مشاهده پست های لایک و ذخیره شده در اینستاگرام

159
0
مشاهده پست های لایک و ذخیره شده در اینستاگرام

اینستاگرام دارای ویژگی های زیادی فراتر از فید خبری استاندارد است. مشاهده پست های لایک و ذخیره شده در اینستاگرام را در ادامه توضیح داده ایم.

اینستاگرام یک پلتفرم فوق العاده برای دنبال کردن هنرمندان، اینفلوئنسرها، نوازندگان و دوستان شماست. اما هر از گاهی، دیدگاه‌های ما تغییر می‌کند – و ممکن است بخواهیم محتوایی را که قبلاً روی آن دو بار ضربه زده‌ایم دوست نداشته باشیم.

خوشبختانه، اینستاگرام راه مفیدی برای یافتن پست هایی که لایک کرده اید و نشانه گذاری کرده اید، ارائه می دهد. با استفاده از این ویژگی‌ها، می‌توانید آنچه را که اکنون به آن علاقه دارید، در کنار سلیقه‌هایتان در گذشته، پیگیری کنید.

به خواندن ادامه دهید و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست هایی را که دوست داشته اید و در اینستاگرام ذخیره کرده اید ببینید.

پست های لایک شده در مقابل پست های ذخیره شده در اینستاگرام: تفاوت چیست؟

در اینستاگرام، اگر پستی را مفید می‌دانید و راهی برای قدردانی از پوستر می‌دانید، می‌توانید «لایک» کنید. در همین حال، ذخیره یک پست آن را به نشانک ها یا مجموعه های شما اضافه می کند.

می توانید یک پست اینستاگرام را لایک کنید و لزوما آن را ذخیره نکنید. به همین ترتیب، می توانید یک پست را بدون «لایک کردن» ذخیره کنید. در هر صورت، اینستاگرام اقدامات شما را پیگیری می کند. هر دو ویژگی “پسندیدن” و نشانک گذاری می توانند بعدا مفید باشند زیرا می توانید ببینید چه پست هایی را در گذشته دوست داشته اید یا پست هایی را که در اکانت خود ذخیره کرده اید.

برای پیگیری پست‌های لایک‌شده و ذخیره‌شده‌تان، اینستاگرام راهی را به شما پیشنهاد می‌کند که با جستجو در بخش‌های مختلف حسابتان، آن‌ها را ببینید. برای مثال، اگر می‌خواهید حلقه اینستاگرامی را که تماشا کرده‌اید پیدا کنید، امکان مشاهده لایک‌ها و ذخیره‌های اینستاگرام مفید است و می‌تواند مفید باشد. اما به یاد داشته باشید: شما نمی توانید پست هایی را ببینید که بعداً توسط یک پوستر پس از لایک کردن یا نشانک گذاری حذف شده اند.

چگونه پست هایی را که قبلاً لایک کرده اید در اینستاگرام مشاهده کنید

به طور پیش فرض، اینستاگرام تمام پست های لایک شده شما را در حساب شما ذخیره می کند. می‌توانید هر پست اینستاگرامی را که اخیراً لایک کرده‌اید، از طریق برنامه‌های اندروید و iOS اینستاگرام و حتی از طریق Instagram.com بررسی کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این را در هر پلتفرم بررسی کنید.

در اندروید و iOS

اگر از برنامه اندروید یا iOS اینستاگرام استفاده می کنید، این مراحل را دنبال کنید:

در اندروید و iOS، به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی سه خط که به عنوان منوی همبرگر (hamburger) نیز شناخته می شود، کلیک کنید.

از منوی پاپ آپی که ظاهر می شود، روی فعالیت خود کلیک کنید.

در صفحه فعالیت شما، لایک ها را در بخش تعاملات انتخاب کنید.

با این کار صفحه جدیدی باز می‌شود که در آن همه پست‌های دوست‌داشتنی شما در نمای شبکه‌ای نمایش داده می‌شوند.

به‌طور پیش ‌فرض، پست‌های پسندیده‌شده به ترتیب زمانی نمایش داده می‌شوند، اما می‌توانید ابتدا با ضربه زدن «جدیدترین به قدیمی‌ترین» و انتخاب «قدیمی‌تر به جدیدترین» از پنجره بازشو، پست‌های قدیمی را مشاهده کنید. می توانید با انتخاب همه تاریخ ها و همه نویسندگان، پست ها را بر اساس تاریخ و نویسنده فیلتر کنید.

علاوه بر مرتب‌سازی و فیلتر کردن، صفحه لایک‌ها همچنین راهی را برای شما ارائه می‌کند که چندین تصویر را همزمان با هم دوست نداشته باشید. روی انتخاب در بالا سمت راست ضربه بزنید، پست‌هایی را که می‌خواهید نپسندید انتخاب کنید، و در پایین روی Unlike کلیک کنید.

در وب سایت اینستاگرام

اگر از طریق لپ‌تاپ یا دسکتاپ به Instagram.com دسترسی دارید، پست‌های دوست‌داشتنی خود را در اینستاگرام با دنبال کردن این مراحل پیدا کنید:

1.بیشتر در پایین سمت چپ را انتخاب کنید.

2.بعد، روی فعالیت شما کلیک کنید.

3. وقتی صفحه باز می‌شود، می‌توانید تعاملات خود را مشاهده کنید، با برگه پیش ‌فرض پست‌های دوست‌داشتنی شما را نمایش می‌دهد.

از دکمه مرتب‌سازی و فیلتر برای فیلتر کردن پست‌های دوست‌داشتنی خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید لایک‌های خود را با کلیک بر روی «انتخاب» در بالا سمت راست، سپس انتخاب پست‌هایی که می‌خواهید دوست نداشته باشید، و سپس «عدم دوست داشتن» را در پایین انتخاب کنید، حذف کنید.

چرا نمی توانم تمام پست های لایک شده ام را در اینستاگرام ببینم؟

اگرچه اینستاگرام به شما امکان می دهد پست های لایک شده خود را مشاهده کنید، اما همه آنها نشان داده نمی شوند. در زمان نوشتن، شما فقط می توانید 300 پست از جدیدترین پست هایی که لایک کرده اید را ببینید.

اگر در مورد لایک کردن پست ها در اینستاگرام محافظه کار هستید، سابقه ای خواهید داشت که سال ها طول می کشد. با این حال، اگر پست‌های معمولی را دوست دارید، احتمالاً فقط آن‌هایی را خواهید دید که در چند هفته یا ماه‌های گذشته دوست داشته‌اید.

چگونه پست های ذخیره شده اینستاگرام خود را ببینیم

قابلیت ذخیره اینستاگرام به شما امکان می دهد پست ها و ویدیوها را برای مراجعه بعدی نگه دارید. اما اگر می خواهید پست های ذخیره شده خود را در اینستاگرام مشاهده کنید، کجا می توانید آنها را پیدا کنید؟

این مراحل را دنبال کنید:

1.در تلفن همراه، هنگام مشاهده پروفایل خود، روی منوی همبرگر (hamburger) در بالا سمت راست کلیک کنید. در سایت دسکتاپ اینستاگرام، روی More در گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید.

2.از منوی پاپ آپی که ظاهر می شود گزینه Saved را انتخاب کنید. این شما را مستقیماً به پست هایی می برد که به صورت خصوصی در اکانت خود ذخیره کرده اید.

خوشبختانه، هیچ محدودیتی در تعداد پست های ذخیره شده ای که می توانید ببینید وجود ندارد. به همین دلیل، بخش ذخیره شده شما می تواند خیلی سریع به هم ریخته شود. برای سازماندهی ماندن، توصیه می کنیم پست های ذخیره شده خود را با استفاده از مجموعه های اینستاگرام سازماندهی کنید.

پست های لایک شده و ذخیره شده خود را در اینستاگرام دنبال کنید

پست هایی که دوست داشته اید و ویژگی نشانک در اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که پست های جالبی را که در این پلتفرم به طور تصادفی با آنها برخورد کرده اید پیگیری کنید. ویژگی نشانک یک راه خصوصی تر برای ردیابی پست های جالب است. حتی بهتر از آن، ویژگی نشانک به شما امکان می دهد هر پست جالبی را در به اصطلاح مجموعه ها دسته بندی کنید.

اکنون که می دانید چگونه پست هایی را که لایک کرده و ذخیره کرده اید بررسی کنید، باید از این دو به عنوان راهی برای پیگیری چیزهای جالبی که در اینستاگرام پیدا می کنید استفاده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس