نقد و بررسی Confidential Informant 2023

100
0
نقد و بررسی Confidential Informant 2023

خبرچین محرمانه یا Confidential Informant محصول 2023 آمریکا است. فیلم خبرچین محرمانه Confidential Informant به کارگردانی Michael Oblowitz در کشور ایالات متحده آمریکا ساخته شد. از جمله بهترین بازیگران این فیلم میتوان به Mel Gibson, Kate Bosworth, Dominic Purcell, Arielle Raycene, Nick Stahl, Erik Valdez, Jon Lindstrom, Camila Savia اشاره کرد. در این پست به نقد و بررسی Confidential Informant 2023 می پردازیم.

نقد و بررسی Confidential Informant 2023

“معلومات سری” یک فیلم هیجان انگیز جنایی است که به زندگی افسران مبارزه با مواد مخدر، تام موران (دومینیک پورسل) و مایک تورتون (نیک استال) می‌پردازد. آن‌ها در جنگ در خاورمیانه به همراها هم جنگیده‌اند و به یکدیگر وابسته هستند. آن‌ها از یک فرد اطلاعاتی به نام سنیور (اریک والدز) به عنوان یک مخبر برای کمک به آن‌ها در خیابان‌ها استفاده می‌کنند. اما سپس تام متوجه می‌شود که به سرطان مبتلا شده است و فرصتی برای بهبودی وجود ندارد.

در سینماها : 30 ژوئن 2023
روی DVD یا پخش کیفیت عالی: 30 ژوئن 2023
بازیگران : مل گیبسون ، نیک استال ، دومینیک پرسل ، کیت باسورث
کارگردان : Michael Oblowitz
استودیو : Lionsgate
ژانر : هیجان انگیز
مدت زمان : 88 دقیقه

با یک همکار سابق که اکنون بازنشسته شده است صحبت می‌کنند، تام و مایک متوجه می‌شوند که یک پاداش بازنشستگی عادی کمک زیادی به زندگی افراد نمی‌کند، اما اگر یک افسر در خط مقدم کشته شود، خانواده او به خوبی مراقبت خواهد شد. بنابراین تام یک طرح می‌سازد تا در خدمت و در مأمنی و به همین ترتیب به همسرش (کیت بوسورث) و فرزند کوچکش کمک کند. مایک ابتدا مخالفت می‌کند، اما در نهایت موافقت می‌کند. طرح بدون هیچ مشکلی اجرا می‌شود، اما متأسفانه مأمور امور داخلی ویلیام لرنر (راسل ریچاردسون) مشکوک می‌شود.

این هیجان انگیز جنایی با یک ایده خوب آغاز می‌شود، اما به سرعت در تلاش برای تبدیل آن به یک داستان خوب به مشکل برمی‌خورد. فیلم در زمینه دراماتیک به خمود می‌افتد و احساس می‌شود که با لحظاتی از جا به جا کردن خالی پر شد. “معلومات سری” مفهوم نگران‌کننده‌ای را معرفی می‌کند که مرگ در خط مقدم به مراتب سودمندتر از حق بازنشستگی عادی پلیس است.

تام بیماری خود را از همسرش پنهان می‌کند، بنابراین صحنه‌های “خانه” او بی‌معنا هستند (و بوسورث هیچ کاری ندارد جز گریه در مراسم خاکسپاری شوهرش). در همین حال، تورتون شب‌های خود را با نوشیدنی و پرتاب پول بر روی یک استریپر سپری می‌کند، که زیرمتنی به داستان ندارد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس