آموزش رفع خطای Untrusted Developer آیفون

20
0
رفع خطای Untrusted Developer آیفون

دلایل بسیاری می‌تواند مربوط به نمایش خطا در گوشی‌های آیفون باشد که اگر در این زمینه با نمایش خطای Untrusted Developer در آیفون مواجه شده‌اید باید بدانید که راهکار بسیار ساده‌ای برای حل آن وجود داشته است. در این پست به بررسی رفع خطای Untrusted Developer آیفون می پردازیم.

خطای Untrusted Developer آیفون

دلیل نصب نشدن بازی یا برنامه از منابعی به غیر از گوگل پلی و اپ استور را می‌توان به ایمن نبودن برخی از آنها دانست. اگر آیفون نتواند محدودیتی برای کاربران ایجاد کند که آنها را از دریافت بازی و اپ روی منابع دیگر منع کند شاهد از دست دادن اعتبار اپ استور خود خواهد بود. در همین زمینه اگر بازی یا برنامه‌ای را از جای دیگری نصب کرده باشید درهنگام نصب یا اجرا با خطای Untrusted Developer در آیفون مواجه خواهید شد که برای رهایی از این ارور کافیست که تغییرات کوچکی در تنظیمات اعمال کنید.

رفع خطای Untrusted Developer آیفون
Untrusted Developer آیفون

آموزش رفع خطای Untrusted Developer

برای اینکار مسیر زیر را دنبال نمایید:

برای شروع وارد تنظیمات / Settings گوشی آیفونی خود شوید.
بعد از وارد شدن به بخش تنظیمات باید به سربرگ General بروید.
در ادامه به پایین صفحه اسکرول کنید و به دنبال گزینه‌ای به نام Profiles & Device Management باشید. بعد از یافتن روی آن ضربه بزنید و وارد این بخش شوید.
در این بخش باید روی ایمیل توسعه دهنده یا پشتیبان نمایش داده شده ضربه بزنید.
سپس روی گزینه Trust ضربه بزنید که با انجام اینکار یک تاییدیه دیگر از شما درخواست می‌شود که قصد دارید ایمیل سازنده بازی یا برنامه مربوط را اعتمادسازی کنید یا خیر که در این مرحله مجدد روی Trust ضربه بزنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس