بهترین کیس های سامسونگ گلکسی اس 23 در سال 2023

68
0
بهترین کیس های سامسونگ گلکسی اس 23

با استفاده از یک کیس‌ مناسب سامسونگ گلکسی S23، می‌توانید از گوشی جدید و گران قیمت خود هر چه بهتر نگهداری کنید. در حالی که تجربه به ما نشان داده است که تلفن های سامسونگ بسیار بادوام هستند، ولی زندگی روزمره می‌تواند بسیار غیرقابل پیش بینی باشد، بنابراین باید تمام ملاحظات لازم را در نظر بگیرید. بهترین کیس های سامسونگ گلکسی اس 23 را در ادامه معرفی کرده ایم.

چه به دنبال حداکثر محافظت در برابر سقوط های ناگهانی باشید و چه بخواهید استایل خود را تکمیل کنید، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.

Case-Mate Pelican Ranger

رنگ بندی: مشکی مات

جنس: پلیمر

وزن: 2.89 اونس

+ طراحی فوق العاده شیک

+ محکم و بادوام

+ پشتیبانی از شارژ بی سیم

+ گوشه های بالشتکی

فقط در یک رنگ عرضه می شود

بهترین کیس های سامسونگ گلکسی اس 23
بهترین کیس های سامسونگ گلکسی اس 23

Pelican Ranger که در رنگ مشکی مات در دسترس است، طراحی شیکی دارد و محافظت حداکثری در برابر سقوط از ارتفاع 15 فوتی را برای گوشی 799 دلاری شما ارائه می دهد. این کیس گلکسی S23 که از مواد مقاوم در برابر خش ساخته شده است، دارای لبه‌های برجسته برای محافظت از لنز دوربین و گوشه‌های بالشتکی است. Pelican Ranger عالی به نظر می رسد و همچنین قیمت مناسبی نیز دارد.

Spigen Optik Armor

رنگ بندی: مشکی

جنس: پلی کربنات، پلی اورتان ترموپلاستیک

وزن: 1.4 اونس

+ نوار لغزنده دوربین

+ قیمت عالی

+ سبک وزن

گزینه های بادوام تری وجود دارد

بهترین کیس های سامسونگ گلکسی اس 23
بهترین کیس های سامسونگ گلکسی اس 23

تنها با 20 دلار، صاحب این کیس سبک وزن Galaxy S23 شوید. با داشتن یک لغزنده دوربین اختصاصی برای محافظت از لنزهای گرانبهای پشتی، وزن این کیس فقط 1.4 اونس است که می توانید آن را در هر جایی با خود به همراه داشته باشید. در حالی که از مواد سخت و مقاوم ساخته شده است، ماهیت سبک وزن Optik Armor آن را نسبت به سایر موارد موجود در این لیست متفاوت تر می کند.

UAG Monarch Pro

رنگ بندی: فیبر کربن

جنس: پلی کربنات، فیبر کربن، چرم، لاستیک

وزن: 1.6 اونس

+ حفاظت باور نکردنی

+ محافظت در برابر سقوط از ارتفاع 25 فوت

گران قیمت

UAG کیس های بسیار مقاومی را برای محافظت هر چه بیشتر از گوشی ارزشمند شما تولید کرده است. Monarch Pro دارای پنج لایه حفاظتی و محافظت در برابر سقوط از ارتفاع 25 فوت است. با پشتیبانی از شارژ MagSafe نیز می توانید گوشی خود را به صورت بی سیم شارژ کنید.

ZAGG Gear4 Denali

رنگ بندی: مشکی

جنس: D30، پلاستیک بازیافتی

وزن: 3.2 اونس

+ پوشش D30 سطح محافظتی عالی را ارائه می دهد

+ شارژ بی سیم

گزینه های رنگ محدود است

اگرچه ZAGG Gear4 Denali ممکن است طیف قابل توجهی از رنگ‌های روشن و شاداب را نداشته باشد، اما Denali محافظت در برابر سقوط از ارتفاع 16 فوتی را ارائه می دهد و با D30 پوشیده داده شده است، همان مواد گیاهی که در تجهیزات سربازان، کلاه ایمنی فوتبال و حتی در کفی های Usain Bolt استفاده می شود. این یک کیس کاملاً مقاوم است که در عین حال دوست دار محیط زیست نیز می باشد، زیرا 50٪ از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.

Galaxy S23 S-View Wallet Case

رنگ بندی: مشکی، کرم، سبز، لاوندر(اسطوخودوس)

جنس: پلی اورتان، پلی کربنات

وزن: TBA

+ جای کارت

+ طراحی روشن در رنگ های مشابه

جلد بسته نمی ماند

کیس Galaxy S23 S-View مستقیماً از شرکت سامسونگ می آید و یک کیس گوشی را با کیف پول ترکیب می کند و دارای یک اسلات برای قرار دادن کارت اعتباری است. این کیف همچنین یک پنجره کوچک را در حالت بسته شده ارائه می دهد تا بتوانید موزیک در حال پخش خود را کنترل کنید، به تماس ها پاسخ دهید و اعلان های خود را مشاهده کنید. درب کیس S-View بسته نمی‌ماند، که می‌تواند صفحه نمایش شما را آسیب‌پذیر کند‌.

Mous Clarity 2.0 case for Galaxy S23

رنگ بندی: شفاف

جنس: پلی اورتان ترموپلاستیک، پلی کربنات

وزن: 2.11 اونس

+ نازک و سبک

+ پشتیبانی از شارژ بی سیم

+ تکنولوژی ضد زردی UV

فقط یک لایه محافظ دارد

اگر می‌خواهید زیبایی Samsung Galaxy S23 جدید خود را به رخ همگان بکشید – هرچند اگر این کار را بکنید، شما را سرزنش نمی‌کنیم – باید گزینه ای مانند Mous Clarity 2.0 را در نظر بگیرید. این کیس در عین نازک بودن، با فناوری AiroShock که برای جذب ضربه طراحی شده است، سطح محافظت چشمگیری را ارائه می دهد. همچنین از شارژ MagSafe برای شارژرهای بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌شود.

Speck Presidio 2 Grip Case

رنگ بندی: مشکی، خاکستری زغالی، آبی

جنس: پلی کربنات

وزن: 2.99 اونس

+ محافظت در برابر سقوط از ارتفاع 13 فوت

+ ضد میکروب

+ پشتیبانی از شارژ بی سیم

ظاهری ساده و نه چندان جذاب

کیس Presidio 2 Speck برای Galaxy S23 یکی از گزینه هایی است که نباید آن را از دست بدهید. حتی اگر آن را از ارتفاع مشحص هم به عمد رها کنید، بالشتک های کیسه هوا موجود در آن تا 13 فوت محافظت در برابر سقوط ارائه می دهند. ضد خش است و از دوربین و لنزها در برخوردهای ناگهانی محافظت می کند. همچنین با خاصیت آنتی باکتریال خود باعث کاهش 99 درصدی باکتری‌های ایجاد کننده بو و لکه می‌شود و گوشی شما را در بهترین وضعیت ممکن نگه می‌دارد.

Bellroy Leather Case

رنگ بندی: مشکی، بلو استون، ترا کوتا

جنس: چرم دباغی شده سازگار با محیط زیست، پلیمر

وزن: 1.16 اونس

+ جنس عالی

+ رنگ ها به خوبی با S23 ست می شوند

+ پشتیبانی از شارژ بی سیم

مواد اولیه چرمی به سختی به دست می آید

بهترین کیس های سامسونگ گلکسی اس 23
بهترین کیس های سامسونگ گلکسی اس 23

Bellroy همیشه یک کیس چرمی جذاب برای انواع مدل های گوشی هوشمند عرضه می کند و این سازنده کیس این کار را دوباره برای Galaxy S23 سامسونگ انجام داده است. ساخته شده از چرم دباغی شده با لبه های پلیمری و پوشش داخلی نرم میکروفیبر برای محافظت از گوشی شما در برابر افتادن، این محصول یک انتخاب عالی برای اکثر کاربران است.

Casetify Ultra Impact case

رنگ بندی: بیش از ۴۰ طرح مختلف

جنس: پلی کربنات

وزن: TBA

+ تنوع طرح و رنگ

+ بادوام

+ مواد نیمه بازیافت شده

– سنگین

– گران قیمت نسبت به موارد دیگر

با ده‌ها طرح مختلف، Casetify Ultra Impact همان کیسی است که باید برای گوشی Galaxy S23 خود خرداری کنید، Casetify Ultra Impact در برابر سقوط تا 11.5 فوت مقاومت می کند. این کیس از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. قیمت ۷۲ دلاری آن در مقایسه با برخی دیگر از گزینه‌های موجود بسیار زیاد است، اما اگر ظاهر آن را دوست دارید، Ultra Impact ممکن است ارزش این قیمت را داشته باشد.

همواره اولین نکته ای که باید بررسی کنید این است که کیس انتخابی شما با گوشی شما سازگار باشد.

هنگام انتخاب یک کیس، باید سبک زندگی خود را در نظر بگیرید. آیا واقعاً به کیفی نیاز دارید که حداکثر محافظت را ارائه دهد؟ برای مثال، یک کوهنورد ممکن است محافظت حداکثری را بر سایر ویژگی‌ها ترجیح دهد. اما اگر فعالیت‌های روزانه‌تان چندان زیاد نیست، شاید بتوانید با انتخاب کیس‌هایی با محافظت پایین‌تر، در هزینه های خود صرفه‌جویی کنید.

آنچه در این مقاله به شما کاربران عزیز معرفی کردیم، در ابتدا بر اساس شهرت و نظرات مشتریان است. ممکن است با گذر زمان و انجام آزمایشات عملی بیشتر این مقاله را ویرایش کنیم. هنگام خرید، بودجه، ویژگی‌ها، فرم و درصد حفاظت را در نظر داشته باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس