتانسیل زیادی دارد. به نظر می رسد که Zdarsky و Acuña برخی از عناصر دنیای واقعی را از نحوه عملکرد دولت جهان نیز وارد می کنند. کشف همه چیز، Avengers: Twilight را تبدیل به کمدی می کند که در آغاز سال 2024 باید مراقب آن بود.

بازگشت مغناطیسی و دیگر مردان ایکس مرده برمی خیزند

جلد استفانو کاسلی برای Resurrection of Magneto شماره 1. اعتبار: مارول کامیکس

غافلگیر کننده ترین اعلامیه در درخواست مارول در ژانویه 2024، Resurrection of Magneto است. مگنیتو برای مارول بسیار محبوب است که نمی تواند او را مرده نگه دارد. او یکی از نمادین ترین مردان ایکس است. بنابراین، فقط یک مسئله زمان بود که او برگردد.

با توجه به اینکه Al Ewing در حال نوشتن سریال است، به نظر می‌رسد که Resurrection of Magneto جایگاه X-Men: Red را در خط مردان ایکس خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که استورم مأموریت خود را برای بازگرداندن مگنیتو انجام می‌دهد، این سوالی را در مورد دلیل بازگشت او ایجاد می‌کند. این می‌تواند به اتفاقی که در Fall of the House of X می‌گذرد، با فراخوانی آن سری بازی کند.

مگنیتو تنها مردان ایکس نیست که در ژانویه بازمی گردد. یک سری جدید با عنوان Dead X-Men نیز شاهد بازگشت جهش‌یافته‌هایی خواهد بود که در جریان جشن جهنم 2023 مرده‌اند. اگرچه برخلاف مگنیتو یا خانم مارول، این مردان ایکس مرده به نظر می‌رسد که به شکل زامبی بازمی‌گردند. که با توجه به خطرات Fall of the House of X و Rise of the Powers of X، این ممکن است آخرین چیزی باشد که مردان ایکس در این مدت به آن نیاز دارند.

ویلسون فیسک در حال بازگشت به ادعای کینگ پین در طول باند

کاور جان رومیتا جونیور برای فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز شماره ۴۱. اعتبار: مارول کامیکس

تا همین اواخر، ما شاهد گذراندن ویلسون فیسک در فرانچایز مردان ایکس بودیم. با این حال، این فقط برای سود بردن او انجام شده است، زیرا او در حال بازسازی زندگی خود پس از سلطنت شیطان بوده است. اکنون به نظر می رسد که ویلسون فیسک آماده است تا بخشی از قدرت خود را با استفاده از آخرین جنگ باندهای نیویورک پس بگیرد.

اینجاست که به بازی Amazing Spider-Man: Gang War اهمیت بیشتری داده می شود. مدتی می‌گذرد که ویلسون فیسک تنها سلطان جنایت بود و به سیاست رسمی تغییر مکان داد. در حالی که پسر فیسک در حال حاضر نقش اصلی جنایت را برعهده دارد، مارول کار بسیار کمی با بوچ این عنوان انجام داده است. بازگشت ویلسون به عنوان پادشاه جنایت تاکید بیشتری بر قهرمانان سطح خیابان خواهد داشت.

بازگشت فابیان نیسیزا و اسکات ایتون برای سری جدید کابل

در حالی که پوشش Portacio برای کابل شماره 1. اعتبار: مارول کامیکس

کیبل یکی از آن شخصیت هایی است که مارول همیشه برای یک سری کمیک بوک جدید به او فرصت می دهد. موفقیت های گذشته او با عناوین انفرادی و تیمی به کیبل به عنوان یک کاراکتر پیشرو موقعیتی بخشیده است. با جدیدترین مینی سریال کابلی، مارول فابیان نیکیزا و اسکات ایتون را بازگردانده است.

Cable به جای اینکه یک قطعه دوره مانند مینی سریال اخیر طوفان و مگنتو باشد، در زمان حال اتفاق می افتد. به طور خاص، این یکی از بسیاری از موارد مرتبط با رویداد Fall of House of X و Rise of the Powers of X خواهد بود. مانند سری اصلی X-Men، کیبل با مقابله با تهدید نئوکراسی، با برخی از پایان‌های ضعیف دوران کراکوا مقابله خواهد کرد.

این مطمئناً نشان می‌دهد که مارول در حال برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری هر چه بیشتر از دوران کراکوا است. در این دوره به کابل اهمیت می دهد. برای Fall of the House of X و Rise of the Powers of X چه معنایی خواهد داشت، جالب است که ببینید.

کمیک های مارول: مارول انتقام شوالیه ماه را احساس می کند

کاور دیوید فینچ برای Vengeance of the Moon Knight #1. اعتبار: مارول کامیکس

اگرچه مارک اسپکتور ممکن است با شروع سال 2024 مرده باشد، این بدان معنا نیست که ما بدون شوالیه ماه خواهیم بود. وقت تلف نکردن مارول برای راه اندازی Vengeance of the Moon Knight این تغییر وضعیت موجود را انجام می دهد. واضح است که سوال بزرگ این است که شوالیه ماه جدید کیست. لباس روی جلد فیلم Vengeance of the Moon Knight مطمئناً به شخصیت اصلی اشاره می کند که رویکرد تاریک تری به عنوان شوالیه ماه دارد.

خبر خوب این است که جد مک کی به عنوان نویسنده فیلم Vengeance of the Moon Knight ادامه خواهد داد. مک کی قبلاً ثابت کرده است که می داند چگونه یک سریال عالی ماه شوالیه بنویسد. در طول دوندگی خود، او همچنین نشان داده است که چگونه می تواند اسطوره شوالیه ماه را گسترش دهد. این شامل آوردن شخصیت های دیگر برای ایفای نقش های کلیدی در داستان است. به همین دلیل، برای این جهت جدید شوالیه ماه، اعتماد بسیار بیشتری نسبت به تعویض گوشته Punisher وجود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس