آیا نصب Google Chrome شما کند است؟

93
0
نصب Google Chrome شما کند است؟

مانند بسیاری از افراد، من از تعداد زیادی افزونه کروم در مرورگرم استفاده می‌کنم و گرچه اکثر آنها خوب هستند، اما برخی از آنها می‌توانند بر مرورگر تأثیر منفی بگذارند. مطمئن نیستم که آیا یک برنامه افزودنی باعث آن شده است یا خیر، اما روز گذشته نصب کروم من ثابت ماند زیرا سعی می‌کردم از طریق برگه ها حرکت کنم. خوشبختانه، Chrome دارای ویژگی مفیدی برای رفع مشکلاتی مانند این است که تنظیمات بازنشانی نام دارد. نصب Google Chrome شما کند است؟

برای شروع، باید دکمه منوی سه نقطه را در Chrome فشار دهید و تنظیمات را باز کنید. در «Settings»، به منوی پیمایش سمت چپ نگاه کنید و «Reset Settings» را در نزدیکی پایین جستجو کنید. وقتی این را فشار دادید، به صفحه ای هدایت می‌شوید که دارای گزینه بازیابی تنظیمات به پیش فرض های اولیه است.

اگر آن گزینه را فشار دهید، یک کادر محاوره ای ظاهر می‌شود که به شما اطلاع می‌دهد اگر ادامه دهید، صفحه راه اندازی، صفحه برگه جدید، موتور جستجو و برگه های پین شده بازنشانی می‌شوند. همچنین به شما اطلاع می‌دهد که برنامه های افزودنی شما غیرفعال می‌شوند (نه حذف نصب) و داده های موقتی مانند کوکی ها پاک می‌شوند تا از وبسایت ها خارج شوید. خوشبختانه، نشانک ها، تاریخچه مرورگر و رمزهای عبور ذخیره شده حفظ می‌شوند. پس از زدن دکمه تنظیمات بازنشانی نهایی، فرآیند شروع می‌شود. همچنین می‌توانید تنظیمات فعلی خود را با جابجایی چک باکس به Google ارسال کنید.

پس از اتمام فرآیند، ارزش آن را دارد که مرورگر را ببندید و دوباره باز کنید. متوجه خواهید شد که همگام سازی حساب شما متوقف شده است، فقط می‌توانید آن را فشار دهید و برای فعال کردن مجدد همگام سازی وارد شوید. اکنون باید متوجه بهبود عملکرد مرورگر شوید.

اگر به منوی سه نقطه بروید و سپس More tools > Extensions را فشار دهید، به صفحه برنامه افزودنی Chrome هدایت می‌شوید که در آنجا می‌توانید برنامه های افزودنی را یک به یک تغییر دهید. در این زمان، باید با دقت تصمیم بگیرید که واقعاً از کدام افزونه ها استفاده می‌کنید و بقیه را حذف کنید، این به شما کمک می‌کند در آینده از مشکلات جلوگیری کنید.

این تقریباً تمام چیزی است که در آن وجود دارد. تنها مشکلی که در این فرآیند وجود دارد این است که اکنون باید دوباره به وبسایت هایی که استفاده می‌کنید وارد شوید، اما با Chrome Password Manager، این کار خیلی طول نمی‌کشد. امیدواریم، این به شما کمک کند تا مشکلاتی را که با مرورگر داشتید، حل کنید، همانطور که برای من انجام داد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس