Colorware با مداد Apple Number 2 شما را به مدرسه راهنمایی می برد 

33
0
Colorware با مداد Apple Number 2

Colorware در طول سال ها آیتم های زیادی را به آیفون 3G و پس از آن اضافه گردانده، اما آخرین محصول آن بسیار هوشمندانه می باشد. نسخه محدود Apple Number 2 Pencil قلم نسل دوم اپل را به فکسی از یک مداد استاندارد HB #2 تبدیل می‌کند و تنها چیزی که حذف شده  پاک کن روی آن است. 

این شرکت در صفحه محصول می‌گوید: “چه چیزی آن را متمایز می‌کند؟ به سرعت به iPad شما متصل می‌شود، بدون هیچ مشکلی شارژ می‌شود و دقتی را ارائه می‌دهد که کاملاً احساس می‌ گردد.” “و بر اساس مداد آشنایی که همه ما می شناسیم، طراحی شده ، که برای فناوری امروز ارتقا یافته است. این فقط هوشمند نیست، بلکه یک نگاه هوشمند نیز هست.” (به گفته اپل، به عنوان یادآوری، نسل دوم اپل پنسل ویژگی هایی مانند «دقت کامل پیکسل، حساسیت به شیب و فشار، و تأخیر نامحسوس» را ارائه می دهد.) 

Colorware با مداد Apple Number 2

Colorware در ادامه راه های دیگری را توضیح می دهد که زندگی شما را تغییر خواهد داد. این قلم فقط یک فناوری نیست،بلکه نمادی از منحصر به فرد بودن می باشد. 

آن رنگ مطمئناً کار زیادی می کند! اما ارزان نیست – Apple Number 2 Pencil  215 دلار قیمت دارد که 136 دلار بالاتر از نسل دوم اپل پنسل هست، در حال حاضر 79 دلار قیمت دارد. با این حال، به طرز غیرقابل انکاری قابل ستایش می باشد و می تواند یک هدیه عالی برای یک هنرمند iPad باشد. فقط سعی نکنید آن را تیز کنید (یا بجوید). 

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس