خدمات ممنوعه آرایشگاه ها نسبت به کلینیک‌هایی زیبایی !!

170
0
خدمات ممنوعه آرایشگاه

خدمات سالن‌های زیبایی با کلینیک‌هایی زیبایی تفاوت بسیاری دارند.

خدمات ممنوعه آرایشگاه ها را بشناسید.

خدمات زیبایی در حقیقت به تمامی خدماتی می‌گویند که با مراجعه به یک سالن زیبایی می‌توان دریافت و از نتایج آن‌ها بهره‌مند شد. این دسته از خدمات به بدن و صورت مربوط می‌شوند و تمامی بخش‌ها را شامل می‌شوند. اما در این بین تفاوتی اساسی میان خدمات ارائه شده در یک سالن زیبایی با کلینیک زیبایی وجود دارد و آن هم این است که در کلینیک‌های زیبایی انجام بعضی از خدمات زیبایی نیاز به حضور پزشک متخصص دارد. به همین خاطر نیز برخی از خدمات کلینیک‌های زیبایی را سالن‌های زیبایی نباید ارائه کنند. در این مطلب به بررسی خدماتی می‌پردازیم که نباید در سالن‌های زیبایی انجام شوند.

خدماتی که صرفا کلینیک‌های زیبایی باید به مراجعان ارائه کنند

با مدرن شدن زندگی مردم، طبیعتا معیارهای زیبایی نیز دستخوش تغییرات مختلفی می‌شوند. به همین خاطر نیز طی سال‌های اخیر شاهد تاسیس تعداد قابل توجهی کلینیک زیبایی در کشور بوده‌ایم. به همین ترتیب نیز به تعداد سالن‌ها و آرایشگاه‌هایی زیبایی در کشور افزوده شده است. به همین خاطر دسترسی به لیست سالن های زیبایی و لیست آموزشگاه های زیبایی یک ضرورت به شمار می‌رود که در ایران آموزشگاه می‌توانید به فهرستی از برترین مراکز زیبایی در نقاط مختلف کشور دسترسی داشته باشید. در ادامه این بخش قصد داریم این دسته از خدمات را به شما معرفی کنیم.

خدماتی که در سالن های زیبایی و آرایشگه ها نباید انجام شود:

  • تزریق ژل یا فیلر
  • تزریق کردن بوتاکس به معده
  • فیشیال صورت
  • میکرونیدلینگ
  • پی آر پی پوست و مو
  • کربوکسی‌تراپی

تزریق ژل یا فیلر باید حتما توسط پزشک متخصص انجام شود

تزریق ژل یا فیلر به شکلی است که موادی همچون اسید هیالورونیک، بوتاکس و کلاژن باید به شکل تزریقی در پوست و بافت‌های زیرین آن قرار بگیرند. این پروسه معمولا با هدف کاهش چین و چروک صورت، جوانسازی پوست، افزایش حجم لب و یا ترمیم آسیب‌های بافتی مثل موضع جراحی انجام می‌شود. اما چرا این دسته از خدمات نباید در سالن‌هایی زیبایی انجام شوند؟ به این خاطر که تزریق کردن ژل یا فیلر در اغلب موارد باید توسط پزشک متخصص پوست و زیبایی انجام شود و برای رسیدن به نتایج بهتر نیاز به چندین و چند جلسه تزریق وجود دارد. از طرفی شما پیش از اینکه اقداک به تزریق ژل یا فیلر کنید باید با پزشک مشورت کرده و از مزایا و عوارض ممکن این فرایند به خوبی آگاه شوید.

تزریق کردن بوتاکس به معده با هدف لاغری

تزریق کردن بوتاکس به معده روشی جدید برای کاهش وزن و لاغری به شمار می‌رود. بوتاکس در این روش کارکرد خود را با مسدود کردن سیگنال‌های عصبی به عضلات بدن انجام می‌دهد. در صورت تزریق بوتاکس به معده اعصابی که برای حرکت معده و هضم غذا مسئول هستند باید مسدود شوند و همین مساله نیز باعث می‌شود که معده موقتا حجم کمتری از غذا را پذیرش کند و همین روش می‌تواند باعث کاهش وزن شود.

فیشیال صورت باید زیر نظر پزشک انجام شود

یشیال صورت یکی از به‌روزترین خدمات زیبایی است که شامل مجموعه‌ای از فرآیندهای پوستی است که هدف آن‌ها بهبود و جوانسازی پوست صورت است. این خدمات شامل دستگاه‌های پوستی، ماسک‌های زیبایی، ماساژ صورت، تزریقات چربی و فیلر، لیفت صورت، لیزر، کراتینه و غیره می‌شوند.

با استفاده از فیشیال صورت، می‌توانید پوست صورت خود را تقویت و ترمیم کنید، چین و چروک‌های صورت را کاهش دهید و حالت‌هایی مانند لک‌های پوستی، پفی شدن و تیرگی پوست را بهبود بخشید. همچنین با این خدمات، پوست صورت شما بازتاب‌دهنده‌ جوانی و تازگی خواهد بود.

با این وجود برای انجام فیشیال صورت، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و اطمینان حاصل کنید که این خدمات مناسب برای نوع پوست شما هستند. از طرفی باید مطمئن شوید که خدمات زیبایی از فرآیندهای ایمن و با کیفیت استفاده می‌کنند تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورند.

میکرونیدلینگ به کمک دستگاه‌هایی مجهز انجام می‌شود

در زمینه بهبود پوست یکی از روش‌های موثر و جدید میکرونیدلینگ نام دارد. در این روش به کمک دستگاهی که نوک آن مجهز به تعدادی سوزن ریز است، موادی به شکل مستقیم روی پوست تزریق می‌شوند. این دسته از سوزن‌ها به شکل عمودی به پوست فشرده شده و منجر به تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شوند.

همچنین خوب است بدانید که میکرونیدلینگ روشی مکمل در درمان جوش، لک و چین و چروک صورت است و برای جوانسازی پوست و همینطور درمان جوش‌های سر سیاه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبیعتا با زیاد شدن میزان کلاژن و الاستین، پوست بهبود پیدا کرده و جوان‌تر، براق‌تر و همینطور شاداب‌تر می‌شود. با این وجود برای انجام میکروبلیدینگ پیشنهاد می‌کنیم که با پزشک خود مشورت کنید و با کسب اطلاعات تکمیلی آن را انجام دهید.

پی آر پی پوست و مو با هدف بهبود ظاهری پوست و مو انجام می‌شود

یکی دیگر از خدماتی که انجام آن در سالن‌های زیبایی ممنوع است، پی آر پی پوست و مو می‌باشد. پی آر پی روشی درمانی است که در آن با استفاده از خون بیمار، وضعیت پوست و موی او را بهبود می‌بخشند. در مراحل بعدی به کمک یک دستگاه مخصوص پلاسمای خون بیمار جدا می‌شود.

پلاسمای خون نیز دربرگیرنده رشته‌هایی پروتئینی است که به شکل طبیعی در بهبود بافت‌های بدن نقش ایفا می‌کنند. در نهایت پلاسمای خون با استفاده از تزریق مستقیم به پوست و مو برای جوانسازی و بهبود آن‌ها استفاده می‌شود. این روش می‌تواند در کاهش چین و چروک صورت، درمان لک‌های پوستی، تقویت مو، کاهش ریزش مو و افزایش ضخامت آن کمک کند.

کربوکسی‌تراپی یک متد نوین برای بهبود وضعیت ظاهری پوست است

کربوکسی تراپی یکی دیگر از روش‌های جدید درمانی در زمینه بهبود پوست است که با استفاده از دی اکسید کربن (CO2) به پوست کمک می‌کند. در این روش، CO2 به صورت تزریق مستقیم به پوست تزریق می‌شود که باعث تحریک سلول‌های پوستی می‌شود و ترشح کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهد.

این روش به عنوان یک روش مکمل در درمان چین و چروک صورت، درمان لک‌های پوستی، جوانسازی پوست و کاهش ریزش مو استفاده می‌شود. با افزایش تولید کلاژن و الاستین، پوست بهبود می‌یابد و جوان‌تر، براق‌تر و سالم‌تر می‌شود.

به منظور انجام کربوکسی‌تراپی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و در خصوص مزایا و عوارض ممکن این فرآیند آگاهی کامل داشته باشید. همچنین، باید مطمئن شوید که خدمات زیبایی از فرآیندهای ایمن و با کیفیت استفاده می‌کنند تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اول نیوز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس