در اینجا 10 ویژگی برتر Microsoft Outlook مورد نیاز افراد

68
0
ویژگی برتر Microsoft Outlook

هفته گذشته، ما نگاهی به 10 ویژگی برتر مورد نظر افراد در تیم های مایکروسافت انداختیم. این فهرست بر اساس پورتال بازخورد مایکروسافت برای خدمات مایکروسافت 365 تنظیم شده است. امروز، ما در مورد 10 ویژگی برتر Microsoft Outlook مورد نظر مردم بحث خواهیم کرد.

برای هدف این بخش، ما فقط مواردی را فهرست می کنیم که “باز” هستند که بر اساس تعداد رای مثبت مرتب شده اند. به این ترتیب، قابلیت‌هایی که مایکروسافت در دسترس یا پیش‌نمایش عمومی ارائه کرده است، حذف خواهند شد. همچنین توجه داشته باشید که این لیست خدمات Outlook را در پلتفرم‌ها و نسخه‌های مختلف پوشش می‌دهد و تنها شامل ویندوز نمی‌شود. با این گفته، بیایید شروع کنیم!

1.امضاهای ایمیل را در دستگاه های مختلف همگام سازی کنید

2. گزینه ای را برای نمایش جلسات رد شده در تقویم فعال کنید

مایکروسافت: در حالی که این درخواست برای بررسی آینده بررسی می شود، لطفاً این راه حل را امتحان کنید.

3. شامل Forward\Reply\Reply All با پیوست‌ها در Microsoft Outlook 2016

4. BCC، CC و همچنین فیلد FYI را به درخواست‌های جلسه در Outlook 2016 اضافه کنید و عملکرد را با گنجاندن آن در Teams Meeting افزایش دهید

5. تغییر مالکیت رویداد تقویم در Outlook 2016

6. صندوق ورودی یکپارچه برای Outlook 2016

7. از اعلان‌های بومی اپل در macOS استفاده کنید

8. جلسات تکراری: گزینه پایان دادن به تکرار و حفظ موارد قبلی

9. دعوت جلسه را بپذیرید و پاسخی ارسال نکنید – 2213 رای موافق

10. فعال کردن پوشه‌های صندوق پستی رنگی یا همه صندوق‌های ورودی خوانده نشده با کد رنگی

در حالی که لیست درخواست‌های ویژگی با رای مثبت بسیار جالب است و در برخی موارد به وضوح برای سناریوهای کاربر بسیار خاص است، دیدن این که تیم Outlook به اندازه گروه Teams به طور عمومی به بازخوردها پاسخ نمی‌دهد، کمی مایوس‌کننده است.

از 10 مورد ذکر شده در بالا، تنها دو مورد با پاسخ عمومی مایکروسافت مورد توجه قرار گرفته اند، حتی اگر همه آنها هزاران رای موافق داشته باشند. این به وضوح زمینه ای است که شرکت باید در آن بهبود یابد. هنگامی که یک پورتال بازخورد برای برقراری ارتباط مستقیم با چیزها، حداقل برای درخواست های رایج، وجود دارد، نباید از مشتریان انتظار داشت که از نقشه راه مایکروسافت 365 و سایر مخازن بازدید کنند تا همه ویژگی ها را پیگیری کنند. به این ترتیب، در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی یا آیا، بسیاری از این درخواست‌ها توسط مایکروسافت پاسخ داده می‌شوند.

آیا از Outlook استفاده می کنید؟ مایکروسافت چه ویژگی هایی را می خواهید اجرا کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید و همچنین با ارسال بازخورد خود در اینجا به مایکروسافت اطلاع دهید!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس