بهترین گجت ها برای حمام

217
0
بهترین گجت ها برای حمام

چه به دنبال ارتقاء فضای حمام فعلی خود باشید و چه بخواهید به خانه هوشمند خود اضافه کنید، وسایل حمام جالب زیادی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. بهترین گجت ها برای حمام را در ادامه بخوانید.

از توالت‌های هوشمند گرفته تا مسواک‌های هوشمند، فناوری حمام و دوش به سرعت در حال پیشرفت است. و خبر عالی این است که چیزی در اینجا وجود دارد که برای همه مناسب باشد، صرف نظر از بودجه شما.

در اینجا بهترین وسایل برای حمام آورده شده است.

ابزار حمام مورد علاقه ما در سال 2023

بهترین گجت ها برای حمام: ترازوی هوشمند Fitbit Aria Air

به طور کلی بهترین

برای تجزیه و تحلیل جامع تناسب اندام شخصی با برنامه Fitbit همگام می شود

یک ترازو حمام با تفاوت، Fitbit Aria Air با برنامه Fitbit همگام می شود، وزن شما را مستقیماً به تلفن هوشمند شما ارسال می کند تا با بقیه آمارهای حیاتی شما یکپارچه شود، نمودارها و نمودارهایی را برای شما تولید می کند تا پیشرفت خود را با آن پیگیری کنید.

مزایا

+ با برنامه Fitbit همگام سازی می شود

+ با چندین کاربر کار می کند

+ وزن و BMI را دنبال کنید

+ راه اندازی آسان

معایب

– اتصال بلوتوث ممکن است گاهی اوقات دچار لرزش شود

آیا حمام شما حتی حمام مناسبی است اگر ترازوهای حمام قابل اعتمادی در آن نباشد؟ بر خلاف سایر ترازوهای حمام که معمولا فراموش می شوند و گرد و غبار را در گوشه جمع می کنند، ترازوی هوشمند هوای Fitbit Aria تعامل منظم را تشویق می کند و داده های جامعی را در یک بسته پر ویژگی ارائه می دهد.

Fitbit Aria که برای کار با برنامه Fitbit طراحی شده است، تمام آمارهای حیاتی شما را با تلفن هوشمند شما همگام می کند، جایی که آنها در نمودارها و نمودارهایی با خوانایی آسان جمع آوری می شوند، بنابراین می توانید پیشرفت خود را در طول زمان اندازه گیری کنید. با چندین کاربر کار می کند و وزن و BMI شما را ردیابی می کند و نتایج را با داده های شما در برنامه Fitbit یکپارچه می کند تا تصویر واضح تری از پروفایل کلی تناسب اندام شما ارائه دهد.

بازخوانی های وزن به وضوح در صفحه مرکزی برای شما نمایش داده می شود و همه چیز به طور یکپارچه با داشبورد Fitbit شما همگام می شود. تنظیم از طریق بلوتوث فقط چند دقیقه طول می‌کشد، بنابراین قبل از اینکه بتوانید وزن خود را بررسی کنید به سختی منتظر ماند. این یک ابزار هوشمند عالی برای داشتن در حمام و ارتقای بزرگی نسبت به ترازو معمولی است.

عکس

کنترلر دیجیتال دوش 4 خروجی دوش هوشمند Moen

بهترین گجت ها برای حمام : دوش هوشمند

خروجی دوش هوشمند با قابلیت کنترل صوتی برای تجربه ای قابل تنظیم

472 دلار

843 دلار

371 دلار صرفه جویی کنید

کنترلر دیجیتال دوش 4 خروجی Moen Smart Shower تا حدی لوکس را به زمان دوش گرفتن شما می آورد. تنظیمات دوش خود را سفارشی کنید تا به محض ورود از دمای از پیش تعیین شده آب لذت ببرید، کنترل صوتی با قابلیت الکسا و حداکثر چهار خروجی دوش قابل کنترل مستقل.

مزایا

+ 12 ایستگاه از پیش تنظیم قابل برنامه ریزی

+ حداکثر چهار خروجی قابل کنترل مستقل

+ کنترل صوتی با الکسا

+ کنترل پنل LCD

معایب

– گران

– نیاز به خرید و نصب شیر جداگانه دارد

چگونه یک دوش می تواند هوشمند باشد؟ خوب، کنترل دوش هوشمند Moen Matte Black به شما امکان می دهد تا تجربه دوش گرفتن خود را با 12 گزینه شخصی سازی مختلف، از جمله گرم کردن آب از قبل با استفاده از برنامه Moen یا کنترل پنل مرکزی، به طور کامل شخصی سازی کنید. با الکسا نیز کار می کند و به شما امکان کنترل صوتی تمام تنظیمات حمام را می دهد.

صفحه نمایش LCD آن می تواند پس از ورود به حمام کاملاً گرم خود با یک پیام شخصی به شما خوشامد بگوید و زمان، دما و از پیش تعیین شده انتخاب شده را نشان دهد. حداکثر چهار خروجی دوش را به طور مستقل کنترل کنید، آنها را به سر دوش، دوش دستی، اسپری بدن و موارد دیگر متصل کنید.

این کنترل‌کننده دوش برای تکمیل نصب به شیر ترموستاتیک Moen S3104 نیاز دارد، بنابراین هزینه‌ها و کار نصب بیشتری برای فریب دادن کابین شما با این کیت لازم است. با این حال، برای آن تجربه دوش Goldilocks، این یک لوکس است که ارزش آن را دارد.

هوم توسط کیت مسواک برقی شارژی هوشمند Colgate

بهترین ارزش

روشی هوشمندانه برای سفید درخشان نگه داشتن مرواریدها

با استفاده از کیت مسواک برقی شارژی هوشمند Colgate از دندان های سفید درخشان و بدون دردسر لذت ببرید. با استفاده از برنامه hum، می‌توانید بینش مفیدی در مورد نحوه مؤثرتر مسواک زدن به دست آورید. و با استفاده از تنظیمات تایمر آن، می توانید اطمینان حاصل کنید که دندان های خود هر بار تمیزی بهینه را دریافت می کنند.

مزایا

+ نظافت و پشتیبانی جامع

+ عملکرد تایمر برای استفاده روزانه موثر عملی است

+ پاداش کسب کنید

معایب

– مشکلات متناوب در اتصال به برنامه

همه ابزارهای حمام هوشمند نیاز به نصب طولانی یا برنامه ریزی فشرده ندارند. این مسواک هوشمند Colgate می تواند به سرعت اجرا شود، با Apple Health کار می کند و می تواند شما را به مسواک زدن بهتر راهنمایی کند.

این مسواک شارژی سونیک دارای کیف مسافرتی مخصوص به خود و یک سر مسواک جایگزین اضافی است. ارتعاشات صوتی 30000 بار در دقیقه پالس می‌کنند و سه حالت تمیز کردن را برای انتخاب فراهم می‌کنند: تمیز کردن معمولی، حساس یا عمیق. و یک عملکرد تایمر داخلی به شما یادآوری می کند که اگر کمتر از دو دقیقه مسواک می زنید، ادامه دهید. زمان بهینه برای مسواک زدن سالم

برنامه Hum پوشش جامعی از مناطقی از دهان را ارائه می دهد که به توجه نیاز دارند و می تواند شما را در مورد سبک های مسواک زدن راهنمایی کند تا به نتایج بهتری دست یابید. برای هر کسی که به کمی انگیزه اضافی نیاز دارد، استفاده طولانی مدت از این برنامه نقاطی را باز می کند که می توانند برای پاداش در فروشگاه برنامه استفاده شوند. مانند یک مربی شخصی برای دندان های شما، این کیت مسواک برقی هوشمند Colgate می تواند به شما کمک کند پتانسیل کامل این مرواریدها را باز کنید!

توالت قیمتی هوشمند VOVO STYLEMENT TCB-090S

بهترین توالت هوشمند

توالت هوشمند خود تمیز شونده با عملکرد هندزفری

توالت قیمتی هوشمند VOVO STYLEMENT TCB-090S با طراحی شیک و ویژگی‌هایی که مطمئناً هر چیدمان حمام هوشمند را تحسین می‌کند، بهترین محصول است. از صندلی گرم شونده، آب گرم، خشک کن هوای گرم و قابلیت های خود تمیز شونده لذت ببرید که همگی با کنترل از راه دور بی سیم کار می کنند.

مزایا

+ کنترل از راه دور بی سیم

+ طراحی سازگار با محیط زیست

+ نصب آسان

معایب

– دستورالعمل های ضعیف

دفعه بعد که وارد حمام خود می شوید، می توانید از لوکس توالت هوشمند VOVO STYLEMENT TCB-090S لذت ببرید. این توالت با یک فلاش دوگانه خودکار و سنسور هوشمند، یکی از بهترین توالت های هوشمند برای تجربه حمام بدون هندزفری و سازگار با محیط زیست است.

این صندلی گرم‌کن، آب گرم مداوم و خشک‌کن هوای گرم را نیز فراهم می‌کند و هر بار آن را تمیز و راحت می‌کند. با ویژگی‌های قیمتی بیده مانند خود تمیز شوندگی و بوی‌زدایی خودکار که می‌توان با کنترل از راه دور بی‌سیم کار کرد، می‌توانید به راحتی به امور کاری رسیدگی کنید و به راحتی تمیز بمانید.

یک چراغ ضدعفونی کننده UV LED ظاهری خنک به آن می بخشد و آن را به خوبی برجسته می کند. سیستم فلاش هوشمند آن را به گزینه ای کم مصرف تبدیل می کند و هر بار فقط از مقدار مورد نیاز آب استفاده می کند. این توالت هوشمند با انبوهی از ویژگی های لوکس داخلی، حمام شما را به عنوان مکانی برای فرار جذاب تر می کند!

سر دوش فعال KOHLER 28238-NKA-CP Moxie Alexa

بهترین سر دوش هوشمند

هر روز را با یک آهنگ با این بلندگوی سر دوش مجهز به الکسا شروع کنید

127 دلار

219 دلار

92 دلار صرفه جویی کنید

با سر دوش با قابلیت الکسا KOHLER Moxie از موسیقی، پادکست ها و کتاب های صوتی مورد علاقه خود در زیر دوش لذت ببرید. این اسپیکر بلوتوث مغناطیسی به خوبی در خود سر دوش قرار می گیرد و اسپری آب به صورت زاویه ای در اطراف آن قرار می گیرد. ابزار ایده آل اگر عاشق آواز خواندن زیر دوش هستید.

مزایا

+ ضدآب

+ الکسا فعال است

+ اسپیکر را می توان به راحتی جدا کرد و دوباره شارژ کرد

+ آسان تمیز میشود

معایب

– برنامه کوهلر کمی محدود است

آواز خواندن در حمام برای بسیاری از ما لذت بخش است، اگرچه اگر موسیقی در اثر سر و صدای دوش از بین نرود، این تجربه ده برابر می شود. خوب، با سر دوش KOHLER Moxie الکسا، موسیقی بخشی از دوش است.

این اسپیکر بلوتوث ضد آب و شارژی IPX7 قابل جابجایی و مغناطیسی است. هنگامی که به سر دوش متصل می شود، به طور ایمن در جای خود قرار می گیرد و می توان آن را جدا کرد و در هر جای دیگری از خانه به عنوان یک بلندگوی بلوتوثی با کیفیت بالا در جای خود قرار داد. باتری شارژ سریع آن با شارژ کامل تا 9 ساعت دوام می آورد و دارای ایستگاه شارژ مخصوص به خود است.

بلندگوی بی سیم به صورت آکوستیک برای فضای حمام شما تنظیم شده است و بهترین کیفیت صدای ممکن را برای محیط اطرافتان به شما می دهد. نازل های سر دوش به منظور ایجاد یک اسپری پوشش کامل در اطراف اسپیکر زاویه دار هستند و صفحه اسپری سیلیکونی آن به راحتی تمیز می شود.

اسپیکر قابل حمل JBL Clip 4

بهترین اسپیکر ضد آب

یک اسپیکر بلوتوث فشرده و ضد آب با کارابین داخلی

یک بلندگوی بلوتوث قابل حمل جمع و جور و ضد آب، JBL Clip 4 با توجه به اندازه کوچک خود، صدایی شگفت انگیز را ارائه می دهد. یک کارابین داخلی باعث می شود که به راحتی روی هر چیزی گیره شود، در حالی که رتبه IP67 آن را برای آویزان کردن زیر دوش ایده آل می کند.

مزایا

+ ضدآب

+ خوب برای سفر با

+ کیفیت صدای مناسب برای اندازه مینیاتوری

معایب

– گیره کارابین از نظر بصری جذاب نیست

اگر موسیقی، پادکست یا کتاب صوتی مورد علاقه شماست، بلندگوی بلوتوث JBL Clip 4 راهی ساده و راحت برای لذت بردن از هر سه در حمام است. این بلندگوی قابل حمل به لطف کارابین داخلی خود به راحتی در جای خود قرار می گیرد و همچنین ضد آب IP67 است.

از صدای باکیفیت و غنی از باس در این بسته کوچک اما کاملاً شکل گرفته لذت ببرید. به شما امکان می دهد تمام موارد دلخواه خود را به صورت بی سیم از هر دستگاه دارای بلوتوث استریم کنید، می توانید با شارژ کامل تا 10 ساعت از لذت صوتی لذت ببرید.

طراحی جمع و جور Clip 4 آن را به گزینه ای ایده آل برای فضای حمام شما تبدیل می کند و همچنین می توانید از بین طرح های رنگارنگ متنوعی انتخاب کنید.

نگهدارنده تلفن دوش ضد آب URROY

بهترین نگهدارنده تلفن

تمام برنامه های مورد علاقه خود را در حالی که خود را زیبا می کنید تماشا کنید

با نگهدارنده تلفن دوش ضد آب URROY از نمایش ها، فیلم ها و پادکست های مورد علاقه خود لذت ببرید و حتی زیر دوش تماس بگیرید. این هولدر چرخشی گوشی هوشمند با اکثر مدل ها کار می کند و می تواند تا وزن 4.5 پوند را تحمل کند. با استفاده از این نگهدارنده تلفن ضد آب، هرگز نباید چیزی را از دست بدهید.

مزایا

+ مقرون به صرفه

+ مناسب اکثر گوشی های هوشمند

+ ضد آب و بدون مه

+ پایه نصب 360 درجه

معایب

– یک قاب گوشی باید برداشته شود

به جدیدترین سریال‌های تلویزیونی که باید حتما ببینید علاقه دارید؟ نمی‌توانید خود را از آن هیجان‌انگیز پرتنشی که تماشا می‌کردید دور کنید؟ خوب، حالا شما مجبور نیستید. به لطف نگهدارنده تلفن دوش ضد آب URROY، می توانید در حین شستن به تماشای خود ادامه دهید.

این قاب کاملا ضد آب و براکت دیواری که با تمام گوشی‌های هوشمند تا 6.8 اینچ سازگار است، تماشای گوشی خود را در زیر دوش آسان می‌کند. پس از نصب در قاب، تلفن شما می تواند 360 درجه در براکت بچرخد و تماشای محتوای مورد علاقه خود را در زیر دوش آسان می کند.

صفحه نمایش بدنه ضد مه است، بنابراین کدر نمی شود و حساسیت بالایی را برای کنترل های صفحه لمسی ارائه می دهد. سه نگهدارنده چسب قوی، براکت نصب را محکم در جای خود نگه می‌دارند و به اندازه کافی قوی هستند تا وزنی تا 4.5 پوند را تحمل کنند. ابزار حمام ایده آل برای معتادان تلویزیون.

چگونه بهترین گجت ها را برای حمام خود انتخاب کنیم؟

وقتی نوبت به انتخاب وسایل برای حمام می رسد، مطمئناً هیچ کمبودی در انتخاب وجود ندارد. و انتخاب شما تا حد زیادی به نحوه گذراندن وقت خود در حمام بستگی دارد.

اگر دوش های مجلل مورد علاقه شما هستند، می توانید کنترل های هوشمند را با چیزی مانند کنترل دوش هوشمند Moen Matte Black اضافه کنید. با نصب شیر همراه، می‌توانید از کنترل‌های مستقل تا چهار خروجی لذت ببرید و شدت و دمای اسپری هر کدام را سفارشی کنید. دوش خود را تا دمای دلخواه خود از قبل گرم کنید و می توانید بلافاصله وارد دوش عالی شوید. بعلاوه، با کنترل صوتی فعال الکسا، کنترل قدرت دوش شما نمی تواند آسان تر باشد.

از سوی دیگر، اگر نگهداشتن سفیدی‌های زیبا و مرواریدی مورد علاقه شماست، زمزمه مسواک برقی شارژی هوشمند Colgate انجام این کار را آسان می‌کند. این مسواک هوشمند قدرتمند با تنظیمات تایمر، روال‌های تمیز کردن هدفمند، و پاداش‌هایی که می‌توانید از طریق برنامه hum کسب کنید، کمی سرگرمی به شستشو و مسواک زدن شما می‌افزاید، نه اینکه لبخندی به شما هدیه می‌دهد که می‌توانید به آن افتخار کنید.

با این حال، ترازوی هوشمند Fitbit Aria Air یک انتخاب کلی عالی برای حمام است. همه دوست دارند وزن خود را کنترل کنند، و Fitbit Aria به محض اینکه وارد برنامه Fitbit می شوید، این جزئیات را با آن همگام می کند. این دستگاه هوشمند که ردیابی پیشرفت شما در طول زمان را آسان می کند، می تواند توسط چندین کاربر لذت ببرند و به هر یک از شما کمک می کند تا تصویری کامل از تناسب اندام و BMI کلی خود ایجاد کنید.

ترازوی هوشمند Fitbit Aria Air

به طور کلی بهترین

برای تجزیه و تحلیل جامع تناسب اندام شخصی با برنامه Fitbit همگام می شود

یک ترازو حمام با تفاوت، Fitbit Aria Air با برنامه Fitbit همگام می شود، وزن شما را مستقیماً به تلفن هوشمند شما ارسال می کند تا با بقیه آمارهای حیاتی شما یکپارچه شود، نمودارها و نمودارهایی را برای شما تولید می کند تا پیشرفت خود را با آن پیگیری کنید.

مزایا

+ با برنامه Fitbit همگام سازی می شود

+ با چندین کاربر کار می کند

+ وزن و BMI را دنبال کنید

+ راه اندازی آسان

معایب

– اتصال بلوتوث ممکن است گاهی اوقات دچار لرزش شود

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس