10 بهترین بازی برای استریم در توییچ Twitch در حال حاضر

163
0
بهترین بازی برای استریم در توییچ

آیا به دنبال اجرای پخش جریانی در Twitch هستید؟ در این مقاله، ما لیستی از مناسب ترین بازی ها برای استریم در توییچ Twitch را بررسی می‌کنیم.

یک پلتفرم بسیار محبوب. Twitch به شما امکان می دهد گیم پلی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با سرگرم کردن آنها در برنامه های متوالی، مخاطبان بیشتری جذب کنید.

اگر یک استریمر Twitch هستید، یا کسی که به دنبال ورود به استریم است، در صورتی که بازی های پرمخاطب را بازی کنید شانس بیشتری برای موفقیت دارید.

در اینجا بهترین بازی هایی که می توانید در Twitch استریم کنید را بررسی می‌کنیم.

1.بهترین بازی برای استریم در توییچ: Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege
Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege

Rainbow Six: Siege یک بازی تیراندازی اول شخص که بر روی نبردهای نزدیک تمرکز دارد، از زمان انتشار اولیه خود بسیار محبوب بوده است.

احساس رقابت در بازی و گیم پلی مبتنی بر کار گروهی، تماشای آن را برای بینندگان لذت بخش می کند. به خصوص اگر در هنگام بازی کاملاً رسا و سرگرم کننده باشید.

بدیهی است که با مهارت بیشتر در بازی، موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد. برای موفقیت در استریم Rainbow، باید سرگرم کننده بوده و همچنین مهارت طبیعی در بازی داشته باشید.

طبق آمار Statista ، از فوریه 2022، Rainbow Six: Siege بیش از 4.22 میلیارد بازدید در Twitch جمع آوری کرده است.

2. Overwatch

Overwatch
Overwatch

Overwatch بیش از 7.94 میلیارد بازدید در پلتفرم پخش جریانی دارد و فهمیدن دلیل آن سخت نیست. یک بازی FPS مبتنی بر تیم ‌و چند نفره است. Overwatch مجموعه ای از قهرمانان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آنها استفاده کنید، همه با توانایی ها و سبک های بازی منحصر به فرد که بخشی از تیم های مختلف را تشکیل می‌دهند.

اگر از طرفداران MOBA و شوترهای اول شخص هستید، مطمئناً از Overwatch لذت خواهید برد. این بازی یک انجمن بسیار اختصاصی دارد که اگر برنامه شما سرگرم کننده باشد، می تواند به شروع کار Twitch شما کمک کند. مخاطبان شما احتمالاً از تماشای بهتر شدن و پیشرفت شما در طول زمان قدردانی خواهند کرد.

3.بهترین بازی برای استریم در توییچ: World of Warcraft

World of Warcraft
World of Warcraft

علیرغم اینکه World of Warcraft تنها دو دهه از انتشارش می گذرد، هنوز هم آمارها را به خود اختصاصی میدهد و بیش از 11.02 میلیارد تماشا در Twitch دارد. اگر خاطرات خوبی از WoW دارید، چرا یک بار آن را در Twitch امتحان نمی‌کنید؟

در رابطه با WoW، به احتمال زیاد بیشتر بینندگان مایل به دیدن محتوا از وسط تا پایان بازی هستند. اگر یک حساب کاربری قدیمی دارید و به خوبی با WoW آشنا هستید، ممکن است نسبت به استریمر جدیدی که بازی را برای اولین بار شروع می کند، مزیت داشته باشید. اما در هر صورت، به وضوح افراد زیادی هنوز این بازی را تماشا می کنند.

4.بهترین بازی برای استریم در توییچ: Minecraft

Minecraft
Minecraft

Minecraft بیش از یک دهه قدمت دارد اما هنوز هم یکی از محبوب ترین بازی ها است. حتی در شرایطی که قبلاً Minecraft بازی نکرده‌اید، می‌تواند راهی عالی برای جذب بینندگان شما باشد.

از آنجایی که Minecraft کاملاً از تولیدکنندگان محتوا اشباع شده است، باید سعی کنید به نحوی متمایز شوید. این تمایز می‌تواند چالش خاصی در دنیای بقا یا کیفیت ساخت هایتان باشد. جنبه هایی را در نظر بگیرید که می‌تواند باعث شود مخاطبان شما به گیم پلی Minecraft شما وابسته و علاقمند شوند.

5. Hearthstone

Hearthstone
Hearthstone

Hearthstone یک بازی نسبتا جدیدتر در مقایسه با بازی های دیگر است. یک بازی کارتی استراتژیک دیجیتال بر اساس سری Warcraft است که بیش از 13.46 میلیارد بازدید در Twitch دارد.

اگر تا به حال به بازی های Yu-Gi-Oh، Magic: The Gathering یا سایر بازی های کارتی در حال رشد و همچنین World of Warcraft علاقه داشته اید، Hearthstone برای شما مناسب است. این احتمالاً بازی ای خواهد بود که شما واقعاً از آن لذت می‌برید و به دلیل محبوبیت مداومش بینندگان را به خود جذب می‌کنید.

6.بهترین بازی برای استریم در توییچ: Dota 2

Dota 2
Dota 2

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین RTS MOBA‌ ها، اگر یک تیم هماهنگ برای آن داشته باشید، Dota 2 می‌تواند سرگرم کننده باشد. با توجه به اجرای بسیار آسان بر روی اکثر رایانه های شخصی به دلیل بهینه سازی مناسب، و در صورتی که به این ژانر علاقه داشته باشید، Dota 2 می‌تواند بازی استریم مناسب شما باشد.

Dota 2 بیش از 19.09 میلیارد بازدید در Twitch دارد، بنابراین به وضوح محبوبیتی دارد که بعید است به این زودی ها از بین برود. اگر قبلاً بازی های مشابهی را انجام نداده‌اید، ممکن است بخواهید قبل از اینکه آن را به بازی اصلی خود تبدیل کنید، مدتی را به تمرین اختصاص دهید، زیرا مردم انتظار دارند حداقل سطح مهارت مناسبی برای تماشای مداوم شما داشته باشند.

7. Counter Strike : Global Offensive

Counter Strike : Global Offensive
Counter Strike : Global Offensive

یکی از محبوب ترین بازی های چند نفره FPS، Counter-Strike: Global Offensive است. هنوز هم از تعداد زیادی کاربر برخوردار است و همچنان یک انتخاب عالی برای استریم بازی ها در حساب Twitch شما است.

با تمرکز زیاد روی مهارت و رقابت، باید A-game خود را بیاورید. اگر قبلاً بازی نکرده‌اید، باید انتظار کشته شدن و شکست های پیاپی را در ابتدا داشته باشید. اما با گذشت زمان و بسته به سطح مهارت شما، حتی در مسابقات رتبه بندی شده نیز شاهد موفقیت خواهید بود.

8.بهترین بازی برای استریم در توییچ: Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V/ Online تبدیل به یکی از محبوب ترین بازی های تمام دوران شده است. راک‌استار سه نسل است که از موفقیت آن لذت برده است.

اگر قبلاً GTA بازی نکرده‌اید، بینندگان احتمالاً از تماشای بازی ابتدایی شما لذت می‌برند، اگرچه online بهترین گزینه برای جذب مخاطب است.

9.بهترین بازی برای استریم در توییچ: Fortnite

Fortnite
Fortnite

Fortnite را می توان در این مرحله یک پدیده جهانی دانست. با تعداد زیادی بازیکنان فعال و بیش از 27.7 میلیارد بازدید در Twitch. یک بتل رویال که تقریباً محبوبیت این ژانر را تقویت کرد و مانند Twitch، چشم انداز بازی را برای همیشه تغییر داد.

اگر متوجه شده‌اید که در فورتنایت عملکرد خوبی دارید، حتماً باید آن را در Twitch پخش کنید، زیرا سطح بالای گیم‌پلی معمولاً منجر به افزایش مخاطب می‌شود، همانطور که در پیج استریمر محبوب Ninja مشاهده می‌شود. البته انتظار نداشته باشید که استریم شما به اندازه نینجا محبوب باشد.

10. League of Legends

League of Legends
League of Legends

League of Legends به طرز دیوانه کننده ای محبوب است و توانسته است یک پایگاه بازیکن فعال را برای بیش از یک دهه حفظ کند. League of Legends با بیش از 48.1 میلیارد بازدید در Twitch، محبوب ترین بازی با اختلاف زیاد است. بنابراین ارزش بازی کردن برای جذب مخاطب از طریق استریم را دارد.

شما یک قهرمان را از بین بیش از 100 نفر انتخاب خواهید کرد. هر قهرمان دارای توانایی ها، طراحی و سبک های بازی منحصر به فردی است. محبوبیت آن، آن را به یک انتخاب سودآور برای استریمر های حال رشد Twitch تبدیل می‌کند.

بهترین بازی ها برای استریمر های Twitch

بازی های زیادی وجود دارند که می‌توانید در Twitch آنها را پخش کنید تا مخاطب به دست آورید، اما 10 بازی برتر همیشه ارزش بیشتری دارند که ابتدا به آنها نگاه کنید. اکثر بازی های بسیار محبوب، رایگان هستند و به خوبی بهینه سازی شده‌اند.

علاوه بر انجام بازی های محبوب، به هر نکته ای که می‌تواند در استریم Twitch به رشد شما کمک کند عمل کنید تا بیشترین شانس موفقیت در این پلتفرم را به خود بدهید.

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس