تحلیل تکنیکال ارز ماتیک (MATIC) 24 بهمن

65
0
تکنیکال ارز ماتیک (MATIC) 24 بهمن

ارز پالیگان در چند روز گذشته شاهد عقب نشینی بود و کاهش قیمت بوده است که نشان می دهد معامله گران عجله ای برای خروج از موقعیت خود ندارند و با کاهش قیمت به خرید ارز ماتیک می پردازند. در این پست به تحلیل تکنیکال ارز ماتیک (MATIC) 24 بهمن می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ارز ماتیک (MATIC) 24 بهمن

تکنیکال ارز ماتیک (MATIC) 24 بهمن
تکنیکال ارز ماتیک (MATIC) 24 بهمن

میانگین های متحرک صعودی نشان می دهد که گاوهای بازار کریپتو کنترل را در دست دارد. واگرایی منفی در RSI نگران کننده است، اما یک نشانه مثبت این است که خرس ها نتوانسته اند قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.17 دلار) برسانند.

این چشم انداز شکست بالای منطقه پیش رو بین 1.30 تا 1.35 دلار را افزایش می دهد. اگر گاوها در تلاش خود موفق شوند، جفت MATIC/USDT می تواند یک حرکت صعودی را تا 1.50 دلار و پس از آن به 1.70 دلار آغاز کند.

اولین علامت پایان رالی صعودی، وقفه و بسته شدن قیمت زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه خواهد بود. این مسیر را برای کاهش احتمالی تا 1.05 دلار باز می کند.

تکنیکال ارز ماتیک (MATIC) 24 بهمن
 ماتیک (MATIC) 24 بهمن

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که خرس ها در محدوده 1.30 تا 1.35 دلار مقاومت قابل توجهی ارائه می دهند، اما یک علامت مثبت این است که گاو ها تسلط بازار را به دست خرس ها ندادند. این نشان می دهد که گاو ها حرکتی بالاتر را پیش بینی می کند. اگر قیمت را به بالای 1.35 دلار برسانند، این جفت می تواند مرحله بعدی روند صعودی را آغاز کند.

اگر خرس‌ها بخواهند در کوتاه‌مدت کنترل خود را در دست بگیرند، باید قیمت را به زیر 1.20 دلار کاهش دهند. این می تواند احتمال افت تا 1.05 دلار را افزایش دهد. پشتیبانی جزئی نزدیک به 1.15 دلار وجود دارد، اما ممکن است آن را حفظ نکند.

cointelegraph 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس