مهمترین خبرهای ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

95
0
مهمترین خبرهای ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

در این مطلب قصد داریم به بررسی مهمترین خبرهای ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. پست صبحانه با اول نیوز را از دست ندهید.

مهمترین خبرهای ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

«علی‌آبادی» وزیر صمت شد

«عباس علی‌آبادی» با ۱۸۷ رای موافق نمایندگان مجلس بعنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.

بهزاد نبوی رییس جبهه اصلاحات نمی شود

بهزاد نبوی از چهره‌های جریان اصلاحات گفت که برای ریاست جبهه اصلاحات که دوره جدید آن به‌زودی آغاز می شود، اعلام کرده که آمادگی پذیرش این مسوولیت را ندارد.

آبفا: آب برخی مناطق کرج با تانکر تامین شد

مسوول روابط عمومی شرکت آبفا استان البرز اعلام کرد: به علت افت فشار و قطعی آب ناشی از حادثه سیل در سد کرج، ۲۶ تانکر سیار برای آبرسانی به برخی محله های کرج و کمالشهر استان البرز به کار گرفته شده است.

رویترز: هیچ گفت‌وگویی بین تهران و واشنگتن در مورد «توافق موقت» در جریان نیست

رویترز از قول یک مقام دولتی ایالات متحده روز دوشنبه گفت که ایالات متحده و جمهوری اسلامی در مورد «توافق هسته‌ای موقت» گفت‌وگو نمی‌کنند، اما واشنگتن اقداماتی را که ممکن است منجر به بحران شود به تهران گوشزد کرده و یادآور شده که در مقابل چه گامهایی ممکن است جو بهتری را بر روابط حکمفرما کند.

دو فوریت لایحه حجاب رای نیاورد اما یک فوریت آن تصویب شد

مهمترین خبرهای ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

نمایندگان در نشست علنی سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه مجلس با بررسی لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف به صورت یک فوریت با ۱۸۵ رأی موافق، ۳۰ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند. پیش از آن نمایندگان با بررسی دوفوریت لایحه مذکور با ۱۳۳ رأی موافق، ۷۳ رأی مخالف و ۱۱ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۴ نماینده حاضر در جلسه مخالفت کرده بودند.

مذاکرات ایران با آلمان، فرانسه و انگلیس در امارات

باقری، معاون سیاسی وزارت خارجه در توییتر خود نوشت: با همتایان آلمانی، فرانسوی و انگلیسی خود در ابوظبی ملاقات کرده و در مورد طیفی از موضوعات و نگرانی‌های متقابل با هم گفتگو نمودیم.

امیدواری وزیر اقتصاد به آزاد شدن ارزهای بلوکه در کره جنوبی

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت در مورد آزادسازی اموال بلوکه شده ایران اظهار کرد: وزارت خارجه و بانک مرکزی برای آزاد شدن ارزهای بلوکه شده مشخصاً مورد کره جنوبی و نظایر آن اقداماتی انجام می‌دهند که پیشرفت خوبی داشته و امیدوار هستیم در هفته‌های آینده شاهد رویت نتایج عملی آن در اقتصاد باشیم و به بازار ارز ثبات‌بخشی کند.

قالیباف: با دشمنان حجاب باید برخورد قهری داشته باشیم

مهمترین خبرهای ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما اگر به یک فوریت لایحه حجاب رأی دادیم برای این بود که زمان داشته باشیم یک لایحه همه جانبه ای که ابعاد مختلف آن کامل باشد و سند پرافتخاری باشد تا از ولنگاری ها جلوگیری کند، تدوین شود. حتما عده ای هستند که معارض این موضوع هستند و با حجاب دشمنی می کنند که باید برخورد قضائی و قهری داشته باشیم. غافل نشوید که آموزش و پرورش و صدا و سیما در این جا مهم هستند و دستگاه های فرهنگی نیز وظیفه دارند.

اعلام جرم دادستانی تهران علیه شقایق دهقان

خبرگزاری قوه قضاییه نوشت: در پی انتشار برخی مطالب خلاف واقع از سوی شقایق دهقان بازیگر سال‌های گذشته تلویزیون، دادستانی تهران علیه وی اعلام جرم کرد. همچنین این بازیگر سابق تلویزیون به دلیل کشف حجاب در اماکن عمومی، پیشتر محکوم شده است.

واکنش هماهنگ خواننده‌های پاپ علیه «لغو کنسرت‌ها»

پس از انتشار بیانیه مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری، تعداد زیادی از خواننده های پاپ و شرکت های مهم برگزاری کنسرت در کشور در اقدامی هماهنگ و یکدست، به رویه لغو کنسرت ها واکنش نشان داده اند و این بیانیه که خطاب به وزیر ارشاد تدوین شده را در صفحات شخصی شان به اشتراک گذاشته اند.

تداوم قطعی آب در تهران

مهمترین خبرهای ۲۴ خرداد ۱۴۰۲

تعداد زیادی از مخاطبان «انتخاب» می‌گویند قطعی آب به ویژه در غرب همچنان ادامه دارد. برخی از مناطقی که امروز نیز با قطعی مواجه بودند شامل رودکی، جنت آباد، فاطمی، مرزداران، قلهک، طالقانی، دامپزشکی، کارون، جیحون، اسکندری و نواب است.

نتانیاهو: توافق خرد ایران و آمریکا با برجام فرق دارد؛ می‌توانیم آن را تاب بیاوریم

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل گفته است: «دستور جلسه‌ای که هم‌اکنون میان واشنگتن و تهران مطرح است، نه برای یک توافق هسته‌ای، بلکه برای یک توافق خُرد است. ما می‌توانیم آن را تاب بیاوریم.» او گفته است: «این با آن توافقی که ما می‌شناختیم فرق دارد.»

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس