مشخصات خودرو تویوتا فورچونر GR

426
0
مشخصات خودرو تویوتا فورچونر GR

تویوتا فورچونر GR اسپرت برای مدل سال ۲۰۲۳ در تایلند به روزرسانی شده است و اکنون ۵۵,۸۲۸ دلار قیمت دارد. قیمت این خودرو، نسبت به اولین عرضه‌اش در دو سال گذشته افزایش یافته است. در این پست به بررسی مشخصات خودرو تویوتا فورچونر GR می پردازیم.

مشخصات خودرو تویوتا فورچونر GR

مشتریان تایلندی می‌توانند ۵۷۵.۷ دلار بیش‌تر بپردازند و شاسی‌بلند خود را با سقف مشکی و بدنه قرمز Emotional و یا سفید مرواریدی Platinum تحویل بگیرند. رنگ Attitude Black Mica نیز قابل انتخاب است، که کل بدنه به یک رنگ در می‌آید.

بزرگ‌ترین تغییر فورچونر GR اسپرت، مربوط به پیشرانه آن است. موتور چهار سیلندر خطی توربودیزل 1GD-FTV آن ۲.۸ لیتر حجم دارد و اکنون ارتقا یافته است. خروجی آن به ۲۲۱ اسب‌بخار قدرت در ۳۴۰۰ دور در دقیقه و ۵۵۰ نیوتن‌متر گشتاور در ۱۶۰۰ تا ۲۸۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. قدرت آن با هایلوکس GR اسپرت نسخه استرالیا یکسان است.

مشخصات خودرو تویوتا فورچونر GR
مشخصات خودرو تویوتا فورچونر GR

این پیشرانه تا قبل از به روز شدن، ۲۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد. بنابراین خروجی آن ۲۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۰ نیوتن‌متر گشتاور افزایش یافته است‌.

موتور 1GD-FTV همچنان به گیربکس شش سرعته اتوماتیک با پدال شیفتر و سیستم چهار چرخ محرک پارت‌تایم متصل است‌. نسخه جدید فورچونر GR اسپرت از سیستم‌های اندروید اتو و اپل کار پلی نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات خودرو تویوتا فورچونر GR
مشخصات خودرو تویوتا فورچونر GR

سایر ویژگی‌های فورچونر GR اسپرت، دست نخورده باقی مانده است. بنابراین همچنان طراحی خارجی ویژه GR، دمپرهای یکنواخت، ترمزهای ویژه GR، رینگ‌های ۲۰ اینچی، پدال‌های آلومینیومی، صندلی‌های اسپرت برند GR و دکمه استارت دارد.

تجهیزات و امکانات این محصول عبارتند از چراغ‌های اتوماتیک LED جلو، روکش چرم مصنوعی صندلی‌ها، تنظیم برقی صندلی راننده، نمایشگر ۴‌‌.۲ اینچی صفحه کیلومتر، نمایشگر ۹ اینچی لمسی مرکزی، صندوق برقی بدون نیاز به دخالت دست، شارژر وایرلس تلفن همراه، هفت ایربگ، کنترل محیطی و سیستم ایمنی Toyota Safety Sense.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس